ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Κύριε Στούπα, συγνώμη, αλλά σήμερα, γράφετε ανοησίες.
1984 αναγνώστες
Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011
09:14

Καλημέρα.

Σήμερα στο άρθρο του ο κύριος Στούπας, εκτός των άλλων, σχολιάζει και τις συνταξιοδοτικές παροχές, με το γνωστό απλοικό στυλ επαιοντα καφενείου, τόσο που δεν αντέχω, και θεωρώ χρέο μου να απαντήσω.

ΚΑι απαντώ γιατί η διαστρέβλωση στο θέμα αυτό είναι τόσο μεγάλη, που φθάνειι τα όρια της εσκεμμένης παραπληροφόρησης.

ΙΚΑ

Σωστά αναφέρει ο κ. Στούπα, ότι ο ιδιωτικό τομέας για κάθε μισθο που δίνει, πληρώνει σχεδόν άλλον έναν μισθό στο ΙΚΑ.

Ομως αποφεύγει να απαντήσει στο ερώτημα, πως είναι δυνατόν, ένας οργανισμός που εισπράττει τόσα πολλά χρήματα, να έχει τεράστια ελλείματα;

Το ΙΚΑ, από το 1950 και μετά, αύξησε σημαντικά τους ασφαλισμένους του, και συνεπώς αύξησε σημαντικά και τα έσοδα του.

Αυτοί οι "νέοι" ασφαλισμένοι της μεταπολεμικής εποχή, ξεκίνησαν να παίρνουν συντάξεις από το 1980 και μετά.

Μέχρι τότε το ΙΚΑ είχε σχεδόν αποκλειστικά μόνο έσοδα.

Τι έγιναν αυτά τα χρήματα κύριε Στούπα;

Φυσικά και το ξέρετε.

Με νόμους των κυβερνήσεων 1950 - 1980 που ήταν όλες φιλελεύθερες !!!,

τα αποθεματικά του ΙΚΑ κατατίθεντο στη τράπεζα ΑΤΟΚΑ, ενώ ο πληθωρισμός έτρεχε με 20%

και ληστεύονταν από το κράτος και του τραπεζίτες.

Πόσοι συνεπείς επιχειρηματίες πλήρωναν τις εισφορές τους κύριε Στούπα;

Σα παραπέμπω στη γνωστή ατάκα του Χατζηχρήστου στο μπακαλόγατο

" Τι είναι αυτός ο ΙΚΑΣ; Δεν τον πληρώνω αυτόν τον ΙΚΑ".

Ο σπόρος της εισφοροδιαφυγής γεννήθηκε μαζί με το ΙΚΑ.

Και επειδή όταν λέμε εισφοροδιαφυγή δεν καταλαβαίνουμε ακριβώς τι σημαίνει, επιτρέψτε μου να την ξαναβαφτήσω.

Τι θα πει εισφοροδιαφυγή;

Θα πει ότι ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ, ενώ παρακρατά από τον εργαζόμενο τη κράτηση υπερ ΙΚΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ,

δηλαδή όχι μόνο παρακρατά το δικό του μερίδιο,

αλλά ΚΛΕΒΕΙ και την εισφορά που πληρώνει ο εργαζόμενος.

Αρα, δεν έχουμε εισφοροδιαφυγή,

έχουμε ΛΗΣΤΕΙΑ πόρων από τον επιχειρηματία,

τους οποίους ο εργαζόμενος τους πληρώνει.

 

ΔΗΜΟΣΙΟ

Σύμφωνοι, όλοι διορίζουν στο δημόσιο, σύμφωνοι, οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι πολλοί.

Ομως κύριε Στούπα, όλοι αυτοί, ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ τα κέρατα τους σε εισφορές,

τα οποία υποχρεωτικά τα παρακρατά το κράτος, δηλαδή τα ταμεία των δημοσίων.

Που είναι αυτά τα αποθεματικά κύριε Στούπα;;

Υποχρεωτικά χωρίς τόκο στη τράπεζα, υποχρεωτικά τοποθετημένα στο ΧΑΑ και σε ομόλογα,

και υποχρεωτικά παραχωρημένα στο κράτος για να βουλώνει τρύπες.

Δηλαδή ο εργοδότης,

δηλαδή το κράτος, ληστεύει τι εισφορές των υπαλλήλων,

και ΚΛΕΒΕΙ τη περιουσία τους που είναι τα αποθεματικά των ταμείων .

 

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Από το 1950 μέχρι το 1980, ποιός κυβερνούσε κύριε Στούπα; Μήπως ο Κάστρο;

Από το 1980 μέχρι σήμερα ποιοί κυβερνάνε κύριε Στούπα;

Μήπως ο Τιτο ή ο Στάλιν ;

Μήπως είχαμε καμμιά κυβέρνηση σοσιαλιστική και δεν το έμαθα;

Με φιλελεύθερες κυβερνήσεις δεν γίνανε όλες οι κλοπές;

Που ήσαστε, όλοι εσεις οι δημοσιογραφάρες από το 1950 και μετά, όταν εργοδότες και δημόσιο καταλήστευαν τις εισφορές των εργαζομένων τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα;

Που είσαστε, όταν οι "φιλελεύθερες" κυβερνήσεις Καραμανλή - Σημίτη μοίραζαν συντάξεις σε ανθρώπους που δεν έχουν πληρώσει εισφορές, με τα χρήματα των συνεπών εργαζομένων;

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Εστω και ένα ευρώ, μείωση οποιασδήποτε σύνταξης,

που αποδίδεται σε πραγματικά δικαιούχους,

ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΕΙΑ,

τελεία και παύλα.

Το να απολύσεις εργαζόμενους επειδή δεν υπάρχει δουλειά ή επειδή δεν έχεις να πληρώσει,

είναι δικαίωμα σου και δεν παραβιάζεις καμμία αρχή, αρκεί να καταβάλεις τα δεδουλευμένα!!

Ακόμα και το δημόσιο ,

ηθικά μπορεί να πει σε εργαζόμενο,

δεν έχω λεφτά και σε απολύω,

δεν έχω λεφτά και σε πληρώνων λιγώτερα χρήματα,

για τη δουλειά που ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ από τώρα και στο εξής.

Το να μειώνεις όμως τη σύνταξη η οποία είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ανταποδοτική παροχή,

αυτό είναι ΛΗΣΤΕΙΑ κύριε Στούπα.

ΑΝ υπάρχουν , και υπάρχουν,

χιλιάδες μαιμού συνταξιούχοι, που φτιάχτηκαν με νόμους και αποφάσεις,

αυτοί να σταματήσουν να πληρώνονται.

ΑΝ υπάρχουν χαριστικοί συνταξιούχοι που απομυζούν τα ταμεία,

να σταματήσουν να πληρώνονται.

Ομως,

να περικόπτεται η σύνταξη ή το εφ άπαξ, παροχές ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ,

ή να καθυστερεί το ΙΚΑ την σύνταξη 1,5 χρόνο, χωρίς επίπτωση εις βάρος του,

αυτά κύριε Στούπα, δεν είναι σοσιαλιστικά βάρη.

Αυτά είναι εγκλήματα των γιαλαντζί φιλελεύθερων,

της φευτοαστικής ελληνικής τάξης,

των ψευτοεφοπλιστών,

που έγιναν εφοπλιστέςμε τη κλοπή των λίμπερτυς που ήταν περιουσία του Ελληνικού λαού.

Γιατί κύριε Στούπα

η ελληνική αστική τάξη,

και η Ελληνική επιχειρηματικότητα είναι πιο κομμουνιστές και από τον Κάστρο.

Και αν διαφωνείτε, παρακαλώ αναφέρετε μου, ΕΝΑΝ,

έστω ΕΝΑΝ Ελληνα επιχειρηματία ή κεφαλαιοκράτη,

που να  έγινε τέτοιος χωρίς να στηριχτεί στο κράτος.

Κρατικοδίαιτο καπιταλισμό έχουμε κύριε Στούπα,

και αυτός πρέπει να καταργηθεί,

και όχι οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι.

ΚΑι κρατικοδίαιτους τραπεζίτες, και κρατικοδίαιτους εφοπλιστές.

Αυτή είναι η αστική τάξη της Ελλάδας.

Αφήστε λοιπόν τα δάκρυα για τους ρουσφετολογικά διορισμένους, που ακόμα και αυτών τις εισφορές οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες, τις έπαιρναν μέσω άτοκων δανείων,

και ψάξτε ποιοι φάγανε τα λεφτά των ταμείων,

ποιοι φάγανε τα λεφτά των Ευρωπαικών προγραμμάτων στήριξη,

ποιοι τρώνε ακόμα και σήμερα το ΕΣΠΑ.

ΚΑι γράφτε το με ονόματα, όχι με γενικότητες.

Και τότε θα αντιληφθείτε ότι αυτοί που εφαρμόζουν το σοσιαλισμο στη πράξη,

στην Ελλάδα είναι οι καπιταλιστές.

Η Ελλάδα υποφέρει

από τη ΣΟΣΙΑ-ΛΗΣΤΡΙΚΗ της αστική τάξη κύριε Στούπα,

και όχι από τους εργαζόμενους και του συνταξιούχους.

 

 

 

Σχόλια

02/09 13:20  cornelsen
Μην ψάχνεις να βρεις αλήθειες σε τέτοια άρθρα Ηρακλή. Μια ομάδα δημοσιογράφων και δημοσιολογούντων έχει αναλάβει εδώ και χρόνια να δημιουργήσει "κλίμα". Το "μεγάλο" Δημόσιο, η "σοβιετική" Ελλάδα κ.ά. Έτσι, όταν χρειαστεί, βγαίνει η κόρη τού Μητσοτάκη και λέει "όλοι γνωρίζουμε ότι οι ΔΥ είναι πολλοί". Έτσι ώστε και εσύ να γράφεις "σύμφωνοι, οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι πολλοί."
Είναι τυχαίο που δεν παρουσιάζουν στοιχεία; Όχι. Δεν παρουσιάζουν επειδή απλώς δεν υπάρχουν.

Ο Στούπας όμως κάνει ακόμη χειρότερο: κατασκευάζει στοιχεία.

Στο θέμα τού αριθμού και τού κόστους των ΔΥ η αλήθεια είναι μία: έχουμε μικρή αναλογία ΔΥ/πληθυσμό με μικρή αναλογία κόστους/ΑΕΠ.
Και αυτά με μελέτες, όχι με λόγια.

02/09 13:31  cornelsen
«Ο […] κλάδος της δημόσιας διοίκησης-άμυνας-κοινωνικής ασφάλισης δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη […] η ίδια κατηγορία περιλαμβάνει και τους απασχολούμενους στην άμυνα και στα σώματα ασφαλείας η οποία ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ αφορά ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ απασχολουμένων. Ο αριθμός των εργαζομένων στην άμυνα και στα σώματα ασφαλείας ανερχόταν στις 149,2 χιλ άτομα, ήτοι στο 3,4% του μονίμως απασχολούμενου δυναμικού […] σε άλλες χώρες της ΕΕ θέτουν το συγκεκριμένο ποσοστό σε επίπεδα χαμηλότερα του 1%...»
Από «Μελέτη για τις μισθολογικές εξελίξεις στο Δημόσιο» ΥπΟικ – ICAP (σελ. 50)

Απασχόληση ΔΥ και ΔΕΚΟ στο σύνολο τού εργατικού δυναμικού (2005)
Νορβηγία 28,8%, Σουηδία 28,3%, Γαλλία 21,9%, ... Καναδάς 15,6%, ... ΗΠΑ 14,1%, Ελλάδα 14,1%, Αυστραλία 13,6%, ... Γερμανία (χωρίς στρατιωτικούς) 10,4% κλπ
Από το "Μελέτη για τις Μισθολογικές εξελίξεις στο Δημόσιο" επίσης σελ. 57

Να δούμε τι λένε και οι ξένοι: THE SIZE AND PERFORMANCE OF PUBLIC SECTOR ACTIVITIES IN EUROPE σελ. 4, 5 (το βρίσκεις εύκολα στο διαδίκτυο)

"While the Scandinavian countries and France have the largest public sectors, with a share of public sector employment in the total labour force of more than 20% in 2002, public employment in Greece, Ireland, the Netherlands, and Germany was about half that share."

Στο Ranking public employment shares in the EU17 η Ελλάδα κατέχει την 15η θέση στις 17 ευρωπαϊκές χώρες.
02/09 14:24  Α45
Αγαπητέ Ηρακλή,ξέρεις οτι σε σέβομαι και σε εκτιμώ,διότι είσαι ενας ανθρωπος αυτοδημιούργητος,με αρχές αξίες και πιστεύω..
Αγαπητέ cornelsen,η εποχή που μπορούσαμε να συζητάμε ακαδημαικά,βάσει μελετών,άρθρων και λοιπών θεωρητικών κατασκευασμάτων,αναπαυόμενοι στο "μαξιλάρι" του άνετου εισοδήματός μας,είτε ως υπάλληλοι,είτε ως ελεύθεροι επαγγελματίες,παρήλθε οριστικά.
Τα τελευταία 2 χρόνια ξοδέψαμε και τα τελευταία αποθέματα αξιοπιστίας που διαθέταμε,αφήσαμε ανεκμετάλλευτες και τις τελευταίες ευκαιρίες ευελιξίας κινήσεων που διαθέταμε.Αν δεν το έχετε καταλάβει,φθάσαμε στο μη περαιτέρω...
2 λύσεις υπάρχουν...η θα οδηγηθούμε σε εμφύλιο πόλεμο και θα απολέσουμε την εθνική μας κυριαρχία δια παντός,η θα λάβουμε δραστικά και πολύ επώδυνα μέτρα για να μπορέσουμε να ζήσουμε,πολύ φτωχικά μεν,αλλά με στοιχειώδη αξιοπρέπεια...
Και τα μέτρα αυτά κύριοι,δεν είναι ούτε η απελευθέρωση των ταξί,ούτε το ΦΠΑ στην εστίαση,ούτε οι έκτακτες εισφορές.
Η οποιαδήποτε μελλοντική κυβέρνηση θα αναγκασθεί να καταφύγει στα μέτρα αυτά,διότι διαφορετικά θα πάμε οχι σε συνθήκες Αλβανίας του 50,αλλά σε συνθήκες Σομαλίας του 2011...
Ποιά είναι τα μέτρα αυτά? όλοι τα ξέρουμε,αλλά δεν τολμάμε να τα πούμε...ας γίνει λοιπόν ένα δημοψήφισμα με 3-4 σοβαρά ερωτήματα και ας αποφασίσει ο Ελληνικός λαός δημοκρατικά και κατά πλειοψηφία ποιά θέλει να είναι η τύχη του...
02/09 14:48  jorgos
"...η ελληνική αστική τάξη, και η Ελληνική επιχειρηματικότητα είναι πιο κομμουνιστές και από τον Κάστρο.Και αν διαφωνείτε, παρακαλώ αναφέρετε μου, ΕΝΑΝ, έστω ΕΝΑΝ Ελληνα επιχειρηματία ή κεφαλαιοκράτη, που να έγινε τέτοιος χωρίς να στηριχτεί στο κράτος"...

Υπάρχουν κλάδοι, όπως π.χ. ο κατασκευαστικός, που "είναι καταδικασμένοι" να εξαρτώνται από το κράτος -στην Ελλάδα και οπουδήποτε αλλού. Οι μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρίες στον κόσμο ζουν κυρίως από τα δημόσια έργα: δρόμοι, γέφυρες, λιμάνια κλπ.

Ή η πολεμική βιομηχανία σε ολόκληρο τον κόσμο που στηρίζεται;

Το δικό μας πρόβλημα είναι οι όροι και οι συνθήκες που δημοπραττούνται τα έργα αυτά.

Τα παραπάνω θα έπρεπε να τα γνωρίζετε



κε καθηγητά
02/09 14:48  cornelsen
Αν δεν βρεις την αιτία τού προβλήματος Α45 δεν μπορείς να το λύσεις. Δεν είναι λοιπόν καθόλου ακαδημαϊκή η συζήτηση ούτε η μελέτη γίνεται από κάποιο "μαξιλάρι".

Ατυχώς έχουμε μια άθλια αστική τάξη που σε όλη την Ιστορία μας καταχρέωνε την κοινωνία επειδή την αφήναμε να θεωρεί την Ελλάδα ως μια μπανανία την οποία μπορεί να μοιράζεται με όποιον ισχυρό σύμμαχο βρίσκει. Έτσι δεν είναι τυχαίο που κάθε μεγάλη καπιταλιστική κρίση (1870 - 1880 η πρώτη, 1929 η δεύτερη, 2008 η τρίτη) οδηγεί την χώρα σε χρεωκοπία.
02/09 15:22  first
Α45 εισαι στην αλλη οχθη.Αλλη η δικη σου φιλοσοφια-νοοτροπια,αλλη οσων εχουν υπηρετησει το δημοσιο. [Persepsion is stroger than reality.}
02/09 15:37  Α45
@first..."perception is stronger than reality"...γράψτο σωστά τουλάχιστον...
Δεν υπάρχουν 2 όχθες αγαπητέ.Υπάρχουν 2 πλευρές μέσα στην ίδια βάρκα.Και η βάρκα αυτή βουλιάζει,άρα πρέπει να ελαφρώσει.Ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι ελλειματικός,ο δημόσιος είναι...η λύση λοιπόν είναι μία,την ξέρουν όλοι,την ξέρανε και το 2009,την ξέρανε και προηγουμένως.Ε,δεν μπορεί,κάποιος πολιτικός θα βρεθεί κάποτε να κάνει αυτό που πρέπει.
@cornelsen..αφού λοιπόν η συζήτηση δεν είναι ακαδημαική,εμένα δεν με ενδιαφέρει αν η Γαλλία η η Νορβηγία έχει περισσότερους η λιγότερους δημόσιους υπαλλήλους απο την Ελλάδα.Εκείνο που με ενδιαφέρει εμένα είναι οτι τα ακίνητά μου είναι ξενοίκιαστα,η δουλειά μου πάει κατά διαβόλου και πρέπει απο πάνω να πληρώνω φόρους για να θρέφω ανθρώπους και συστήματα που είτε δεν χρειάζονται,είτε δεν λειτουργούν,είτε δεν δουλευουν...τόσα χρόνια το έκανα...ε,δεν θέλω,αλλά και δεν μπορώ πια!
02/09 15:49  cornelsen
Α45 το κράτος προστατεύει κατ' αρχάς τα δικά σου συμφέροντα (τα συμφέροντα τού κεφαλαίου και τής ιδιοκτησίας). Η κατάρρευσή του ποιόν θα ενοχλούσε; Τον άνεργο, τον μισθωτό, τον μετανάστη ή εσένα;

Για βάλε λίγο στο μυαλό σου μια εικόνα χωρίς δικαστήρια, αστυνομικούς, στρατό (35% τού μισθολογικού κόστους).
Για βάλε μια εικόνα χωρίς διοικητικές-ρυθμιστικές λειτουργίες τού κράτους.

Μέχρι τώρα οι μισθωτοί -που ωφελούνται σε μικρό βαθμό- πλήρωναν αυτόν τον μηχανισμό που ωφελεί κυρίως το κεφάλαιο. Αλλά το 30% τού ΑΕΠ (μισθοί) δεν μπορεί πλέον -δεν "βγαίνει"- να πληρώνει το 52% τού (χαμηλού) κόστους τού κράτους. Όσο δεν το καταλαβαίνουμε αυτό η χρεωκοπία πλησιάζει και περισσότερο.

Ας πληρώσουμε όσοι έχουμε την δυνατότητα.
02/09 15:57  cornelsen
"Ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι ελλειματικός"
- επειδή δεν πλήρωνε φόρους
- επειδή έκλεβε τούς φόρους (ΦΠΑ)
- επειδή εισφοροδιαφεύγει
- επειδή κοστολογούσε 6 φορές απάνω τα δημόσια έργα
- επειδή έπαιρνε τα αποθεματικά των ασφΤαμείων και τα έκανε πλούτο στο εξωτερικό
κλπ κλπ

Τώρα Α45 αυτά θα τα πληρώνουμε όσοι μείναμε πίσω. Και έντοκα.
02/09 16:24  jorgos
@A45 "Ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι ελλειματικός,ο δημόσιος είναι.."

Μήπως επειδή (ο ι.τ.) α) φοροκλέβει, β) εκμεταλλεύεται την ελληνική κρατική φαυλότητα για να δημιουργεί υπέρογκα κέρδη αντιστρόφως ανάλογα της ποιότητας των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρει, γ) απασχολεί προσωπικό με συμβάσεις ανήκουστες για ευρωπαϊκή χώρα, κλπ
02/09 16:32  Α45
Αγαπητέ cornelsen,να δεχθώ όλα αυτά που λές...Γνώμη μου όμως είναι οτι ξεκινάς απο λάθος βάση...δεν είμαστε συνεταίροι με το κράτος.Συνεπώς,δεν μπορώ να δουλευω εγω και να δίνω το 40% αυτων που κερδίζω στο κράτος,είτε με την μορφή άμεσων,είτε με την μορφή έμμεσων φόρων.
Εγώ θέλω αυτά που πληρώνω ως φόρους να έχουν ανταποδοτικό χαρακτήρα.Ναι,να πληρώσω για την δικαιοσύνη,για την αστυνομία,για το στρατό,αλλά όχι για την παιδεία που δεν χρησιμοποιώ,όχι για την υγεία των λαθρομεταναστών,οχι για τους 15 κηπουρούς του Ευαγγελισμού και σίγουρα όχι για τον Οργανισμό αποξήρανσης της Κωπαίδας...
Δεν θέλω επίσης να πληρώνω για τους 45ρηδες και 50ρηδες συνταξιούχους του Δημοσίου,ούτε 5 εκατομμύρια ευρώ την γραφική ύλη ενός Υπουργείου για 1 χρόνο...
Ούτε την Ολυμπιακή ήθελα να πληρώνω,ούτε την ΕΡΤ,ούτε την ασφάλεια του Σαρτζετάκη...Ούτε καλλιτέχνες για να κάνουν αρπαχτές τα καλοκαίρια,εκπολιτίζοντας την επαρχία.
Και εν πάσει περιπτώσει,γράφει ο φίλτατος Ηρακλής ότι σωστό είναι να σταματήσει να παίρνει σύνταξη ο μαιμού-ανάπηρος.Οχι ρε παιδιά...να υποχρεωθεί να δόσει πίσω όλες τις συντάξεις που πήρε παράνομα...και αν δεν έχει,ας κόψει το λαιμό του...εμένα δηλαδή,πως έρχεται και με φορολογεί αναδρομικά για έσοδα του 2007? και πως έχει την αξίωση ένα ακίνητο που είναι κλειστό να πληρώνει δημοτικά τέλη,φόρο κατοχής,έκτακτη εισφορά και πάει λέγοντας?
Θα οδηγηθούμε σε εμφύλιο αγαπητέ φίλε,όσο δεν βρίσκεται κάποιος να βάλει τα πράγματα στη θέση τους...Οσο για ανάπτυξη,όσο υπάρχουν αυτοί οι συνδικαλιστές και οι νόμοι αλλάζουν κάθε μήνα,αδικα περιμένετε...
02/09 16:35  Ηρακλής
Το πρόβλημα, φαίνεται ότι όλοι το ξέρετε, αλλά ο καθένας "ανακαλύπτει" τη λύση που επιθυμεί.
Το ερώτημα είναι ένα.
( και ας ξεκινήσουμε από το πόλεμο και μετά.)
Σε κάθε κρίση πληρώνουν αυτοί που την έχουν προκαλέσει ή οι άλλοι;
Απάντηση διαχρονική
Πάντα πληρώνουν οι άλλοι.
Φίλε Α45
ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι κεφαλαιοκράτες στην Ελλάδα, έγιναν τέτοιοι γιατί έκλεψαν το κράτος, και κανένας γιατί δημιούργησε πλούτο.
Ολοι οι μεγαλοαστοί, ομοίως.
Ακόμα και οι απλοί αστοί, οικονομικά εννοώ, έγιναν τέτοιοι, κλέβοντας το κράτος.
Δηλαδή,για να το πω ολίγον χυδαία, βρέθηκε μια μικρούλα, το κράτος, που την πηδούσανε όλοι στο χωριό, και τώρα που τη ξεζουμίσανε και τη γεράσανε, την κατηγορούν και για πουτάνα.
Φίλε εσύ και όποιος άλλος φίλος θέλει, ας μου πει ΕΝΑΝ έστω ΕΝΑΝ κεφαλαιούχο, καπιταλιστή, λεφτά όπως θέλεις πες τον, Ελληνα, που δημιούργησε το πλούτο του, και δεν τον έκλεψε από το δημόσιο.
Γιατί και για τους όρους των διαγωνισμών που λέτε, ε, παιδιά μας βλέπουν.
Εχω συμμετάσχει σε δεκάδες συσκέψεις όπου ρυθμίζαμε τον ανάδοχο από τη προηγούμενη μέρα στα γραφεία μας.
ΚΑι σε άλλες τόσες που ανεβάζαμε το κόστος των έργων με εξωσυμβατικές εργασίες εκατομυρίων, με μία απλή κλασσική ερώτηση στον επιβλέποντα.
Το λέει, δεν το λέει ρητά, οπότε πλήρωσε έξτρα.( Συν το σχετικό κολόκουρο του ).
Τα λέει ο cornelsen πιο πάνω.
Ο ιδιωτικό τομέας ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Ο ιδιωτικός τομέας ήταν παντα υπεργολάβος του κράτους, φίλοι.
Και όσοι βρίσκονται στην ηγεσία του κράτους ήταν πάντα υπάλληλοι των κλεφτών.
Δεν τα λέω εγώ τα είπε ο Κακλαμάνη στη Βουλή, μόνο που έχουμε γίνει παχύδερμα και δεν αντιδρούμε.
Είπε, υπάρχει στη Βουλή, ομάδα Κόκκαλη, ομάδασ Βαρδινογιάννη, τι άλλο να πει κι αυτός. Βέβαια κάνει την επανασταση του στα 80 φέυγα, αλλά έστω και έτσι τα είπε, δεν τα είπε;
Ξέχασε βέβαια την ομάδα Χριστόδουλου, την ομάδα Μπόμπολα, την ομάδα Λάτση, την ομάδα ταξιτζήδων, την ομάδα, εφοριακών , την ομάδα, την ομάδα, την ομάδα...
02/09 18:41  Α45
Βρε Ηρακλή,εντάξει,αλλά και η Ελλάδα δεν είναι αυτή που ήταν το 70 και το 80...προοδεύσαμε,πως να το κάνουμε? Θέλεις άναρχα,θέλεις με δανεικά,θέλεις χωρίς σχέδιο και προγραμματισμό,αλλά προοδεύσαμε...πάρε παράδειγμα τον εαυτό σου,πάρε παράδειγμα τους φίλους,τους γνωστούς,τους συγγενείς σου.Ζούμε όλοι καλύτερα απο τους πατεράδες και τους παππούδες μας.
Ενα θέμα είναι οτι αυτός ο πλούτος που παρήχθη δεν κατανεμήθηκε δίκαια,αλλά αυτό είναι εσωτερικό μας ζήτημα.Το μείζον θέμα είναι ότι φθάσαμε σε ένα βιοτικό επίπεδο χωρίς αυτό να αντανακλά ούτε κατ' ελάχιστον την αύξηση της παραγωγικότητάς μας.Το κάναμε με δανεικά,πολλά δανεικά και τώρα το χρέος είναι δυσβάσταχτο...
Ελεγα προχθές σε ένα φίλο "αγρότη"..."η μάνα σου και ο πατέρας σου ξημεροβραδιάζονταν στα χωράφια για να σας μεγαλώσουν και να σας σπουδάσουν.Ζήσανε στο χωριό με χίλιες στερήσεις.Εσύ πήρες τεράστιες επιδοτήσεις,για να αγοράσεις καινούργια τρακτέρ και να εφαρμόσεις σύγχρονες μεθόδους καλλιέργειας.Αντί γι' αυτό,αγόρασες μερσεντές,2 διαμερίσματα στην Αθήνα,πήρες ρούχα,πήρες ηλεκτρονικά,πήγες ταξιδάκια,κλπ.Κάποια εποχή,ότι παρήγαγες πήγαινε στη χωματερή κι εσύ το πληρωνόσουνα χρυσάφι...στο χωράφι έχεις να πας χρόνια,το δουλευουνε μετανάστες...και τώρα που τα πράγματα άλλαξαν,μου κλείνεις τους δρόμους και ζητάς και άλλες επιδοτήσεις..."
Με κοιτούσε άφωνος...κανείς δεν του είπε ποτέ,ότι τα διαμερίσματα και τα αμάξια έπρεπε να βγούν απο τα κέρδη του χωραφιού,αφού θα είχε εκσυγχρονίσει τις καλλιέργειες με τις επιδοτήσεις...ο τοπικός βουλευτής η υπουργός κανόνιζε πάντα να βγάλει ένα γερό κονδύλι για την περιφέρειά του...τώρα τον ψάχνουν,αλλά είναι αργά πιά...
02/09 20:30  Ηρακλής
Δεν διαφωνώ φίλε
Μόνο που αυτός ο νεοαγρότης είναι ο αστός που έγινε οικονομικά αστός κλέβοντας το κράτος. Ξέχασες να του πεις ότι δήλωνε ψεύτικα στρέμματα και έκλεβε επιδοτήσεις, δήλωνε ψεύτικη παραγωγή, και έκλεβε αποζημιώσεις, και έπαιρνε το πλούτο των προγραμμάτων και τα έκανε σαμπάνιες στα πόδια ρουμανοβουλγαροουκρανών "καλλονών" στα χιλιάδες , κυριολεκτώ, μπαρ.
Τελικά, δεν έχω καταλάβει δημόσιοι υπάλληλοι όπως οι εκπαιδευτικοί, οι υπάλληλοι front line σε υπουργεία και οργανισμούς, οι υπάλληλοι του στενού δημόσιου τομέα, πως έφεραν τη χώρα σα υτό το σημείο, και δεν την έφεραν οι μεγάλοι φοροφυγάδες, επιχειρηματίες, ψευτοβιομήχανοι κλπ. καθώς και οι διάφοροι φοροκλέφτες από το μικροεστιάτορα, μέχρι τον Ηλεκτρολόγο τον πλακά τον υδραυλικό το ταξιτζή και όλους αυτούς του "ιδιωτικού" τομέα που κλέβουν τουλάχιστον ένα ακόμα εισόδημα από αυτό που δηλώνουν.
Είμαι από 15 χρονών στο δρόμο, έχω δουλέψει και ιδιωτικά και δημόσια, και θέλω να σου πω ότι οι αμοιβές μου στο δημόσιο ενός χρόνου και πλήρως φορολογημένες ισοδυναμούσαν με τα έσοδα ενος μηνός του φίλου μου ταξιτζή ο οποίος ειρωνικά με φώναζε " κύριε καθηγητά".
Ο ιδιωτικός τομέας φίλε είναι παραμύθι στην Ελλάδα.
Ξέρεις με τι μικτό κέρδος δούλευαν καταστήματα υποδημάτων; 230!
Αγόραζαν 50 και πούλαγαν 165.
Αυτό δεν είναι ιδιωτικός τομέας, αυτό είναι ΛΗΣΤΕΙΑ, με κρατική προστασία.
02/09 21:02  Α45
Ηρακλή,θα σε πάω χρηματιστηριακά τώρα...κάθε συναλλαγή γίνεται σε μία τιμή όπου αγοραστής και πωλητής συμφωνούν στην τιμή και διαφωνούν στην αξία...οκ? όταν κάποιος αγοράζει μία μετοχή,το κάνει γιατί πιστεύει ότι η αξία της θα ανέβει.Ο πωλητής πάλι πουλάει γιατί πιστεύει οτι η αξία της θα πέσει.
Γιατί είναι ληστεία να πουλάς με κέρδος 230%? ο μαιτρ υψηλής ραπτικής πουλά με κέρδος 1000%,και λοιπόν? θέλει το κράτος να μου βάλει πλαφόν στο κέρδος? ωραία,να μου εξασφαλίσει τότε πωλήσεις χ τεμαχίων,ώστε να βγάλω τα έξοδά μου και ένα καλό κέρδος.Ποιό είναι το καλό κέρδος? αυτό,θα το κρίνει η αγορά και μόνο αυτή...εγω βάζω τη δουλειά μου,το μυαλό μου και ρισκάρω και το κεφάλαιο μου...ζούμε σε ελεύθερη οικονομία,αν δεν κάνω λάθος...
Το να με ελέγξει το κράτος αν κόβω αποδείξεις και αν αποδίδω το ΦΠΑ,βεβαίως...και να με καρατομήσει αν με πιάσει να κλέβω...αλλά το τι θα βγάλω,θα το κανονίσω εγώ,η μάλλον οχι εγω,η αγορά.Αν αγαπητέ Ηρακλή πουλάω το παπούτσι 165 και δεν το αγοράζει κανείς,προφανώς θα ρίξω την τιμή.Δεν είμαι μονοπώλιο,πουλάνε και άλλοι παπούτσια...
Προχθές ζήτησε ένας φίλος την εκτίμησή μου για την τιμή ενός ακινήτου.Του είπα.Του τόνισα όμως οτι η τιμή του ακινήτου,ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,είναι η τιμή που θα δεχθεί να πληρώσει κάποιος αγοραστής.Δεν έχει καμμία σημασία πόσο πουλιότανε πριν 1 χρόνο,η πόσο θα πουλιέται σε 1 χρόνο.Η τιμή της ΕΤΕ αναβοκατεβαίνει 10% κάθε μέρα...αλλάζει τόσο πολύ η αξία της τράπεζας μέσα σε 1 μέρα? όχι βέβαια.Η τιμή αλλάζει και αυτό είναι κάτι που το προσδιορίζει η αγορά και μόνο αυτή.
Ο ταξιτζής λοιπόν που επικαλείσαι,επέλεξε να δόσει 200.000 ευρώ και να αγοράσει μία αδεια,επέλεξε να οδηγεί 12 ώρες την ημέρα,επέλεξε να τρώει σαντουιτς απο το δρόμο και να κατουράει στα πάρκα.Εσύ πάλι επέλεξες την δουλειά του καθηγητή στο Δημόσιο,την οποία δεν αντιλέγω έκανες πολύ καλά.Γιατί λοιπόν το παιδί σου το σπούδασες και δεν το έκανες ταξιτζή? για να εργάζεται μέσα σε ένα γραφείο,να τον φωνάζουνε "κύριε Σ..." και όχι να του λένε "αντε ρε ταρίφα,τρέξε
02/09 21:06  Α45
Το υπόλοιπο άρθρο κόπηκε λόγω μεγάλου μήκους...θα έπρεπε να υπάρχει ένας τρόπος να ξέρουμε πόσο χωρο έχουμε...τέλος πάντων...να είμαστε καλά,να έχουμε υγεία και θα φτιάξουν τα πράγματα...
02/09 22:17  σεβαστη
Συμφωνώ με τη θέση σου, αν οι συντάξεις στην Ελλάδα ήταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ανταποδοτικές.
Για κακή μας τύχη Ηρακλή ΔΕΝ είναι!
03/09 01:31  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Πολύ ωραία συζήτηση και μπράβο σας!
Και βέβαια ΚΑΙ ο Ηρακλής ΚΑΙ ο Αντρέας γράφουν ωμές αλήθειες κι έχει ο καθένας τα δίκια του.
07/09 13:14  ks
Η γλώσσα δεν μας βοηθα δυστυχως.
Δεν φταινε οι επιχειρηματίες - αστοι. Φταιει σημαντικό τμήμα τους.
Δεν φταινε οι ΔΥ. Φταιει σημαντικό τμήμα τους.
Δεν φταινε οι συνταξιούχοι. Φταιει σημαντικό τμήμα τους.

Υπάρχει και μια ομάδα που δεν χρειάζεται τέτοιες διευκρινήσεις:
Φταίνε όλοι όσοι πολιτικοί δεν εχουν παραιτηθεί ακόμη.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
35 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις