ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Η απόπειρα δολοφονίας του διαδηλωτή, και ο δολοφονημένος πολιτισμός.
1358 αναγνώστες
Πέμπτη, 12 Μαΐου 2011
10:55

Σε κάτι τέτοια γεγονότα, πάντα παίρνω τη θέση του πατέρα του θύματος, και η πρώτη μου σκέψη είναι ότι, αν βρεθώ σ αυτή τη θέση, μακάρι να μη βρεθώ ποτέ, θα κάνω κομμάτια κάθε ένα που θα πειράξει τα παιδιά μου.

Βέβαια, αργότερα, και χωρίς τη συναισθηματική φόρτιση, βλέποντας και την αντίδραση των γονιών του θύματος, ή κάθε κοντινού συγγενή κάθε θύματος, αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι μηχανισμοί στο εσωτερικό του ανθρώπου, τον οδηγούν να αντιδρά με τρόπους που θα τους ονομάζαμε "πολιτισμένους".

Κάποιος ψυχολόγος μου είπε ότι η έκφραση πένθους από τον άνθρωπο, είναι το συναίσθημα με τις πλέον διαφορετικές και πολλές φορές ανεξήγητες αντιδράσεις, οπότε μη σχολιάζεις το είδος των αντιδράσεων των ανθρώπων σε τέτοιες καταστάσεις.

Πέρα όμως από τα ψυχολογικά, σε κάθε τέτοια εγκληματική ενέργεια ανεξέλεγκτου ξυλοδαρμού, ενός πολίτη από τα οργανα της εξουσίας, βλέπει κανένας το επίπεδο πολιτισμού στο οποίο έχει καταντήσει αυτή η κοινωνία, πια.

Ας πάρουμε αυτούς που αποκαλούνται δήθεν αντιεξουσιαστές, οι οποίοι φυσικά ούτε αντιεξουσιαστές είναι, ούτε καν γνωρίζουν ιδεολογικά ρεύματα, ώστε να τα ακολουθήσουν.

Αν περπατήσεις δίπλα τους, εύκολα θα καταλάβεις ότι είναι ψυχοπαθητικά άτομα, τα οποία αν τα βγάλεις από τη μάζα, είναι αντικείμενα ψυχιατρικής μελέτης, και που και που ανάμεσα τους θα δεις ένα λίγο μεγαλύτερο, της ίδιας ποιότητας κι αυτός, που συνήθως είναι και καθοδηγητής των σκουπιδιών αυτών.

Και ο στόχος δεν είναι παρά, η υπερήφανη δήλωση των πράξεων , αργότερα, σε κάποια στέκια.

Αυτό δεν είναι όμως φαινόμενο μόνο σ αυτούς τους χώρους. Ηδη, εξελλίσεται και στο γενικό πληθυσμό.

Ημουν μάρτυρας της επίσκεψης του Λοβέρδου στο Γενικό Κρατικό για να δεί το τραυματία ιδιαίτερο του, τη μέρα που τον κτύπησαν στους Αγίους Αναργύρους. Εκεί λοιπόν τον ακολουθούσε κατά πόδας ένας μεσήλικας, εμφάνισης οπαδού του ΠΑΜΕ, ο οποίος μίλαγε στον ενικό στο Λοβέρδο και του έλεγε "Δεν ντρέπεσαι, ντροπή ρε, έρχεσαι εδώ με τους φουσκωτούς σου, ντροπή σου ρε, ντροπή σου ".

Στη συνέχεια μπαίνοντας μέσα, είδα αυτόν τον άνθρωπο, να βρίσκεται δίπλα σε κάποιον ασθενή, μαζί με δυο τρεις άλλους, και να τους λεει με υπερηφάνια " Ηταν ο Λοβέρδος εδώ, τον έβρισα, ούτε λέξη δεν είπε, τον έβρισα το πούστη".

Ελεγε "έβρισα", και το ύφος του ήταν σαν να έλεγε ότι έσωσε την Ελλάδα από την καταστροφή.

Απέναντι από αυτές τις συμπεριφορές τί έχουμε;

Εχουμε τα εικοσάχρονα των ΜΑΤ, οδηγούμενα από κάποιον μεγαλύτερο, ο οποίος το σοβαρότερο βιβλίο που έχει διαβάσει ποτέ είναι ο ΦΙΛΑΘΛΟΣ, και ο οποίος καθοδηγεί δίκην εκατόνταρχου, τα νεαρά άτομα που φοράνε στολή, και θεωρούνται εκφραστές της εξουσίας.

Απέναντι στους δήθεν αντιεξουσιαστές, αυτά τα ατομα,

όχι μόνο έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ αντίστοιχη συμπεριφορά,

αλλά επί πλέον θεωρούν ότι έχουν

ΝΟΜΙΜΟ δικαίωμα να χρησιμοποιούν τα όπλα.που έχουν.

ΚΑΙ προσέξτε.

ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ.

ΑΝ κάποιος έντυνε ΜΑΤ τους "αντιεξουσιαστές"

και αντιεξουσιαστές τα ΜΑΤ,

να είστε σίγουροι ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα καταλάβαινε τη διαφορά!!!!

ΚΑι οι δύο λοιπόν αυτές κατηγορίες , που δυστυχώς αντικατοπτρίζουν αντίστοιχες ομάδες πολιτών, λειτουργούν πλέον ΝΟΜΙΜΑ, με όρους και κανόνες ΑΓΕΛΗΣ.

Τον πεσμένο διαδηλωτή δεν τον θεωρούν ικέτη,

αλλά εύκολο θύμα, πάνω στο οποίο διακιούνται να ξεσπάσουν.

Τον καιόμενο αστυνομικό δεν τον θεωρούν άξιο βοηθείας,

αλλά μέσο ικανοποίησης της αντιεξουσιαστικής επιθυμίας.

ΚΑι επειδή, όλοι αυτοί, αντιεξουσιαστές και ΜΑΤ, παίζουν αυτό το παιχνίδι καθημερινά,

έχοντας το σαν στόχο και αναγκαιότητα επιβεβαίωσης της ύπαρξης τους,

και γνωρίζουν τους κανόνες του, ξέρουν και να προφυλάγονται.

Ο "αντιεξουσιαστής" ξέρει ότι αν πέσει κάτω, οι "μπάτσοι" θα τον κλωτσάνε ανεξέλεγκτα, γι αυτό μόλις πέσει βάζει τα χέρια του και φυλάει το κεφάλι του, μέχρι να σταματήσουν να τον κλώτσάνε, και μετά σηκώνεται και φεύγει.

Φυσικά, χωρίς θεατές , όλο αυτό το παιχνίδι , δεν έχει νόημα.

Αν δεν πεί ο ΜΑΤατζής, στους φίλους δείχνοντας την εικόνα τωνκαναλιών,

" Να, βλέπεις εδώ πως τον πλακώνω τον πούστη;",

αν δεν πει ο ""αντιεξουσιαστής",

" Με είδες που βάζω φωτιά στο κάδο; ",

τι νόημα έχουν οι πράξεις τους;

Και εδώ είναι η εξήγηση,

γιατί οι πιο πολλές συγκρούσεις γίνονται σε διαδηλώσεις, για να υπάρχουν θεατές.

Γιατί χωρίς θεατές, το έργο τους δεν θα είχε επιτυχία.

ΚΑι δυστυχώς, αν βρεθεί κανένας θεατής ανάμεσα τους,

και βρεθεί στο δρόμο μη γνωρίζοντας πως να προφυλαχτεί,

μπορεί και να τον σκοτώσουν.

Η απόπειρα δολοφονίας του νεαρού,

γιατί όταν κλωτσάς κάποιον στο κεφάλι, οφείλεις να γνωρίζεις ότι οι πιο πολλές πιθανόιτητες είναι να τον σκοτώσεις,

είναι αποτέλεσμα της εδώ και πολλά χρόνια,

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,

σ αυτή τη χώρα.

Τώρα πια είναι αργά.

Η εξουσία κατελήφθη, η αντίδραση κατελήφθη, δεν υπάρχει πλέον χώρος για πολιτισμό.

Το μόνο που χωράει είναι μια απύθμενη ευχή για ανάρωση του παλληκαριού.

Τίποτε άλλο.

Σχόλια

12/05 14:24  Μαικήνας
Αχ Ηρακλή μου Εσύ καλά τα λές αλλά ποιος σε ακούει.
Νομίζω ότι μερικοί απο δαύτους και των δύοπλευρών ηδονίζονται και αυτοεπιβεβάιώνονται.
Δυστυχώς.

Και κατι ακόμα εκτός απο τον εκατόνταρχο έχουμε και τον χιλίαρχο Παπουτσή.
12/05 14:43  Frixos
"Η απόπειρα δολοφονίας του νεαρού,
γιατί όταν κλωτσάς κάποιον στο κεφάλι, οφείλεις να γνωρίζεις ότι οι πιο πολλές πιθανόιτητες είναι να τον σκοτώσεις,
είναι αποτέλεσμα της εδώ και πολλά χρόνια,
ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,


Αγαπητέ Ηρακλή δέχομαι την κριτική σου ικανότητα αλλά θα προσπαθήσω να αναλύσω κάποιες λέξεις του κειμένου σου , σε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας , διότι μάλλον έχουμε χάσει την σημασία των σημαινόντων , δηλαδή των λέξεων της γλώσσας μας, (ειρήσθω εν παρόδω την βαπτίσανε νεοελληνική και σήμερα εξετάζονται οι υποψήφιοι σ΄αυτήν).
Ένας 30άρης δεν είναι νεαρός.
Τα εικοσάχρονα των ΜΑΤ είναι τα 13χρονα που το ..1999 πάλι στους δρόμος καταστρέφοντας φώναζαν, καθοδηγούμενα, ενάντια στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του Αρσένη , (τότε υπουργού παιδείας), "Γεράσιμε δεν θα περάσει"
Τα 13χρονα τότε , 25χρονα σήμερα σε υπεύθυνες θέσεις πράττουν ότι διδάχθηκαν τότε.
Οι γονείς τους, υποτίθεται ώριμοι πολίτες, που βρίσκονται?
Ποίος πολιτισμός δολοφονείται άραγε ?
Ο πρίν του 1453 ?
Ο μετά του 1453?
Ο μετά του 1821 ?
Ο μετά του 1974?
Ο μετά του 1981?
Ο σημερινός, (αν αυτό που βιώνουμε λέγεται πολιτισμός)?

Είμαι βέβαιος ότι εσύ δεν θα επέτρεπες στα ανήλικα παιδιά σου να καίνε τις περιουσίες των συμπολιτών σου. Ούτε και εγώ φυσικά.
Συμπέρασμα:Τα κεφάλια κάποιων σπάζουνε από κάποια άλλα όμοια κεφάλια που δεν καθοδηγήθηκαν υπεύθυνα από γονείς και δασκάλους όταν ήταν ανώριμα, δηλαδή που δεν έμαθαν να είναι πολίτες με συμπεριφορές κοινωνικοκεντρικού χαρακτήρα.

Ευχαριστώ για την διάθεση του χώρου και εύχομαι να γίνει καλά ο τραυματισθείς συνάνθρωπός μας.






σ αυτή τη χώρα."
12/05 16:28  Ηρακλής
Φρίξο
Ο πολιτισμός των καθημερινών ανθρώπων δολοφονείται, ο πολιτισμός που έμαθα από τον αριστερό πατέρα μου, ο πολιτισμός που έμαθε η γυναίκα μου από τον δεξιό πατέρα της, ο πολιτισμός που έχει σαν μέγιστο αγαθό την ανθρώπινη ζωή, και σαν φύλακα των νόμων τη συνείδηση και την προσωπική ηθική.
Ο πολιτισμός, που δεν έχει θυμό, φιλε.
Δυστυχώς εδώ και πάρα πολλά χρόνια, έχουμε γίνει μια κοινωνία γεματη θυμό.
Εχεις δίκιο, έτσι είναι τα πράγματα.
12/05 22:20  Frixos
Ένοιωσα την ανάγκη μετά τα συμβαίνοντα και πάλι στην "πρωτεύουσα" της πατρίδας μου και τους συνειρμούς που μου δημιουργήθηκαν από την «επίσκεψη» του προέδρου της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ στον ανώτατο άρχοντα της χώρας μου να καταθέσω τις παρακάτω σκέψεις και διαπιστώσεις θέτοντά τες στην κρίση όσων τις διαβάσουν:

Ευχαριστώ τον οικοδεσπότη της ιστοσελίδας, Ηρακλή,για την παραχώρηση του χώρου

Κρατική βία ή Βία των πολιτών?

Η πανανθρώπινη εμπειρία και λογική βεβαιώνουν ότι δίχως νόμους και πιστή τήρηση αυτών δεν μπορεί να υπάρξει συλλογική συμβίωση.
Όταν όμως ο πολίτης νοιώθει το κράτος αντίπαλο, η λέξη νόμος σηματοδοτεί απειλή και υπάρχει αντίδραση .
Τότε το κράτος χρησιμοποιεί τον νόμο, ως εργαλείο, για να επιβάλλει στον πολίτη τις αυτονομημένες, από τις δικές του ανάγκες, αποφάσεις των κυβερνώντων.
Στις δημοκρατίες ο νόμος είναι εγγύηση ελευθερίας και όχι απαίτηση αναγκαίας υποταγής. Οι κάποτε Έλληνες όρισαν την δημοκρατία, ως κοινόν άθλημα και τους νόμους ως όρους του κοινού αθλήματος.Τούτο σημαίνει ισονομία ,ευνομία και αποτροπή της τυραννίας.
Με βάση την επιγραμματική επισήμασνη διερωτάται κανείς ποίον είναι το σημερινό πολίτευμα της Ελλάδος :Δημοκρατία ή Τυραννίς?
Οι κρατικοί μας θεσμοί είναι σχεδιασμένοι για να υπηρετούν την δημοκρατία.Τούτο δεν αμφισβητείται.Όμως η λειτουργία των θεσμών εμφανίζεται συχνά-συχνότατα αντίπαλη του πολίτη. Αυτή η αντιπαλότητα ευνοεί οργανωμένες ομάδες συμφερόντων να επιλέγουν την παρανομία ,ως αντίσταση στην θεσμική εξουσία. Η δυσλειτουργία των θεσμών υποχρεώνει την εξουσία να «διαλέγεται» με τους παρανόμους, έστω και αν η παρανομία τους καταλύει την ελευθερία και τα δικαιώματα του κοινωνικού συνόλου.
Η κατάλυση των νόμων από οργανωμένες ομάδες συμφερόντων, που διαφωνούν με κάποιο επιμέρους νομοθέτημα, είναι μια παγιωμένη και αυτονόητη πια πρακτική, (την ασκούν ακόμα μη πολίτες και τα κηδεμονευόμενα παιδιά).
Καταλήψεις δημοσίων κτιρίων, αποκλεισμός αστικών αρτηριών και του εθνικού δικτύου έχει γίνει μόδα και το κράτος δεν επεμβα
12/05 22:21  Frixos
δεν επεμβαίνει δραστικά, ως ώφειλε.
Για τον λόγο αυτό η παρανομία έχει πάψει να τιμωρείται, και γίνεται αφορμή «διαλόγου» με την εξουσία.
Δεν εξετάζεται αν καταργείται η ισονομία και η ευνομία, δηλαδή η δημοκρατία, και το σύνολο των πολιτών βασανίζεται σαδιστικά και ζημιώνεται υλικά και όχι μόνο. Εν ολίγοις η παρανομία βαφτίστηκε «δημοκρατικό δικαίωμα» και όποιος την αμφισβητήσει χαρακτηρίζεται αυταρχικός, υπονομευτής των «λαικών αγώνων» και φορέας φασιστικών αντιλήψεων.
Ο τύπος και τα ΜΜΕ εκθειάζουν τον «δυναμισμό» των κινητοποιήσεων κάθε ογανωμένης παρανομίας, την μαζικότητα των διεκδικήσεων και του αγώνα των βιαστών της ισονομίας, ενώ παράλληλα καυτηριάζουν με τον πιό έντονο τρόπο τις ενέργειες των θεσμοθετημένων οργάνων της τάξης

Τι θα μπορούσε να κάνει η κάθε κυβέρνηση αντιτάσσουν οι μετριοπαθείς και ρεαλιστές. «Να διατάξουν σύγκρουση της αστυνομίας με τους διαδηλωτές ή να ανεχθούμε, προσωρινά, την κάθε τυραννίδα προτείνοντας «διάλογο» με την παρανομία?

Τούτο κατά την άποψή μου είναι δίλημμα και λογική που δεν έχει επίγνωση των συνεπειών της.
Μία ληστεία ή μία απαγωγή, (παράνομες πράξεις σαφέστατα),είναι ασυγκρίτως ελαφρότερα αδικήματα αφού ζημιώνουν πάρα πολύ λιγότερους ανθρώπους.Γιατί να μην γίνεται «διάλογος»και μ΄αυτούς? Γιατί δεν αναγνωρίζουμε και στον ληστή και τον απατεώνα το «δημοκρατικό δικαίωμα « της παρανομίας , κατά τον τρόπο που αποδεχόμαστε και εκθειάζουμε την περίπτωση της κάθς μειοψηφίας που διαδηλώνει, που βασανίζει πολύ περισσότερους πολίτες, (θυμηθείτε το κατέβασμα του διακόπτη του Πιπεριά της ΓΕΝΟΠ παλαιά,αστικές συγκοινωνίες Κολλά κλπ κλπ Ολυμπιακή. Λιμάνια )
12/05 22:21  Frixos
Ποίος προκαλεί μεγαλύτερο κόστος και κακό στους πολίτες?
Κατά την γνώμη μου το αποτέλεσμα της αυθαιρεσίας του καταληψία, του εμπρηστή, και του ταραξία «διαδηλωτή» δεν διαφέρει παρά μόνο ποσοτικά από το αποτέλεσμα κάποιου στρατού κατοχής.

Αν μας ενδιαφέρει η δημοκρατία, άρα η ισονομία, η ευνομία, ως συλλογική κατάκτηση ποιότητας ζωής θα πρέπει να καταδικάσουμε και να εμποδίσουμε παρόμοιες συμπεριφορές, αφήνοντας τα θεσμοθετημένα όργανα να κάνουν την δουλειά για την οποία ορίστηκαν. (Οι αστυνομικοί που καυτηριάζονται τόσο έντονα για την χρήση βίας δεν αντιμετωπίζουν αγγέλους αλλά «νεαρούς» μεγάλης ηλικίας εθισμένους στην βία και την καταστροφή.
Στην Ελλάδα σήμερα έχουμε οξύτατο πρόβλημα ελευθερίας. Είμαστε υπόδουλοι στην τυραννίδα του «διαλόγου» που εθελόδουλα εξυμνούμε.

Όσοι από τους πολιτικούς εξακολοθούν να μας υπόσχονται μεταρρυθμίσεις και ανάκαμψη δίχως να καταδικάζουν δημόσια το «δημοκρατικό δικαίωμα» στην παρανομία ή είναι αφελείς ή μας εμπαίζουν.

Υ.Γ Αγαπητέ Ηρακλή ο πολιτισμός που εκφράστηκε με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ γλώσσα μας είναι πλέον , (σκοπίμως?),εντελώς ξένος, άρα δεν δολοφονείται κάτι που δεν υπάρχει.
Όσοι ζούνε στην κατ’ επίφαση «πρωτεύουσα» ,(κατά την γνώμη μου ούτε τριτεύουσα δεν είναι), βιώνουν καθημερινά την αλήθεια.


Ευχαριστώ και πάλι για το χώρο

Καλό Βράδυ.
12/05 23:35  ΝίκοςΤ
"ο πολιτισμός που εκφράστηκε με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ γλώσσα μας είναι πλέον , (σκοπίμως?),εντελώς ξένος, άρα δεν δολοφονείται κάτι που δεν υπάρχει.
Όσοι ζούνε στην κατ’ επίφαση «πρωτεύουσα» ,(κατά την γνώμη μου ούτε τριτεύουσα δεν είναι), βιώνουν καθημερινά την αλήθεια."
Και αυτή η αλήθεια δεν είναι η αλήθεια του ιδανικού που μας δίδαξαν οι μητέρες και πατεράδες μας φίλοι Ηρακλή και Μαικήνα.Ο Φρίξος έχει δίκιο,η ελευθερία που η δικές μας γενιές λαχτάρησαν χαραμίστηκε.
12/05 23:38  ΝίκοςΤ
Ηρακλή,διόρθωσε σε παρακαλώ εκείνο το "η δικές μας γενιές" που βγάζει μάτι.Άρχισα να γερνώ,μακριά από σας αυτή η διαπίστωση.
13/05 08:13  Ηρακλής
Νίκο Τ
Που είναι αυτό το
"η δικές μας γενιές " ;
Ψάχνω και δεν το βρίσκω. Είναι και η ηλικία που λες κι εσύ, 60ρίσαμε, βλέπεις.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
11 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις