ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΟΙ "ΝΕΟΙ" ΓΑΜΟΙ: Η γνώμη μου.
1779 αναγνώστες
Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2008
18:32

Οταν εκθέτουμε δημόσια την άποψη μας για χίλια δύο ζητήματα, δεν μπορεί σε ένα τέτοιο θέμα , να μη μιλάμε.

Αρα , παρά το ότι δεν θα ήθελα, είμαι υποχρεωμένος να πω την άποψη μου.

Επισημαίνω από την αρχή, ότι

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΟΛΩΝ.

Σχετικά με τους γάμους ομοφυλοφίλων λοιπόν η γνώμη μου είναι η παρακάτω:

Ο γάμος, σαν θρησκευτικό μυστήριο, σε όποιες θρησκείες υπάρχει, έχει κάποιους κανόνες, και κατα τεκμήριο και παράδοση, αποτελεί μία εθελούσια πράξη που γίνεται ανάμεσα σε άτομα διαφορετικού φύλου.

Η έλλειψη έμφασης στο φύλο, στη θρησκεία αλλά και στη δικαιοσύνη, ακριβώς επιβαβαιώνει ότι εθεωρείτο περιττή η αναφορά διότι ήταν αυτονόητο η διαφορετικότητα των φύλων.

Το νομικό τμήμα ενός γάμου, δηλαδή η νομική συμφωνία μιας κατωχυρομένης συνύπαρξης δύο ατόμων ίδιου φύλου, είναι δικαίωμα του καθενός, άλλωστε και τώρα υπάρχει αυτό.

Ο Νίκος και ο Κώστας φτιάχνουν μια εταιρεία, και μέσα από το συμφωνητικό συνεργασίας προβλέπουν για όλα τα θέματα.

Και σήμερα δύο ομόφυλοι κατά την ταπεινή μου άποψη μπορούν να συνάψουν σύμφωνο συνύπαρξης με όρους που θα ορίσουν οι ίδιοι και θα αφορά τους ίδιους.

Επειδή όμως η έννοια του γάμου, είναι κατ αρχάς θρησκευτική, είναι σαφές ότι αφορά ετερόφυλα άτομα.

Η προσπάθεια λοιπόν των ομοφυλοφίλων να "τελέσουν γάμο" , δεν αποτελεί άσκηση κάποιου δικαιώματος που δεν έχουν.

Αποτελεί απόπειρα μίμησης ετεροφυλοφυλικής συμπεριφοράς.

Οι ομόφυλόφιλοι που παντρεύονται μεταξύ τους μιμουνται ετεροφυφοφυλική συμπεριφορά, γι αυτό και αισθητικά, ενώ ένας ομοφυλόφιλος είναι αποδεκτός όπως και να είναι, το "ζευγάρι" των ομοφυλόφυλων αισθητικά δεν είναι, ακόμα τουλάχιστον, αποδεκτή εικόνα.

Είμαι λοιπόν κατά του γάμου με την έννοια που επιχειρείται να γίνει,

και υπέρ της ισχύος ιδιωτικού συμφωνητικού συμβίωσης που θα εξασφαλίζει τους συμβαλλόμενους.

 

Ωστόσο δεν μπορώ παρά να δώ και την άλλη πλευρά αυτής της σπέκουλας που γίνεται στο θέμα, και που καταλήγει εις βάρος των ομοφυλοφύλων, από πολιτικούς αλλά και από δήθεν προοδευτικούς.

Για παράδειγμα, αν ο Δήμαρχος Τήλου, ήθελε να κάνει τον υποστηρικτη των ομοφυλόφυλων, ας ερχόταν στο γκέτο της Αθήνας , να μάζευε τους φτωχούς και γέρους ομοφυλόφυλους, που δεν τους λένε ομοφυλόφυλους, αλλά πούστηδες!!! και να τους χορηγούσε στέγη και τροφή στη Τήλο, όπου θα ξανάβρισκαν τη χαμένη τους αξιοπρέπεια.

Ας μάζευε τα Αλβανάκια που εκπορνεύονται για το μεροκάμματο, από γέρους πλούσιους οι οποίοι το βράδυ γυρνάνε στα κοσμικά στέκια. Και ας έβγαζε αυτά τα ονόματα στη σέντρα.

Ομως Δήμαρχε, όπως κι εσύ Αλαβάνε και σύ ουρά Γιωργάκη, συμπαραστεκόσαστε και γλύφετε, την ΑΝΩΤΕΡΗ οικονομικα τάξη των ομοφυλόφυλων, τον Βαλλιανάτο και τη παρέα του,

οι οποίοι πλουτίζουν από την εκμετάλευση των ανώνυμων ομοφυλόφυλων, με τις επιχειρήσεις τους κλπ.

Φαντάζομαι ότι υπάρχουν άλλοι που ξέρουν ΄πιο πολλά από μένα , εγώ όμως ένα θέλω να πω.

Οτι το ταξικό σύστημα, που σαν αριστερός παλεύω χρόνια να αμβλυνθεί,

οι δήθεν γάμοι των ομοφυλοφύλων

αλλά και η εν γένει συμπαράσταση των επωνύμων προς τους "ομοφυλόφυλους", και τους " gay", αλλά η απέχθεια τους προς το "γέρο πουστη της ομόνοιας" , ισχυροποιείται.

Και γενικά ισχυροποιείται μέσα από την ισχυρότατη ταξική διάκριση που υπάρχει σε όλες τις "παραβατικές" συμπεριφορές.

Η κοινωνία των ομοφυλόφυλων είναι ΤΑΞΙΚΗ του κερατά,

με τον πλούσιο και τον ωραίο να είναι το παν,

και το φτωχό και άσχημο να είναι το τίποτα.

Για μένα κάθε ιδιαιτερότητα που ενισχύει, αντί να αμβλύνει τις κοινωνικές ανισότητες, ιδιαίτερα αυτές που βασίζονται στο χρήμα, δεν μου αρέσει.

Αλήθεια Δήμαρχε της Τήλου πολύ θα χαρώ να σε δω να παντρεύεις δύο φτωχα και κατουρημένα γεροντάκια ομοφυλόφιλους της ομόνοιας, που έτσι κι αλλιώς είναι μαζί 40 χρόνια, έτσι για να δείξεις ότι δεν είσαι αριστερός του καναπέ των βορείων προαστίων της Τήλου!!!

Οσο για τον Αλαβάνο, απέναντι από τα γραφεία του Συνασπισμού θα βρεί πολλούς ρακένδυτους ομοφυλόφιλους.

Να ελπίσω ότι η επόμενη φωτογραφιση του δεν θα είναι με το Βαλλιανάτο ή με τον πρόεδρο των ομοφυλοφίλων, αλλά με έναν από αυτούς.

Η μήπως δεν επιτρέπει τέτοιες συγκινήσεις η ευαίσθητη αριστερή καρδιά.

Για το Γιωργάκη τι να πω. Ειδε φως και μπήκε το παιδί.

Αντε να χαθείτε όλοι ρε υποκριτές...

Σας μάραναν και σας, και το Βαλλιανάτο τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων...

Ζήτω ο ανώνυμος φτωχός και καταπιεσμένος πούστης, ρε......

 

Σχόλια

04/06 19:09  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
και ΝΑΙ και ΟΧΙ...

1. Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ γάμος αποτελεί σήμερα τη μόνη "νομιμοποίηση" και ΔΕΝ συνδέεται αναγκαστικώς με τη "θρησκευτικότητα".
2. Είναι πολύ συχνό συνειδητοποιημένα - πρωτοπόρα μέλη της αστικής τάξης να "ανοίγουν το δρόμο" ακριβώς διότι "τους παίρνει". Τα σουτιέν ως σύμβολο της καταπίεσης των γυναικών ΔΕΝ τα έκαψαν εργάτριες (για να μην αναφερθώ στις παλαιότερες sufragettes).
3. Για την προσέγγιση "Οσίας Τερέζας", η οποία πτωχή Αλβανίδα έχει ΜΟΝΗ το δικαίωμα να ασχολείται με του λεπρούς, ενώ η προσφορά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ σε όποιον "έχει βρακί να φορέσει" δεν θα επεκταθώ. Είναι προφανές ότι έχουμε διαφορετική οπτική γωνία.
04/06 19:19  Ηρακλής
Αν είναι προσφορά θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σας. Εϊναι όμως;
Θεωρείτε ότι ο "γαμος" είναι το πρωτεύον παραβιασμένο δικαίωμα;
Δεν είναι ο αγώνας αλλά η σημαία που σηκώνεις που χαρακτηρίζει τον αγώνα σου για το σύνολο ή για τη πάρτη σου.Στη Τήλο δεν θεωρώ ότι επιχειρήθηκε αγώνας για τα δικαιώματα του συνόλου.
Οταν στο δρόμο που ανοίγεις μπορούν να περάσουν μόνο τζιπ τσερόκι, τότε το σύνολο μάλλον δεν είναι στα μάτια σου.
Θεωρώ ότι, έστω ελάχιστα, διαστρεβλώνετε τη δική μου οπτική γωνιά.


04/06 19:34  Manta ray
Φίλοι, ας καταθέσω κι εγώ τη γνώμη μου: Όσον αφορά τους θρησκευτικούς γάμους, δεν τίθεται θέμα - κάθε θρησκευτικό δόγμα έχει το δικαίωμα να τους δέχεται ή όχι, ανάλογα με τα πιστεύω που ακολουθεί.
Όσον αφορά τους πολιτικούς γάμους, με την έννοια της απόδοσης των δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτή την "σύμβαση", νομίζω και πάλι δεν τίθεται θέμα, διότι εφόσον πρόκειται για ενήλικες που ενεργούν κοινή συναινέσει, θα πρέπει να τους αποδοθούν τα ίδια (νομικά) δικαιώματα ανεξαρτήτως φύλου.

Βρήκα και αυτή την ιστορία στο διαδίκτυο, ίσως ενδιαφέρει:

www.radionetherlands.nl/radioprogrammes/earthbeat/080424-eb-two-fathers

Γενικά θεωρώ το θέμα ως μη μείζονος σημασίας, αλλά βέβαια είναι "πιασάρικο", από αυτά που τα Μέσα εκμεταλλεύονται στο έπακρο για να αυξήσουν τις θεαματικότητες...
04/06 19:38  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Ζητώ συγνώμη για την ενδεχόμενη (ελαφρά έστω) διαστρέβλωση της δικής σας οπτικής γωνίας.
Η διαπίστωση αφορά στο σύνολο της αρθρογραφίας σας και όχι στο σημερινό άρθρο.
Η δική μου οπτική γωνία είναι "τι άθλια πολιτική ακολουθούν οι ΑλεκοΑλέξηδες" και ουδόλως με αποσχολεί (ως προαπαιτούμενο) "τι έχουν και κατέχουν".
04/06 19:54  Yannis K.
Ηρακλη μου, ειναι απο τις φορες (λιγες) που θα διαφωνησω καθετα μαζι σου, διαγωνια και οτι αλλη κατευθυνση υπαρχει απο 0 εως τις 360 μοιρες.
Το πως εχει οριστει να ειναι ο γαμος ειναι ενα ακομα πειστηριο της δυναμης της εξουσιας, μια δυναμη τοσο ολοκληρωτικη που κατανταει απανθρωπα αποτελεσματικη.
Πρεπει να σε ευλογησει ο "θεος" για να παντρευτεις, ε?
Πρεπει να υποστεις αυτη τη γραφικοτητα της ευλογιας απο το θεο της ενωσης με αυτον που θες. βεβαια αυτο σημαινει υποταγη σε μια εξουσια που τον εκπροσωπει επι της γης: εγω σου λεει ο παπας θα αποφασισω ποτε εισαι παντρεμενος. εχω το πληρεξουσιο μεσω θεου, εχω βγαλει και την ιερατικη σχολη, οποτε απο μενα εξαρταται.
Περα απο το οτι οι ανθρωποι εχουν αναγκη τις τελετουργιες για να πιστεψουν οτι κατι ειναι πραγματι αληθινο και οτι ισχυει, και δεν μπορουν να πιστεψουν στα ιδια τους τα αισθηματα και τις αποφασεις τους, βλεπω ενα αιωνιο εκβιασμο.
αν δεν περασεις κατω απο το καλιμαυχι μου δεν εχεις κανει τιποτα. αν δεν παραδεχτεις την εξουσια μου ακομα και σ'αυτο που η καρδια σου θελει δεν εχεις δεσμο.
Ε λοιπον, σε αυτο οι ομοφυλλοφιλοι τσιμπησαν!
Οχι για κανενα αλλο λογο, αλλα απλως και μονο γιατι ειναι σαν κι εμας. Οπως τσιμπησαμε εμεις επι αιωνες, τσιμπησαν κι αυτοι τωρα που αισθανονται καπως πιο δυνατη τη φωνη τους.
Τι τους προσαπτεις?
Οτι το ιδιο δολωμα ειναι το ιδιο ελκυστικο και σ'αυτους? Τι να κανουμε?
Δυνατα ειναι αυτα τα δολωματα, ψυχουλες ειναι κι αυτοι, αναγνωριση θελουνε και ατομικη περηφανεια θελουνε οποτε το διεκδικουνε.
Σαν και μενα και σαν κι εσενα ειναι.
so simple.
Υπαρχει σαφως και το νομικο κομματι που εκει εχουνε 1 εκατομυριο τα εκατο δικιο.
Ο καθενας εχει δικαιωμα να κουμανταρει τη ζωη του σε θεματα τετοια που θα θελει να μοιραστει ή να προστατεψει το συντροφο του.
Εσυ η΄εγω η΄ο καθε νταγλαρας θα του απαγορεψει τετοιες αποφασεις?
Why?
Με ποιο δικαιωμα?

Κατι αλλα που λες απο τη μεση και μετα τ'αφηνω απλως ασχολιαστα.
Ψιλοαπογοητευση...
04/06 22:14  Ηρακλής
Γιάννη
Οφείλω να σου πω ότι φοβόμουνα αυτό το άρθρο, γιατί οι αναγνώσεις είναι τόσες πολλές και διαφορετικές που θα ήταν εύκολο να παρεξηγηθώ.
Μου λες ότι διαφωνείς ενώ στην ουσία λες τα ίδια.
Κατ αρχάς συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τη θρησκεία και όλα τα σχετικά μόνο που εγώ δεν έθιξα αυτό το κομμάτι, φαντάζομαι ότι έχω δέιξει τη πίστη μου σ αυτή την άποψη , αυτή που λέει ότι κάθε εξουσία είναι εξουσία ανεξάρτητα αν τον εξουσιαστή τον λένε βασιλιά ΄πρόεδρο ή Θεο.
Το ότι παίζουν και οι ομοφυλόφλοι το παιχνίδι αυτό ακριβώς όπως και οι ετεροφυλόφιλοι δεν είναι αυτό που τελικά ισχυρίζομαι?
Οσο αφορά το δεύτερο κομμάτι, φίλε Γιάννη γεννήθηκα , μεγάλωσα και δούλεψα σε συνοικίες και μέρη που έβλεπα τους δυστυχισμένους ομοφυλόφιλους που δεν έχουν καμμιά σχέση με τη γκλαμουριά των επωνύμων που δήθεν εκφράζουν την ομο κοινότητα στην Ελλάδα.
Ξέρεις κάτι Γιάννη
Βαρέθηκα τους διάφορους επώνυμους άκαπνους που αναλαμβάνουν κατά καιρούς να σώσουν άλλος τα γατάκια, άλλος τα παιδάκια της Αφρικής, άλλος τους ομοφυλόφιλους, άλλος τις εκδιδόμενες γυναίκες, άλλος να μας προστατεύσει από το τράφφικινγ, μόνο και μόνο για να διασκεδάσουν τη πλήξη τους.
Και στο κάτω , κάτω όλες οι " μειονοτικές" ομάδες για τις οποίες δήθεν ενδιαφέρονται είναι το 10-20% του πληθυσμού. Για τους άλλους , ποιος νοιάζεται?
Παράδειγμα
Μας έχουν πρίξει με τους δανειολήπτες. Για σιγά ρε παιδιά. Που είναι ο Σύλλογος για τα δικαιώματα των υπεύθυνων πολιτών που προτιμούν να υποφέρουν τη φτώχια τους , παρά να φορτώνονται δάνεια? Αυτοί δεν υπάρχουν?
Και μ αυτή τη θέση μπορεί να παρεξηγηθώ , όμως βρε Γιάννη αλοίμονο αν εκπρόσωποι όλων των θαυμάσιων επώνυμων και ανώνυμων ομοφυλόφιλων που όλοι γνωρίζουμε, είναι ο τύπος από τη Τήλο και η κυρία με το σκουλαρίκι στη μύτη.
Δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος, συγχωρείστε με.

04/06 22:14  jiovani!
Σε αυστηρά θεσμικά επίπεδο, ο θρησκευτικός γάμος και ο πολιτικός είναι ισοδύναμοι και αντιστοιχούν σε πολύ ισχυρό βαθμό σύνδεσης και αμοιβαίας αυτοδέσμευσης. Παράγουν δικαιώματα ΚΑΙ υποχρεώσεις, που αντιστοιχούν στις σχέσεις που δημιουργούνται, η βασικότερη από τις οποίες είναι τα παιδιά (και τα θετά). Κάθε άλλη συμβίωση, έχει λιγώτερες δεσμεύσεις και χρειάζεται χαλαρότερη ρύθμιση. Ακόμη και η "αρπαχτή" δημιουργεί δικαιώματα και υποχρεώσεις, που όμως είναι διάσπαρτες στη νομοθεσία και δεν τις αντιλαμβάνεται η κοινωνία σαν θεσμό, που πρέπει να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα.
Είναι φανερό ότι υπάρχουν ενδιάμεσες σχέσεις (ερωτικές συναισθηματικές συμβιωτικές) που απαιτούν ίσως ειδικώτερη ρύθμιση.
Προσωπικά βλέποντας την κρίση του γάμου των ετεροφύλων από τη μία και από την άλλη την έντονη προσπάθεια να χαρακτηριστεί γάμος η συμβίωση των ομόφυλων κατανοώ ότι πέρα από τα πραγματικά προβλήματα στις σχέσεις των ομόφυλων που πρέπει να ρυθμιστούν, υπάρχει σαφώς μιά ακραία προσπάθεια ακτιβιστών ομοφυλόφιλων να εμφανίσουν ως γάμο κάτι που δεν είναι γάμος.
05/06 03:14  Κρίτων
Στο βωμό της προοδευτικότητας χάσαμε τον "κοινό νού", αυτό ακριβώς που περιγράφεις στο "Λίγα λόγια για εμένα". Δεν βλέπω ρατσιστικά καμία απολύτως ιδιαιτερότητα γι αυτό και με όποιους φίλους ή γνωστούς μου συμβαίνει να είναι ομοφυλόφυλοι περνάω μια χαρά μαζί τους κι εκείνοι μ' εμένα. Όμως το να είναι κάποιος "νούμερο" δεν έχει να κάνει με τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, αλλά με την έλλειψη σοβαρότητας και λογικής στην ανατροφή του. Είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι, ο γάμος έχει την έννοια της δημιουργίας οικογένειας με σκοπό τη διαφύλαξη των δεσμών της για προστασία των παιδιών που για να γεννηθούν χρειάζεται τεκνοποιία! Το συμβόλαιο συμβίωσης είναι κάτι το τελείως διαφορετικό (μακάρι κάποτε να αντικαταστήσει την έτσι κι αλλιώς γελοία τελετή) και κανείς δεν θα μπορούσε να χλευάσει δυο ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν μαζί.
5*
05/06 03:50  Yannis K.
Ναι εχεις δικιο δεν θιγεις το θεμα του θρησκευτικου γαμου αλλα απο τη μια τη θεληση τους να ενταχτουν μεσω του πολιτικου γαμου και απο την αλλη αυτους που σπευδουν να τους εξυπηρετησουν.
το πρωτο: Λοιπον καποιοι θελουν να ειναι μαζι. Εχουν αποφασισει να μοιραστουν τη ζωη τους. Δεν εχουν καμια διαθεση να "θεραπευτουν" ισα ισα ειναι πολυ ευχαριστημενοι με αυτο που ειναι. Ζητουν νομιμοποιηση και οτι δικαιωματα απορρεουν απο αυτη. Που ειναι το κακο? Οι φιλοι που λενε οτι γαμος ειναι μονο για τη δημιουργια οικογενειας α. υπαρχουν διαφορων τυπων οικογενειες και διαφορων τυπων γαμοι και η ποικιλια τους ολο και αυξανεται στις μερες μας (απο συμφερον, απο εκβιασμο, απο ανια, απο φοβο για το αυριο κ.τ.λ.) γιατι ειναι καλυτεροι στη συνειδηση καποιου. β. γαμος ειναι μονο γαι δημιουργια οικογενειας. Κι αυτοι που δεν μπορουνε να κανουν παιδια γιατι δεν το διαλανε. Για μενα η υπερτατη μορφη αγαπης ειναι να πει ενα ζευγαρι αφου διαπιστωσει οτι δεν μπορει να κανει παιδια: θα παντρευτουμε, θα μεινουμε μαζι γιατι εγω θελω εσενα και μονο.

2. Αυτοι που σπευδουν να βοηθησουν. Οταν υπαρχει καποιο κενο ή καποια αναγκη καποιος θα τρεξει να κανει κατι, ειτε για να βοηθησει ειτε για τα ευσημα. μου δινεις την εντυπωση οτι τα βαζεις με ολους αυτους που αποφασιζουν να κανουν κατι, σε ολους καταλογιζεις μονο μικρουπολογισμο. σε καποιο βαθμο μπορει να ειναι κι ετσι αλλα α. καποιοι λενε ας κανουμε κατι και β. το προβλημα υπαρχει, μην τα βαζεις και τοσο με αυτους που θελουν να ασχοληθουν αλλα με αυτους που το δημιουργησαν.
05/06 04:53  Σάρισα
Εχω φιλους gay και αρκετους. Δεν τους διαχωριζω ως μια 'ειδικη' περιπτωση η κατι τετοιο, αλλα προσπαθω να καταλαβω την κοσμοθεωρια τους. Σε γενικες γραμμες ειναι ατομα ευαισθητα και ευκολα προσεγγισιμα για παρεα κτλ.

Θα ηθελα να πω ομως οτι αν και ειμαι υπερ της νομικης κατοχυρωσης τους πχ σε περιπτωση συμβιωσης κτλ και θανατου του ενος συντροφου, ειμαι απολυτως εναντιον οσον αφορα γαμους και ειδικα υιοθεσιες παιδιων.

Ο ρολος του πατερα και της μανας πρεπει να ειναι ξεκαθαροι και απολυτως συμβατοι , οχι με τα θρησκευτικα προτυπα, δεν στεκομαι εκει, αλλα συμφωνα με τα προτυπα διαιωνισης της εστω και σαπιας κοινωνιας μας.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
18 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις