ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Ανοιχτή επιστολή στο Γιάννη Μπουτάρη.( Η σε όποιον κατέχει σήμερα την επιχείρηση. ( προσθήκη μετά από απαίτηση )).
1022 αναγνώστες
Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012
17:46

Αγαπητέ κύριε Γιάννη

Είναι γνωστο σε όλους πως είσαι Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Οπως είναι γνωστό σε όλους ότι έχεις και μία επιχείρηση, την οποία έχεις εισάγει στο Χρηματιστήριο από την 1/11/1987.

Η επιχείρηση αυτή έχει περίπου 25.000.000 κοινές μετοχές και 1.500.000 προνομιούχες.

Με βάση τη τιμή που έχουν σήμερα οι μετοχές της εταιρίας σου στο Χρηαμτιστήριο,

η αξία της επιχείρησης σου είναι

25.000.000 μετοχές Χ 0.07 λεπτά = 1.750.000 ευρώ

1.500.000 μετοχές Χ 0,14 λεπτά   =   210.000 ευρώ.

 

Δηλαδή ολόκληρη η επιχείρηση, όπως αυτή παρουσιάζεται στο σαιτ

http://www.boutarigroup.gr

αξίζει λιγώτερο από 2.000.000 ευρώ.

Σημερα, στο χρηματιστήριο, με την αγοραπωλησία ΜΟΛΙΣ 500 μετοχών η τιμή έπεσε 17,86% !!!!!

Δηλαδή κάποιος ή κάποιοι, πούλησαν 500 μετοχές με 0.69 λεπτά, εισέπραξαν 345 ευρώ,

και παράλληλα απομείωσαν την χρηματιστηριακή αξία της επιχείρησης κατά 17,89%.

Και η ερώτηση είναι απλή.

Είσαι αμέτοχος σ αυτά μπαρμπα Γιάννη;;

Ξέρω θα μου πεις ότι ένα δικό σου Σαββατοκύριακο είναι ολόκληρη η δική μου ζωή,

μάλιστα για τη δικη μου ζωή,

θα έφτανε μόνο ένα δικό σου Σάββατο,

όμως αγαπητέ κύριε Γιάννη,

τυχαίνει να είμαι μέτοχος της εταιρίας σου.

Δηλαδή είμαι ένας από αυτούς που πίστεψαν σε σένα και επένδυσαν στην εταιρία σου.

Εγώ προσωπικά, προερχόμενος από προσφυγοοικογένεια, και μεγαλωμένος σε παραγκογειτονιά,

πίστεψα αποκλειστικά σε σένα, και στο ντόμπρο χαρακτήρα που ήξερα ότι έχουν ,

όσοι έχουν πάθη.

Χέστηκα για τα θεμελιώδη της εταιρείας σου,

εγώ επένδυσα στο ντόμπρο Μπαρμπα Γιάννη,

που δεν θα μας έβγαινε Πανούσης ή Λαναράς.

Αυτή μου τη πίστη, την έχω πληρώσει με αρκετά χρήματα.

Αρκετά για το δικό μου πορτοφόλι.

Γιατί πήρα τη μετοχή της εταιρείας σου, μισό ευρώ, και τώρα έχει 6 λεπτά!!!

ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.

Ποιος είναι λοιπόν αυτός , ρε Μπαρμπα Γιάννη που παίζει με τη μετοχή,

και κατά συνέπεια και με τους μετόχους;;

Με μια μετοχή που φέρνει τ όνομα σου, μια μετοχή που είσαι εσύ.

Ξέρω θα μου πεις, η επιχείρηση είναι στο γιο μου τον Κωνσταντίνο.

Ναι αλλά εγώ αγόρασα

ΜΠΟΥΤΑΡΗ

Αγόρασα μετοχές της επιχείρησης του Μάγκα, του ντόμπρου, του έξω από τα δόντια.

Και σήμερα τι έχω Μπαρμπα Γιάννη;;

Και να πεις πως η επιχείρηση αξίζει τόσο, να πω πάει στο διάολο, έκανα λάθος επένδυση.

Πιστεύεις όμως εσύ δήμαρχε, ότι η επιχείρηση σου αξίζει τόσο;;

Σου γράφω αυτό το σημείωμα, όχι για κανένα άλλο λόγο,

αλλά μόνο για να ξέρεις

ότι υπάρχει κάπου, ένας πρόσφυγας δεύτερης γεςνιάς, από τη Πόλη,

που σε πίστεψε σαν άνθρωπο,

έβαλε τις οικονομίες του στην επιχείρηση σου,

και γελάστηκε, και συνεχίζει να γελιέται.

Αυτό και τίποτε άλλο.

Και στο γράφω μόνο σε σένα, γιατί όταν επένδυα, σε Πανούσηδες και Στέγγους και Σιγάλες, ήξερα.

Σε σένα όμως, όχι ,

ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗ.

Και πιστεύω , ότι κάποιος θα σου διαβάσει αυτό το σημείωμα,

και ελπίζω ότι με κάποιο τρόπο θα μου δώσεις να καταλάβω ότι είσαι αυτό που πίστευα,

και όχι αυτό που δείχνει η μετοχή σου.

 

Με σεβασμό

Ηρακλής

Σχόλια

18/09 18:56  ZULUS
λυπαμαι που θα στο πω αλλα εκανες λαθος ο κ.Γιαννης δεν εχει σχεση καμμια με την εταιρια αυτη ουτε μετοχικα ουτε διοικητικα
18/09 23:12  Ηρακλής
Κάθε σωστή πληροφορία δεκτή.
Ποια είναι η σχέση του Γιάννη με την εταιρία, ή ποια ήταν;
Φυσικά, ο χειρισμός της μετοχής, σε όποιον και να ανήκει η εταιρία, εξακολουθεί να ισχύει.
19/09 00:08  XANODOS
όποιος έγραψε αυτή την ανοιτή επιστολή

ειναι απλά ενας γεμπελικος παράφρων.
Πριν ξεφουρνιάσει το κατα Μπουταρι ευαγγέλιο ας αφοσιωθεί στην μόρφωση.

τα αδέφλια Μπουταρι Γιαννης ο οινολάτρης και Κωνσταντίνος ο μπιζναδόρος χωρίσανε... τοτε.

Ο Κωνσταντινος κράτησε την οινοποιητική Μπουτάρη και ο Γιάννης τον αμπελώνα στην Ναουσα.

κλπ κλπ κλπ
ο Γιαννης Μπουταρης έχει πλεον το Κτημα Κυρ Γιάννη και ουδεμία σχεση έχει με την εισηγμένη.

Ξερόλες νεοΕλληνες γραψτε κατι σωστό και μη ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ.

ευχαριστώ ΖΟΥΛΟΥΣ για την ανακάληψη...

καθως ων οινολάτρης... με εκνευρίζουν προς Διονυσον υβρολόγια.
19/09 07:06  Ηρακλής
Φίλε XANODOS
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου, οι οποίες φαντάζομαι είναι ακριβείς.
Δεν ξέρω με ποιο τρόπο διάβασες το άρθρο και είδες υβρεολόγια ή γκεμπελικό παράφρωνα.
Να υποθέσω ότι ως οινολάτρης, έγραψες το σημείωμα, σε φάση εκτέλεσης των λατρευτικών σου καθηκόντων προς το Διόνυσο.
( Γνωρίζω την κατάσταση ως οινολάτρης κι εγώ ).
Ξαναλέω, ανεξάρτητα ποιος ΜΠουτάρης έχει ή είχε την εισηγμένη, ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ "ΕΠΕΝΔΥΑΝ" ΤΟ 1998 στην εταιρεία, ο ΓΙΑΝΝΗΣ Μπουτάρης ήταν συνώνυμος με την εταιρεία.
Πέραν αυτών, ακόμα και αν ο Γιάννης Μπουτάρης ΔΕΝ έχει σχέση με την εισηγμένη, η χειραγώγηση και ο εξευτελισμός της αξίας της μετοχής, ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ, ανεξάρτητα από το ποιός ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ είναι στο τιμόνι της, και αυτό σχολιάζει η επιστολή, απευθυνόμενη σε λάθος όπως λες εσύ πρόσωπο.
Αν αυτό είναι Γκαιμπελς, τότε εγώ είμαι... Μπουτάρης!
19/09 08:26  XANODOS
Ηρακλη...

συνεχίζεις να αναφέρεσαι και να απαγγέλεις κατηγορίες σε ένα πρόσωπο το οποίο ΔΕΝ έχει να κάνει με τις κατηγοριες.
Τα δυο αδέλφια χωρίσαν τα τσανάκια τους απο το 1994-95.

1) http://www.boutari.gr/el/company/info/4boutari_201107264.wines.php

2) http://www.kiryianni.gr/Default.aspx?tabid=208

-χτυπησε την κούτρα σου για αγνοια
-χτυπησε τα πληκτρο-δάχτυλα σου για έλλειψη αναζητησης στοιχείων στον ιστοχώρο

μην πετάς όμως λάσπη.
19/09 09:00  Ηρακλής
Δεν θέλω ν απαντήσω επί της ουσίας, αφού επιμένεις να μην καταλαβαίνεις.
Η μετοχή ρε φίλε, η χειραγώγηση της, η "σχεδόν απάτη" που γίνεται όταν με 100 ευρώ μειώνουν 20% τη χρηματιστηριακή της αξία, γίνεται ή όχι;;;
Επενδυτές, έχουν καταστραφεί επειδή πίστεψαν το όνομα ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ.
Σε μάρανε που αναφέρομαι στο κυρ Γιάννη και όχι στον άγνωστο Κωνσταντίνο;;
Ωραία, καμμία ευθύνη γι αυτό ο Κυρ Γιάννης, τουλάχιστον μου επιτρέπεις να απευθυνθώ σ αυτόν, έστω σαν μέλος μιας οικογένειας που εμμέσως πλην σαφώς επιτρέπει τη χειραγώγηση της μετοχής της εταιρείας της;
Η ευαισθησία σου για τον Κυρ - Γιάννη, ισχύει και για όλα τα θύματα της μετοχής, του αδελφού του ή του κουμπάρου του, ή όποιου τέλος πάντων έχει τώρα την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ επιχείρηση;
19/09 09:03  Ηρακλής
Ικανοποιημένος με τη προσθήκη στον τίτλο κύριε XANODOS;
19/09 11:40  dimknaf
Ηρακλή όταν αγοράζει κανείς μετοχές πρέπει να ξέρει γιατί τις αγοράζει.

Αν αγοράζεις γιατί εμπιστεύεσαι κάποιον, το κάνεις επενδυτικά. Σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να ξέρεις πως βραχυπρόθεσμα οι μετοχές ανεβαίνουν και πέφτουν με τέτοιους ρυθμούς. Και ένα χωράφι τη μια μέρα στο ζητάνε 50000 και την επόμενη 80000.

Αν σε νοιάζουν οι μεταβολές της μέρας, τότε ασχολήσου με το trading και ξέχνα το χαρακτήρα του καθενός...


Απλά για την ιστορία, όσο και να εμπιστεύεσαι η μη τον ιδικτήτη, εγώ καθόλου φθηνή δεν τη βλέπω τη μετοχή. Ένα αμάξι που τράκαρε και είναι για να το πάρει ο γερανός μπορεί να χάσει και το 90% της αξίας του. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι φθηνό.

Κακώς, αγνοείς τα θεμελιώδη. Και μάλστα εδώ που είναι καθοριστικά. Υποχρεώσεις 6 φορές ανώτερες των ιδιίων κεφαλαίων!

Εδώ υγιείς σήμερα με κέρδη, επειδή είναι ελληνικές πουλιόνται στο 1/4 της αξίας τους.

Και εδώ που έχεις να κάνεις με εταιρεία με σοβαρό πρόβλημα βιωσιμότητας, μιλάς για φθηνή μετοχή;;;

Για μένα περισσότερο από κάθε μπάρμπα, φταις εσύ ο ίδιος που χειρίζεσαι με αυτό τον τρόπο τις επενδυτικές σου αποφάσεις...
19/09 14:53  XANODOS
δηλαδη ΗΡΑΚΛΗ

επειδή λέγομαι Παπαδόπουλος... θα με προσάπτεις τα του παπαδόπουλου?

επειδή ο αδελφός μου εινια γκάνγκστερ είμαι και εγω?

ποιος ΔΕΝ καταλαβαίνει?

συνεχίζεις να απευθυνεσε σε κάποιον που ουδεμία σχέση εχει με το πρόβλημά σου...

κατα συνέπεια η επιστολή σου εχει πολιτικό περιεχόμενο και ΟΧΙ επενδυτικό.

Αλλού σκοπεύεις.
19/09 16:02  Ηρακλής
Α, μεγάλε, αυτό εννοούσες, και μου όρμησες;
Καλά είσαι βαθιά νυχτωμένος.
Τη βούρτσα ακόμα, δεν την μπερδεύω.
Αν ήθελα να κάνω πολιτικό σχόλιο ή πολιτική επίθεση, θα την έκανα ευθέως.
Τα άρθρα μου, δείχνουν ότι ποτέ δεν λέω άλλα από αυτά που θέλω να πω ιδιαίτερα στα πολιτικά.
DIMKAF
Συμφωνώ απόλυτα, έχεις 100% δίκιο, και όπως κατάλαβες, δεν ηξερα τα εσωτερικά της εταιρίας, γι αυτο και απευθύνθηκα στο Μπαρμπα Γιάννη, τον οποίο εκτιμώ κι όλας, σαν ένας μέσος Ελληνας που έμπλεξε με το χρηματιστήριο.
Τώρα τι λέει ο XANODOS, φαίνεται δεν έχει διαβάσει τα ρίσκα που παίρνω γράφοντας τις πολιτικές μου απόψεις, και μάλιστα με αγριο τρόπο, και νόμισε ότι παίζω παιχνίδια.
Δεν βαριέσαι συμβαίνουν κι αυτά.
Εχεις απόλυτο δίκιο όμως, την ευθύνη για κάθε επένδυση έχουμε εμείς οι ίδιοι και κανένας άλλος.
19/09 16:07  XANODOS
Α! δεν μας τα λες καλά ηρακλη

δεν φταίς εσυ ηρακλη... ο αδελφός σου φταίει.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
12 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις