ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Δύο στους εκατό Αθηναίους ήταν στο Σύνταγμα. Οι άλλοι;;;
1551 αναγνώστες
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011
23:42

Η πλατεία ήταν γεμάτη.

Ο κόσμος ερχόταν κι έφευγε.

Αν έμεναν όλοι, θα ήταν περισσότεροι.

Ηταν όμως η μεγαλύτερη συγκέντρωση που έχω πάει τα τελευταία πολλά χρόνια

 

 

Λεωφόρος Αμαλίας στις 8.30 μ.μ.

Πολά νέα πρόσωπα, αλλά και η δική μας ηλικία παρούσα. Γενικά πάραπολύς κόσμος απ όλες τις γενιές.

 

Μούτζες και σύνθημα κλέφτες, και πολλά ου.

Χωρίς αρχηγούς και καθοδηγητές. Πολλή ανοργάνωτη ζωντάνια.

 

 

Δυστυχώς το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης δεν ακολουθήθηκε. Ολα τα βρώμικα εδώ μαζί και οι λουκουμάδες.

Τί είπατε;; Δημοτική αστυνομία;;; Χα, χα,χα.

Μία απορία όμως έχω και θα τήν πω.

Πως είναι δυνατόν άνθρωποι με ευαισθησίες, νέοι, που κατέβηκαν στο Σύνταγμα για να διαδηλώσουν, να περιμένουν να πάρουν σαντουιτς με λουκάνικο το οποίο ένας βρωμιάρης τύπος το έπιανε στο χέρι του το έσκιζε στα δύο, το έβαζε στο σάντουιτς, το έδινε σκούπιζε το ΄χερι του σε μια βρωμερή πετσέτε, έπαιρνε τα λεφτά , και μετά πάλι απ την αρχή.

Πως συμβαδίζουν αυτά τα δύο;;;

Ηκυρία με τα πανώ μπροστά από τα ξεχοδοχεία

Ο εισαγγελέας πατριώτης κυρία μου, έχει πάρει τόσα αναδρομικά με νόμους που ψήφισε ο ίδιος, που του φτάνουν για τέσσερεις ζωές. Ποιούς κλέφτες να βάλει; Θυμάσαι τη Χαρτοπαίχτρα όταν πήγε στο δικαστήριο και τη ρώτησε ο πρόεδρος ' που παίζατε χαρτιά";

Θυμάσαι τι του απάντησε; " Στις κυρίας τάδε, εκεί που παίζατε κι εσείς χτες". Προφητικός Ψαθάς.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Πολύ μεγάλη συγκέντρωση, με πάνω από 150.000 Αθηναίους να πέρασαν και να συνεχίσουν να περνάνε από εκεί, όμως....

Ακόμα και αυτοί είναι μόλις το 2% των Αθηναίων.

Οι υπόλοιποι που είναι;;

Ολοι οι κομματικοί που αύριο θα βγουν με σημαίες στους δρόμους, που ήταν;

Λυπάμαι,

αλλά η συγκέντρωση που θα τρομάξει το σύστημα ΔΕΝ έγινε.

Και ένα κέρδος που δεν πρέπει να ξεχαστεί.

Οταν 100.000 ταυτόχρονα συγκεντρωμένοι, φυλαγμένοι από ελάχιστους αστυνομικούς, δεν προκαλούν ούτε ένα απλό επεισόδιο, θάναι δύσκολο για την αστυνομία να επικαλεστεί ότι 20 τσογλάνια την αναγκάζουν και κάνει μπάχαλο την Αθήνα.

Η συγκέντρωση έβαλε πρότυπα που δύσκολα θα ανατραπούν.

ΤΗν επόμενη φορά που θα καεί η Αθήνα, όλοι θα ξέρουν ποιος φταίει.

Μέχρι τότε, ας ελπίσουμε ότι αυτή η πολύ μεγάλη συγκέντρωση θα γίνει αφορμή για συγκεντρώσεις με το 10% των Αθηναίων.!!!

 

Σχόλια

30/05 01:26  bartok
Συμφωνώ απόλυτα και με την ανάλυση και με τις φωτογραφίες που επειδή ήμουνα εκί περίπου την ώρα που τραβήχτηκαν, αποδίδουν χυρίς ωραιοποιήσεις την εικόνα.
30/05 01:53  othonk
Αγάλι - αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι!
Μην είσαι βιαστικός αγαπητέ μου.
30/05 02:20  epidoxos
Μαλιστα! Ας ρωτησω και εγω λοιπον με τη σειρα μου: Και απο τους 100 που πηγαν δηλαδη στη συγκεντρωση τι ηταν οι 80? Μηπως βολεμενοι ΔΥ που ενω μπηκαν απο τα παραθυρα και ψηφιζαν τοσα χρονια τους απατεωνες τωρα θυμηθηκαν οτι οι κλεφτες πρεπει να φερουν πισω τα κλεμμενα? Μηπως αριστεροαναρχοαυτονομοι που καθε φορα που γινεται τζερτζελες τρεχουν πρωτοι? Μηπως κατι κολλημενοι ΝΔτες που ζουν ακομη στη κοσμαρα τους και σου λεει αν πιεστει η κυβερνηση μπορει να γινουν εκλογες μπας και ερθει ο Αντωνης? Μηπως κατι Πασοκατζηδες που ακομη θυμουνται τον αειμνηστο προεδρο και τρεμουν απο συγκινηση γιατι μαζι του ο "κοσμακης εφαγε ψωμακι"? Μηπως αρκετοι πιτσιρικαδες που πανε ομαδικα με μια μπυρα στο χερι να περασουν χαλαρα το απογευμα τους τωρα που εφτιαξε ο καιρος? Μηπως τηλεθεατες του καναπε που τωρα που η tv ξοφλησε ειπαν να πανε εξω να την δουν λιγο επαναστατες? Ειδα και κατι χαρλεαδες στις ειδησεις, κατι ψησταριες με λουκανικα που τσικνιζαν μεσα στο πληθος και αλλα τετοια γραφικα! Αληθεια απο ολους αυτους κανενας δεν φοροδιαφευγει, κανενας δεν εχτισε αυθαιρετο, κανενας δε καταπατησε δημοσια γη, κανενας δεν επισκεφτηκε πολιτικο γραφειο, κανενας δεν εστειλε καταθεσεις εξω, κανενας δε πεταξε μπαζα σε ρεμα, κανενας δε κοπροσκυλιαζει στη δουλεια, κανενας δε ψωνιζει μαιμου τσαντες απο τους μαυρους ενισχυοντας το λαθρεμποριο και δεν απασχολει πακιστανο να του καθαρισει τον κηπο με 20 ευρω μαυρα, κανενας δε θεωρει μαλακα τον τιμιο και μαγκα τον τεμπελη?? Προκειται για κατι που ξεκινησε ως γνησια εκδηλωση αγανακτισης της πρωτη μερα απο νεους ανθρωπους και οσο θα περνουν οι μερες θα ξεφτιλιζεται σα λαικο πανηγυρακι! Δε μασαω το παραμυθακι! Καλο λοιπον θα ηταν ολοι αυτοι οι φτωχοδιαβολοι αντι να φωναζουν και να ριχνουν μουντζες να δουν τη φατσα τους στο καθρεπτη! Ισως αντι να φωναζουν και να μουντζωνουν σαν οχλος να επρεπε να δειξουν αλλιως την αγαπη στη πατριδα..οι ΔΥ να δουλεψουν ανευ χρηματων μια ωρα παραπανω την ημερα, οι δασκαλοι να κανουν ενισχυτικη διδασκαλια στα παιδια δωρεαν,
30/05 02:20  epidoxos
οι ελευθεροεπαγγελματιες να ξεκινησουν να κοβουν καμια αποδειξη, οι φοιτητες να παψουν να τρωγονται στα αμφιθεατρα για τις παραταξεις που υποστηριζουν και να παρουν μια βουρτσα να βαψουν εθελοντικα τους αθλιους τοιχους των πανεπιστημιων, οι καταναλωτες να αρχισουν να αγοραζουν καμια ελληνικη μπυρα και κανενα ελληνικο τσιγαρο, οι ιδιοκτητες ακινητων να γκρεμισουν το αυθαιρετο τους αντι να γκρινιαζουν που θα πληρωσουν προστιμο, οι φοροφυγαδες να πληρωσουν κανενα φορο, οι πιτσιρικαδες να μην κανουν αθλιες μουντζουρες με τα σπρει τους σε οποιο τοιχο βρουν βαφτιζοντας το γκραφιτι και ξεφτιλιζοντας την εννοια του και οι πολιτες να μαθουν να σεβονται το διπλανο τους οταν οδηγουνε ή οταν καπνιζουνε...Απο αυριο το πρωι ολα αυτα..μπορουν να τα κανουν??? Αλλιως οσες μουντζες και να ριχνουν εγω θα γελαω με τα χαλια τους και θα λεω οτι προκειται για αγελαιο οχλο που παλι βλεπει το δεντρο και χανει το δασος! Υπαρχει και ενα 10%-20% που αξιζει αναμεσα τους θα μου πεις..νεοι οι περισσοτεροι, καθαροι,αφθαρτοι..θα φυγουν απο εκει μεσα τις επομενες μερες οταν θα δουν ποσοι ειναι αυτοι που πανε να τους καπελωσουν και ποσα λιγα κοινα μοιραζονται μαζι τους! Βουτυρο παλι στο ψωμι του συστηματος των αθλιων πολιτικων, καναλαρχων και δημοσιοκαφρισκων οι οχλαγωγιες!
30/05 12:11  KERDOS
epidoxos
τα είπες όλα ! Μπράβο. Όλος αυτός ο κόσμος όμως αυτό που ζητά είναι να μπει κάποιος πολιτικός φυλακή δίνοντας το παράδειγμα . Εαν κάποις απο αυτούς μπεί μέσα για ολα αυτά που έκανε τότε και οι πολίτες θα αλλάξουν.
30/05 14:11  Α45
Θα συμφωνήσω κι εγώ με όσα λέει ο epidoxos,με μία επισήμανση όμως...χρειάζεται και κάποιος/κάποιοι να δόσουν ένα όραμα,μιά προοπτική στον κόσμο αυτόν...και σ' αυτόν που πήγε,και σ' αυτόν που κάθησε σπίτι του...και δυστυχώς,αυτός ο κάποιος δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή...
30/05 15:10  epidoxos
Συμφωνω και με τους δυο! Ο γραφων που δεν ειναι και τοσο μεγαλος (βλεπω καποια χρονακια μπροστα πριν φτασω τα 40),εχει παρει μερος στη ζωη τους σε αρκετες διαδηλωσεις, εχει βρισει το συστημα και κυριως τους δικαστες πολλες φορες και επιθυμει διακαως να δει πολλους αλητες στη φυλακη! Ομως πιστευω ακραδαντα οτι σε στιγμες κρισης το μεγαλυτερο προνομιο για ενα λαο ειναι να δειχνει ψυχραιμια, συνεση αυτοκυριαρχια και να εχει στοχους! Οσες φορες σε στιγμες κρισης τον λαο αυτο τον επνιξε το υπερβολικο συναισθημα (καθοτι ειμαστε και μεσογειακοι) και μιλησε με την καρδια περισσοτερο αντι για το μυαλο τη χωρα την βρηκαν εθνικες τραγωδιες! Αν τα αρπακτικα που εχουν μαζευτει πανω απο το πτωμα της Ελλαδας θελουν κατι αυτο ειναι ενα να δειξουν προς τα εξω ενα λαο απειθαρχο, φωνακλα που το μονο που κανει ειναι να αντιδρα για να αντιδρα! Φοβουμαι πολυ οτι οι περισσοτεροι που μαζευτηκαν το μονο που ξερουν ειναι να φωναζουν "κλεφτες, κλεφτες" και με καποιο μαγικο τροπο πιστευουν αυτιστικα οτι η Ελλαδα μπορει να γυρισει στο 2004 και να ζησει οπως ζουσε τοτε..Αλλαξαν οι καιροι! Οσο πιο γρηγορα το καταλαβουμε και το αποδεχτουμε τοσο πιο γρηγορα θα βγουμε απο τα σκατα..οσο οι περισσοτεροι αρνουμαστε να δουμε το αυτονοητο (οτι δηλαδη ειμαστε στο +5 της χρεοκοπιας) και απλα φωναζουμε τα πραγματα θα γινονται χειροτερα. Ακομη και αν ο Τσοχατζοπουλος και ο Βουλγαρακης μπουν στο κελι αυριο (αμην) λιγα θα αλλαξουν προς το καλλυτερο τον επομενο χρονο. Για την ωρα προεχει να σωσουμε τον ασθενη που ειναι σε κωμα...τις ποινικες ευθυνες για αυτον που τον χτυπησε μπορουμε να τις βρουμε και την αλλη εβδομαδα! Πιστευω ειλικρινα οτι ο συμπαθης κατα τα αλλα Ηρακλης εχει μπει σε μια πορεια εμμονης με επαναστασεις, κρεμαλες και αναζητησεις της χαμενης νιοτης του..αντι να εστιαζει στο φλεγον αναλωνεται στο περιτυλιγμα!
30/05 15:11  epidoxos
Και κατι τελευταιο...Ποσοι απο αυτους που ειναι εκει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θελουν αξιοκρατια στο δημοσιο? Ποσοι θελουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ φορολογικη διακαιοσυνη? Ποσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αξιολογηση στα πανεπιστημια? Ποσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ αξιολογηση των υπαλληλων στο δημοσιο τομεα? Ποσοι ειναι αποφασισμενοι να δουλεψουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σκληρα για να πετυχουν αντι να ψαξουν την ευκολη λυση? Ποσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δε θα εκμεταλευτουν το παραθυρακι οταν τους δοθει η ευκαιρια! Συγνωμη για το υφος και την επαρση αλλα ανηκω στην συντριπτικη μειοψηφια των Ελληνων πολιτων που τους δοθηκε η ευκαιρια να χρησιμοποιοησουν παραθυρακι και αηδιασμενος πηρα το καπελακι μου και τα ρισκα μου φευγωντας στο εξωτερικο αλλα και πληρωνοντας ασφαλως το αναλογο τιμημα του να ζω μακρυα απο την πατριδα μου...
30/05 15:11  Ηρακλής
Επίδοξε
Ο εφιάλτης θα φανεί στο τέλος κι οι Μήδοι θα διαβούνε,
αλλά,
καλύτερα εδώ στις Θερμοπύλες ,
με την ελπίδα να πάθει κάτι ο εφιάλτης, και να μη φανεί,
παρά στη Σπάρτη με τα γυναικόπαιδα.
Κέρδος
Καλώς ήλθες.
30/05 15:22  epidoxos
Καλως σε βρηκα Ηρακλη
Διαφωνω καθετα με τα περισσοτερα που γραφεις το τελευταιο διαστημα και θεωρω πως στα γραπτα σου κυριαρχει πολυ περισσοτερο το συναισθημα και ο θυμος και ελαχιστα η κοινη λογικη! Παρ'ολα αυτα σε διαβαζω οταν μου το επιτρεπει ο χρονος αφου ειναι χρησιμο να βλεπω μια διαφορετικη οπτικη...αυτο σημαινει πως σεβομαι την αποψη σου χωρις σε καμια περιπτωση να διαννοουμε να την υιοθετησω κιολας!
Χαιρετω
30/05 15:35  Ηρακλής
Επίδοξε
Δεν έχω καμμιά εμμονή με επαναστάσεις. Διάβασε άρθρα μου για την 17 Νοέμβρη, που ήμουν εκεί για να καταλάβεις οτι από τότε ξέρω πολύ καλά και που πατώ και που πηγαίνω. Το δείχνει άλλωστε και ο τίτλος του σημερινού άρθρου, σχετικά με το πλήθος που ήταν εκεί.
Δεν τους βλέπω εγώ "όλη η Ελλάδα".
ΚΑι φυσικά ήταν εκεί και όλοι αυτοί που λες, οι πιο πολλοί βολεμένοι ή παιδιά βολεμένων ή τέλος πάντων οι έχοντες το τρόπο τους.
Δεν διαφωνώ/ Είμαι από τους λίγους που έφυγα από τη δουλειά μου μετά από 35 χρόνια, έχοντας πάρει από το δημόσιο ΜΟΝΟ το μισθό μου,χωρίς εξτρά ( ειδικός λογαριασμός κλπ. ) και χωρίς καμμιά πρόσθετη αμοιβή.
Σίγουρα ο ασθενής είναι σε κώμα;;
Η μήπως οι συγγενείς του ασθενούς έχουν πρόβλημα.
Γιατί χώρα που χρωστάει 350 δις, αλλά έχει περιουσία 400 δις και βάλε, ένας τρόπος υπάρχει να τη βγάλεις "σε κώμα".
Σε συννενόηση με τους συγγενείς, να υποτιμήσεις τη περιουσία της , να τη παρεις για ένα κομμάτι ψωμί, και να σου χρωστάει ακόμα.
Γι αυτό καλές είναι οι συγκεντρώσεις, μπας και φοβηθούν οι συγγενείς και πουλήσουν τουλάχιστον λίγο πιο ακριβά!

30/05 16:55  Frixos
Αγαπητέ Ηρακλή

Ορθός ο θυμός σου για το μικρό ποσοστό συμμετοχής στην διαμαρτυρία ΑΤΟΜΩΝ του ΚΡΑΤΟΥΣ των Αθηναίων ,( οι οποίοι πονάνε διότι χάνουν προνόμια που έλαβαν με ΔΑΝΕΙΚΑ, (δηλαδή χρήματα που παρήχθησαν από τρίτους, τα κράτη των οποίων είναι οικονομικά ισχυρότερα από την μπανανία της απάτης, της ρεμούλας και της μίζας κλπ κλπ..
Απ΄αυτά τα ΔΑΝΕΙΚΑ, που δεν γίνεται να γίνουν αγύριστα, το μεγαλύτερο κομμάτι το έλαβαν οι ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ, που ,ως κομματόσκυλα, συνδικάτα , κομιτάτα κλπ κλπ, στήριζαν τους ΚΑΚΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ μας επί τόσα χρόνια, οι οποίο απέκρυπταν την ΑΛΗΘΕΙΑ .
Να γράψεις κάποια μέρα , με νηφαλιότητα, και για τους άλλους που δεν πρόκαναν να λάβουν ούτε το ...ΜΟΝΟ... που έλαβες εσύ διότι οι επιχειρήσεις που εργάζονταν αναγκάστηκαν να κλείσουν ή να εκπατρισθούν διότι κάποιος Οργανισμός Ανασυγκρότησης Ελληνικών Επιχειρήσεων με τα ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ τις διέλυσε,στο όνομα των «δημοκρατικών» δικαιωμάτων , ατομικής εξασφάλισης και παράλογων πολιτικών.
Δεν χρειάζεται να θυμίσω τα ονόματα των επιχειρήσεων.

Θα προσυπέγραφα, το άρθρο σου αν έγραφες με ΚΕΦΑΛΑΙΑ και (Bold and under line) και την λέξη δημόσιο δίπλα στο έντονο.. ΜΟΝΟ ..που έλαβες από αυτό.

Κλείνοντας την παρέμβασή μου θα τολμούσα να επισημάνω ότι για να υπάρξει πλήρης συμμετοχή σε παρόμοιες εκδηλώσεις θα πρέπει κεντρικό στοιχείο αυτών να είναι η κοινωνιοκεντρική αντίληψη δηλαδή η αντίληψη του ΠΟΛΙΤΗ που διδάχθηκε να κοινωνεί την ΠΟΛΙΝ και όχι οι ατομοκεντρικές αντιλήψεις και συμπεριφορές.

Ευχαριστώ
30/05 16:59  epidoxos
Hρακλη
Στη παρουσα χρειαζομαστε προτασεις βασισμενες σε επιχειρηματα και ανθρωπους που να μπορουν να τις υλοποιησουν..αυτο εχει αξια..
Μπορει οι προθεσεις αυτων που ριχνουν μουντζες εξω απο τη βουλη να ειναι αριστες αλλα δεν λυνουν το προβλημα..
Παραγουμε λιγοτερα απο αυτα που καταναλωνουμε..κατα συνεπεια ή θα παραξουμε παραπανω ή θα καταναλωσουμε λιγοτερο..αυτο για αρχη..ολοι αυτοι που ριχνουν μουντζες εκει το εχουν καταλαβει αυτο? Εχουν καμια ιδεα τι θα πει ισοζυγιο πληρωμων ή δημοσιονομικο ελλειμα και τι ακριβως το δημιουργει? Οχι οι περισσοτεροι...με ποια εκανε ομως παιδι ο Σακης Ρουβας και με ποιον μαμιεται η Πετρουλα το ξερουν απ'εξω και ανακατωτα! Αρα για την ωρα προβλεπω να συνεχιζουμε με μουντζες και κανενα λουκανικο στο χερι απο τα βρωμικα που εχουν στηθει στην Αμαλιας!
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
12 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις