ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Είναι γελοίοι, ακόμα και στις λεπτομέρειες. Διώξτε τους!!!!
1556 αναγνώστες
Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011
10:36

Μόλις πέσανε στα χέρια μου, τα κείμενα που πήραν στα χέρια τους οι βουλευτές, για το μνημόνιο που θα ψηφίσουν , το γνωστό μεσοπρόθεσμο.

( Μπορείτε να τα βρείτε σε μορφή pdf,  στο σαιτ της ΄Βουλής, www.greekparliament.gr , το σχέδιο νόμου σας το έχω δίπλα, στους συνδέσμους).

Είμαι απόλυτα βέβαιος, ότι ΚΑΝΕΝΑΣ βουλευτής, δεν πρόκειται να ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ούτε τους πίνακες του νόμοσχεδίου, αλλά ούτε και τις εκατό τόσες σελίδες της αιτιολογικής έκθεσης.

Αν όμως κάποιος επιχειρήσει να το κάνει τότε θα καταλάβει ότι οι άνθρωποι είναι για κλάμματα.

Πουλάνε την Ελλάδα, με αντάλλαγμα εκτιμήσεις και υποθέσεις, ότι το 2015, μπορεί να είναι πιο καλά τα πράγματα.

Για παράδειγμα σε ένα από τους πολλούς πίνακες, οι οποίοι αναφέρουν τα μεγέθη πριν , και μετά τα μέτρα, φαίνεται ότι ΜΕΤΑ τα μέτρα, δηλαδή το 2015, ενώ τα έσοδα του Κράτους θα αυξηθούν, δηλαδή φόροι, περικοπές μισθών συντάξεων κλπ., παράλληλα ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ !!!

Οι άνθρωποι το γράφουν, οι δαπάνες το 2015 θα αυξηθούν σε σχέση με το 2009 !!!!!

Και παράλληλα θα αυξηθούν σημαντικά τα έσοδα!!!, ώστε το έλλειμμα, διαφορά δαπανών - εσόδων, να μικρύνει.

Δηλαδή, ενώ εμεί ςθα πληρώνουμε έκτακτες εισφορές, αυτοί , όχι μόνο δεν θα κάνουν οικονομίες, αλλά θα αυξήσουν παραπάνω τα έξοδα!!!

Και το γράφουν στους πίνακες, μόνο που δεν ξέρω ποιός βουλευτής θα το διαβάσει.

Να μη πάμε όμως στα σοβαρά, αφού, είναι πλέον γνωστό ότι όλοι αυτοί είναι από ασόβαροι μέχρι προδότες.

Ας δούμε όμως πόσο γελοίοι είναι στις λεπτομέρειες.

Η Βουλή των Ελλήνων δίνει στη δημοσιότητα όλα τα έγγραφα που κατατέθηκαν με το σχέδιο νόμου για το μεσοπρόθεσμο. Δίνει και την εισηγητική έκθεση του νόμου, σε αυτή τη διεύθυνση:

http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/

c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/airiologikhmeso.pdf.

Πρώτη γελοιότητα.

Η Βουλή των Ελλήνων χαρακτηρίζει τα έγγραφα με GREEKGLISH !!!!!

Δεύτερη γελοιοτητα

Δείτε πως χαρακτηρίζει την ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

/airiologikhmeso.pdf.

Ο υπάλληλος των 18 μισθών, δηλαδή, πέραν του ότι βάζει τη διεύθυνση στα γκριγκλις, κάνει λάθος, και αντί να πατήσει το Τ, πατάει το διπλανό γράμμα R, έτσι το αιτιολογική, γίνεται ΑΙΡΙΟΛΟΓΙΚΗ, αλλά ούτε ο ίδιος καταδέχεται να το διορθώσει, ούτε κανένας άλλος το βλέπει, αυτό ανεβαίνει στο σαιτ της Βουλής, το έχουν κατεβάσει όλοι οι βουλευτές, και δεν το παίρνει κανένας χαμπάρι!!!

( Ο μαλάκας ήθελε να γράψει "αιτιολογικημεσο...πρόθεσμο", έγραψε με griklishg  το πρώτο κομμάτι, και σ αυτό έκανε και το λάθος. Τουλάχιστον δνε έγραψε το Η με Ι, δηλαδι aitiologikimeso ).

ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!!

Πραγματικά, είναι δυνατόν να πιστέψει Ελληνας ότι υπάρχει τέτοια προχειρότητα στη Βουλή;

Είναι δυνατόν να πιστέψει Ελληνας, ότι ΑΥΤΟΙ, από το Γιωργάκη μέχρι το τελευταίο τροχό των κέντρων εξουσίας, μπορούν να σωσουν την Ελλάδα;

Να φύγουν ΟΛΟΙ, από το πιο απλό διευθυντή, μέχρι τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ( πρόσωπο ).

Είναι επικίνδυνα ανίκανοι.

( Και ποιοί νάρθουν ρε φίλε;

Οταν ο μισός σου πνέυμονας έχει καρκίνο,

τον αφαιρείς, δεν τον κρατάς, σκεπτόμενος το πως θα γεμίσει  το κενό στο στήθος σου. )

(Νοιώθω μια επικίνδυνη έλξη να γράψω:

"αφήστε τις πλατείες και πιάστε τις πέτρες",

αλλά φαίνεται πως ακόμα,,,,  κρατιέμαι.

Αντε να δούμε για πόσο ακόμα, μ αυτούς που έχουμε μπλέξει ).

 

Σχόλια

12/06 11:06  takmanv
Φίλε μου, να συμφωνήσω μαζί σου ότι το μνημόνιο 2 δεν είναι ο δρόμος, αλλά νομίζω ότι παρεξήγησες τους πίνακες.
Σε αυτούς που αναφέρεται η εκτίμηση της κατάστασης χωρίς παρεμβάσεις (δηλαδή χωρίς νέο μνημόνιο) φαίνεται πράγματι μεγάλη αύξηση δαπανών, οφειλόμενη στους τόκους αποπληρωμής των δανείων.
Στους αντίστοιχους πίνακες με παρέμβαση (δηλαδή με νέο μνημόνιο) φαίνεται πολύ μικρή αύξηση δαπανών λόγω των υψηλών τόκων και συνεπώς εμφανίζεται πρωτογενές πλεόνασμα και μάλιστα πολύ μεγάλο...
Να συμφωνήσω ότι αυτό αποτελεί παραδοχή της αποτυχίας του μνημονίου 1, κάτι που σημαίνει έλλειμμα αξιοπιστίας για τους επιδιωκόμενους στόχους του μνημονίου 2, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δικαιολογούμαστε να διαβάζουμε όπως θέλουμε τα - έστω δύσκολο να επιτευχθούν - στοιχεία...
12/06 11:54  jgeorg
οπως στις πινακιδες των αυτοκινητων το κρατος πρεπει να χρησιμοποιει λατινικους χαρακτηρες συμβατους με ολους τους η/υ και τις γλωσσες της ευρωπης.

Νομιζω οτι ειναι λογικο ... αλλα οτι μεσα στην βουλη εχουν μπει φιντανια/γκομενες/συγγενεις/γκομενοι βουλευτων ελπιζω να το ξερουμε ολοι και να μην εχουμε καμια αμφιβολια.
12/06 11:58  Ηρακλής
Καλώς ήλθες στους σχολιαστές.
Διαβάζουμε τους ίδιους πίνακες, και άρα μπορούμε να καταλαβαινόμαστε.
Το 2015 που προβλέπει ΚΑΙ ΜΕ το μνημόνιο , μικρή έστω αύξηση δαπανών, η οποία ισχυρίζεσαι ότι μάλλον θα είναι η αύξηση των τόκων, μήπως πρέπει να μάθουμε αν περιλαμβάνονται ΟΛΑ τα χρέη των επιχειρήσεων που θα έχουν ήδη πωληθεί;
Δηλαδή θα έχουμε αυξημένες δαπάνες, σε ένα δημόσιο που θα έχει ΗΔΗ από το 2014, 200000 λιγώτερους δημόσιους υπάλληλους, πουλημένες όλες τις επιχειρήσεις, δηλαδή μιλάμε για ένα ΜΙΚΡΟ πλέον δημόσιο, ή μήπως κάνω λάθος;
Ακόμα όμως και τίποτε να μην ισχύει από αυτά, και όντως η αύξηση να είναι μόνο οι τόκοι, αυτό δεν σημαίνει ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΩΡΙΝΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ;
Πρωτογενές πλεόνασμα θα έχουμε αλλά όχι από περικοπές δαπανών. Από αυξημένα έσοδα θα προκύψει.
Δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά εγώ έτσι τα βλέπω.
Τώρα όσο αφορά την αξιοπιστία των στόχων αυτό δεν το συζητώ, οι άνθρωποι ζουν σε άλλον πλανήτη.
12/06 12:12  takmanv
Η ανικανότητα αυτών που μας κυβερνούν τα τελευταία 35 χρόνια είναι δεδομένη και σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα...
Όσο για την ανάγνωση των στοιχείων νομίζω πως επίσης συμφωνούμε ότι δείχνουν αποτυχία του μνημονίου 1.
Σε αυτό που διαφωνούμε είναι ότι εγώ μένω εδώ και δεν κάνω την αυστηρή κριτική που κάνεις εσύ για το αύριο. Ίσως γιατί προσπαθώ φίλε μου να κρατήσω μια τελευταία ελπίδα αισιοδοξίας μέσα σε αυτόν το χαμό και τη μαυρίλα... Μπορεί να κάνω λάθος...
12/06 12:15  Ηρακλής
Το σχόλιο μου εννοείται ότι αναφέρεται στον "νέο", takmanv και όχι στον "παλιό" jgeorg στον οποίο στέλνω τη καλημέρα μου, μαζί με το σχόλιο ότι καλά οι γκόμενες το γράψανε οι βουλευταράδες μας τι κάνουνε; Με την ίδια προσοχη διαβάζουνε και ό,τι ψηφίζουνε;
Μην απαντήσεις τη ξέρω την απάντηση!
12/06 12:22  Ηρακλής
Δυστυχώς φίλε,
ούτε εσύ ούτε εγώ κάνουμε λάθος, ή μάλλον και οι δύο κάνουμε το ίδιο λάθος.
Νομίζουμε ότι όλοι λειτουργούν με το δικό μας αξιακό σύστημα, με τις ίδιες αρχές, και όταν βλέπουμε την αβελτηρία τους ή την ανικανότητα τους, αρνούμεθα να πιστέψουμε ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, και ... ελπίζουμε.
ΚΑι όσο εμείς ελπίζουμε, αυτοί συσσωρεύουν για τον εαυτό τους, και καταστρέφουν για τους άλλους.
Δεν ελπίζω φίλε γιατί, διαβάζω το κατάλογο όσων, πήγαν στα δικαστήρια μετά τη κατοχή για δοσιλογισμό, χαφιέδες μαυραγορίτες- συνεργάτες των Γερμανών που θησαύριζαν ανάμεσα στα πτώματα των συμπατριωτών μας.
Πολλά τα γνωστά ονόματα ρε γαμώτο, και πιο πολλά αυτά που είναι ίδια με τα σημερινά.
Σε τι να ελπίσω για μένα, εκτός από τα χέρια μου;;
12/06 12:51  stamatiss
φιλε Ηρακλη. (θα μου επιτρέψεις την οικειοτητα)
Οι πετρες δεν προκειται να μας βοηθήσουν, ουτε τα... οπλα. Χρειαζόμαστε λύσεις , άμεσες λύσεις, σήμερα και οχι αύριο. Ανθρώπους που θα ειναι ΗΓΕΤΕΣ. Αποφασισμένους να δρασουν υπερ του συνολου και οχι να εξυπηρετουνται απο αυτο. Δυστυχως εγω και πολλοι αλλοι, καναμε ενα κρισιμο λαθος, εμπιστευτηκαμε τις τυχες μας βαση συνηθειες ειτε λογω προσωπικων συμφεροντων ειτε απλα εξαπατηθηκαμε.
Αυτο το λαθος καλουμαστε να μαζεψουμε.
Αλιμονο μας, αν ομως φτασουμε στην εξεργεση. Αλιμονο μας αν φτασουμε σε "σωτηρες".
Ναι ειναι για πολλες κλωτσιες για το δούλεμα που φαγαμε. Οταν το 60% τους εχει πλεον απορριψει αυτο λεει πολλα.
Δυστυχως επισης για πολλα χρονια θα πληρωνουμε το μαρμαρο. Αυτο επισης ειναι μια αληθεια. Ας την δουμε καταματα. Οτι λυση και να επιλεξουμε πλεον το αμονι της πραγματικοτητας θα ειναι σκληρο και αμειλικτο.
Καλημερα και σε ευχαριστω για την φιλοξενια.
12/06 13:20  Frixos
Ελεύθερη και θαρραλέα κρίση αλλά ...

verba dare in ventos...vox clamantis in deserto ...vulpes pilum mutat, non mores!
12/06 13:40  Ηρακλής
Σταμάτη
Δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Δεν είναι απαραίτητο να πληρώνουμε για πολλά χρόνια το μάρμαρο, αρκεί να είχαμε Ηγέτες από μάρμαρο.
Για παράδειγμα, αν είχε τα κότσια ο μαλάκας να βάλει χέρι στους υπαλλήλους των ΔΕΚΟ δεν θα χρειαζόταν να κοψει ούτε δραχμή από τους υπόλοιπους.
Πουλάει τη ΔΕΗ, γιατί δεν έχει τα ούμπαλα να "πουλήσει" το Φωτόπουλο, γιατί ο Φωτόπουλος ξέρει τις λαμογιές που κάνανε και κλέβανε τη ΔΕΗ υπέρ ΠΑΣΟΚ ή και της τσέπης τους.
ΚΑι ο κάθε Φωτόπουλος εννοείται, στον ΟΣΕ, στα ταμεία, στο ΙΚα, παντού.
ΚΑΙ όλοι αυτοί κρύβονται πίσω από τον απλό δημόσιο υπάλληλο, τον καθηγητή των 1600 ευρώ μετά 35 χρόνια υπηρεσία, τους συμβασιούχους των 800 ευρώ, και φωνάζουνε.
Σίγουρα δεν υπάρχει άλλος δρόμος πιο εύκολος, υπάρχει όμως πιο σύντομος και πιο δίκαιος.
Συγκριτική δικαιοσύνη φίλε, όσα έφαγες τόσα θα δώσεις, δίκαια πράγματα, όχι οριζόντιες περικοπές, 3% περικοπή εγώ, 3% κι ο "φωτόπουλος" των 120000 το χρόνο.
Φρίξο, μη με βάζεις να πάρω τη φίλη μου τη Πόπη τηλέφωνο για την ερμηνεία. Εξήγα...
12/06 13:56  Frixos
Αγαπητέ Ηρακλή εκτιμώ το θάρρος της γνώμης σου και την ανδρεία της διατύπωσης αυτής αλλά...

Ανέμω διαλέγεσθαι...φωνή βοώντος εν τη ερήμω...η αλεπού την τρίχα αλλάζει όχι τον χαρακτήρα

Υγιαίνετε

12/06 14:31  stamatiss
Να εξηγηθω:
Η Ελλαδα ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΗΓΕΤΗ.
Αλλα, ασχετα που δεν εχουμε ηγετες, τωρα πλεον ακομα και αν γινουν οσα λες, παλι ατυχως το μαρμαρο θα το πληρωσουμε ολοι μας. Μακαρι να εχω αδικο. Μακαρι να λεω ανοησιες. Αλλα το λογαριασμο οπως και να το δεις παλι συλλογικα θα τον πληρωσουμε. Θα σου μεταφερω το εξης απλο. Εχουμε μια κρατικοδιαιτη οικονομια που πεθαινει. Αυτο συνεπαγεται οτι εμμεσα ή αμμεσα το πανω απο το 70% βασιζεται σε δημοσιο χρημα. Ειναι αυτο σωστο; ΟΧΙ.
Πρεπει να αλλαξει; ΝΑΙ
Μπορει να γινει απο την μια μερα στην αλλη, και ειδικα οπως το επιχειρουν; ΟΧΙ με τιποτα.
Επομενως χρειαζεται μεταβατικο σταδιο. Αυτο ομως θα παρει καιρο, γιατι και οι αλλαγες που θα πρεπει να γινουν αλλα και η ανασυσταση παραγωγικων διαδικασιων στην ιδιοτικη οικονομια θελουν τον χρονο τους.
Φυσικα αν ειχαμε πολιτικους και οχι... αντε να μην πω τι, αυτο θα επρεπε να εχει ξεκινησει εδω και χρονια.
αλλα που;
επομενως βαλε καμια 10ατια με 20ατια για να εχεις μια ταξη μεγεθους και με ασφαλεια υποθεσε και μαι 5ατια απο σημερα οτι θα ειναι πολυ δυσκολα.
Ισως, λεω ισως, να επιταχυνθουν προς τα καλητερο τα πραγματα αν ανθρωποι με θεληση και ευρεια πνευματος και κρισης αναλαβουν την διακυβερνηση.
Προς το παρον ομως δεν το βλεπω. Δυστυχως.
Προς το παρον βλεπω, οτι ή δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτα ή δεν θελουν να εχουν.
εμεις σαν απλος κοσμος δικαιως ειμαστε πανικοβλημενοι. οι ηγετες ομως δεν δικαιουνται.
Πιστευω οτι μια εκλογικη διαδικασια με πραγματικα νεα κοσμο ισως να δημιουργησει αυτο το περιβαλλον. το παρον ειναι πληρες αποτυχημενο και αντιπαραγωγικο.
Σ.
12/06 15:09  Ηρακλής
Σταμάτη συμφωνώ,
Φρίξο καμμιά φορά τη φωνή τη βάζουμε για να την ακούμε οι ίδιοι, εν τη ερήμω, και να κρατιόμαστε ζωντανοί.
Η αλεπού μ αρεσει, τις δυο τελευταίες μέρες εδώ που είμαι συνάντησα 2-3, και μία σκοτωμένη στο δρόμο από κάποιο ηλίθιο.
12/06 15:41  ΝίκοςΤ
Φίλε Ηρακλή προσοχή. Οι υπεραπλουστεύσεις και η αγανάκτηση οδηγούν συχνά σε περίεργες ατραπούς. Πριν λίγο άκουγα στην εκπομπή του Σεραφείμ του Φυντανίδη έναν διδάκτορα της ιστορίας ,Πόντιο στην καταγωγή, να λέει ότι οι μπολσεβίκοι Πόντιοι το 1919, στον ενθουσιασμό τους για μεταρυθμίσεις, κατάργησαν από το Ελληνικό αλφάβητο όχι μόνο πνεύματα και τόνους αλλά και διφθόγγους και γράμματα.Χρησιμοποιούσαν αλφάβητο 20 γραμμάτων.Στον βωμό της ανατροπής του παλαιού. Και το 1949 ο ταβάριτς Στάλιν τους εξόρισε ομαδικά στο Καζακστάν και στο Ουζμπεκιστάν.Αυτό που θέλω να πω είναι ότι από εσένα και άλλους που έχουν τα ίδια προσόντα και καταβολές η χώρα περιμένει προτάσεις ήρεμες για έξοδο από την έλλειψη χαμόγελου και όχι πετριές,περιμένει ίσως σοφούς ψιθύρους και όχι κραυγές.
12/06 16:12  romanov
Δεν είναι απλά γελοίοι, είναι επικίνδυνοι. Δες για να καταλάβεις εδώ http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2364.aspx
12/06 16:37  cornelsen
Βρε Ηρακλή μπαίνεις στη θέση τού Μάνου με μία μόνη διαφορά: αντί να κατηγορείς συλλήβδην ως υπεύθυνους τής σημερινής κατάστασης τούς ΔΥ και τούς υπαλλήλους των ΔΕΚΟ κατηγορείς μόνο τούς δεύτερους και μάλιστα λέγοντας πως ο ΔΕΗτζής παίρνει 120.000€!) ετησίως (κάλλιστα θα μπορούσε να πει και ο χαμηλοσυνταξιούχος πατέρας μου ότι 1500€ σύνταξη ενός ΔΥ είναι πρόκληση).
Αλλά δεν είναι στους μισθούς το πρόβλημα όπως προπαγανδίζουν οι διάφοροι (άσε που ο μέσος μισθός ΔΥ είναι 19.000€ μικτά τον χρόνο, 15.000€ καθαρά). Είναι στα χαμηλά έσοδα τού Δημοσίου και σε σπατάλες που χρησιμοποιούνται ως εργαλεία για να κάνουν τούς πλούσιους πλουσιότερους και τούς φτωχούς φτωχότερους.

Μερικές φορές, σε κρίση ειλικρίνειας, το ομολογούν και οι ίδιοι:
"Η κυβέρνηση υιοθέτησε ένα «βουνό» μέτρα για να φέρει στα κρατικά ταμεία 7,83 δισ. ευρώ επιπλέον έσοδα το 2011, όταν κάθε χρόνο χάνει μόνο από τη φοροδιαφυγή 36 δισ. ευρώ. Εξ αυτών η απώλεια εσόδων από ΦΠΑ υπολογίζεται στα 7,7 δισ. ευρώ και από τη φορολογία εισοδήματος στα 9,3 δισ. ευρώ."
http://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/6733

Το είχε ομολογήσει και πριν εξήντα χρόνια ο Κυρ. Βαρβαρέσος «Δεν έχωμεν ούτε την θέλησιν ούτε την ικανότητα να φορολογήσωμεν τούς οικονομικώς ισχυρούς…»
http://cornel.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=31691&blid=95

«Μελέτη για τις μισθολογικές εξελίξεις στο δημόσιο», ICAP & HAY Group
* «το μέγεθος της απασχόλησης στο δημόσιο τομέα στην Ελλάδα δεν είναι υψηλότερο από το αντίστοιχο μέγεθος των ανεπτυγμένων οικονομικά χωρών» σελ.7
* Όπως παραδέχεται και η μελέτη, το 50% των εργαζόμενων του δείγματος δεν ξεπερνά σε απολαβές τα 1.639 ευρώ μεικτά (περίπου 1100-1200 καθαρά!), ενώ μόλις το 10% των δημοσίων υπαλλήλων του δείγματος ξεπερνούν τα 2.418 ευρώ μεικτά. Οι υπερωρίες (για τις οποίες τόσα ακούσαμε το προηγούμενο διάστημα) δεν ξεπε
12/06 16:42  cornelsen
«Μελέτη για τις μισθολογικές εξελίξεις στο δημόσιο», ICAP & HAY Group
* «το μέγεθος της απασχόλησης στο δημόσιο τομέα στην Ελλάδα δεν είναι υψηλότερο από το αντίστοιχο μέγεθος των ανεπτυγμένων οικονομικά χωρών» σελ.7
* Όπως παραδέχεται και η μελέτη, το 50% των εργαζόμενων του δείγματος δεν ξεπερνά σε απολαβές τα 1.639 ευρώ μεικτά (περίπου 1100-1200 καθαρά!), ενώ μόλις το 10% των δημοσίων υπαλλήλων του δείγματος ξεπερνούν τα 2.418 ευρώ μεικτά. Οι υπερωρίες (για τις οποίες τόσα ακούσαμε το προηγούμενο διάστημα) δεν ξεπερνούν το 2,68% της μισθολογικής δαπάνης
* Έχουμε όμως και μια σοβαρή πρωτιά: ο ελληνικός τομέας της άμυνας και των σωμάτων ασφαλείας απασχολεί το 2,9% του συνολικού εργατικού δυναμικού της χώρας (σελ. 49-50), ενώ το αντίστοιχο ποσοστό σε άλλες χώρες της Ε.Ε. εκτιμάται ότι είναι λιγότερο από 1%, με εξαίρεση τη Γαλλία με 1,5%. Και τα τελευταία χρόνια οι ένστολοι ΔΥ αυξήθηκαν κατά 10.000. Αλλά εκεί δεν λυπόμαστε τα λεφτά! Το 1/3 των μισθολογικών εξόδων τού Δημοσίου πηγαίνει για τούς 150000 εν ενεργεία και 110000 συνταξιούχους ένστολους.
http://www.ypes.gr/UserFiles/f0ff9297-f516-40ff-a70e-eca84e2ec9b9/ProsxedioMelethMisthologiou.pdf
12/06 17:17  Λουκρητια
Ηρακλη,ο υπαλληλος της βουλης εχει αλλες φουριες τωρα,καιγεται ο κ@λος του,καθως μπορεις να δεις στον συνδεσμο:


ttp://img.protothema.gr/F85CAF07465DD810E52C9F5C1A006A81.jpg

400.000 ευρω εφαπαξ-εισπρακτεο σε δεκαπεντε μερες-δεν σ'αφηνει ουτε να κοιμηθεις,οχι να σκεφτεις κιολας!Ποιο Τ και ποιο R του τσαμπουνας εσυ τωρα,αδελφε;
12/06 17:41  Ηρακλής
cornelsen
Που είδες ότι κατηγορώ τους ΔΥ;
Συγκριτικά είναι και εκεί τα πράγματα. Για παράδειγμα δεν μπορώ να μη δω το ΔΙΒΕΤ, δηλαδή το δέυτερο ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ μισθό που έπαιρναν όλοι οι υπάλληλοι του υπουργείου οικονομικών.
Η τις απίθανες συνολικές απολαβές σε υπαλλήλους του ΟΣΕ και της ΔΕΗ.
ΑΛλο αυτοί, και άλλο οι Δ.Υ. που αναφέρεις και έχεις δίκιο.
Φιλόλογος με 35 χρόνια 1600, επίκουρος καθηγητής με 35 χρόνια 1800.
Από την άλλη δεν παραβλέπω ότι μία μίζα για ένα αεροπλάνο, κοστίζει όσο 50000 εξτρά επιδόματα στους Δ.Υ.
Γι αυτό λέω, συγκριτική δικαιοσύνη.
12/06 18:20  cornelsen
“Για παράδειγμα, αν είχε τα κότσια ο μαλάκας να βάλει χέρι στους υπαλλήλους των ΔΕΚΟ δεν θα χρειαζόταν να κοψει ούτε δραχμή από τους υπόλοιπους.
Πουλάει τη ΔΕΗ, γιατί δεν έχει τα ούμπαλα να "πουλήσει" το Φωτόπουλο, […] ο "φωτόπουλος" των 120000 το χρόνο.”
Λες ότι ο «φωτόπουλος» παίρνει 120000€ ετησίως. Ε, δεν υπάρχουν τέτοιοι μισθοί. Κι αν υπάρχουν είναι ελάχιστοι και δεν ήταν ικανοί να δημιούργησαν το δημόσιο χρέος. Τα ΔΙΒΕΤ είναι βεβαίως μια πρόκληση αλλά για αυτήν την μερίδα ΔΥ που δεν τα δικαιούται, όχι για τους υπόλοιπους του ΥΠΟΙΚ. Σε τελική ανάλυση εγώ είμαι αντίθετος σε όλες αυτές τις εσωτερικές αδικίες(*) στους μισθούς των ΔΥ και των ΔΕΚΟ αλλά αυτές ΔΕΝ δημιούργησαν το χρέος.
Την δημόσια περιουσία το ΠΑΣΟΚ δεν την πουλά γιατί οι μισθοί ήταν μεγάλοι (ή για να μην απολύσει τον «φωτόπουλο») αλλά διότι αυτή είναι η επιλογή τους. Να δώσουν μια τεράστια περιουσία που δημιουργήθηκε από γενιές Ελλήνων σε ξένους και ντόπιους «επενδυτές» για ένα κομμάτι ψωμί. Να επιστρέψουν τα χρήματα αυτά σε ομολογιούχους και να μας «αρμέγουν» με υψηλές τιμές στα τιμολόγια των (πρώην) ΔΕΚΟ. Και μάλιστα με ακόμη πιο μειωμένους φορολογικούς συντελεστές στο κεφάλαιο. Δλδ μια νέα απάτη και μια νέα μεγάλη κλοπή.
Αν εμείς σιγοντάρουμε στην γκαιμπελίστικη προπαγάνδα κάθε Μάνου είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

(*) Δεν είναι δυνατόν να φτάσουμε βέβαια και στην ισοπέδωση. Υπάρχουν θέσεις με πιο πολλή δουλειά, που έχουν μεγαλύτερη ευθύνη, που απαιτούν προσόντα. Και νομίζω πως πρέπει να αμείβονται αναλόγως.
12/06 19:10  σεβαστη
Ως υπόθεση εργασίας ,ακουνε την προτροπή σου ,βλέπουνε και τις μούντζες και παραιτούνται όλοι( λέμε τώρα).
Την επόμενη ώρα,όχι μέρα, τι κάνουμε;
Σε ζηλεύω στην γαλήνη του χωριού σου.
Δεν είναι κακή ιδέα, φύτεψε και καμιά ντομάτα παραπάνω .
12/06 19:50  Ηρακλής
corne, σεβαστή
Με αδικείτε.
Πρώτον, ξέρετε ότι ολοι γνωρίζουμε όλα αυτά που λές κορνελσεν.
Πουλάνε την Ελλάδα, και μάλιστα οι ίδιοι άνθρωποι που τη ξαναπουλήσανε, και τη πουλάνε τζάμπα, το σχέδιο είναι οργανωμένο και έχει σκοπό τον αφανισμό της μεσαίας τάξης, την οικονομική της υποβάθμιση , και σε τελευταία ανάλυση την εξαφάνιση της "ακριβής" εργαζόμενης Ευρώπης, η οποία είναι και κορεσμένη καταναλωτικά, με τη φτηνή εργαζόμενη και διψασμένη καταναλωτικά Ασία. ΚΑι τα παιχνίδια των κερδοσκόπων και όλα αυτά τα έχδουμε πει και τα ξέρουμε. Εγώ νευρίασα με τη προχειρότητα με την οποία μας πουλάνε.
( αν θέλεις το προχωρώ και άλλο για την ιστορία των Παπανδρέου, όπου ο παπούς έστησε τα πολυβόλα στο Σύνταγμα, ο πατέρας, έσωσε όλους τους βιομήχανους κρατικοποιωντας όλες τις προβληματικές βιομηχανίες, και ο γιος τις ξαναδίνει πίσω για ένα κομμάτι ψωμί.)
Σεβαστή,
Δεν πρέπει να φύγουν;
ΚΑι αν φύγουν θα χαθούμε;
Κι αλλού έφυγαν, και εμφανίστηκε καινούργιος, που ξαναβγαίνει σήμερα πρωθυπουργός.
Μόνο που εκεί, αγαπάνε ΚΑΙ τη πατρίδα, ενώ στους δικούς μας η λέξη αυτή είναι άνευ αντικειμένου.
12/06 19:58  Ηρακλής
Σεβαστή
Μη ζηλεύεις πριν μάθεις.
Οι δραπετεύσεις έχουν πάντα αιτία.
Κοινωνικού περιεχομένου, όχι υγείας, αλλά αιτία.
13/06 20:51  orimos
Απορώ με τον νεοέλληνα.Είναι τόσο πορομένος πολιτικά; Έκαιγε την Αθήνα, γιατί δεν του χορηγούσαν ένα επίδομα και τώρα που του παίρνουν και το σπίτι του και τον βάζουν στο ψυγείο για χρόνια, το παίζει κυριλέ.Να τον κρίνεται και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας και να μη διαμαρτύρεστε για την κατάντια μας.Orimos
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
19 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις