ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Μια συνδρομή που σε κάνει υπερήφανο!!!
1633 αναγνώστες
Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011
00:37

Font Size Larger Font Smaller Font
AddThis Social Bookmark Button
apogevmatini_polisΗ δεύτερη παλαιότερη εφημερίδα της Πόλης, η ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ, (πρώτη είναι η Τζουμχουριέτ) αντιμετωπίζει τον κίνδυνο να σταματήσει την έκδοσή της.

Η εφημερίδα, από τις 12 Ιουλίου του 1925, εκτός από τις ειδήσεις που υπάρχουν σε κάθε εφημερίδα, φιλοξενεί στις στήλες της και τα κοινοτικά δρώμενα της Ομογένειας.

Το αρχείο της αποτελεί αξιόπιστη πηγή για επιστημονικές έρευνες και φοιτητικές εργασίες.

Η εφημερίδα σήμερα πουλάει περίπου 600 φύλλα ημερησίως σε μία κοινότητα που αριθμεί περίπου 610 ελληνικές οικογένειες. Τα έσοδα όμως από τις πωλήσεις διατίθενται στους διανομείς για να είναι δυνατόν να φτάσει η εφημερίδα στους αναγνώστες.
20ec9_apoyevmatini_10072009

 Ο εκδότης, Μ.Βασιλειάδης, ο οποίος είχε ανακοινώσει ότι η ημερομηνία της 12ης Ιουλίου 2011 πιθανόν θα είναι και η τελευταία μέρα της έντυπης έκδοσης της εφημερίδας, εμφανίζεται τώρα αισιόδοξος, κατόπιν του συγκινητικού -όπως το αποκάλεσε- ενδιαφέροντος πανεπιστημιακών καθηγητών και φοιτητών, οι οποίοι παρόλο που δεν γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα, εγγράφονται συνδρομητές για να ενισχύσουν την εφημερίδα, δίνοντάς της έτσι μια ανάσα για να μπορέσει να συνεχίσει για λίγο ακόμη την έκδοσή της, έως ότου βρεθεί οριστική λύση.

M._Vasiiliadis_Apogevmatinis_publisher

Ο καθηγητής Baskin Oran, επικεφαλής της εκστρατείας για τη διάσωση της εφημερίδας, ανέφερε ότι «αποτελεί μέρος της ιστορίας και κληρονομιά όλων μας και δεν πρέπει να κλείσει». Το σχετικό group που δημιουργήθηκε στο facebook είναι το "Apoyevmatini gazetesi kapanmasin" (Να μην κλείσει η Απογευματινή).

Κι επειδή στη βράση κολλάει το σίδερο, τα πρακτικά ζητήματα για να γίνετε συνδρομητές της Απογευματινής Κωνσταντινούπολης, έχουν ως εξής:

* Η ετήσια συνδρομή κοστίζει 50 ευρώ, ενώ η εξαμηνιαία 25 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι θα λαμβάνετε κάθε ημέρα (για έναν χρόνο ή έξι μήνες αντίστοιχα) στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση το φύλλο της εφημερίδας σε μορφή PDF (ο πιο κοινός τύπος αρχείου για ανάγνωση κειμένων, ανοίγει σε όλους τους υπολογιστές χωρίς να χρειαστεί να κάνετε κάτι παραπάνω).
* Καλείτε το τηλέφωνο 0090 212 293 20 35 (Δευ. – Παρ. 09:00 – 14:00) ή στέλνετε email στο apo.istanbul@gmail.com
* Ακολούθως κάνετε κατάθεση στην Εθνική Τράπεζα, στο λογαριασμό με τα παρακάτω στοιχεία:

 Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
στο όνομα: Μιχάλης Βασιλειάδης
Αρ.Λογ.: 687 / 746122 - 43

Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τους εκδότες της Απογευματινής, για την ευγενική τους χορηγία, να μου αποστέλλουν ΔΩΡΕΑΝ το φύλλο της εφημερίδας, καθημερινά μέχρι σήμερα. Φτάνει όμως ως ΕΔΩ! Ήρθε η ώρα να καταθέσω κι εγώ τον οβολό μου! Δεν το παίζω Λαίδη Νταϊάνα, το ποσό άλλωστε της ετήσιας συνδρομής, είναι συμβολικό μπρος στην ενημέρωση για τα δρώμενα της Πόλης και αξίζει ΠΟΛΥ παραπάνω! Τόσο για μένα που θέλω να το παίζω ξερόλας για το τί παίζει στην Πόλη, όσο και για εσάς που το όραμά Της σας εμπνέει, πρέπει να τη στηρίξουμε τώρα που μας χρειάζεται!"

 

Εγώ θα γραφτώ συνδρομητής, για να βοηθήσω αυτούς τους γνήσιους Ελληνες.

Αυτούς τους γίγαντες, που σε αντίθεση με τα λαμόγια που έχουν ξεζουμίσει της πατρίδα μας, αυτοί στέκουν εκεί, και παλεύουν.

Η τιμή δίκη μου μικρέ Βασιλειάδη, που μίλησα χτες μαζί σου στο τηλέφωνο,

και ένοιωσα πως υπάρχω σαν λαός, μέσα από τη δική σου την ύπαρξη.

Εμπρός για 50 τουλάχιστον συνδρομές, από τους αναγνώστες του μπλογκ.

Ο πρώτος εγώ, αύριο το πρωι στην ΕΤΕ Νέας Σμύρνης.

Στη μνήμη του πατέρα μου του Αναστάση, που ήταν γεννημένος στο Μπαξέκιοι, του Βόσπορου.

 

Σχόλια

19/07 10:11  first
Επειδη τα πολλα λογια ειναι φτωχια.Μαζι σου κι"εγω εστω ως second.
Y.Γ [στο email θα αναφαιρω τον αριθμο του extre και αυτο φτανει?]
19/07 10:29  Ηρακλής
Μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο, ή να στείλεις μειλ, και θα σου στέλνουν την εφημερίδα από τώρα, δεν περιμένουν να στείλεις τη συνδρομή.
Εγώ τους μίλησα χτες και σήμερα μου την έστειλαν.
ΚΑι το πιο τραγικό ξέρεις πιο είναι;
Οτι σε 4 μόλις σελίδες, έχουν ειδήσεις τέτοιου επιπέδου, που δεν τις διαβάζεις σε καμμια ελληνική.
Για παράδειγμα στο σημερινό φύλλο έχουν άρθρο από τη Ντοιτσε Βέλλε, τόσο μεστό, που ντράπηκα για τις ελληνικές φυλλάδες και τις επιλογές τους.
Θα το ανεβάσω αν μπορέσω για να καταλάβεις.
19/07 10:31  Ηρακλής
Το άρθρο της Ντοιτσε Βέλλε που αναδημοσιεύει η Απογευματινή της Κωνσταντινούπολης.

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Η «θαυματουργή» σύνοδος
Ενώ η αγωνία για το μέλλον του ευρώ και της ευρωζώνης έχει
φτάσει στο «κόκκινο» και εντείνονται οι πιέσεις προς τις χώρες
που πλήττονται από την κρίση χρέους, τα βλέμματα είναι στραμ-
μένα στη «θαυματουργή» σύνοδο κορυφής της ερχόμενης Πέμπτης.
Σενάρια επί σεναρίων εμφανίζονται καθημερινά στα ΜΜΕ, στο
πλαίσιο μιας συζήτησης που διεξάγεται πλέον «χωρίς ταμπού».
Τα σχέδια ξεκινούν από μια πραγματική περικοπή του ελληνικού
χρέους, περνούν από μια «ήπια αναδιάρθρωση» με επιμήκυνση
του χρόνου αποπληρωμής των ελληνικών ομολόγων και κατα-
λήγουν στην επαναγορά ελληνικών κρατικών ομολόγων με πό-
ρους του EFSF. Η «κακοφωνία», που ξεκίνησε την περασμένη Δευ-
τέρα με τη μαραθώνια συνεδρίαση του Eurogroup, συνεχίζεται.
Το αποτέλεσμά της ήλθε να συσκοτίσει τα πράγματα παρά να εξη-
γήσει στους πολίτες σε ποια κατεύθυνση θα κινηθούν οι «17». Οι
υπουργοί Οικονομικών πέταξαν στην έκπληκτη δημοσιότητα ένα
κουτί με εργαλεία, το οποίο περιέχει όλα όσα επί ένα χρόνο οι ίδι-
οι κατηγορηματικά απέκλειαν. Απέφυγαν, ωστόσο, να εξηγήσουν
πώς θα εφαρμόσουν το ένα ή το άλλο σχέδιο. Και όλα αυτά τη στιγ-
μή που στο στόχαστρο των αγορών είχε μπει πλέον για καλά η Ιτα-
λία. Η αβεβαιότητα εντάθηκε τις επόμενες ημέρες με τον πρόε-
δρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Χέρμαν βαν Ρόμπαϊ να συγκαλεί
έκτακτη σύνοδο κορυφής για την περασμένη Παρασκευή, χωρίς
προηγουμένως να έχει συνεννοηθεί με το Βερολίνο. Για συστη-
μική κρίση έκανε λόγο ο Ευρωπαίος επίτροπος Ολι Ρεν, ενώ ο Γερ-
μανός υπουργός Οικονομικών Σόιμπλε προσπαθούσε να καθη-
συχάσει, λέγοντας ότι πολύ σύντομα θα υπάρξει λύση για την Ελ-
λάδα. Ο ίδιος μία ημέρα αργότερα θα μας πληροφορήσει ότι η ελ-
ληνική κρίση θέτει σε κίνδυνο την ευρωζώνη στο σύνολό της.
Στην πραγματικότητα, είναι η «ευρωπαϊκή κακοφωνία» που τρο-
φοδοτεί όλα τα εφιαλτικά σενάρια για το μέλλον του κοινού νο-
μίσμα
19/07 10:33  Ηρακλής

μίσματος. Οποιος Ευρωπαίος πολίτης θέλει να πληροφορηθεί πώς
έχει το ελληνικό ζήτημα, δεν έχει παρά να ανατρέξει στην έκθε-
ση του ΔΝΤ. Τα στελέχη του Ταμείου δεν μασάνε τα λόγια τους:
Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την έγκριση ενός νέου πακέτου στή-
ριξης της Ελλάδας συνίσταται στην αξίωση του Βερολίνου να
εμπλέξει τον ιδιωτικό τομέα στο κόστος του. Και το πρόβλημα αυτό
δεν λύνεται με διακηρύξεις και όρκους αιώνιας πίστης προς το κοι-
νό νόμισμα.
19/07 10:36  Ηρακλής
Πες μου τώρα, αν έχεις διαβάσει καλύτερη και πληρέστερη ανάλυση σε τόσο λίγες γραμμές, και σκέψου πόσο σοβαρός επαγγελματίας πρέπει να είναι ο δημοσιογράφος που επέλεξε αυτό το κομμάτι για να ενημερώσει.
Κι ύστερα διάβασε όλες τις παπαριες των ελληνικών εφημερίδων...
19/07 14:44  first
Ηρακλη, τωρα επεστρεψα.
Πραγματι,ειναι μεστος ο λογος της εφημεριδας και σοβαρος.Ισως γιατι εχει εδρα
μακρια απο την Ελλαδα και γραφει για την Ελλαδα.Οπως λεγαμε-λεμε στην γεωμετρια
Εκτος και επι τα αυτα.
20/07 11:13  Frixos
Ατομοκεντρισμός ή Κοινωνιοκεντρισμός?
Δεξιά ή Αριστερά
Αλήθεια ή μύθος

.

Ατομοκεντρισμός με την ευρύτερη έννοια σημαίνει ότι κέντρο της ζωής είναι το άτομο, η κατ ασφάλιση του εγώ του και προϊόντα του ατομοκεντρισμού είναι ο καταναλωτισμός, ως τρόπος ζωής, και η απόλυτη και αυτονόητη προτεραιότητα των δικαιωμάτων του ατόμου.
Η αποκαλούμενη «Δεξιά» , ως πολιτικό σχήμα, υιοθέτηση την ατομοκεντρική αντίληψη, σκόπευε στην κατ ασφάλιση της ατομικής επιχειρηματικής πρωτοβουλίας, της ελευθερίας των ατομικών επιδιώξεων δηλαδή του κέρδους.

Την λογική αυτή της «Δεξιάς» η αποκαλούμενη «Αριστερά»την είδε , ως απειλή απανθρωπίας,και εναντιώθηκε αντιτάσσοντας μιαν αντίληψη που δεν έχει ,ως κέντρο το άτομο , αλλά την κοινωνία. Απέβλεπε δηλαδή στον κοινωνικό έλεγχο , μέσω του κράτους, της οικονομίας ώστε να εμποδισθεί η ασυδοσία της κερδοσκοπικής απληστίας και η ανελευθερία που προκύπτει από την οικονομική ανισότητα.
Η αντίληψη αυτή ,βεβαίως , σεβόταν το αίτημα της οικονομικής ελευθερίας δηλαδή του υγιούς ανταγωνισμού.. (Αυτό δεν συνέβαινε στην δογματική,(ολοκληρωτικού χαρακτήρα) Αριστερά.

Όμως η αντίληψη αυτή της Αριστεράς γεννήθηκε και αναπτύχθηκε μέσα σε μία Ευρώπη όπου , ένεκεν θρησκευτικών πεποιθήσεων, είχε ορισθεί ως κεντρικός άξονας οργάνωσης του βίου ο ατομοκεντρισμός, η ατομική σωτηρία, η ατομική αξιομισθία, ατομική δικαίωση.
Έτσι λοιπόν τόσο η «Δεξιά» όσο και η «Αριστερά» θεμελιώθηκαν και αναπτύχθηκαν πάνω στην ίδια και αδιαφοροποίητη βάση του ιστορικά εμπεδωμένου ατομοκεντρισμού.
Όταν λοιπόν η «Αριστερά» μιλάει για «σοσιαλισμό» ,δηλαδή «κοινωνισμό» αναφέρεται στην λατινική λέξη Societas που σημαίνει «εταιρισμός ατόμων επί κοινώ συμφέροντι» Η σημασία την ελληνικής λέξης «κοινωνία» ήταν άγνωστες στην ευρωπαϊκή αριστερά.
Παρόλα αυτά στην σύγχρονη Ελλάδα η λέξη «Αριστερά», απηχούσε κυρίως στα λαϊκά στρώματα,και το να είναι κάποιος αριστερός σήμαινε ανιδιοτέλεια, ετοιμότητα διακινδύνευσης διωγμών, κακουχίας,φυλακίσεων, εξορίας για χάρη ενός κοινωνικού οράμ
20/07 11:15  Frixos
Η εμπέδωση στην Ελλαδική κοινωνία της εξατομίκευσης και της προτεραιότητας του καταναλωτισμού, ως τρόπο ζωής, σάρωσε και αφάνισε κυριολεκτικά αυτό το ήθος της «Αριστεράς»,η οποία ,δυστυχώς, ταυτίστηκε με την πιο σκληρυμένη απαίτηση ατομοκεντρικών δικαιωμάτων.
Σήμερα στην Ελλάδα , με την «Αριστερά» ,ως πρόσχημα και λεοντή, συνασπίζονται σε συντεχνίες τα ωμά συμφέροντα, εξωραΐζουν τις πιο χυδαίες πρακτικές αντικοινωνικής συμπεριφοράς σαν μορφές πάλης και «δίκαιου» αγώνα.
Στο όνομα της «Αριστεράς» γίνεται ο πιο βάναυσος και κτηνώδης εκβιασμός του κοινωνικού συνόλου,(κατάφωρη κατάχρηση του δικαιώματος της απεργίας), από θρασύτατες επιμέρους ομάδες οι οποίες μεθοδεύουν «απεργίες» με δυσανάλογο των «αιτημάτων» τους μέγεθος κοινωνικού κόστους.
Βασανίζουν σε καθημερινή βάση πλέον σαδιστικά την πλειοψηφία των συνανθρώπων τους.(Η καθημερινότητα της Αθήνας καταμαρτυρεί του λόγου μου το αληθές).
Τι ζητούν οι απεργούντες άραγε? Μα τι άλλο από την υποταγή του συνόλου στο εγώ τους, στα «ατομικά» θελήματά τους, στο προσωπικό τους συμφέρον. Όταν η κοινωνία τους δυσαρεστεί καταστρέφουν ξένες περιουσίες, καίνε τράπεζες, σχολεία, λεηλατούν μαγαζιά,πυρπολούν αυτοκίνητα, χρησιμοποιούν το «ακαδημαϊκό ‘άσυλο» για την πραγματοποίηση κάθε εγκλήματος, παρανομίας και βαναυσότητας.
Τον βαθύτερο λόγο αυτής της συμπεριφοράς ας τον αναζητήσει ο λογικός πολίτης στους μανιασμένους αρνητές της δημοκρατίας,σ΄αυτούς που καπηλεύονται ιταμώς την Αριστερά και καρπώνονται προβολή και δημοσιότητα, τιμές «πολιτικών ή συνδικαλιστικών» ηγετών, ζουν την ηδονή της εξουσίας με πλησμονή ασύγκριτα υπέρτερη από τα όσα απολαμβάνει ο πιο αχαλίνωτος καπιταλιστής ή άλλοτε φεουδάρχης .

Αυτούς όλους τους αρνητές τη δημοκρατίας τους συμφέρει η διαίρεση του κοινωνικού συνόλου και η επικόλληση «ταμπελών» στην λογική αυτός δεν είναι δικός μας


Ευχαριστώ τον οικοδεσπότη για την παραχώρηση του χώρου και δεσμεύομαι να μην απασχολήσω ξανά το φιλόξενο Blog του

20/07 13:50  Ηρακλής
Frixo
Το μπλογκ είναι πάντα ανοιχτό για όλους.
Ιδιαίτερα γι αυτούς που συζητούν με επιχειρήματα,όποιες και αν είναι οι ιδέες που υποστηρίζουν.
Αυτό άλλωστε δεν είναι δημοκρατία;
Το άρθρο σου, μου έδωσε επιχείρημα στη κουβέντα που λέω εδώ και ΄χρονια
" Εγώ είμαι αριστερός, οι αριστεροί δεν είναι".
Πάντως εδώ, σ αυτό το χώρο, υπάρχει απόλυτη ελευθερία έκφρασης, με εξαίρεση τη χυδαιότητα, και την ασχήμια.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
24 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις