ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΑΣ, ΚΥΡΙΟΙ!!!!!!!!
1457 αναγνώστες
Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2008
20:04

Κάνω reset στο μυαλό μου.

Ανοίγω τα μάτια μου, και προσπαθώ να μάθω σε ποιά χώρα ζω.

Κάτι παλιά κομμάτια μνήμης που δεν είχαν σβύσει μου έλεγαν ότι μάλλονπρέπει να είμαι Έλληνας και να μένω σε μια χώρα που τη λένε Ελλάδα.

Βλέπω, φωτιές. Κατά περίεργο τρόπο, καίγονται δάση που κατοικούνται από χωριάτες και βοσκούς, ενώ αυτά που κατοικούνται από πλούσιους δεν παθαίνουν τίποτε.

Βλέπω, δεκαοχτάχρονα παλληκάρια να παιθαίνουν στους διαδρόμους των νοσοκομείων, και κοιλαράδες 55αρηδες αξιωματούχους να νοσηλεύονται χωρίς χρονικό περιορισμό, σε μονάδες εντατικής.

Βλέπω, δημοσιογράφους  να αμοίβονται με εκατομύρια και βίλλες, για να ... υπερασπίζονται τα δίκαια

των αστέγων των φτωχών, και της δημοκρατίας.

Βλέπω, κατόχους διδακτορικών να μοιράζουν πίτσες, και θρασύσατους αγράμματους, αγόρια και κορίτσια, να χρησιμοποιούν το σώμα τους και να καταλαμβάνουν θέσεις.

Βλέπω, τον διευθυντή του πολιτικού γραφείου του πρωθυπουργού να πηγαινει στον ανακριτή, αλλά ο πρωθυπουργός να θεωρείται υπεράνω υποψίας.

Βλέπω, τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, να κάνει  ιδιαίτερα μαθήματα θυμού, για να πείσει ότι ασκεί σοβαρή αντιπολίτευση.

Βλέπω, τη γυναίκα του πρωθυπουργού, σαν τιραμόλας, να κυττάζει δύο παιδιά να σπουδάζει, να παίρνει όλα τα πτυχία με άριστα, να πηγαίνει ταξίδια με τον πρωθυπουργό, και να προλαβαίνει να πηγαίνει και σε νυχτερινά κέντρα, όταν ένας φίλος της, εδώ και 20 χρόνια, βρίσκεται στην εντατική.

Βλέπω, τις τράπεζες να δανείζονται με 3% και να δανείζουν με 18%.

Βλέπω, όλους τους αποτυχημένους των βουλευτικών εκλογών, να διοικούν μέσω των προεδρικών θέσεων σε οργανισμούς.

Βλέπω, ένα δρόμο στον οποίο σκοτώνονται 5 άνθρωποι κάθε βδομάδα, και τον υπουργό να λέει ότι θα τον φτιάξει σε ... 5 χρόνια, δηλαδή αποφασίζει να σκοτωθούν 5Χ52Χ5= 1300 άνθρωποι μέχρι να γίνει ο δρόμος, και ο λαός τον χειροκροτεί.

Κυττάζω γύρω μου να δω το περιβάλλον στο οποίο ζει αυτός ο λαος, τη χώρα, πως είναι;

Βλέπω, κατεστραμένους αρχαίους ναούς και πάνω τους χτισμένες εκκλησίες.

Βλέπω, ποτάμια να γίνονται δρόμοι και υπόνομοι.

Βλέπω, να ψαρεύουν ψάρια με δυναμίτες, πλοία να ρυπαίνουν τη θάλασσα, σκουπίδια παντού.

Βλέπω, φυτοφάρμακα στο χώμα, αρσενικό στο νερό, γυμνές να παίζουν στην Επίδαυρο,  καθηγητές Πανεπιστημίων  να κυνηγάνε φοιτήτριες,  δικαστές να π[ροσκυνάνε τους ισχυρούς.

Βλέπω, μια χώρα χωρίς προσανατολισμό, χωρίς οδηγούς, χωρίς επιβάτες, μια χώρα χωρίς αξίες, χωρίς ευαισθησίες, χωρίς ψυχή.

Βλέπω μια χώρα χωρίς αύριο.

Ούτε για μένα ούτε για τα παιδιά μου.

Αυτή η χώρα μοιάζει με τον κύριο Ζαχόπουλο.

Μπορεί να μην έχει φτάσει στο έδαφος, αλλά πάντως από το μπαλκόνι έχει πέσει.

Αυτή η χώρα δεν μ αρέσει κύριοι.

Σας τη χαρίζω

Ετσι κι αλλιώς την έχετε σκοτώσει,  απλά καθυστερείτε τη  ταφή της.

 

 

Σχόλια

20/01 20:13  talbot
Aυτή είναι η Ελλάδα παραδέχτηκε ο Σημίτης το 2000 & ο Καραμανλής το 2008!
Ο Γιώργος θα κάνει γκάλοπ να ρωτήσει το λαό (δηλ.προφανώς τους Πακιστανούς που τον ξαναψήφισαν) αν θέλει αλλαγές.
Ημαρτον.Πάρτε τους.
Συγχαρητήρια Ηρακλή.Είμαστε θλιβερή μειοψηφία οι "Ελληνες".Πλειοψηφούν οι Ελληνόφωνοι.
20/01 20:15  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Βλέπω "γέροντες" να μη το "βάζουν κάτω", έστω και από την αδράνεια (= φόρα), που διατηρείται από τη νεανική τους δράση...
Βλέπω "νέα παιδιά" να ξεκινάνε, έστω και "ποδοπατώντας τους γέροντες"...
Αναπνέω...ακόμα,... άρα ελπίζω !...
20/01 20:23  ganian
Την Χώρα δεν την χαρίζουμε παλεύουμε για να την αλλάξουμε και να πετάξουμε στα βρώμικα ποτάμια τους τους βρώμικους πολιτικούς.Δεν μπορεί ο Λαός να φωνάζει ότι δεν περνάει καλά και όταν είναι να ψηφίσει να ψηφίζει τα 2 μεγάλα κόματα.
20/01 21:06  Τυφώνας
Εύγε ……………………………………………………!
20/01 21:27  EASY RIDER ( GARV )
Φιλε μου εισαι πολυ νεοτερος απο πολλους νεους και νεαρους ,παραμενεις μαχητικος , στο ευχομαι και στα βαθεια σου γεραματα .
20/01 21:52  vampire
Αν αντί να μοιρολατρούμε προσπαθούσαμε να αλλάξουμε πρώτα οι ίδιοι, αν βάζαμε το κοινωνικό συμφέρον πρώτα από το ατομικό τα πράγματα θα ήταν καλύτερα τώρα.
Αλλά τι να κάνουμε αυτή είναι η Ελλάδα που μας αξίζει!
20/01 21:54  elenitsa 1
Ηρακλη,τα'χουνε κανει τα κουμαντα τους,κι εχουν φερει προ πολλου τους νεους υπηκοους τους.Θα τους δωσουν και δικαιωμα ψηφου οπου να'ναι,κι ετσι θ'ανακραξουν διαβαζοντας ολους εμας:in my balls!mes couilles!
Εαλω η χωρα.
20/01 22:05  Ηρακλής
vampire
Αυτή η ελλάδα δεν μας αξίζει.
Αυτή η Ελλάδα αξίζει στα λαμόγια,τις χαζογκόμενες,στα ημιμαθή θρασίμια και στους βλάκες.
Το κακό όμως είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι Ελληνες, τους άφησαν και γίνανε εξουσία και έτσι διαμορφώνουν την εικόνα της χώρας.
Πιστεύει έστω και ένας Ελληνας ότι θα μπορούσε να μιλήσει ο "ρήτορας" Καραμανλής η ο Γιωργάκης σε φοιτητική Συνέλευση της δεκαετίας του 60;
Ακόμα θα τους ρίχνανε ντομάτες.
Απλά αυτός ο λαός είναι βαθειά συντηρητικός και χωρίς Αρχηγο δεν κουνιέται από τη θέση του, και τέτοιος δυστυχώς δεν υπάρχει.
Για να καταλάβεις, ακόμα και το Βασιλιά , η χούντα τον έδιωξε. Και ο λαός που είναι , κατά τη ταπεινή μου άποψη συντηρητικός όπως είπα, αλλαξε το βασιλιά, με δύο άλλες οικογένειες.Αντι για τον οικο των γλυκσμπουργκ έχουμε τον οικο των ΜΙΝΕΙΚΟ και τον οίκο των ΚΑΡΑΜΑΝ- ΑΛΗ.Είναι τόσο ίδιος ο λαός που πάλι ξένες οικογένειες διάλεξε να τον κυβερνάνε!
20/01 22:22  EASY RIDER ( GARV )
Σου στελνω αυτο φιλε , σου εκανα και αφιερωση στο blog του αγαπητου goldmine .www.youtube.com/watch?v=ovhjgzexiwa
20/01 22:50  favlos
καλα τα λέτε αλλά βέβαια είναι απλώς λογια.αν βγεί κανένας και υπερασπιστεί το δίκιο του οι μηχανισμοί σας θα πουν ξεπερασε τα όρια,έχασε το δικιο του.Δηλαδη αν κάποιος ας πουμε χάσει το παιδί του απο ναρκωτικά και πάει να φάει κανα δυό εμπόρους εσείς θα πάτε στην δίκη υπερασπιστής των δικαιωμάτων των νεκρών γιατί ο άλλος ξεπερασε τα όρια.Αν θες σβήστο αλλα έτσι είναι τα πράγματα.
20/01 23:07  Ηρακλής
φαυλε
Δεν το σβύνω, γιατί θέλω να σου πω ότι δεν έχεις δίκιο.
Μπορεί να πάνε οι φίλοι των εμπόρων μπορεί να πάνε τίποτε πολιτικοί που τους είχανε χρηματοδότες, αλλά όχι εμείς ρε φίλε.
Μέσα από 100 αρθρα και χιλια σχόλια θα έπρεπε να έχεις καταλάβει ότι έχουμε μία ιδιαίτερη ηθική σ αυτό το μπλογκ.
Ο νόμος αυτού του μπλογκ για το θέμα που ανάφερες είναι "θάνατος στους εμπόρους".
Θα μπορούσα να σου γράψω και άλλους προβληματισμούς μου πάνω σε τέτοια θέματα που έχουν να κάνουν με την αυτοδικία, όταν η δικαιοσύνη δεν αξιολογεί τη ζημία που έχει γίνει σωστά.
Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί , τι θα κάνω αν κάποιος ασυνείδητος μεθυσμένος οδηγός κτυπήσει κάποιο μέλος της οικογένειας μου. Είναι ατύχημα ή έγκλημα. Και ξέρεις πόσες φορές έχω πεί στο μυαλό μου και τη ποινή;
Πάντως εύχομαι και ελπίζω το παράδειγμα σου, να μην είναι προσωπική σου εμπειρία.
20/01 23:14  Nastybishop
Δεν είναι ότι έχεις άδικο, είσαι όμως λίγο υπερβολικός. Αν και μερικές φορές αυτός ο συναισθηματικός υπερακοντισμός είναι ωφέλιμος γιατί αφυπνίζει. Αλλά...υπάρχει και ένα αλλά...μια επικινδυνότητα στα λεγομένα σου. Τόση απαισιοδοξία μπορεί να οδηγήση σε παραίτηση.

Παράδειγμα, φίλη μου που ήθελε να ακολουθήσει μια καριερα στο αγαπημένο της αντικείμενο. Μου λεει "και γιατί να προσπαθήσω, όλα σάπια είναι, δεν έχει νόημα"

Καταλαβαίνεις παραιτηση...

20/01 23:19  Ηρακλής
Φίλε Garv
Το ζειμπέκικο είναι ενας χωρός που έμαθα να χορεύω από τον πατέρα μου, στις ταβέρνες του Ταύρου τη δεκαετία του 60.
Εκει έμαθα από τους μάγκες, ότι το ζειμπέκικο δεν είναι χωρός. Είναι προσευχή και προκληση στο Θεο να αναμετρηθεί μαζί σου. Είναι η περιστροφή ενός σταυρωμένου στο κενό, που γειώνει, με τα βήματα του, το συναισθηματικό κεραυνό που έχει μέσα του, για να μην τον κάψει.
Το ζειμπέκικο δεν έχει βήματα, έχει στα πόδια, το ρυθμό της σιωπής, και στη ψυχή το πάθος της καρδιάς.
Γι αυτό και είναι ιεροσυλία να χορεύεται από παιδάκια που το μαθαίνουν στις σχολές χωρού, και από γυναίκες.
Σου αφιερώνω κι εγώ ένα τραγούδι που περιγράφει τη ζωή μου, σε άλλες παράγκες όμως, του Ταύρου. Είναι η Δραπετσώνα του μίκη.
20/01 23:20  evie
Αν μου επιτρέπετε να κάνω μια μικρή ερώτηση με αφορφή τα παραπάνω.
Πιστεύετε ότι η σημερινή νεολαία είναι ίδια με την νεολαία της δεκαετίας του '60;
Που έπαιζαν όταν ήταν μικρά παιδιά εκείνοι και που τα σημερινά παιδιά;
Εχουν αλάνες να φτιάξουν τη φιλία, τη συντροφικότητα, τη θυσία για την ομάδα ή ζουν στην απομόνωση του διαμερίσματος με τα χρήματα να πληρώνουν τα κενά της ψυχής τους;
20/01 23:24  Ηρακλής
christosk18
Δώσε στη φίλη σου , να διαβάσει τις ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ του Καβάφη, και να έρθει να το συζητήσουμε.
Το να γνωρίζεις τη πραγματικότητα δεν ειναι απαισιοδοξία.
Η φίλη σου πιθανόν να τα βλέπει όλα σάπια γιατι δεν θέλει να προσπαθήσει.
Αντίθετα εγώ προτείνω να βλέπουμε τα σάπια για να ξέρουμε που θα βαρέσουμε.
¨οσοι θέλουμε, όσοι μπορούμε, και όσοι επιμένουμε να μη παραδινόμαστε, έστω και στο μυαλό!
20/01 23:32  favlos
Δεν είναι προσωπική.Αλλα έχουν ευνουχιστεί οι πολίτες και δεν μπορούν να υπερασπιστούν τίποτα πιά.Κάτι τα ανθρώπινα δικαιώματα,κάτι να υπερασπιστούμε το διαφορετικό και επικρατεί μια κατάσταση..όλα εντάξει...
20/01 23:33  Ηρακλής
evie
Η σημερινή νεολαία δεν είναι ούτε χειρότερη ούτε καλλίτερη από εμάς.
Απλά δοκιμάζεικαινούργια παιχνίδια, που δυστυχώς εμείς οι παλιοί επίτρέψαμε στους επισκέπτες να της προσφέρουν.
Η απομόνωση του διαμερισματος και τα χρήματα που λές είναι "παιχνίδια " που εμείς οι γονείς τα φέραμε στα παιδιάμας.
Εμας βλέπουν να τρέχουμε από το πρωι μέχρι το βράδυ για να φτάσουμε στα 60 και τότε να θυμηθούμε να πηδήξουμε τη γραμματέα μας για να πούμε ότι κάτι κάναμε στη ζωή μας, αυτά είναι τα πρότυπα, τι να κάνουν;
Πρότυπα δεν έχουν και είναι ερμαια κάθε άποψης ιδέας ήμόδας.
Θα έρθει ή ώρα όμως που θα πουν φτάνει, είμαι απόλυτα σίγουρος γι αυτό. Οπως είμαι σίγουρος πως αυτό θα γίνει τότε που κανένας δεν θα το περιμένει.
Ετσι έγινε και το ΝΟΕ του 73. Τον έζησα και το ξέρω. Και τότε είχαν περάσει 7 χρόνια και όλοι έλεγαν δεν αλλαζει τίποτα.
Οι σημερινοί νέοι πιστεύω είναι πιο ώριμοι από εμάς, και θα έρθει η ώρα που θα το αποδείξουν.
20/01 23:36  elenitsa 1
Εδω ειμαστε,κι επιμενουμε,κι αμα λαχει τους κανουμε και τη ζωη δυσκολη.Οτι βλεπουμε τα στραβα και τα κατακεραυνωνουμε,ουδολως σημαινει πως κιοτεψαμε.Ο,τι κατακρινουμε,μας ατσαλωνει τη θεληση.
20/01 23:41  Nastybishop
Φίλε Ηρακλή επί της ουσίας δεν διαφωνώ μαζί σου. Αλλά έχω αρχίσει να βλέπω χαραγμένη στα μάτια πολλών...μια κούραση...
Χρειαζόμαστε κάτι αισιοδοξο, όχι παραμύθια. Απλά να εστιαστούμε στο θετικό. Δεν υπάρχουν μόνο ζαχόπουλοι και αναστασιαδηδες, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι. Ας τους μνημονεύσουμε, ας αποδώσουμε τιμή σε εκείνους που στη ζωή τους ώρισαν και φυλάγουν θερμοπύλες...
20/01 23:44  epidoxos
Αν ειχα ολα τα αστερια του κοσμου θα τα εβαζα στο αρθρο σας γιατι συμφωνω πληρως..Δυστυχως στις αγωνιες και τους φοβους μου για την καταντια και την εξαθλιωση αυτης της πατριδας και αυτου του λαου, ο συμπαθης κατα τα αλλα favlos που ειδα να σχολιαζει το αρθρο σας εσπευσε καποτε σε δικο μου (http://epidoxos.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=2594&blid=36) να με "κατηγορησει" ως αριστερο αφου πρωτα ειχε "διαγνωσει" οτι εχω προσωπικο προβλημα και οτι αδικα μου φταιει η Ελλαδα..Μαλλον ως νεος ανθρωπος ειναι εγκλημα που και απο το δικο μου blog κατα βαση καταγγελω την αθλιοτητα και τον ξεπεσμο αυτου του τοπου που με κανει σχεδον καθημερινα να αηδιαζω..ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ..
20/01 23:44  Ηρακλής
γιασου ελενιτσα1
Εμεις πάντως θα φωνάζουμε.
Στη τελική, αν είναι να μας φάει το λιοντάρι τουλάχιστον να του κάτσουμε στο στομάχι του ρουφιάνου, μη μας απολαύσει κι όλας!

20/01 23:45  evie
Το ίδιο πιστεύω κι εγώ, το βλέπω κάθε μέρα στο βλέμμα τους, εκπαιδευτικός είμαι.
20/01 23:57  Ηρακλής
epidoxos
Επειδή είπες για αριστερός,θα πρέπει να ξεκαθαρίσω δύο πράγματα για να καταλάβεις ότι και τις ιδεολογίες στην Ελλάδα τις έχουμε κάνει μπάχαλο.
1.- 200.000 συμβασιούχοι, ψήφισαν Νέα Δημοκρατία, δηλαδή τη παράταξη που ιδεολογικά θέλει να μικρύνει το δημόσιο τομέα, για να τους μονιμοποιήσει στο δημόσιο, δηλαδή να μεγαλώσει το δημόσιο τομέα!
2.- 8% των Ελλήνων με πλειοψηφία μέσαία εισοδήματα, ψήφισαν ΚΚΕ, δηλαδή το κόμμα που ιδεολογικά επιθυμεί την αναδιανομή του πλούτου υπέρ των ασθενεστέρων οικονομικά τάξεων, δηλαδή ψήφισαν το κόμμα που θα τους αλλάξει τη ζωή προς το χειρότερο!
3.- Την ίδια ώρα, οι "φτωχοί" σε ποσοστό 80% ψήφισαν τα κόμματα που ευθύνονται για τη ... φτώχια τους.
Μήπως μπορείς εσύ να μου πεις ποιός είναι αριστερός και ποιός δεξιός;;;
20/01 23:59  Ηρακλής
evie
είμαστε εν μέρει συνάδελφοι, και μένα η επαφή μου με ΟΛΟΥΣ τους φοιτητές μου, και όχι μόνο με τις νεολαίες, με κάνει να αισιοδοξώ.
21/01 00:13  favlos
Επίδοξε αν σε στεναχώρησα νερό και αλάτι.Μην περιμένεις μόνο γλύκες και καλές κουβέντες.Το πολιτικά ορθό είναι εισαγωγής...και ληγμένο.
21/01 00:13  epidoxos
Hρακλη
Εχω πει πολλες φορες την αποψη μου και στο φορουμ και στο blog μου..
Στην Ελλαδα στην παρουσα φαση συνυπαρχουμε δυο ειδων οντα: αυτα που τρεφονται και ζουν παρασιτικα γυρω απο ενα διεφθαρμενο δυσλειτουργικο κρατος και αποχαυνωμενα συνεχιζουν να θεωρουν οτι η Ελλαδα ειναι ο παραδεισος επι της Γης και αυτα (τα υπο βαινουν υπο εξαφανιση) που οχι μονο εχουν καταλαβει σε τι τελμα εχουμε περιπεσει αλλα μπορουν να καταλαβουν τι μας επιφυλασσει το μελλον (κοινωνικα ,οικονομικα, περιβαλλοντικα).
Αυτη ειναι η μονη ασφαλης κατηγοριοποιηση. Οσον αφορα λοιπον τις επισημανσεις σου περι δεξιας και αριστερας συμφωνω απολυτα...εχω δει "δεξους" που ψηφιζουν τη "φιλελευθερη" Νεα Δημοκρατια με μονη φιλοδοξια να τους βοηθησει να "κληροδοτησουν" στα τεκνα τους τη θεση που οι ιδιοι κατειχαν στο δημοσιο και "αριστερους" που την οικονομια της αγορας την παιζουν στα δακτυλα..
Τι τα συζηταμε...σηψη, πατος και μετα το 80% αφου ψηφισει τον "μπλε ηλιθιο και τον πρασινο πανηλιθιο"..μετα γκρινιαζει για την καταντια του τοπου..και μη χειροτερα..
21/01 00:19  epidoxos
favlos
εισαι αξιολογος οσον αφορα τα οικονομικα και πολυ καλος γνωστης στα του χρηματιστηριου..επισης δεν εχω αμφιβολια οτι αν βγουμε καποτε για καμια μπυρα ισως να περασουμε και καλα.
Ομως μεσα απο τα λεγομενα σου δυστυχως εχω καταλαβει..οτι σε μεγαλο βαθμο συμβιβαστηκες!
Και το χειροτερο ειναι αργα να αλλαξεις.
Επειδη ομως εγω δεν εχω πολυ καιρο που εκλεισα τα 30..θα προσπαθησω οσο μπορω να μη με παρει η μπαλα. Kαι νομιζω οτι το εχεις καταλαβει αυτο παρα τις οποιες κοντριτσες μας κατα βαθος το εκτιμας.
Φιλικα και με μεγαλη εκτιμηση!
21/01 00:21  elenitsa 1
Ψηφιζουν πρωτα σαν χανοι και κατοπιν γινονται[στα λογια μονο]κοψοχερηδες.Πυρηνικα οπλα στα χερια ανθρωπων Νεατερνταλ.
21/01 00:29  epidoxos
Καμια φορα (και ντρεπομαι που το λεω ελενιτσα) εχω αμφιβολιες αν η Δημοκρατια ειναι οντως το ιδανικο πολιτευμα και εαν οντως ολοι θα επρεπε να εχουν το δικαιωμα του εκλεγειν..γιατι οταν συνειδητοποιω πως σκεφτονται οι περισσοτεροι (που δια της ψηφου τους κρινουν και το δικο μου μελλον) τρομαζω..Για αυτο το λογο οπως λεω αν μη τι αλλο ας σεβομαστε ολοι τις μειοψηφιες..Ακομη και αν δεν κυβερνουν και δεν λαμβανουν αποφασεις ειναι αναγκαιο να υπαρχουν.
21/01 00:33  favlos
επίδοξε η ελευθερία δοκιμάζεται συνέχεια απο την πραγματικότητα.Κι εγώ δεν πάει καιρός που έκλεισα τα 40 και είμαι εδώ σε αυτή τη φάση της ζωής μου χωρίς να ξέρω τι σημαίνει δημόσιο,πολιτικοί,μίζες,πίσω κουβέντες,λεφτά απο γονείς και όλα αυτά σε βάρος συνήθως των σχέσεων, αλλά και αυτάρκης πιά απο το ΧΑ.Μακάρι να τα καταφέρεις και να μην έχεις κανένα κόμμα να σε τραβάει απο κανένα μανίκι.
21/01 09:54  groyma stella
Τα μηνυματα οι πολιτικοι της χωρας μας τα εχουν παρει. Ειδικα αυτη την περιοδο υπαρχει η πιο σοβαρη αμφισβητηση του στατους κβο που υπαρχει στην ελληνικη πολιτικη ζωη.Δε ξερω εαν αυτη η αμφισβητηση ειναι ευκαιριακη και αναστρεψιμη απο την στιγμη που ολοι μας δεν εγκαταλειπουμε τα μεγαλα κομματα.Φωναζουμε αντιδρουμε με την σηψη και την διαφθορα αλλα εμεις οι ιδιοι θα τους ξαναφερουμε στην εξουσια.
29/01 10:38  cornelsen
Να λοιπόν ένα μεγάλο πλεονέκτημα της "δημοκρατίας": όταν το νερό αρχίζει να βράζει ανοίγουμε την βαλβίδα ασφαλείας, αλλάζουμε το κόμμα που κυβερνά και εξακολουθούμε να κάνουμε τις δουλειές μας με τον ίδιο -σχεδόν- τρόπο. Το σύστημα ξαναβρίσκει τις ισορροπίες του αφού ο Μανωλιός, απλά, βάζει τα ρούχα του αλλιώς, ο κοσμάκης εξακολουθεί να εργάζεται 12 ώρες την ημέρα (όποιος έχει δουλειά) για 700 ευρω τον μήνα και οι Τράπεζες (και τα υπόλοπα αφεντικά) μαζεύουν το χρήμα στα χρηματοκιβώτια. Αλλά μην απογοητεύεσρε: σε 2-3 χρόνια θα ...ξαναψηφίσουμε.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
29 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις