ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Πανελλαδικές εξετάσεις, και οι "ψυχοπαθείς" της επιτροπής.
1085 αναγνώστες
Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012
08:49

Ο Πανελλαδικές εξετάσεις συνεχίζονται.

Οπως συνεχίζεται και η αγωνία των παιδιών και των οικογενειών τους.

Οι Πανελλαδικές εξετάσεις,  οπου επενδύονται χιλιάδες όνειρα, εκατομμύρια ευρώ σε φροντιστήρια,  σε ιδιαίτερα, καταστροφή εκατοντάδων προσωπικοτήτων εφήβων που καταλήγουν σε ψυχικές ασθένειες, και καταστροφή  της γαλήνης και της ψυχικής ισσορροπίας οικογενειών.

Ολοι καταλαβαίνετε τι ακριβώς περιγράφω, αφού όσοι έχετε παιδιά, το έχετε ζήσει.

Η ιστορία των Πανελλαδικών είναι μία άρρωστη κατάσταση, όσο άρρωστο είναι και η προεκλογική επένδυση των κομμάτων σε ένα λάθος θέμα.

Γιατί σ αυτό το παιχνίδι του παραλογισμού και της ψυχοπάθειας. όλοι κατηγορούν όλους, και οι μόνοι που μένουν στο απυρόβλητο, είναι τα διορισμένα μέλη της επιτροπής εξετάσεων, της επιτροπής που βάζει τα θέματα, και δίνει οδηγίες βαθμολόγησης.

Είναι καιρός, με αφορμή και το θέμα της φυσικής, αλλά όχι μόνο, να πούμε ξεκάθαρα την άποψη μας.

Η επιτροπή εξετάσεων, σχεδόν όλα τα χρόνια, είναι μία επιτροπή "ψυχοπαθών" ατόμων,

που είτε δεν έχουν καμμιά επαφή με την πραγματικότητα, είτε μισούν τους μαθητές.

Η θέση μου αυτή είναι θέση μετά λόγου γνώσεως, έχοντας εμπειρία τουλάχιστον 25 πανελληνίων  εξετάσεων.

Αυτοί λοιπόν οι "ψυχοπαθείς" κύριοι και κυρίες:

1. -  Δεν έχει περάσει χρονιά που να μην δώσουν τουλάχιστον ΕΝΑ προβληματικό θέμα.

2.-  Αγνοούν επιδεικτικά ότι οι εξετάσεις είναι εξετάσεις κατάταξης προσδιορισμού σειράς, και όχι εξετάσεις ορίου.

3.-  Κατά τη φάση διόρθωσης των γραπτών, απαντούν προφορικά στις απορίες των βαθμολογητών, με αποτέλεσμα οι βαθμολογητές σε διαφορετικά κέντρα να βαθμολογούν με διαφορετικά κριτηρια.

4.-- Οταν αποδεικνύεται ότι κάνουν λάθος, συνήθως διορθώνουν το λάθος με άλλο μεγαλύτερο.

Για παράδειγμα ας δούμε τι γίνεται φέτος.

1.- Βάλανε τα θέματα φυσικής, όπως τα βάλανε, και ΜΕΤΑ τις εξετάσεις λένε ότι ακυρώνουν το ένα θέμα.

Αυτοί λοιπόν οι "ψυχοπαθείς" τύποι, δεν γνωρίζουν ότι:

α.- Είναι πιθανόν μαθητές να έχουν λύσει επιτυχώς αυτό το θέμα, και συνεπώς είναι παράνομη η κατόπιν εορτής ακύρωση;

β.- Οτι η ψυχολογία όσων διάβασαν το θέμα, μπορεί να άλλαξε ,σε βαθμό που να μην μπορούσαν να λύσουν ούτε τα υπόλοιπα, εξ αιτίας της σίγουρης αποτυχίας τους στο λάθος θέμα;

γ.- Ότι οι εξετάσεις πλεόν είναι  άκυρες αφού οι μαθητές είχαν διαφορετικό χρόνο ο καθένας για τα τρία υπόλοιπα θέματα, αφού ο χρόνος που απασχολήθηκε ο καθένας με το λάθος θέμα είναι διαφορετικός, και άρα, αφού το θέμα ακυρώθηκε, πρέπει αυτός ο χρόνος να "δοθεί " πίσω στους μαθητές;;

Ομως τα μεγαλύτερα εγκλήματα της "ψυχοπαθούς" αυτής επιτροπής δεν γίνονται με τα θέματα, γίνονται με τις οδηγίες που δίνουν στους διορθωτές.

Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ θέμα, για το οποίο οι διορθωτές να μην ζητούν διευκρινιστικές απαντήσεις.

Μάθετε λοιπόν άτυχοι γονείς και παιδιά, πως λειτουργεί το ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

Το εξεταστικό κέντρο στο οποίο ένας βαθμολογητής έχει μία απορία, κάνει ερώτημα προς την εξεταστική επιτροπή.

Για παράδειγμα, ρωτά το κέντρο

"  Η λύση στο θέμα 4α, με τη βοήθεια της υποτείνουσας θεωρείται σωστή ή λάθος;";

Τι γίνεται στη συνέχεια;

Η Επιτροπή απαντά ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ!!! ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΕΝΤΡΟ που ρώτησε.

Ας υποθέσουμε ότι απαντά ότι η λύση με την υποτείνουσα να λαμβάνεται ως λάθος.

Αυτή η απάντηση υπάρχει πιθανότητα να μην κοινοποιηθεί σε κανένα άλλο κέντρο, και έτσι οι βαθμολογητές να βαθμολογούν διαφορετικά.

Μέχρι να γίνει όμως αυτό, έχουν ΗΔΗ διορθωθεί γραπτά,

όπου είναι πιθανόν οι βαθμολογητές να την θεωρούσαν σωστή.

Αυτά τα γραπτά δεν τα επαναβαθμολογεί κανένας.

Ακόμα όμως και να πάνε αναβαθμολόγηση, ο πρώτος λάθος βαθμός ισχύει.

Ας σημειωθεί ότι διευκρινιστικές ερωτήσεις και ΠΡΟΦΟΡΙΚΕΣ απαντήσεις της επιτροπής, δίνονται σχεδόν μέχρι το τέλος της βαθμολόγησης, σε κάθε κέντρο, ανάλογα με τις ερωτήσεις που κάνει το κάθε κέντρο.

Δηλαδή εδώ δεν έχουμε ένα ΑΔΙΑΒΛΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟ σύστημα εξετάσεων.

Εχουμε ένα ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ σύστημα εξετάσεων,

όπου η ΑΔΙΚΙΑ και  ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ,

κατανέμονται στα δύστυχα θύματα ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ.

Σαν να λέμε, αποφασίζω να σκοτώσω δέκα αθώους, τους οποίους όμως τους επιλέγω απολύτως δίκαια π.χ. με κλήρωση.

Και όλα αυτά συμβαίνουν γιατί η ψυχοπαθολογία των μελών της επιτροπής εξετάσεων,

ως εκ των θεμάτων προκύπτουσα,

αποδεικνύεται παντελώς προβληματική.

Διότο αγνοούν επιδεικτικά ότι οι εξετάσεις είναι εξετάσεις κατάταξης και όχι ορίου.

Βάζουν θέματα που είναι δυνατόν να μην μπορέσει κανένας να τα λύσει, άρα δεν θα μπορέσει να καταγραφεί η διαφορά του καλού μαθητή από τον μέτριο ή τον κακό.

Τα θέματα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν έχουν τη κατανομή δύσκολίας που πρέπει ώστε να μπορεί να καταγραφεί η διαφορά γνώσεως των μαθητών.

Γιατί σε εξετάσεις όπου υποψήφιοι είναι 100000 και εισάγονται οι 80000, αυτό που πρέπει να αναδεικνύουν τα θέματα είναι η σειρά των μαθητών, και όχι το πέρασμα ενός συγκενριμένου όρίου.

Τα πολύ εύκολα θέματα, ισοπεδώνουν προς τα κάτω,

τα πολύ δύσκολα θέματα, ισοπεδώνουν και πάλι προς τα κάτω!

( η μάζα που δεν θα τα λύσει θεωρείται ίδιων γνώσεων ),

τα βατά , κλιμακωτής δυσκολίας θεματα, είναι όνειρο απατηλό για εξεταστικές επιτροπές

που βάζουν θέματα,

ανάλογα με της φυσικής, αλλά και την έκθεσης,

όπου ζητήσανε περίληψη, οι "ψυχοπαθείς" σε κείμενο της Αρβελέρ,

για το οποίο η ίδια η συγγραφέας είπε ,

ότι δύσκολα ,

ακόμα και η ίδια, θα έκανε περίληψη.

Κι αυτός ή αυτή που έβαλε αυτό το θέμα, ακόμα δεν έχει αποπεμφθει.

Παρέα με τον φυσικό.

 

Υ.Γ. Ο όρος "ψυχοπαθείς" χρησιμοπποιέιται με την έννοια της φράσης " μα καλά είστε τρελλοί;".

Η πιθανότητα να ισχύει και χωρίς εισαγωγικά εκφεύγει της δικής μας αρμοδιότητας.

 

Σχόλια

28/05 09:57  cornelsen
Να ξεκινήσω από το συγκεκριμένο θέμα του λάθους των θεμάτων Φυσικής. Το θέμα Β3 καθώς και το Δ4 ήταν υπερβολικά δύσκολα. Το Β3 μάλιστα δεν καταλαβαίνω σε ποιο κομμάτι της ύλης αντιστοιχούσε αφού οι περισσότεροι το λύνουν με ανάλυση ταχυτήτων. Ανάλυση ταχυτήτων όμως στην εξεταστέα ύλη της Γ’ Λυκείου δεν υπάρχει. Επιπλέον την διδασκαλία της έννοιας της ενέργειας (και του έργου) σε όλο το Λύκειο την έχουν διαλύσει. Κι όμως στο Γ3 η λύση προϋποθέτει γνώσεις ακριβώς πάνω σε αυτό το αντικείμενο.
Προσπάθησα να γίνω συγκεκριμένος για να δείξω ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο στο επίμαχο θέμα (το Γ4) αλλά είναι γενικότερο: στο αναλυτικό πρόγραμμα, στην διδασκαλία και στο τέλος στην επιλογή θεμάτων.
28/05 10:20  Ηρακλής
cornelsen
Συμφωνώ με το σχόλιο σου. Το πρόβλημα βέβαια στη φάση των εξετάσεων, είναι ακριβώς η επιτροπή. Αν όλοι αυτοί δίδασκαν καθημερινά στα λύκεια θα ήξεραν και την διδακτέα και την εξεταστέα ύλη.Θα ήξεραν και όλα τα υπόλοιπα μαθήματα. Και για να μη γελιόμαστε, ξέρεις φαντάζομαι κι εσύ, ότι ανάλογα με το όνομα του ανθρώπου που θα βάλει το θέμα, υπάρχουν κεντρικά φροντιστηρια που το "μαντεύουν" από πριν.
Τι να πούμε τώρα;
28/05 10:31  cornelsen
Μια αντίστοιχη ιστορία είχε εξελιχθεί στις αρχές τής δεκαετίας το '90 πάλι με τα θέματα τής Φυσικής. Αίτιος τότε κάποιος καθηγητής τού Πολυτεχνείου που ήθελε να μάς αποδείξει ότι τα παιδιά που δίνουν εισαγωγικές δεν γνωρίζουν Φυσική. Όσοι πέρασαν τότε την βάση ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα τού ενός χεριού. Τα επόμενα χρόνια έγινε προσπάθεια από τον ίδιο κύριο να "σπρωχτεί" η διαδασκαλία ενός άθλιου βιβλίου Φυσικής στο Λύκειο.
28/05 11:02  Ηρακλής
Και το οποίο βιβλίο κατάστρεψε δυο γενιές, είχα κι εγώ θύμα, και το οποίο βιβλίο το στήριξαν οι φυσικοί γιατί έκαναν λιγώτερες ώρες και πιο πολλά .. ιδιαίτερα!
28/05 11:40  nhad
"Αν όλοι αυτοί δίδασκαν καθημερινά στα λύκεια θα ήξεραν και την διδακτέα και την εξεταστέα ύλη"
Υπάρχει και ο αντίλογος. Οι υποψήφιοι δίνουν εξετάσεις για να μπουν στα ΑΕΙ, όχι στα Λύκεια. Άρα θα πρέπει να εξετάζονται από καθηγητές πανεπιστημίου με εξετάσεις που θα πιστοποιούν την ικανότητά τους να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του Πανεπιστημίου, όχι του σχολείου.
Κάποτε η εξεταστέα ύλη ήταν όλη η ύλη που είχε διδαχθεί ο μαθητής σε όλες τις τάξεις. Και όχι μόνον αυτό: Ενώ τα βιβλία Φυσικής που δίνονταν στο σχολείο ήταν τα τομίδια του Μάζη, κανείς μαθητής δε θα είχε διανοηθεί να δώσει εξετάσεις χωρίς να διαβάσει τους μεγάλους τόμους του ίδιου του Μάζη, ή του Περιστεράκη, ή του Αλεξόπουλου. Θα μπορούσε κανείς να πει πολλά επιχειρήματα εναντίον αυτού, αλλά οι μαθητές ήταν σφαιρικά καταρτισμένοι, και ένα θέμα όπως το Β3 θα θεωρούνταν αστείο.
28/05 11:52  Ηρακλής
nhad
Τι προσπαθείς να συγκρίνεις;;
Υπήρχε περίπτωση, ενας απόφοιτος σημερινού λυκείου, υποψήφιος για το Πολυτεχνείο να γράψει Εκθεση το 1968 ή και αργότερα, πάνω από ...1 ; Ούτε το θέμα δεν θα καταλάβαινε.
Βέβαια, τότε η ύλη που είχαμε ήταν ΟΛΑ, χωρίς να προσδιορίζεται ποιά ΟΛΑ. ΚΑι δεν υπήρχαν θέματα εκτός ύλης, αφού ΟΛΑ ήταν εντός ύλης. Γεωμετρία Λεμαίρ. Παναγία μου.
28/05 15:26  cornelsen
nhad
Σε όλα τα εξεταστικά συστήματα υπήρχε μια εξεταστέα ύλη. Δεν σε εξέταζαν στην κβαντομηχανική όταν έδινες εξετάσεις για τα ΑΕΙ. Επιπλέον, όταν σού δίνουν συγκεκριμένη ύλη δεν μπορεί να σκεφτείς παρά με την λογική τού συγκεκριμένου. Το Β3, για πρδγμα, θέλει ανάλυση κίνησης σε συνιστώσες κινήσεις. Επισήμως αυτή η θεωρία δεν υπάρχει στο αναλυτικό πρόγραμμα σε καμμία τάξη τού Λυκείου.
Να βάζει τα θέματα ο καθηγητής τού Πανεπιστημίου για να πιστοποιείται η ικανότητα τού μαθητή να παρακολουθήσει την πανεπιστημιακή ύλη; Εφόσον η εισαγωγή δεν γίνεται με κάποια βάση αλλά με τον αριθμό των εισακτέων δεν υπάρχει καμμία διαφορά. Όσοι περάσουν με τον ένα τρόπο οι ίδιοι θα περάσουν και με τον άλλο. Άσε που δεν έχω και εμπιστοσύνη στην επιλογή των θεμάτων. Το παράδειγμα των εξετάσεων τού '90 που προανέφερα είναι -για μένα τουλάχιστον- αποκαλυπτικό τού κομπλεξισμού ορισμένων ανθρώπων.
28/05 16:48  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Μεταφέρω αποσπάσματα από διάλογο με Σπουδαστές μου στο ΕΜΠ (4ο) εξάμηνο μετά από πρόσφατο πρόχειρο διαγώνισμα:
Σπουδαστής Α: <Το 3ο θέμα νομίζω ήταν εκτός της ύλης της 3ης και 4ης σειράς με την έννοια οτι δεν έχουμε λύσει κάτι παρόμοιο...επίσης και στις σημειώσεις στο κεφάλαιο της μονοδιάστατης δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο...Απ την άλλη αφού ούτε βαθμός μπαίνει στην πρόοδο αλλά μετράει η συμμετοχή και η προσπάθεια δεν έγινε και κάτι που μπήκε...Ξέρει κανείς που παρακολουθεί αν είχε λυθεί κάτι παρόμοιο στην αίθουσα???"
Τριαντάφυλλος Κ.:
"1. ΔΕΝ υπάρχουν θέματα "λύθηκε στην αίθουσα".
2. ΔΕΝ υπάρχουν θέματα "λυμένα στις Σημειώσεις".
3. Ξεκολλήστε επιτέλους από τη γ@μημ#νη νοοτροπία του ελληνικού Λυκείου και των παγωνοπαπάγαλων εισαγωγικών εξετάσεων.
4. Για τους Μηχανικούς (αύριο) και βεβαίως τους Μαθητευόμενους Μηχανικούς (σήμερα) : "Όρια είναι ο Ουρανός", Ή βεβαίως η "καριέρα στο ΙΚΑ".
5. Όπως έχω τονίσει στο μάθημα: <Οι Ασκήσεις είναι προπόνηση>. <Τα Τέστ είναι φιλικά παιχνίδια>. Όλα προετοιμάζουν για την εξέταση.
6. Το θέμα ήταν αυτούσιο της επαναληπτικής εξέτασης 2011..."
Σπουδαστής Β: "Μιας και μιλάμε για το τι δεν θα κάνει ένας μηχανικος αυριο οταν θα βγει στην πιάτσα...

ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ καθόλου με τα ρευστα, ένα μάθημα που βάζουν θέματα για καθηγητες και περιμένουν να τα λυσουν φοιτητες 2ου έτους.
ΜΠΟΥΡΔΕΣ 2ου έτους δλδ που δεν θα ξαναδουμε ΠΟΤΕ στην ζωη μας. Τοσο απλά είναι τα πράγματα..."
Σπουδαστής Γ: "Δεν άντεξα να μην δεν απαντήσω. Όποιος μηχανικός βγεί άυριο στην πιάτσα δεν σημαίνει ότι θα κάνει τα τρελά φράγκα χτίζοντας μεζονέτες σε νεόπλουτούς και σε καμία περίπτωση αυτό που ενδεχομένως να καταλήξει να κάνει, να έχει σχέση με οτιδήποτε διδάχθηκε στο Πολυτεχνείο. Τα "ρευστά" όπως τα ξέρουμε όλοι μας είναι μάθημα βάσης που βοηθά στην κατανόηση των εφαρμοσμένων γνώσεων σε μαθήματα όπως η υδραυλική, αστικά υδραυλικά ,υδρολογία και σε τεχνικά έργα όπως φράγματα, αγωγοί κλτ. Είναι πιστέυω τουλάχιστον άδικο να κατηγορείται ένα μάθημα για "μπούρδα" επ
28/05 16:51  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Είναι πιστέυω τουλάχιστον άδικο να κατηγορείται ένα μάθημα για "μπούρδα" επειδή είναι δύσκολο και οι ασκήσεις του να μην έχουν "φαινομενικά" πρακτική εφαρμογή. Αν κάποιος θέλει να μιλήσει περι χρησιμότητας ας κάνει την κριτική του όταν έρθει σε επαφή με την πιάτσα όπως λέμε και τις πραγματικές της απαιτήσεις.
28/05 17:00  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Απαραίτητη διευκρίνηση: Ο όρος "Σημειώσεις" στο διάλογο αφορά σε τεύχος 250 (διακοσίων πενήντα) σελίδων, το οποίο έχει συγγράψει (άνευ ουδεμίας αμοιβής) ο γράφων, έχει αναρτηθεί στο διαδίκτυο και είναι διαθέσιμο δωρεάν, πέρα από το διανεμόμενο βιβλίο του μαθήματος.
Οι "Σημειώσεις" περιέχουν μεταξύ άλλων χρηστικές οδηγίες για τις διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων και πολλές εφαρμογές με πλήρη υποδειγματική λύση. Επιπλέον ο γράφων αναρτά και τις Λύσεις από ΚΑΘΕ Σειρά Ασκήσεων, η οποία διανέμεται και λύνεται από τους Σπουδαστές, καθώς και τη λύση των Ασκήσεων των Προχείρων Διαγωνισμάτων και της Εξεταστικής.
28/05 18:44  Ηρακλής
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

28 Μαΐου 2012

ΠΡΟΣ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ»

Η ΚΕΕ, ως αρμόδια για την επιλογή των θεμάτων και τη διασφάλιση ενιαίων κριτηρίων αξιολόγησης, συνήλθε την 28-5-12 για να αποφασίσει οριστικά για τη βαθμολόγηση του μαθήματος ΦΥΣΙΚΗ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ.

Αφού έλαβε υπόψη της:
1) τα στοιχεία που προέκυψαν από την προβλεπόμενη πειραματική βαθμολόγηση γραπτών στα Βαθμολογικά Κέντρα, σύμφωνα με τα οποία οι υποψήφιοι δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα στην κατανόηση του ερωτήματος Γ4, όπως ακριβώς διατυπώθηκε,
2) τις απόψεις των Βαθμολογικών Κέντρων,
3) το γεγονός ότι η δοθείσα διατύπωση του ερωτήματος Γ4 ήταν μεν ελλιπής μόνο ως προς τη λέξη «πρώτο» (μέγιστο), πλην, όμως, η έλλειψη αυτή δεν θεωρείται, κατά την κρίση της Επιτροπής, ουσιώδης, ούτε ήταν ικανή να επηρεάσει την απόδοση των υποψηφίων, όπως, άλλωστε, αποδείχτηκε από την πειραματική βαθμολόγηση,
4) το γεγονός ότι η δοθείσα διατύπωση ήταν, κατά την κρίση της Επιτροπής, σύμφωνη με το πνεύμα του σχολικού εγχειριδίου και της εξεταστέας ύλης
5) το γεγονός ότι οι τεκμηριωμένες απαντήσεις επί των ερωτημάτων γίνονται αποδεκτές κατά πάγια αρχή των πανελλαδικών εξετάσεων.

Αποφασίζουμε
Να βαθμολογηθεί κανονικά το ερώτημα Γ4 και η κατανομή των μονάδων στο θέμα αυτό να είναι εκείνη που δόθηκε αρχικά, όπως κατωτέρω:
Γ1: 6 Γ2: 6 Γ3: 6 Γ4: 7
Από την ΚΕΕ
28/05 18:47  Ηρακλής
Μετά την αλλαγή της οδηγίας, προφανώς γιατί κατάλαβαν αυτά που γράφουμε στο άρθρο , ότι νομικά είναι αντισυνταγματική η ακύρωση όπως την έκαναν,ήρθαν και ακύρωσαν την ακύρωση!
Οι άνθρωποι είναι για ψυχίατρο.
28/05 18:50  Ηρακλής
Και δείτε οι καραγκιόζηδες,ολη η Ελλάδα βοούσε, χιλιάδες παιδιά κλαίγανε, κι αυτοί συνήλθαν στις 28/5 Δευτέρα, αφήνοντας ένα Σαβατοκύριακο, ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΑ με το θέμα Γ4 ακυρωμένο.
ΚΑι δεν τους έχουν πετάξει έξω ακόμα.
28/05 20:31  ΝίκοςΤ
Καλησπέρα Ηρακλή.Χαίρομαι που σταμάτησες να γράφεις για την πικρή πολιτική μας κατάσταση.Και επειδή και ο Τριαντάφυλλος έχει δίκιο και ο προφανώς συνάδελφος μου cornelsen σωστά τα λέει,απλά να σας ενημερώσω ότι:Ο καθηγητής του ΕΜΠ που αναφέρθηκε της δεκαετίας του 90 με το θέμα της επαγωγής,γνώστης της φυσικής ομολογουμένως,είχε πει σε συγγενή του υποψήφιο την προηγούμενη χρονιά ότι αν τον άφηναν να βάλει θέματα θα έβαζε τέτοια ώστε να βρει τους δύο καλύτερους στην Ελλάδα.Δεν τον ενδιέφερε η κατάταξη των υπολοίπων.Την επόμενη χρονιά τον άφησαν τα άλλα μέλη της επιτροπής. Ευτυχώς η συγγενής του είχε περάσει ήδη στους ΗΜΜΥ του ΕΜΠ.Να και το δίκιο σου Ηρακλή.
28/05 21:21  Ηρακλής
ΝίκοΤ
Τι ψάχνεις να βρεις;
Είμαι στο χώρο της παιδείας, από φοιτητής στο πάλαι ποτέ Μικρό πολυτεχνείο, μέχρι επίκουρος καθηγητής στα ΤΕΙ.
Από το 1968 μέχρι το 2010.
Ολα τα εγκλήματα σ αυτό το τόπο έχουν ξεκινήσει από τους επαγγελματίες του χώρου της παιδείας.
Από τους μορφωμένους οσφυοκάμπτες που όταν πάρουν θέση, εκδικούνται επιβάλλοντας την οσφυοκαμψία στους υπόλοιπους, για να αποκτήσουν ομοίους τους.
Αστα να πάνε.
Χωρίς τους δάσκαλους και τους καθηγητές όλων των βαθμίδων, κανένα σύστημα εξουσίας δεν θα είχε επιβληθεί.

Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
7 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις