ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ ΑΠΕΡΓΟΥΝ: ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ.... ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ!!!!
1058 αναγνώστες
Κυριακή, 11 Μαΐου 2008
01:05

Οχι παίζουμε.

Νόμος είναι η απαίτηση μας για αυξηση 15% στα κόμιστρα, η απαίτηση μας να κυκλοφορούμε όποτε θέλουμε στις Εθνικές οδούς, νόμος είμαστε εμείς.

Και φυσικά είναι αφού:

1.- Τις άδειες για τα φορτηγά τους τις έδωσε η κυβέρνηση, τις πιο πολλές η χούντα, και μέσω των περιορισμένων αδειών, αυτές έχουν μεγάλη αξία και φυσικά κάνουν ότι θέλουν στις εσωτερικές μεταφορές.

2.- Κάνουν απεργία και παρκάρουν τα φορτηγά τους στη λωρίδα ασφαλείας των εθνικών δρόμων. Στην Ευρώπη θα τους είχαν πάρει φορτηγό , άδεια, δίπλωμα και θα τους είχαν βάλει φυλακή, στην Ελλάδα τους δέχεται ο Υπουργός!!!!!

3.- Απαγορεύουν σε άλλα βυτία που δεν απεργούν, να εφοδιάζονται με καύσιμα και κανένας δεν τους στέλνει στον εισαγγελέα.

Για να μη ξεχνιόμαστε αυτοί που απεργούν είναι οι ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ των φορτηγών, δηλαδή αυτοί που υποχρεώνουν τους οδηγούς να δουλεύουν 10ωρα και 15ωρα, με αποτέλεσμα τα πολύνεκρα ατυχήματα που όλοι ξέρουμε, είναι αυτοί που φορτώνουν τα φορτηγά πάνω από το επιτρεπόμενο φορτίο και βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των άλλων οδηγών, είναι αυτοί που κάνουν το λαθρεμπόριο καυσίμων, πως αλλιώς να γίνει χωρίς βυτιοφόρα, είναι αυτοί που δηλώνουν εισόδημα μικρότερο και από ένα κλητήρα με την ανοχή του νόμου.

Εχουμε όμως κυβέρνηση αστ'ερι. Ευτυχώς    γιατί αλλιώς θα χανόμαστε.

Αφήνει εδώ και μέρες την απεργία να οξύνει το πρόβλημα τροφοδοσίας της οικονομίας με καύσιμα και προιόντα.

Δεν υπάρχει ένας άραγε που να σκεφτεί ότι μία άμεση επιστράτευση θα ήταν ΠΛΗΡΩΣ αποδεκτή από τους πολίτες;

Δεν σκέφτεται κανένας ότι αν τα μισα αυτοκίνητα της Αθήνας κάνουν 2 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο ψάχνοντας για πρατήριο με κάυσιμα, θα γίνουν 2.000.000 άσκοπα!!!! χιλιόμετρα με την ανάλογη ρύπανση;

Οχι μόνο από το Κυότο, από το πλανήτη θα μας διώξουνε λόγω βλακείας.

Δεν ξέρεις κύριε Χατζηδάκη ότι από Δευτέρα θα σταματήσει η οικονομία αν ΣΗΜΕΡΑ δεν βρει τρόπο να σταματήσει την απεργία;

Μήπως δεν ξέρεις πως να τη σταματήσεις;

Να του πω εγώ λοιπόν, να βοηθήσω και τη χώρα μου.

Θα βγεις αύριο πρωι στη τηλεόραση και θα πεις:

Αν από τις 12 το μεσημέρι σήμερα δεν δουλέψουν τα βυτιοφόρα, τη Δευτέρα το πρωι θα καταθέσω στη Βουλή τροπολογία με την οποία απελευθερώνεται ΑΜΕΣΑ το καθεστώς των φορτηγών αυτοκινήτων.

Καμμία άλλη κουβέντα.

Και αν δεν τρέχουν να φορτώσουν, εγώ θα σταματήσω να γράφω.

Αλλά οι ιδιοκτήτες φαίνεται ότι έχουν ιδιαίτερη σχέση με τη κυβέρνηση.Γι αυτό είναι ΑΠΟΛΥΤΑ  σίγουροι ότι δεν θα το κάνεις.

Μου κάνει εντύπωση όμως η στάση των άλλων κομμάτων.

Το Πασοκ λέει διάλογο με τους κοινωνικούς εταίρους.

Ρε σύντροφοι, κοινωνικοί εταίροι οι ιδιοκτήτες φορτηγών;

Και εγώ ο μαλάκας που υφίσταμαι τις συνέπειες δεν έτυχε ποτέ να είμαι στη κατηγορία των κοινωνικών εταίρων; Τι διάολο; Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ;

Ο Σύριζα και το ΚΚΕ τι έγιναν; Στηρίζουν τα δίκαια αιτήματα των ... απεργών;

Απεργοί να είναι και ότι νάναι; Και αν δεν στηρίζουν γιατί δεν το λένε;

Γιατί δεν βγαίνουν να πουν οχι στην απεργία των ιδιοκτητών. Τι έγινε;

Να πάρουν αυτοί 15% αύξηση, και να βγάλει ο εργαζόμενος τη γυναίκα του στο κλαρί για να βάλει βενζίνα στο μηχανακι του να πάει στη δουλειά του;

Ρε παιδιά εγώ είμαι τρελλός ή μήπως έχουμε μπερδευτεί τοσο πολύ;

Δίκιο οι ρουσφετοδιορισμένοι συμβασιούχοι, δίκιο οι υψηλόμισθοι του ΟΤΕ, και της ΔΕΗ, δίκιο οι αφορολόγητοι και διπλοκουρσάρηδες ταξιτζήδες, δίκιο οι μεγαλοαγρότες της Λάρισσας, δίκιο οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων, τελός πάντων που στο διάολο θα χωρέσει το δικό μου το δίκιο;

Γιατί κανείς δεν φωνάζει για το δίκιο του μαλάκα που πληρώνει;

Ποιος θα πληρώσει ό, τι πάρουν όλοι αυτοί;

Και αυτοί είναι που τα παίρνουν μετά από απεργία. Υπάρχουν και οι άλλοι που τα παίρνουν στη ζούλα. Οπως εγώ και οι συνάδελφοι μου που πήραμε μία αυξησούλα πάνω από 20% σε 3 δόσεις. Ποιος το πήρε είδηση; Κανείς από σας. Τα κόμματα όμως όλα το ήξεραν . Αλλά βλέπεις έχουν όλα τα κόμματα πολλους δικούς τους στο χώρο, και έτσι υπήρξε διακομματική ανοχή. Και ποιος θα πληρώσει;

Ο μισθωτός.

Γιατί κανένας άλλος δεν πληρώνει σ αυτή τη χώρα. Και όταν δεν φτάνουν τα λεφτά των μισθωτών, πουλάμε τα έπιπλα του σπιτιου, γιατί δεν τολμάμε να ζητησουμε από τους λεφτάδες του τόπου να πληρωσουν.

Τι λέω τώρα

Εδώ οι ιδιοκτήτες φορτηγών έχουν εγκαταστήσει δικό τους νόμο στις εισόδους των Εθνικών και των διυλιστηρίων, και κανένας δεν τους ενοχλεί, σιγά μην ενοχλήσουν το πιο μεγάλο κεφάλαιο.

Αιντε λοιπόν να αλλάξουμε το σύνθημα

ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ... ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ!!!

Καλή Κυριακή.

Υ.Γ. Γράφω ακούγοντας από την ΝΕΤ το αφιέρωμα στο Μάριο Τόκα. Και συνέχεια γυρνάει στο μυαλό μου η ιδέα ότι ο Θεός δεν ξέρει τι κάνει τώρα τελευταία... Η πιθανόν ζηλεύει αυτούς που έχουν αξία...Και τους παίρνει νωρίς, πολύ νωρίς, άδικα....

 

 

Σχόλια

11/05 01:28  Σάρισα
Συνεχισε δυνατα , χρειαζονται τετοιες φωνες!
11/05 01:32  larryman
Αγαπητε Ηρακλη,

αν ψαξεις τα ποινικα μητρωα των ανθρωπων που ασχολουνται με αυτο το κυκλωμα...
θα καταλαβεις πολλα !
11/05 01:44  ΗΠΕΙΡΟΣ.Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ
megale etsi...kala ola se enoxloun esena...mpastardos mou bgazeis kologere
11/05 01:45  Ηρακλής
Ξέρω φίλε, γι αυτό τα γράφω.
11/05 01:46  ΗΠΕΙΡΟΣ.Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ
ola ta ksereis..a re sparti..kala ta eleges...allos anes hgetis edw sta capital blog
11/05 01:46  ΗΠΕΙΡΟΣ.Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ
ola ta ksereis ola ta maxairwneis
11/05 01:48  ΗΠΕΙΡΟΣ.Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ
akou file...file? giati me ksereis kai apo xthes?
11/05 01:49  Ηρακλής
Λάρισα δεν καταλαβαίνω τι λες. Θέλεις να γράψεις... Ελληνικά να το συζητήσουμε;
11/05 01:50  ΗΠΕΙΡΟΣ.Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ
Kaneis oti den katalabaineis.gnisios ellhnas.apla katigoreis toys pantes
11/05 01:55  Ηρακλής
Το φίλε αφορούσε το larrymΑΝ
Εσύ Λάρισα, αν εσένα δεν σε ενοχλούν τότε... καλό ύπνο.
Οσο για τους πάντες, αυτούς για τους οποίους μιλάω είναι συνολικά 50000 τσογλάνια που καταδυναστεύουν 9000000 Ελληνες. Συγνώμη, εκτός από εσένα.
11/05 01:56  Ηρακλής
Είπα να σου απαντήσω σοβαρά , αλλά έκανα λάθος καληνύχτα φίλε.
11/05 01:58  Manta ray
Ηρακλή η πρότασή σου είναι πάρα πολύ σωστή, όπω και η ανάλυση για το ποιοί έχουν τις άδειες, πως και πότε τις απέκτησαν. Θα ήθελα να σου αναφέρω και το εξής: Όταν έγιναν οι μελέτες για τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, υπήρχε πρόβλεψη και για σιδηροδρομική γραμμή που επιτέλους - μετά από 100 χρόνια - θα έκανε το όνειρο του Τρικούπη πραγματικότητα, φέρνοντας τη φθηνότερη και πιο πολιτισμένη μορφή μαζικής συγκοινωνίας, τον σιδηρόδρομο στη Δυτική Ελλάδα, με κατάληξη το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Στην πορεία, ως δια μαγείας αυτή η πρόβλεψη εξαφανίστηκε... και ο σιδηρόδρομος δεν θα φτάσει ποτέ...

Παρενέβησαν βλέπεις συντονισμένα τα λόμπυ των ιδιοκτητών φορτηγών, των ΚΤΕΛ και των αντιπροσώπων αυτοκινήτων και - εύκολα - πέτυχαν το σκοπό τους. Τα συμπεράσματα τα αφήνω στον καθέναν...

Και κάτι άλλο: Μην δίνεις σημασία στους προβοκάτορες.

Υ.Γ. Σου έγραψα ένα σχόλιο για το προηγούμενο άρθρο σου, που πραγματικά με συγκίνησε.
11/05 02:00  ΑΕGEAN MAN
o a45 tsoglania ,esi tsoglania.gemisame tsoglania
11/05 02:01  Ηρακλής
Μαντα
Σου απάντησα στο προηγούμενο άρθρο
11/05 02:02  ΑΕGEAN MAN
file hrakli plaka ekana...exeis dikio.sorry pou itan ligo xondro..panta mazi sou
11/05 02:04  ΑΕGEAN MAN
anaferomai se proigoumeno artro sou.panta etsi dynatos
11/05 02:04  Ηρακλής
Στεφαν
Φαντάζομαι το 50000 να σου δίνει το στίγμα ποιούς εννοω. Πάντος έχεις δίκιο , ήταν λάθος ο χαρακτηρισμός.
11/05 02:05  ΗΠΕΙΡΟΣ.Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ
kai egw plaka sou ekana.den ta pistevw ayta pou lew..alla me xwrise ekeini kai den kserw pia ti lew
11/05 02:06  ΑΕGEAN MAN
filaraki allo ekeini kai alllo o hraklhs...cool man
11/05 02:07  Manta ray
Φίλε Ηρακλή αν θέλεις να το ανεβάσω θα το κάνω πολύ ευχαρίστως, θα ήταν όμως απαραίτητη η συμμετοχή σου στη συζήτηση που θα επακολουθήσει.
11/05 02:11  Ηρακλής
είμαι μέσα, προχώρα..
11/05 02:15  Manta ray
Έγινε, αύριο το βράδυ όμως. Θα το δουν πολλοί περισσότεροι τη Δευτέρα, αν συμφωνείς κι εσύ βέβαια.
11/05 02:17  Ηρακλής
εντάξει, κάνε όπως νομίζεις καλλίτερα. Ετσι κι αλλιώς στόχος μας είναι να προβληματίσουμε όσο το δυνατόν πιο πολλούς.
11/05 02:19  Manta ray
Παρεπιμπτόντως, αυτό το είχες γράψει 28/2... και αποδεικνύεται τώρα πόσο δίκιο είχες:

"Αυτή η είδηση είναι πολύ ασχημη για τα χρηματιστήρια. Θα δείτε σε λίγο.

149 εμφανίσεις
Το πολεμικό πλοίο USS Cole στέλνουν στο Λίβανο οι ΗΠA

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2008 22:41

Οι Ηνωμένες Πολιτείες αποφάσισαν να στείλουν στη θαλάσσια περιοχή στα ανοιχτά του Λιβάνου το πολεμικό πλοίο USS Cole..."
11/05 02:21  Ηρακλής
Ακριβώς.
Και για να πούμε και κάτι παραπάνω το σενάριο που φράφεις στο φορουμ, ήταν να παίξει περσι το καλοκαίρι, αλλά δεν τους βγήκε, γι αυτό μόλις είδα την είδηση για το πλοίο ενημέρωσα, εμμεσα...
11/05 02:36  Manta ray
Πράγματι, το θέλανε νωρίτερα, όπως αποδεικνύουν άρθρα της περιόδου 2004-2006. Το θέμα είναι ότι τώρα δεν έχουν άλλο χρονικό περιθώριο. Η κολλητή τους η Hillary δεν βγαίνει κι έτσι οι εξελίξεις επιταχύνονται. Νόμιζαν ότι, ως συνήθως είχαν καλύψει και τις δύο πιθανότητες, αλλά αυτή τη φορά έκαναν λάθος. Τώρα πάνε να δημιουργήσουν τετελεσμένα γεγονότα.

(Δεν έχω ψευδαισθήσεις, αλλά υπάρχουν και αντικειμενικές διαφορές που πρέπει να λαμβάνονται υπόψην, μεταξύ των δύο υποψηφίων του Δημ. κόμματος).

Φίλε Ηρακλή εύχομαι καλό βράδυ - τα λέμε αύριο και πάλι.
11/05 02:39  Ηρακλής
καληνύχτα σε όλους τους φίλους
11/05 08:28  vampire
Η απελευθέρωση του επαγγέλματος των βυτιοφορέων θα έλυνε τέτοιου είδους προβλήματα. Η επιστράτευση των απεργών βέβαια δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει αφού θα συμβάλει σε μια λογική καταστολής όλων των απεργιών.
Στην εποχή μας όλες οι απεργίες είναι συντεχνιακές. Άλλοι βέβαια έχουν περισσότερο δίκιο και άλλοι λιγότερο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχουν και κάποιοι ιδιοκτήτες που με πολύ κόπο αγόρασαν μια άδεια βυτιοφόρου και βλέπουν το εισόδημά τους από αυτή την επένδυση να συρρικνώνεται.
Για τους περισσότερους βέβαια ισχύουν αυτά που γράφεις αλλά νομίζω κάπου και αυτοί έχουν ένα πάτημα αφού η τιμή του πετρελαίου και κατά συνέπεια το κόστος μεταφοράς των βυτιοφόρων συνεχώς ανεβαίνουν.
Φυσικά οποιαδήποτε να ήταν κυβέρνηση θα έκανε τα ίδια αφού δεν συμφέρει κανένα μια παραπέρα αύξηση της τιμής της βενζίνης. Το λάθος όμως της σημερινής κυβέρνησης βέβαια ήταν ότι δεν κράτησε μια σταθερή γραμμή και τους μόνους που ικανοποίησε από τις πρόσφατες μεγάλες απεργιακές κινητοποιήσεις ήταν οι Υπάλληλοι της Τράπεζας της Ελλάδας! αφήνοντας το υπονοούμενο ότι οποιοσδήποτε που μπορεί να επιμένει (γιατί δεν μπορούν και όλοι) όλο και κάτι μπορεί να πετύχει.
Όσο για μας νομίζω ότι καιρός είναι να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς πέρα από τα αυτοκίνητα όπως τα μηχανάκια, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το ποδήλατο ή ακόμα και τα πόδια! αφού σύμφωνα με κάποιες έρευνες παρά την μεγάλη αύξηση της τιμής της βενζίνης η κατανάλωση της στην χώρα μας δεν μειώθηκε καθόλου.

Καλημέρα σε όλους
11/05 10:50  Ηρακλής
Vampire καλημέρα
Σίγουρα υπάρχουν και οι μεροκαματιάρηδες βυτιοφορείς που δουλεύουνε μόνοι τους το φορτηγό για να ξεχρεώσουν. Ομως αυτό το παραμύθι ότι " δεν είναι όλοι ίδιοι" κλπ. πρέπει να σταματήσει. Οταν χαρακτηρίζεις κάποια ομάδα ανθρώπων αναφέρεσει στη συντρηπτική πλειοψηφία, και δεν λες π.χ. είναι παγκόσμιας κλάσης το ελληνικό πρωτάθλημα επειδή παίζει ο Ριβάντο. Λες ότι είναι τραγικό , και φυσικά δεν εννοείς το Ριβάλντο. Τι να πούμε δηλαδή; Οι ταξιτζήδες είναι καλοί επειδή ο κλάδος έχει και μερικούς οικογενειάρχες;
Ομως και με το θέμα των απεργιών, έχω διαφορετική γνώμη. Σήμερα για να απεργήσεις και να γίνει γνωστή η απεργία σου θα πρέπει να έχεις στα χέρια σου εργασία που να μπορείς να εκβιάσεις . ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΡΓΑΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ. Ακουσες ποτέ για απεργία των εργατών της Χαλυβουργικης; Για απεργία των πωλητριών που και τις ξεθεώνουν και τις πηδάνε για να τους δώσουν δουλειά;
Για απεργία των πωλητών; Των υπαλλήλων εταιρειών πληροφορικής που στα 30 τους μένουν άνεργοι;
Οι απεργίες στις μέρες μας γίνονταιαπό αυτούς που έχουν σταθερή και μόνιμη δουλειά, και γίνονται ΜΟΝΟ για τη πάρτη τους και όχι για το κοινωνικό σύνολο. Οταν είδα και τον επαναστάτη Μακη Μπαλαούρα στους υπαλλήλους της Τράπεζας της Ελλάδος τότε ισχυροποίησα την άποψη μου, για τις ελίτ των απεργών.
Πάντος σημείωσε ότι ΔΕΝ απεργούν οι οδήγοί βυτιοφόρων και αυτοί ΔΕΝ θα πληρωθούν τις μέρες της απεργίας, και όποιος τολμήσει να μιλήσει θα μπει στη μαύρη λίστα ΟΛΩΝ των ιδιοκτητών.
11/05 12:16  ΝΤΑΦΥ
Πάρτε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και χέστους μωρέ!
11/05 14:04  Pabel
Καλησπέρα σας

Με αφορμή την τελευταία παράγραφο του κ. vampire, θέτω έναν προβληματισμό.
Αν για έναν μηνά σταματούσαμε όλοι να καταναλώνουμε, να κινούμαστε…. Γενικά να περιορίζαμε την κατανάλωση και να κάναμε μονό τα απαραίτητα έξοδα θα μπορούσαμε να καταφέρουμε κάτι? Που θα πουλάγανε τα προϊόντα τους τις υπηρεσίες τους? Μήπως έχουμε τον τρόπο να αντιδράσουμε, απλά δεν υπάρχει ο συντονισμός?
Για έναν μηνά.
- Να κινούμαστε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
- Να σταματήσουμε τις εκδρομές, την έξοδο για διασκέδαση.
- Να μην ξοδέψουμε ούτε ένα στα εμπορικά καταστήματα.
- Να περιορίσουμε την χρήση τηλεπικοινωνιών.
- Να καταναλώνουμε το απαραίτητο φαγητό και τίποτα παραπάνω.
Σπίτι δουλεία, δουλειά σπίτι. Μονό αυτό.
Τι θα συμβεί άραγε?


11/05 16:45  Ηρακλής
pabel
Θα μπορούσαν να συμβούν πολλά, δυστυχώς όμως αυτόείναι το μειονέκτημα των πολλών. Δεν μπορούν να συνεργαστούν, να αντιδρέσουν μαζί, και αυτό εκμεταλεύονται οι λίγοι και τους εξουσιάζουν.
Τι νομίζεις ότι είναι οι επαναστάσεις; Η συνενόηση των πολλών.
11/05 19:12  Τυφώνας
Εύγε … εύγε … εύγε!
Και 1.000 αστέρια είναι λίγα.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
26 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις