ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Αλλο ανάλυση, και άλλο δουλική αρθρογραφία.
1831 αναγνώστες
Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011
10:34

Διαβάζω όπως κι εσείς, και ακούω όπως κι εσείς διάφορες απόψεις για τη κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας.

Και εστιάζω πλεόν τη προσοχή μου σε δύο παραμέτρους.

Τι φταίει;

Τι πρέπει να γίνει;

Σ αυτές τις δύο ερωτήσεις ακούγονται δεκάδες απαντήσεις.

Από το "εμείς τα φάγαμε" του Παγκαλου, μέχρι το "φταινε οι Γερμανοι", από το "Ο Τσοχατζόπουλος φταίει", μέχρι ο,τι τραβάει η όρεξη του καθενός.

Στη δέυτερη δε ερώτηση, ακούω απαντήσεις της μορφής "να σοβαρευτούμε", "να δουλέψουμε", " να μαζευτούμε" "να χρεωκοπήσουμε" 'να επαναστατήσουμε".

Παντού, σε όλες τις αναλύσεις, ένα τμήμα τους είναι αληθές, ένα κομμάτι τους είναι δίκαιο.

Και φυσικά ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη για το πρόβλημα.

Υπάρχουν όμως και κάποιες φωνές, που έχουν καταντήσει βασιλικότερες του βασιλέως σε δουλικότητα, σε αυθεντικότητα της αλήθειας που αυτοί κατέχουν, και σε κακεντρεχή κριτική ενός ολόκληρου λαού.

Δεν λέω τα αναγνωρισμένα δουλάκια τύπου δελτίου ειδήσεων του ΜΕγΚΑ, που έχουν ξεσαλώσει,

τουλάχιστον αυτοί, έχουν μία θέση, καλή ή κακή και την υποστηρίζουν.

Μιλώ  γι αυτούς που βγάζουν τη χολή τους για όλόκληρο τον Ελληνικό λαό ,

για ολόκληρο το μοντέλο της κοινωνικής ζωής του Ελληνα,

για το σύνολο των οικονομικών δραστηριοτήτων της χώρας.

Ενα τέτοιο καραγκιοζάκι είναι ενας δημοσιογράφος του sbc που βγαίνει μεσημέρι και έχει σκύψει το κεφάλι μέχρι τον αστράγαλο, και να τεμπέληδες οι Ελληνες, και να δεν δουλεύουν οι Ελληνες, και να οι αχρείοι οι Ελληνες, και να έχουν συνιθίσει στη ρεμούλα οι Ελληνες, και ν το ένα και να το άλλο.

Κι αυτός ο τύπος δουλεύει στη κορωνίδα της ρεμούλας, δηλαδή τα ΜΜΕ,

και έχει για αντικείμενο, το Εβερεστ της κλοπής και της απατεωνιάς, το Χ.Α.Α.

Βγαίνει και εδώ στο κάπιταλ ο κ. Μαυρίδης και αρθρογραφεί με άποψη.

Μου αρέσει δεν μου αρέσει είναι μία άποψη.

Βγαίνει όμως και ο κ. Στούπας και έχει μπερδέψει τα μήλα με τα πορτοκάλια.

Να οι οικονομικές αναλύσεις και ανάμεσα, είμαστε χρωκοπημένοι , είμαστε τεμπέληδες, το βαθύ κράτος, οι συνδικαλιστές, οι καλοί Γερμανοί αφέντες μας και οι κακοί Ελληνες, λαμόγια κλπ.

Για καθήστε ρε παιδιά.

Για λίγο κράτει.

Ελληνας είμαι κι εγώ.

Από 18 χρονών δουλεύω δύο και τρεις δουλειές, δεν κλέβω, δεν διορίζω τα παιδιά μου, δεν παίρνω επιχορηγήσεις, δεν είμαι σε καμμιά κομπίνα μέσα, και τα φέρνω βόλτα δύσκολα.

Στο σπίτι μου, συμπληρώνουμε εγώ και η γυναίκα μου κάθε μέρα 22 ώρες εργασία, για να μπορούμε να θρέψουμε αξιοπρεπώς μία τετραμεή οικογένεια.

Για σταθείτε.

Οπως είμαι εγώ ξέρω και χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες άλλους Ελληνες εργαζόμενους που:

δουλεύουν πιο πολύ από τους Γερμανούς

αμοίβονται τρεις φορές χειρότερα από τους Γερμανούς

πληρώνουν τα προιόντα πιο ακριβά από τους Γερμανούς

βοηθάνε τα παιδιά τους και δεν τα πετάνε από το σπίτι, όπως οι Γερμανοί

κυττάνε τους γέρους και δεν τους πετάνε σε γηροκομεία, όπως οι Γερμανοί

δεν χρεώνουν τα υποβρύχια τρεις φορές επάνω, όπως οι Γερμανοί

δεν μοιράζουν μίζες όπως οι Γερμανοί.

 

Ποιοι είσαστε εσείς, που προσπαθείτε να μας πείσετε ότι το ελληνικό μοντέλο έχει χρεωκοπήσει;

Ποιοι είστε εσείς που μου δημιουργείτε ενοχές,

για κάτι που δεν έχω κάνει;

ΚΑι στο κάτω κάτω, όλοι εσείς, που όψιμα ανακαλύψατε ότι όλοι οι Ελληνες είναι κλέφτες και τεμπέληδες,

για να μπορείτε να δημοσιοποιείτε τη γνώμη σας σε ΜΜΕ,

θα πει πως είσαστε μέλη του πλέον σκληροπηρυνικού κυκλώματος εξουσίας στη χώρα,

του εκδοτικού.

Μη μας γίνετε τώρα και τιμητές των πάντων.

Τη γνώμη μου την ξέρετε.

Ολοι έχουν φάει από τη πιττα που λείπει.

Από το διπλασιασμό των συντάξεων των αγροτών του Αντρέα, μεχρι την ΑΤΑ, και τα κοινωνικά επιδόματα, όλοι συμμετείχαν στο τσιμπούσι.

Αλλά να χρεωθώ 340 δις,

για το πεντακοσάρικο που έδωσε το 1980,

ο Αντρέας στη πεθερά  μου,

έ, όχι , πάει πολύ.

ΚΑΙ αφού είσαστε τόσο σοβαροί αναλυτές των πραγμάτων και όχι δουλικοί αρθρογράφοι,

γιατί δεν κάνετε τον κόπο να αναλύσετε το χρέος να δούμε πως προέκυψε.

Συγκεκριμένα λεφτά είναι, γιατί δεν τα ψάχνετε να ενημερώσετε το κοσμάκη, δηλαδή εμάς;;;

Πόσα λεφτά είναι τόκοι;;;

Πόσα λεφτά είναι μίζες;;;

Πόσα λεφτά είναι ενισχύσεις ΜΜΕ κλπ. "υποστηρικτών";

Πόσα λεφτα είναι ΔΕΗ, ΟΣΕ, ΟΤΕ κλπ.;

Γιατί δεν λέτε στο λαό  ότι

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ,

και ότι

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ;;

Γιατί δεν λέτε στο λαό ότι, στην Ελλάδα χρωσταέι το δημόσιο, αλλά δεν χρωστανε οι ιδιώτες, ότι δεν χρωστάνε οι ιδιωτικές επιχειρήσεις, και ότι στη Γερμανία μπορεί να μη χρωστάει το Γερμανικό δημόσιοι, αλλά μόνο η Ζήμενς, έχει το μισό δημόσιο χρέος της Ελλάδας, και ότι ΟΛΟΙ οι Γερμανοί είναι χρεωμένοι μέχρι τα μπούνια;;

Γιατί δεν απορείτε που όλα αυτά τα περί χρεοκοπίας, ξεκίνησαν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με τη πρόθεση

του παγκόσμιου χρήματος να εκμεταλευτεί τις πλουτοπαραγωγικές πηγες της Ανατολικής Μεσογείου,

όπου μεγάλο μερίδιο έχει και ή χώρα μας;;

Ειλικρινά θέλω να σας παρακαλέσω όλους εσάς να σταματήσετε τη δουλική αρθρογραφία της μορφής,

για όλα φταίει ο κακός Ελληνας, και ο μόνος που θα μας σώσει είναι ο καλός ξένος.

Φτάνει πια.

Που είσαστε το 1940 όταν ο καλός ξένος μας έκλεβε;

Που είσαστε το 1953 όταν ένας  δουλικός πολιτικός, δεν τολμούσε να ζητήσει πίσω τα κλεμμένα;

Που είσαστε το 1990 όταν άλλος δουλικός πολιτικός έκανε γαργάρα τις αξιώσεις του Ελληνικού κράτους,

και μαζί μ αυτόν κι εσείς οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ;

Ελεος πια.

ΑΝ υπάρχει ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ που διαφεντεύει την Ελλάδα, δεν φταίει ο Ελληνικός λαός γι αυτό , εσείς φταίτε

ΑΝ υπάρχει ΕΣΗΕΑ που εξεφτελίζει τη δημοσιογραφία στην Ελλάδα, δεν φταίε ι ο ΕΛληνικός λαός, εσείς φταίτε.

Αν υπάρχει ΧΡΕΟΣ στην Ελλάδα, δεν φταίει ο μεροκαματιάρης Ελληνας που δουλεύει σαν σκυλι, ΑΚΟΜΑ και στο δημόσιο, σε μεγάλο ποσοστό,

φταίτε όλοι εσείς που μετείχατε στο πανηγυράκι των εξουσιών,

όλων των εξουσιών και της πρώτης και της δεύτερης και της τρίτης, ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ.

ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ,

τα δημιουργούν οι ΕΧΟΝΤΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ, 

ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ, Ο ΛΑΟΣ.

ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΦΩΝΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ

ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ.

Και αν ξαναγράψετε ότι οι Ελληνες είναι λαμόγια και τεμπέληδες,

να γράφετε δίπλα

" εκτός από τον Ηρακλή, τη γυναίκα του και τα παιδιά του",

για να μη σας πάρει ο διάολος.

Αντε πια, καραγκιόζηδες.

 

 

 

Σχόλια

09/03 10:48  geokalp
αυτό που σίγουρα όλοι θα συμφωνούν είναι ότι τα χρέη τα δημιουργούν πρώτα αυτοί που βάζουν υπογραφή

ευθύνη σίγουρα έχουν και όσοι:
-δίνουν το δάνειο
-μπαίνουν εγγυητές
(βασικά στοιχεία δικαίου)

το ποστ νομίζω ότι περιλαμβάνει σχεδόν όλα όσα άπτονται του χρέους
έχει δηλαδή γραφτεί ψύχραιμα
09/03 11:04  maverick
Ηρακλή μου συγχαρητήρια. Ιδιοτελή συμφέροντα υπάρχουν παντού. και στους συνδικαλιστές και στους κρατικοδίαιτους αλλά και στους επιχειρηματίες και στα μέσα και στους αρθρογράφους.
Για αυτό βλέπεις απόψεις που είναι εν μέρει αληθείς αλλά μονοδιάστατες. Το ανησυχητικό για εμάς είναι οτι και οι μέν και οι δέ θα μας οδηγήσουν στην καταστροφή.
Οσο αναφορά τα μέσα και ειδικότερα τον capital αντικειμενικότερη γνώμη θα πάρεις από το Spiegel παρά από το κ. Στούπα. Αλλά και αυτό καλό είναι γιατι σε τέτοιες καταστάσεις καταλαβαίνουμε ποιός είναι ποιός. Οχι γιατί διαφωνούμε μαζί του, αλλά γιατί σε σχέση με μερικά χρόνια πίσω μπορούμε να διαβάσουμε και στο εξωτερικό, να ενημερωθούμε και να κρίνουμε καλύτερα.
Οπότε μην φοβάσαι. Ουτε λαμόγιο είσαι, ουτε τεμπέλης, ουτε κρατικοδίαιτος, ουτε ακρο αριστερός.Απλά σκεπτόμενος, και αυτό π'ιστεψε με είναι πρόβλημα για αυτούς. Γιατί αν βγάλουν τους χαρακτηρισμούς αυτούς από την αρθρογραφία τους, και τον περίφημο μονόδρομο δεν θα έχουν σχεδόν τίποτα να γράψουν. Και είναι και αυτοί άνθρωποι και πρέπει να ζήσουν
09/03 11:56  oberon
"Ειλικρινά θέλω να σας παρακαλέσω όλους εσάς να σταματήσετε τη δουλική αρθρογραφία της μορφής, ..."
Διαφωνώ στο "παρακαλέσω" - κάτι όχι ευγενικό θα προτιμούσα.

"Και αν ξαναγράψετε ότι οι Ελληνες είναι λαμόγια και τεμπέληδες,

να γράφετε δίπλα

" εκτός από τον Ηρακλή, τη γυναίκα του και τα παιδιά του",

για να μη σας πάρει ο διάολος.

Αντε πια, καραγκιόζηδες."
... και του Κώστα.


Ηρακλή κάτι πρέπει να γίνει : δεν μπορεί να σου βάζουμε 5*. Δεν φτάνουν.
09/03 12:12  Βασίλης Βιλιάρδος
Πάρα πολύ καλή και απολύτως αντικειμενική τοποθέτηση, εστιασμένη στο βασικό πρόβλημα της χώρας μας - το πολιτισμικό. Συγχαρητήρια.
09/03 12:25  jgeorg
Πολλες φορες διαφωνω μαζι σου. Σημερα ησουν πολυ καλος
09/03 12:28  ZULUS
ΗΡΑΚΛΗ αντιπροσωπευεις ακριβως αυτα που πιστευω τα πραγματα ειναι ακριβως οπως τα λες για αυτο οι Γερμανοι δεν θελουν να χασουν τα λεφτα τους γιατι γνωριζουν οτι οι Ελληνες μπορουν να πληρωσουν ο καθενας απο την τσεπη του το δημοσιο χρεος γιατι οι ιδιοι δεν χρωσταν οσα χρωστουν οι Γερμανοι και τους κακοφαινεται να χασουν τα λεφτα τους απο αυτους που ειναι πλουσιοτεροι απο αυτους
09/03 14:04  NEWYORKER
Αντε μπραβο proffesora...
χωστα στους '' every day ξερολες ''...

τι ginius μυαλα και αυτα , που εχουν καθε μερα αποψη ...!

σημερα σε παραδεχομαι...!

09/03 14:34  bill carson
Την καλησπέρα μου

Ηρακλή κατανοώ την αγανάκτησή σου γύρω από τα θέματα με τα οποία καταπιάνεσαι στο κείμενό σου. Φυσικά η «ευεργετική» εκπαιδευτική συμβολή των μμε στην ανατροφή του λαού μας με τις «σωστές» αξίες είναι αδιαμφισβήτητη. Ασφαλώς και το τσουβάλιασμα δεν είναι τίποτε άλλο από έναν τόσο ανήθικο όσο και πρωτόγονο αμυντικό μηχανισμό της «κεφαλής» του συστήματος που μας οδήγησε ως εδώ.

Δεν ξέρω αν έχεις αρχίσει να προβληματίζεσαι από την πρωτοφανή θετική ανταπόκριση που έλαβε μέχρι στιγμής η παρούσα δημοσίευση; άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε.

Αυτό που πρέπει να κάνεις (μα καλά ήρθα στο Blog σου για να σε χώσω;;;) είναι να προσπαθήσεις να διακρίνεις και εσύ, αλλά και εμείς οι υπόλοιποι (άντε τυχερέ, σου’φεξε, θα βάλουμε κι εμείς ένα χεράκι), αν η επιδοκιμασία αφορά το μέρος του κειμένου όπου αναφέρεσαι στο γλείψιμο του κόκαλου από το πόπολο:

«… Τη γνώμη μου την ξέρετε.
Ολοι έχουν φάει από τη πιττα που λείπει.
Από το διπλασιασμό των συντάξεων των αγροτών του Αντρέα, μεχρι την ΑΤΑ, και τα κοινωνικά επιδόματα, όλοι συμμετείχαν στο τσιμπούσι. …»

ή στο κομμάτι της εύλογης(;) αγανάκτησης:

«… Από 18 χρονών δουλεύω δύο και τρεις δουλειές, δεν κλέβω, δεν διορίζω τα παιδιά μου, δεν παίρνω επιχορηγήσεις, δεν είμαι σε καμιά κομπίνα μέσα, και τα φέρνω βόλτα δύσκολα…»

Όμως, ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που θα τον ρωτήσεις και θα σου απαντήσει πως έβγαλε τα λεφτά του με λαμογιές, ξεδιάντροπα και ανέντιμα ή έστω τεμπέλικα. Και ενώ όλοι, με μια φωνή, την απάντηση την έχουμε έτοιμη, εντούτοις, η ελλάδα έφτασε εδώ που έφτασε, με τους νεαρότερους των κατοίκων της να δυσκολεύονται πλέον να βρουν όχι 2 ή 3 δουλειές, αλλά έστω και μία και τους γηραιότερους να δυσκολεύονται να καταλάβουν γιατί οι κρατήσεις τους δεν τους προσφέρουν το ανταποδοτικό όφελος που κάποιοι τους είχαν υποσχεθεί.

Για άλλη μια φορά, αυτός ο λαός επιδίδεται στο αγαπημένο του σπορ, την άνευ ανάσχεσης ελευθέρα πτώση από τα σύννεφα.
Και τώρα έλα πες μου φίλε
09/03 14:34  bill carson
Και τώρα έλα πες μου φίλε μου Ηρακλή. Ποιος περίμενες να μπει τροχοπέδη σ’αυτή την κατηφόρα που τόσα χρόνια τώρα κουτρουβαλάμε; Τα λαμόγια; Όχι βέβαια! Μάλλον όλοι εκείνοι που έκαναν δύο και τρεις δουλειές, που δεν έκλεβαν ή έστω (για να θυμηθούμε και τον μακαριστό που δικαιώθηκε με τον μόνο τρόπο που θα μπορούσε να δικαιωθεί ένας τέτοιος άνθρωπος) διαβάζανε.

Δεν θέλω να σε γεμίσω τύψεις (οκ, ίσως λίγο) αλλά νομίζω πως, σε όλη αυτή τη διαδρομή υπήρξαμε υπέρ το δέον ανεκτικοί με τον γείτονά μας, τον φίλο μας, τον εαυτό μας τον ίδιο. Σε κάθε περίπτωση φανήκαμε λιγότεροι των περιστάσεων
09/03 15:08  Ηρακλής
Φίλε μπιλλ
Μου δίνεις αφορμή αλλά δεν με γεμίζεις τύψεις, και φυσικά δεν έπεσα από τα σύννεφα.
Είμαι στα σαλόνια και στ αλώνια από 16 χρονών. Εχω συναναστραφεί με τις φτωχότερες και τις πλουσιότερες οικογένειες αυτού του τόπου. βρίσκομαι μέσα σε όλες της δραστηριότητες αυτού του λαού, από μαθητής 11 χρονών στο δρόμο φωνάζοντας "Ινονού χανούμισσα" δεν ξέρω γιατί, μέχρι προχτές στη πορεία.
ΜΑ σε όλες.
Και χωρίς κομματική ιδιότητα που ποτέ δεν είχα.
Ξέρω που πατώ και που πηγαίνω, και ξέρω και με ποιούς.
Ομως είναι καιρός να αποενοχοποιήσουμε τους φτωχοδιάβολους παραβάτες, γιατί κινδυνεύουμε πίσω τους να κρυφτούν οι μεγαλοκαρχαρίες, αυτό είναι και το νόημα του άρθρου.
Δεν μπορεί ο καθηγητής που συμπληρώνει το μισθό του με ένα δυο ιδιαίτερα, να λογίζεται λαμόγιο της συνομοταξίας Τσουκάτου.
Δεν μπορεί ο μισθωτός που έβαλε δυο ιατρικές αποδείξεις ψεύτικες στη δήλωση να εξισώνεται με τον Βουλγαράκη και τις εταιρίες του.
Δεν μπορεί ο υπάλληλος της εφορίας που δεν αντιστάθηκε σ ενα φακελάκι να εξισώνεται με αυτόν που υπόγραψε για τη προμήθεια των F-16.
Γιατί τα ΜΜΕ αυτό επιχειρούν. Δεν είναι βλάκας ο Πάγκαλος που έδωσε το σύνθημα.

Ειλικρινά , δεν έχω τύψεις. Ακόμα και τώρα, ξέρεις , αν διαβάσεις παλιά άρθρα ότι το μνημόνιο το είχα διαβάσει ΟΛΟΚΛΗΡΟ από το Μαη του 10 και φώναζα.
Για τα μέτρα μου φίλε, προσπαθώ.
Οσο για την Ελλάδα που έφτασε εδώ που έφτασε, ακριβώς σε αυτό διαφωνώ.
Η Ελλάδα είναι σε καλύτερη μοιρα απο πριν, τα χρέη του δημοσίου είναι ΜΟΛΙΣ, όσες και οι καταθέσεις ιδιωτών στις τράπεζες! δεν είναι τα πράγματα όπως μας τα δείχνουν για να μας κλέψουν τον εθνικό πλούτο.
Γι αυτό πιστέυω ότι η καλλιέργεια του κλίματος, αποσκοπέι σε στόχο, δεν είναι τυχαία.

09/03 15:14  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Φίλτατε Ηρακλή,
μου θύμισες την αδελφή της συζύγου μου, η οποία επίσης άπαιτεί να τονίζεται: "όλοι... εκτός από τη Λάνα Α."
Καθηγήτρια Μαθηματικών, δεν έχει ούτε ΜΙΑ ώρα ΄"ιδιαιτέρων" επί πληρωμή, αλλά αναρίθητες ώρες εθελοντικής βοήθειας σε παιδιά είτε ταλαντούχα (για να αναδειστούν), είτε προβληματικά (για να διασωθούν) σε άγονες΄- μακρινές περιοχές ή "προβληματικές κοντινές.
Τα της στενής οικογένειας μου είναι λίγο - πολύ γνωστά. (Σας ρίχνουμε σε ώρες... λόγο του επαγγέλματος της συζύγου - Ξεναγού με 18άωρα ακόμη και μέσα στο Σ/Κ). Όμως:
1. Ο πλασματικός, μέσω δανεικών , Δημόσιος ή Ιδιωτικός "πλούτος" είχε αντανάκλαση στην αύξηση των δικών μου (με σκληρή βεβαίως δουλειά) επαγγελματικών προοπτικών.
2. Έχει δικαιο ο bil, <υπήρξαμε υπέρ το δέον ανεκτικοί με τον γείτονά μας, τον φίλο μας>.
09/03 21:52  strimenosgaidaros
5* υποκλινομαι.-
09/03 22:28  oberon
http://ermakos.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=29738&blid=440

"...
Κάπως έτσι κοίτα πώς λειτουργεί η - κατ' εμέ - "αρλούμπα του αιώνα" του ... ευτραφούς αντί :

Σου λέει "μαζί τα φάγαμε !" και πέφτουν όλοι κατά πάνω του.

Φυσικά είναι αχαρακτήριστη ως νόημα και ως ήθος ηγετικού στελέχους του επί σειρά ετών κυβερνώντος κόμματος, αλλά - αν σε νοιάζει ! - δες πώς το βλέπουν οι "νοικοκυραίοι" : τόσοι και τόσοι φάγανε - καλά τους τα λέει.

Γιατί οι νοικοκυραίοι δεν ξέρουν από αθώους και ριγμένους, ξέρουν μόνο το νοικοκυριό τους ! Απλό ;

Από μέσα τους λένε και μπράβο στο παλικάρι που και τα έχωσε σε αυτούς που τα φάγανε και παίρει θαρραλέα το μέρος της ευθύνης του. Κουφάθηκες ;

Αν ναι, για θυμήσου ποιος πήρε και γιατί τις εκλογές μετά το Μάη του '68. Καλά μη θυμηθείς - 7 χρονος ήσουνα. Λοιπόν μάθε - αν δεν ξέρεις : Σάρωσε ο Ντε Γκωλ.

Κάπως έτσι η "αρλούμπα του αιώνα" μπορεί να αποδειχθεί η "ντρίπλα του αιώνα" και να ψάχνεις εκ των υστέρων να βρεις γιατί "δεν θα ξαναγαπήσεις" που τραγουδάνε και τα μπεκατσόνια.
..."

έχει και συνέχεια η ανάλυση για - τυχόν - ενδιαφερόμενους σκεπτόμενους ...
09/03 22:51  jerri
και δε φτάνουν όλα αυτά δε μας αφήνουν να πάμε και στον τελικό του volley οι καραγκιόζηδες...
Τρώγονται οι βαζελόγαβροι την πληρώνουν οι γριές...
Άσχετο!
Καθένας με την τρέλα του βλέπεις...
5*
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
58 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις