ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Φουλάρισε το ρεζερβουάρ, το μυαλό ειναι άδειο εδώ και χρόνια. Και έχω και 4 παιδιά.
1271 αναγνώστες
Δευτέρα, 12 Μαΐου 2008
19:33

Σήμερα Δευτέρα είπα κι εγώ να μπω σε μια ουρά για να πάρω βενζίνη αφού το αυτοκινητο μου πήγαινε πια με τις ... αναθυμιάσεις.

Μπροστά μου ένα κόκκινο 1800αρι.

Μας πήρε 25 λεπτά να φτάσουμε στις αντλίες. Σταματάμε ο καθένας σε μία αντλία.

Από το κόκκινο 1800αρι βγαίνει ένας καλοντυμένος κύριος, θα τον έλεγες από ανώτερο υπάλληλο υπουργείου, στέλεχος επιχείρησης κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

- Βάλε 40 ευρώ λέω εγώ.  Φουλάρισε το, τον ακούω και λέει.

Μέχρι να γεμίσω, πάω μέσα να πάρω ένα νερό και γυρνόντας , το κόκκινο 1800αρι είχε φύγει, ενώ η δική μου αντλία έλεγε ακόμα 20 ευρώ. Περίεργος όπως είμαι, ρωτάω τον υπάλληλο.

- Συγνώμη ο κύριος με το κόκκινο δεν έβαλε βενζίνη;

- Εβαλε.

- Καλά εγώ τον άκουσα να λέει φουλάρισε το

- Το φούλαρε.

- Και πόσο πήρε;

-9,5 ευρώ!!!!!

.................................................................

Εμεινα σαν τις τελίτσες, άφωνος.

Αυτός ο τύπος, κάθησε 25 λεπτά στην ουρά για να βάλει βενζίνη σ ένα ρεζερβουάρ γεμάτο!!!!!

Τα 1800αρια έχουν το λιγώτερο 60 λίτρα ρεζερβουαρ, άρα αυτός είχε τουλάχιστον 50 λίτρα βενζίνη όταν αποφάσισε να κάτσει στην ουρά και στην ουσία να στερήσει πιθανά αυτά τα 9 λίτρα από 3 μηχανάκια.

Μου φάνηκε τόσο περίεργο το γεγονός που τράβηξα το αυτοκίνητο πιο εκεί και ξαναπήγα στις αντλίες.

Παρατήρησα πάνω από 15 γεμίσματα.

Ε, λοιπόν 'επαθα πλάκα. Τα 10 από αυτά ήταν συμπληρώματα κάτω από 20 ευρώ!!!!!!

Πάντα λέω ότι η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά.

Τι να πω τώρα για το κακομοίρη με το κόκκινο 1800αρι;

Πόση ανασφάλεια μπορεί να κρύβει μέσα του αυτός ο άνθρωπος,

που πιστεύει ότι τα 9 λίτρα βενζίνη, αξίζουν πιο πολύ,

από τα 25 λεπτά από τη ζωή του, που έχασε περιμένοντας.

Πώς μπορεί να περιμενει ένας λαός από τέτοιους πολίτες να λειτουργήσουν σωστα, στη δουλειά τους στην οικογένεια τους, στη ψήφο τους.

Αυτός ο κατά τα άλλα αξιοπρεπής κύριος, εύκολα θα ψήφιζε τον έναν, αν του έλεγες ότι ο άλλος θα σου στερήσει τη βενζίνη, ότι ο τρίτος θα μειώσει τα τρόφιμα, ότι ο άλλος θα σου κλέψει τη γυναίκα.

Οτι και να του πεις, είναι τέτοια η ανασφάλεια του, που θα το χάψει.

Φαντάσου αυτόν, καθηγητή Πανεπιστημίου, ( μπορεί να ήταν ) , να πρέπει να αποφασίσει αν αυτή η κόλλα παίρνει 4,5 ή 5, ή να διδάσκει αρχές κα αξίες όταν χάνει 25 λεπτά ζωής για 9,5 ευρώ βενζίνη!!!!

Το πιο αστείο ήταν ότι η παρατήρηση των τύπων αλλά και των μοντέλων αυτοκινήτων, έδειχναν ότι οι πιο πολλόί είναι οδηγοί της Κυριακής που όλο το χρόνο δεν χαλάνε παραπάνω από 10 ρεζερβουάρ βενζίνη.

Καλογυαλισμένα χιουντάι αξεντ, που μύριζαν εφ άπαξ, νταεγου ματιζ που η κυρία από τη συχνότητα που βάζει βενζίνη δεν ξέρει πως ανοίγει η τάπα, μιλάμε ότι τα 15 λεπτά που κάθισα παρατηρόντας τα γεμίσματα τις μάρκες και τις φυσιογνωμίες, έμαθα πάρα πολύ καλά γιατί ο Ελληνας ψηφίζει 300 χρόνια Καραμανλή και Παπανδρέου.

Τώρα εσεις θα ψάχνετε, που κολλάνε τα 4 παιδιά του τίτλου.

Πριν βγώ λοιπόν για να βρώ βενζίνη είδα στη τηλεόραση μία κακομοίρα μάνα με 4 παιδιά που της βγάζανε στο πλειστηριασμό το σπίτι για χρέος 2000 ευρώ.

Επειδή σκέφτηκα ότι 2000 ευρώ προκείμενου να σώσω το σπίτι μου θα τα έβρισκα παντού, είπα να δω τι ακριβώς συμβαίνει.

Και τι καταλαβαίνω πως συμβαίνει;

1.- Η μάνα με τα 4 παιδιά είναι μία μάνα με αντρα που παίρνει σύνταξη και 4 παιδια από 20 το μικρότερο και πάνω, που δουλεύουν όλα.

2.- Το δάνειο το πήρε καταναλωτικό γιατί την παράσυρε η τηλεόραση, αλλά και για λόγους ασθενείας.

3.-Η τράπεζα έχει δώσει τηνοφειλή σε εταιρεία εισπράξεων που σημαίνει ότι για πολύ καιρό η μάνα δεν πληρώνει.

4.- Η ... μάνα με τα 4 παιδια ήξερε και το Σύλλογο δανειοληπτών, και τους δικηγόρους του και τους δικηγορίσκους, όπως είπε, της εταιρείας εισπράξεων.

Οι δύο λοιπόν τύποι, αυτός στο βενζικάδικο και αυτή η ... μάνα, είναι οι βασικές πληγές αυτού του κράτους κατά τη πολύ ταπεινή μου άποψη.

Ο τύπος που έχει ανάγκη, ενώ δεν έχει, αλλά με γαιδουρινή υπομονή και εις βάρος αυτών που πραγματικά έχουν ανάγκη, κάθεται στην ουρά και αποκτά νόμιμο δικαίωμα, όχι για εκείνον, αλλά για τα παιδιά του και τα εγγόνια του, τη στιγμή που οι άλλοι βρίσκονται στις δουλειές τους ή παλεύουν χρόνια όχι για να πάρουν , άλλα για να βρουν της άκρη της ουράς που χάνετα στο βάθος του ρουσφετιού και της ρεμούλας.

Και από την άλλη η ... μάνα, και η κάθε μάνα που σκοτώνει τους γονείς της, και μετά φωνάζει βοηθήστε με την ορφανή.

Κατασχέσεις λέει αυτοκινήτων. Γιατί ρε μεγάλε πήρες δάνειο για να πάρεις αυτοκίνητο; Οι άλλοι δηλαδή τι είναι μακάκες;

Και πως παίρνεις δάνειο για αυτοκίνητο όταν δεν έχεις ούτε δουλειά ούτε σπίτι;

Αντε και σε πήρε η τράπεζα και σου είπε , έχουμε ένα δάνειο στο όνομα σας. Είσαι τόσο μακάκας που να νομίζεις ότι στο χαρίζουν; Η μήπως είσαι τόσο Ελληνας που λες έλα μωρέ θα κλάψω ότι μου παίρνουν το σπίτι μου παίρνουν το αυτοκίνητο , όλο και κάποιος θα με λυπηθεί , κάτι θα γίνει.

Και δυστυχώς κάτι γίνεται και αυτοί οι τύποι σαν τη μάνα με τα 4 παιδιά που είναι από 20 και πάνω και δουλεύουν όλα, επιβιώνουν και όχι μόνο αυτό, αλλά εκμεταλεύονται και τη παραμικρή ευκαιρία, τη παραμικρή τρύπα για να βολεύονται.

Οι τράπεζες είναι αιματορουφήχτρες, συμφωνώ.

Ομως δεν ρουφάνε κανένα με το ζόρι.

Και αν θέλετε την άποψη μου , αυτοί που δανείζονται γιατί πραγματικά έχουν ανάγκη φροντίζουν πάντα και αποπληρώνουν τα δάνεια τους.

Ελάχιστες είναι οι πραγματικά τραγικές υποθέσεις δανείων όπου ξαφνικά γεγονότα ( θάνατοι, φθσικές καταστροφές κ.α. ) άλλξαν τα δεδομένα, και δεν μπορούν να αποπληρωθούν.

Αυτοί που δεν πληρώνουν και βγαίνουν στις τηλεοράσεις και μιξοκλαίνε είναι δανεισμένοι για να πάνε διακοπές, για να πάρουν καλλίτερο αυτοκίνητο, για να πάρουν διασκεδασοδάνειο.

Εκείνο που ακόμα δεν έχει κατασταλάξει μέσα μου είναι το άδειο μυαλό εδώ και χρόνια τίνος είναι ;

Το δικό τους ή μήπως το δικό μου που δεν εννοεί να καταλάβει το σύγχρονο τρόπο ζωής.

Μήπως εγώ είμαι ο βλάκας που νομίζω ότι αυτοί δεν καταλαβαίνουν, ενώ αυτοί καταλαβαίνουν πολύ καλά, κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους, ο τύπος κοιμάται ήσυχος με γεμάτο ρεζερβουάρ, η μάνα θα βρει χρηματοδότες να την απαλλάξουν από το βάρος του δανείου χωρίς να πληρώσει δραχμή, και εγώ περιφέρω στο Ιντερνετ τις διαμαρτυρίες μου, σε μιά γραφική διαδρομή ,λίγο πριν βγω στη γύρα για να πληρώσω όλους τους λογαριασμούς μου, ο κόπανος;;;;;;;;

 

 

 

Σχόλια

12/05 19:37  Τυφώνας
«Πόση ανασφάλεια μπορεί να κρύβει μέσα του αυτός ο άνθρωπος,
που πιστεύει ότι τα 9 λίτρα βενζίνη, αξίζουν πιο πολύ,
από τα 25 λεπτά από τη ζωή του, που έχασε περιμένοντας».

Είσαι φοβερός … συγχαρητήρια άλλη μια φορά.
12/05 19:39  Ηρακλής
πότε πρόλαβες και το διάβασες; τυφώνας πραγματικός.
12/05 19:40  Nastybishop
εγώ πάντως που έχω αύριο να κάνω ταξίδι μέχρι τα γιαννενα με 60λιτρο ρεζερβουαρ 2λιτρου αυτοκινήτου ευχαρίστως μένω κανά μισαωράκι για άλλα 10 λίτρα! Τι λέτε ρε παιδιά θα καταφέρω να φτάσω;;;
12/05 19:41  Σάρισα
Φιλε Ηρακλη τετοια γραφεις κι απεκτησες αλλον ενα τακτικο αναγνωστη στο blog σου. Πεστα πεστα.
12/05 19:42  Ηρακλής
ναστυ
Σίγουρα Ο Μελλισανίδης μετα τα διόδια ελευσίνας θα έχει.
12/05 19:43  Yannis K.
o titlos gamaei
το λεω στα greeklish για να μην ενοχλαμε :)
12/05 19:44  Nastybishop
τιγκαρισμένο το έχω, όποτε μέχρι την ελευσίνα τι να βάλω 2 λίτρα;; (με βλέπω να γίνομαι θέμα στον Ηρακλη χεχε)...μετά θα αρχίσουν τα δύσκολα...ελπίζω να λογικευτούν μέχρι αύριο!
12/05 19:52  jgeorgiou
Πραγματι , η αισθηση της κοινης λογικής δεν είναι το ποιο μεγαλο προτερημα των νεοελληνων
12/05 19:54  Nastybishop
Θυμάστε πριν μερικά χρόνια που κάτι είχε ψιθυριστεί περί πολέμου; ...και όντως έγινε πόλεμος! στα σουπερμαρκετ!
χαχα ρε συ ο μικροαστός πανικοβάλλεται πολύ εύκολα, αυτό είναι το ελάττωμα του.
12/05 19:57  Swearengen
-Tην περίπτωση να είχε ο άνθρωπος προγραμματίσει ταξίδι, με προϋπολογισμένη απόσταση, την σκέφτηκες ? -Την περίπτωση να έχει ανάγκη να μεταφέρει καθημερινά στο νοσοκομείο έναν άρρωστο άνθρωπο, πχ για αιμοκάθαρση, την σκέφτηκες ? -Την περίπτωση να μην έχει καμμία εμπιστοσύνη στους τύπους που λέγονται ιδιοκτήτες βυτοφόρων (τους οποίους εσύ μόλις εχθές καυτηρίαζες) την σκέφτηκες ?
Λοιπόν, εγώ ανήκω στην κατηγορία εκείνων που ποντάρω στην άμεση επαναλειτουργία των πρατηρίων. Έτσι, έχω απομείνει με επάρκεια καυσίμων δύο ημερών, το πολύ. Το ότι αρνούμαι να στηθώ στο βενζινάδικο επί ημίωρο, ΔΕΝ με καθιστά εξυπνότερο όσων υφίστανται το μαρτύριο. Τουναντίον μάλιστα. Πιθανόν οι Προμηθείς να αποδειχθούν διορατικώτεροι των Επιμηθέων. Πιθανόν, μεθαύριο να καβαλήσω ποδήλατο για να κάνω τη δουλειά μου. Ακόμη πιθανώτερο, να υποστώ τελικά το στήσιμο στην ουρά, μαζί με όσους "ξύπνιους" σαν κι εμένα δεν ... καταδέχθηκαν να υπερχειλίσουν το ρεζερβουάρ τους (διότι, ασφαλώς, οι ουρές θα παρατηρούνται για ορισμένο χρόνο, ακόμη και μετά την επαναλειτουργία των πρατηρίων)
Και κάτι άλλο : Το σκεπτικό ότι ο τύπος στέρησε τη βενζίνη από τρία δίκυκλα ή δύο Smart ή δεν ξέρω τί άλλο, είναι άτοπο. Δεν πρόκειται περί διανομής της UNRA, αλλά περί αγοράς καυσίμων : Στήνεσαι, γεμίζεις, πληρώνεις, φεύγεις. Δεν ...κλέβεις από κανέναν ! Ας μην υπερβάλλουμε.
12/05 20:02  Nastybishop
swear και εγώ εκεί ποντάρω..
12/05 20:03  Swearengen
Εσύ δεν γλιτώνεις ούτε με ποδήλατο...
12/05 20:07  favlos
Το πρόβλημα είναι -όπως ξέρεις πολυ καλά-στην ανυπαρξία (βούλησης) της κεντρικής εξουσίας.

Τα υπόλοιπα είναι για τους observers...
12/05 20:07  Nastybishop
Για σκέψου και κάτι άλλους που έχουν τις βενζινορουφήχτρες της καγιέν χαχα αυτοί ούτε για τσιγάρα δεν μπορούν να πάνε!
12/05 20:12  Ηρακλής
swer
σοβαρά πιστεύεις ότι ήταν τ΄τοια περίπτωση αυτό που περιγράφω;
Ακριβώς λόγω του τύπου με το κόκκινο , δεν θα προλάβουν να βρουν καύσιμα αυτοί που λες γιατί αυτοί είναι συνήθως χαμηλών τόνων και χαμηλών διεκδικήσεων.
Δυστυχώς οι άνθρωποι των περιπτώσεων που λές μένουν στην απ έξω εξ αιτίας των τύπων με τα κόκκινα 1800αρια.
12/05 20:21  Black Mamba
Nasty,
ΟΛΑ θα τα πω στον ψηλο με το γυαλιστερο ματι :)
12/05 20:26  Swearengen
Ηρακλή, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στις ουρές των βενζινάδικων θα βρείς από υποχόνδριους και εκ φύσεως άπληστους μέχρι και εξαιρετικά ανασφαλείς ανθρώπους. Όμως, είναι ριψοκίνδυνο να εξάγουμε συμπεράσματα για το αληθές προφίλ και τις ανάγκες του καθενός, με μόνο κριτήριο την εμφάνιση και το όχημά του. Δεν γνωρίζουμε τις ιδιαιτερότητες εκάστης περίπτωσης.
Ειλικρινά, έως ότου στείλω το δικό μου κείμενο, δεν είχα δει το μήνυμα του Nasty, που εμμέσως αποτελεί επιβεβαίωση του παραδείγματος με το προγραμματισμένο ταξίδι. Ο Nasty συνομολογεί ότι θα στεκόταν ευχαρίστως στην ουρά για λίγη βενζίνη. Ξέρεις πόσοι ...Nάστηδες υπάρχουν ? Προσωπικά, βλέπω προσεχώς να "ναστοποιούμαι".
12/05 20:32  Swearengen
Επίσης, δεν συμφωνώ ότι ο μέσος παπάκιας-κάγκουρας με το μπουρί-εξάτμιση και το σάντουιτς στο ένα χέρι (στο άλλο το κινητό !) είναι χαμηλών τόνων και διεκδικήσεων. Κάθε άλλο μάλιστα. Η ευγενής συνομοταξία των παπάκηδων είναι απίστευτα τσαμπούκια. Μηχανή οδηγώ (κατά 95%) και ξέρω τί σου λέω. Δες πχ. στα διόδια της Αττικής Οδού. Μπαίνουν πρώτοι στην ουρά, λες και επειδή οδηγούν παπί έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους υπόλοιπους.
12/05 20:34  Ηρακλής
swer
Είναι σωστή η ανάλυση για τα είδη των ανθρώπων που μπορούν να βρεθούν στην ουρά, όμως α΄φησε μου το ελάχιστο δικαίωμα να υποψιάζομαι ότι αυτός που περιγράφω ήταν από τους .. άλλους.
Κι εγώ αύριο έχω ταξίδι και γι αυτό έψαξα να βρω, αλλά που να πάρει φαίνονται οι άνθρωποι σε ποια κατηγορία ανήκουν δεν συμφωνείς;
Σε κάθε περίπτωση το άρθρο μου αφορά αυτούς που περιγράφω και που θα συμφωνήσεις ότι έιναι αρκετοί και πιθανά είναι ποι αναποφάσιστοι που βγάζουν κυβερνήσεις.
12/05 20:43  Swearengen
Σίγουρα. Όπως επίσης, είναι τραγελαφική η περίπτωση της παρελαύνουσας ανά τα κανάλια "μάνας με τα 4 παιδιά", που τάχα έπεσε η δυστυχής στα δίχτυα της Κακιάς Αράχνης/Μαύρης Χήρας/Τράπεζας, σαν το "ανυποψίαστο" μυρμηγκάκι. Και κλάμα η κυρία, επειδή η άπονη Τράπεζα δεν προβαίνει σε άμεση άφεση των (δικών της ειδικά) χρεών. Το πλέον εξοργιστικό είναι ότι θεωρούν ως δεδομένο ότι η πίεση των καναλιών θα λειτουργήσει υπέρ της διαδικασίας αφέσεως. Και η πλάκα είναι ότι ...συχνά λειτουργεί !
12/05 20:43  vampire
Εμένα δεν μου φάνηκε καθόλου παράξενο το συμβάν του κυρίου με το 1800ρη.
Υπάρχουν πολλές εξηγήσεις οι πιθανότερες για μένα είναι:
α) Να είναι ο άνθρωπος Δημόσιος Υπάλληλος οπότε προκειμένου να βαρά μύγες όλη μέρα στην δουλειά του αποφάσισε να κάνει κάτι πιο δημιουργικό
β) να του είχε αναθέσει κάποια δουλεία η γυναίκα του. Οπότε για να ξεφύγει της λέει ότι δεν έχει βενζίνη το αμάξι και ότι πρέπει να ψάξει βενζινάδικο. Καλύτερα να στηθεί 1 ώρα στην ουρά παρά να πλύνει τα πιάτα πχ. !
12/05 21:22  talbot
Πιάσατε ακραίες περιπτώσεις.Ο Ηρακλής δεν μιλάει για τις εξαιρέσεις.Πάντως είναι τραγικό ότι κατάφερε η συντεχνία,να μας βάλει όλους στις ουρές.
Εγω προσωπικά μπήκα για πρώτη φορά.
Στην ΕΟ Αθ-Θεσ/νίκη είχε βενζίνη σήμερα,σύμφωνα με μαρτυρία φίλου μου,άρα ίσως και προς την Πάτρα-Γιάννενα.
12/05 21:45  zeuspower
ελλαδαρα του αριστοτελη και του ηρακλειτου !

γνησιοι απογονοι των μαραθωνομαχων !

ετομοι προς υπερασπιση του πατριου εδαφους,αλλα επειδη εχω turbo 1.8 180 αλογα,θα παω στον πολεμο με αυτο ,να το παρκαρω καπου σε ισκιο και μετα πεφτω στο μετωπο ...

12/05 21:53  bill carson
Πολύ ωραίο και εύστοχο!
12/05 22:00  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Αγαπητέ φίλε, συνάδελφε και συναγωνιστή <ΤΟΤΕ> Ηρακλή. Σε διαβάζω συστηματικώς, αλλά σπανίως γράφω σχόλια.
Ο λόγος είναι ότι, όπως (σε προηγούμενο άρθρο σου) κάποιος εύστοχα επεσήμανε "την οργή με την οποία γράφεις".
Παρότι έχουμε την ίδια ηλικία, "κοινωνική διαδρομή και βιώματα", η προσέγγιση των δύο μας στο διάλογο (τι άλλο είναι ένα άρθρο ?...) είναι παντελώς διαφορετική και εμένα με αφήνει "αναγκαστικώς απ' έξω"...
Θεωρώ ότι, με ευκολία εξάγεις συμπεράσματα (ή τουλάχιστον ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ)... Είναι χαρακτηριστική η σημερινή "σχολιογραφία" από εξαιρετικούς φίλους.
Υ.Γ. Οδηγώ 1400αρι μπλε Renault, ΔΕΝ "γέμισα" ελπίζοντας να μου "βγάλει την εβδομάδα" (το χρησιμοποιώ ελάχιστα) και όταν έχω να κρίνω ένα γραπτό Σπουδαστή /τριας στο ΕΜΠ (μεταξύ 3,5 - όχι 4,5 - και 5) αφιερώνω 25 "τέρμινα"... τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων να τον /την καλέσω να δούμε μαζί το γραπτό, να διαπιστώσω εάν "ξέρει από τόπι", "έπαθε blackout" στην εξέταση, ή, ή ,..
12/05 22:36  Ηρακλής
Κύριε Κατσαρέλη
Οι αφορμές για τα συμπεράσματα δεν μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αξία από συμπέρασμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνετε στη θέση του παραδείγματος όταν είναι βέβαιο ότι ακόμα και η παρουσία μας εδώ σε ένα διάλογο με σκοπό την επικοινωνία, προδιαγράφει τελείως διαφορετικά άτομα από το τύπο με το κόκκινο.
Ξέρετε κάτι, η ευγένεια και η σεμνότητα είναι ίδιο ανθρώπων με υψηλή εσωτερική αξία. Ομως όλοι αυτοί οι άλλοι, δεν καταλαβαίνουν από σεμνότητα, ίσα ίσα που μας θέλουν σεμνούς και ήρεμους για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.
Είμαι της ίδιας συνομοταξίας, ψάχνω ακόμα και τα ψυχολογικά προβλήματα των σπουδαστών μου, όμως δεν μου διαφεύγει ότι άκουσα με τα ίδια μου τα αυτιά σπουδάστρια μου να λέει σε φίλες της " εντάξει το καθάρισα το μαλάκα, ξέρεις με τη γνωστή ιστορία , προβλήματα και έτσι".
Δεν ξέρω γιατί, αλλά συνεχίζω να πιστεύω τους σπουδαστές μου.
Ειλικρινά κύριε καθηγητά, σημασία δεν έχει η ταχύτητα εξαγωγής του συμπεράσματος αλλά η ορθλοτητα του.
Πάντως ο "θυμός" μου είναι που με κρατάει ζωντανό σε μία κοινωνία βολεμένων, και συναδέλφων μας φυσικά.
12/05 23:09  CANYON
5*...επιστρεφοντας εχθες απο βορεια Ελλαδα ,στην εθνικη οδο τουλαχιστον ειχε παντου υγρο πυρ...πλησιαζοντας στην καταραμενη πολη που ζουμε ειχαν στεγνωσει ολα...
13/05 00:00  Manta ray
Καλησπέρα φίλε Ηρακλή, γεμάτο ζωντάνια και πολύ παραστατικό και το σημερινό άρθρο αλλά πιο πολύ μου άρεσε η συζήτηση που επακολούθησε, μια ακόμα απόδειξη για τον υψηλού επιπέδου διάλογο που συχνά γίνεται στο χώρο αυτό. Όπως συνήθως, βέβαια, δεν αφήνεις κι ένα παράθυρο, από την άλλη όταν κάποιος θέλει να θίξει και να καυτηριάσει τα κακώς κείμενα δικαιολογείται (το έχουμε πάρει από τους αρχαίους μας προγόνους ίσως αυτό) και κάποια δόση υπερβολής. Συγχαρητήρια πάντως σε όλους.

(Φίλε Nasty νομίζω ότι θα βρεις στην πορεία, κάποια - λίγα - πρατήρια εφοδιάζονται πλέον από τα βυτιοφόρα των εταιρειών τους - καλό ταξίδι!)
13/05 00:11  Ηρακλής
Manta
Τα παράθυρα είναι προφανές ότι υπάρχουν. Αλοίμονο αν δεν υπήρχαν, αλλωστε αυτά τα παράθυρα είναι που κρατάνε και τα μυαλά μας και τη χώρα μας όρθια.
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ, δεν λέω ποτέ ότι τα πάντα είναι ίδια. Αν το έλεγα θα αναιρούσα τον εαυτό μου αλλά και όλους αυτούς που παλεύουν. Σίγούρα η ύπαρξη της "μάνασ" με τα 4 "παιδια", δεν σημαίνει πως οι τράπεζες δεν ληστεύουν το κοσμακή, η τηλεόπαση πως δεν του δημιουργεί τεχνητές ανάγκες που είναι δύσκολο να αντισταθεί. Ούτε πως δεν υπάρχουν μητέρες με 4 και 5 παιδιά που πεθαίνουν στη δουλειά και τα ανασταίνουν χωρίς εορτοδάνεια και λούσα.
Ολα αυτά υπάρχουν αλλά θεωρώ ότι τα υπολογίζουμε αυτονόητα στο επίπεδο τουλάχιστον που συζητάμε εδώ.
Ισα - ίσα προσωπικά γι αυτούς τους ανθρώπους φωναζω, για να μην υπάρχουν οι "εξυπνάκηδες" που τους κλέβουν τη σειρά, την επιτυχία τη ζωή τους την ίδια με μοναδικά προσόντα τη θρασύτητα και τη βλακεία.
13/05 03:58  Yannis K.
ειναι απο τις περιπτωσεις που ο καθενας βλεπει αυτο που ηδη εχει μεσα του.
εδω τα ματια δεν ειναι οργανα προσληψης καινουριας πληροφοριας αλλα προβολης προηγουμενης πληροφοριας που εχει γινει πεποιθηση πλεον.
Σε καθε αναλογη περιπτωση ο Η. θα βλεπει αργοσχολους αχρηστοπρονομιουχους, ο Σ. νεφροπαθεις, ο Ν. καγιενοπληκτους, ο Τ. εαν ομως ...
Σα να μην υπαρχει κοσμος εξω απο μας αλλα μονο ενας καθρεφτης.
13/05 08:38  Ηρακλής
yannis
με αφορμή το σχόλιο σου που έχει και μία φιλοσοφική δομή, ίσως και λόγω της ώρας που γράφτηκε, θέλω να ρωτήσω κάτι πολύ απλό.
Αυτό που ο καθένας από μας βλέπει όπως λες, υπάρχει;
Γιατί αν υπάρχει, τότε δεν είμαστε μπροστά σε καθρέφτη αλλά σε τζάμι, και βλέπουμε πίσω του.
Δεν μηδενίζεις ένα φορτίο μήλα αν φωνάξεις " αυτό εδώ είναι σάπιο". Ισα - ίσα που η φωνή σου παραδέχεται ότι τα άλλα ΔΕΝ σάπια. Αν ήταν όλα σαν το σάπιο που βρήκες θα φώναζες " βρηκα ένα φορτίο σάπιο".
Και σε κάθε περίπτωση, όσοι πιστεύουν ότι οι θέσεις που εκφράζονται είναι λάθος, ας αντιπαραθέσουν τις σωστές και όχι να διαμαρτύρονται απλά.
Ξέρεις κάτι φίλε.
Θέλω το διάλογο της απόδειξης και όχι το διάλογο της υπόθεσης.
Οταν γράφω αυτός είναι σκάρτος και το αποδεικνύω, θέλω ο αντίλογος να μου αποδε΄ξει ότι ΔΕΝ είναι σκάρτος αυτός που επικρίνω και όχι να μου πει "ξέρεις δεν είναι όλοι ίδιοι".
Ολοι οι απατεώνες κάθε μορφής, πίσω από εκείνους που δεν είναι ίδιοι κρύβονται.
Μου λες ότι παντού βλέπω αργόσχολους. Αυτό το παντού είναι μηδενισμός.Περιμένω να μου πεις ο αργόσχολος που βλέπω και κρίνω υπάρχει; και αν υπάρχει φταίω εγώ που τον βλέπω;;
13/05 20:13  Yannis K.
Ηρακλη δεν υπονοω κατι ασχημο στην ερμηνεια σου.
Ειναι μια ερμηνεια της πληροφοριας που προσελαβες.
οι σκεψεις που σου παρεθεσα ηταν με αφορμη τον ωραιο διαλογο στον οποιο εδωσες κινητρο και χωρο.
η υποκειμενικοτητα σαν πραγματικοτητα και οχι σαν φιλοσοφικη εννοια με απασχολει ολως ιδιαιτερως.
13/05 22:51  anti
καλησπέρα.Σας διαβαζω συχνά -συχεδόν πάντα-όμως πρωτη φορά θα απαντήσω.
Αν κατάλαβα Ηρακλή εισαι καθηγητής.Κάνω το ίδιο επάγγελμα διδάσκω σε παιδιά απο 6-7 εως 12-13 χρόνων στον ιδιωτικό τομέα. Αυτό που θα ηθελα να πώ ειναι οτι, αν εμεις -οι δάσκαλοι,καθηγητές...,μάθουμε στους μαθητές μας να "ζούν" με την ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ σε 20 χρόνια -δεν είναι πολύ- θα έχουμε μια αλλη Ελλαδα.
Ομως απο την ηλικία την μικρή τα παιδιά κοιτάνε πως θα "λουφάρουν"! οι δάσκαλοι ,καθηγητές (οχι όλοι) δυστυχώς, το αφήνουν να συμβαίνει...αυριανοί ενήλικες???όμως ουτε οι γονείς ασκούν καποιο ελεγχο γιατί εχουν μαθει και αυτοί να "λουφάρουν"(και πάλι οχι όλοι)
Θέλω να πιστεύω οτι στη δουλειά μου ειμαι Ο.Κ. Ομως προσπαθώ όσο μπορώ να τους μάθω να "λειτουργούν" να "ζουν" με την ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ.
Ετσι λοιπον θα ειχαμε πολυ πολύ λιγότερους "1800αρηδες" και "μανες με 4 παιδιά." Γιατί θα ξέρανε -πριν καν προσπαθήσουν- οτι θα βρούν οχι "τοίχο πόρτα" αλλά "ΤΟΙΧΟ ΛΟΓΙΚΗΣ".
Αν ποτε γίνει αυτό, εμεις -πιθανόν- θα το "ζήσουμε" στην γενιά των εγγονών μας.

απο το τίποτα???
καλυνηχτα.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
31 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις