ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Η κατάντια της κοινωνίας μας, και ο ανεύθυνος πρωθυπουργός.
1829 αναγνώστες
Παρασκευή, 18 Φεβρουαρίου 2011
09:36

Επί τέλους ο λαός νίκησε.

Ο υφυπουργός Ντόλιος πήρε πίσω την εγκύκλιο για τους ημιυπαίθριους, ΚΑΤ ΕΝΤΟΛΗ πρωθυπουργού, και ζήτησε και συγνώμη από το λαό.

Ο λαός, και το ΛΑΟΣ μπορούν να πανηγυρίζουν.

ΝΙΚΗΣΑΜΕ.

Ετσι κι αλλιώς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο θρίαμβος, και όχι τι αυτός αντιπροσωπεύει.

Τι πήρε πίσω λοιπόν η κυβέρνηση;

Πήρε πίσω μία εγκύκλιο που έλεγε ότι, όσοι δηλώσουν ημιυπαίθριους χώρους, θα πρέπει για τα τετραγωνικά που έχουν κλείσει να πληρώνουν και δημοτικά τέλη.

Δηλαδή, εγώ που έχω ένα σπίτι 120 τετραγωνικά από τα οποία τα 20 είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ ( ημιυπαίθριος ), και μέχρι σήμερα πληρώνω τέλη για 100 τετραγωνικά, από τη στιγμή που θα νομιμοποιήσω τα παράνομα 20, τότε θα πρέπει να πληρώνω και γι αυτά τα 20 δημοτικά τέλη.

ΚΑι τι έμεινε;

Εμεινε ότι εγώ που έχω ημιυπαίθριο ή έχω κάνει κατοικία το υπόγειο, ΠΑΡΑΝΟΜΑ, θα πληρώσω το πρόστιμο για τη νομιμοποίηση, και θα έχω το δικαίωμα να χρησιμοποιώ πλέον το χώρο νόμιμα, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΏΝΩ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ.

Εσύ λοιπόν, κόπανε, που είχες δηλώσει τον ημιυπαίθριο, και ήσουν νόμιμος και πληρωνες και δημοτικά τέλη, και ΕΤΑΚ, γι αυτό το χώρο, μπορείς να πας στο καθρέπτη και να μουτζωθείς.

Γιατί εγώ που περίμενα τη ρύθμιση, και θα νομιμοποιήσω με λιγώτερα λεφτά τον ημιυπαίθριο, και ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΩ δημοτικά τέλη και ΕΤΑΚ, γι αυτό το χώρο, κορόιδο!!!!

ΚΑι τι έκανε ο Πρωθυπουργός.

Μάλωσε τον Υφυπουργό και τον υποχρέωσε να ζητήσει συγνώμη από εμένα το λαμόγιο, τον παράνομο, και από μία σάπια κοινωνία που πανηγυρίζει το θρίαμβο της παρανομίας.

Αυτό το μικρό δείχνει τη κατάντια αυτής της κοινωνίας.

Δεν υπήρξε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ να φωνάξει:

Για στάσου ρε πρωθυπουργέ,

επειδή έχεις ανάγκη από λεφτά

για να πληρώσεις τα χρέη που άφησε ο πατέρας σου,

χαρίζεις εσαει ασυλία στους παράνομους,

από τα δημοτικά τέλη;;;

Μα τότε, γιατί δεν βγάζεις και ένα νόμο, που να λέει:

"Οποιος είναι έμπορος ναρκωτικών, μπορεί να καταβάλλει πρόστιμο 1 εκατομυρίου ευρώ,

και να νομιμοποιήσει το επάγγελμα του,

ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΔΡΟΜΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ,

ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,

ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ."

Πρωθυπουργέ,

Για τη νομιμότητα το παράδειγμα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αντίστοιχο με τους ημιυπαίθριους.

Μη ξεχνάς, ακόμα, και τους πολιτικούς μηχανικούς και εργολάβους, που πούλησαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ, αυτούς τους χώρους για κατοικία, και τους αμνηστεύεις, μη ξεχνάς τη ΔΕΗ, και τη πολεοδομία που έδωσε, ελέω μίζας, ρεύμα σε σπίτια με ημιυπαίθριους και τους αμνηστεύεις.

Από τα μικρά φαίνεται πως αυτή η κοινωνία είναι σάπια, και ο πρώτος Υπουργός της, αντίστοιχης με την κοινωνία, ποιότητας.

Καληνύχτα πολίτες

 

Υ.Γ. Μόλις χτες "νομιμοποίησα' μεγάλο ημιυπαίθριο.

ΚΑι με την ανοχή του πρωθυπουργού, δεν θα πληρώνω και τέλη, κορόιδαααααα.

ΚΑι πάνω στη δική μου αίσθηση ότι κορόιδεψα το κράτος,

θα περάσουν οι παράνομοι Τσοχατζόπουλοι των δις.

Κι η μυλωνού με τους πραματευτάδες.

Ξανά καληνύχτα.

Σχόλια

18/02 10:07  bill carson
Γάμησέ τα Ηρακλή.
Εσύ που είσαι νόμιμος μείνε με το Π.Σ.Χ. (με το πουλί στο χέρι).
Έχτιζε ο άλλος διαμέρισμα 80 τετραγωνικά, πλήρωνε για 80 τετραγωνικά και είχε 100! Κερδισμένος 20%.
ΑΛΛΑ...ήταν παράνομος!
Έγινε η "αλλαγή χρήσης" με νόμο
Και τι λέει αυτός ο νόμος;;;
Ότι αυτά τα 20 τετραγωνικά γίνονται αόρατα;;;; Ότι αυτα τα 20 τετραγωνικά που με τον τσαμπουκά του έκλεισε εις βάρος των κορόιδων δεν είναι τίποτα; Ούτε παρανομία, ούτε οικία;
Μα αγαπητέ δεν είδες τι έγινε εχθές στον καπιταλ στο αντίστοιχο θέμα;
Πανικός!
Πανικός από Πανίκες και άλλους απατεώνες μπουρτζόβλαχους που μας περνάνε για ζαγάρια. Ουστ παλιολεχρίτες που έλεγε κι ο Ζήκος
18/02 10:09  bill carson
Σορρυ το κέρδος του κουραδόμαγκα είναι 25% και όχι 20% (είμαι και μαθηματικός τρομάρα μου)
την καλημέρα μου σε κορόιδα και μπουρτζόβλαχους
18/02 11:26  Ηρακλής
Μπιλ
Εχω κι εγώ ημιυπαίθριο, αλλά πως να το κάνουμε ρε γαμώτο, άλλο να βολεύεσαι από μια παράνομη πράξη τοιυ δημοσίου, κι άλλο να πανηγυρίζεις κι όλας γιατί βολευτήκανε πάλι τα λαμόγια.
Γιατί μαζί με τους ημιυπαίθριους των 10 τ.μ. του κάθε φουκαρά, νομιμοποιήθηκαν και όλα τα υπόγεια της Εκάλης των 300 τ.μ. που έγιναν ξαφνικά, σπίτια με τεράστια αξία.
ΚΑι έχουν όλοι τέτοια, τουλάχιστον για το σπίτι ενός πολιτικού αρχηγού, έχω ιδία άποψη.
18/02 14:06  haros
το νταβαντουρι που γινεται ειναι ουσιαστικα ακυρο,γιατι στην πλειονοτητα των δημων της αττικης(που γνωριζω), την τελευταια δεκαετια τουλαχιστον, οταν πηγαινε ο ιδιοκτητης να παρει βεβαιωση τελων απο τον δημο για να την παει στην δεη να βαλει το ρευμα,ο δημος του εβαζε ΚΑΙ τους ημιυπαιθριους και τα υπογεια(στις μαιζονετες) στα τετραγωνικα που πληρωναν δημοτικα τελη,επειδη ηξερε οτι ειναι χωροι κυριας κατοικιας.
πεφτει πολυ υποκρισια στο θεμα απο τους <<νομιμους>>.νομιμοι ειναι οσοι εχουν παλια σπιτια ,οπου ΔΕΝ υπηρχαν ημιυπαιθριοι,(δεν τους προεβλεπε ο ΓΟΚ )γιατι οσοι εχουν σπιτια πιο καινουργια που προβλεπονταν ημιυπαιθριοι τους εχουν κατασκευασει και τους κλεισει ΟΛΟΙ.(μπουρτζοβλαχοι και μη...)
οσο για τα ημιυπογεια των μαιζονετων,καλα,εσεις οι νομιμοι,αν χτισετε μαιζονετα,μην βαλετε ενα καναπε και ενα τραπεζι στο υπογειο,επειδη δεν ειναι χωρος κυριας χρησης..
πρωτα απο ολα το κλεισιμο των ημιυπαιθριων δεν επιβαρυνει κανεναν,ουτε αισθητικα ,ουτε με αλλον τροπο.δεν βλαπτει το συνολο.(αλλο ειναι το να κανει κανεις υπερβασεις του ογκου του κτιριου η να κλεινει βεραντες κλπ).
οσο για τους εργολαβους που τους πουλουσαν κλπ,οι τιμες διαμορφωνονταν με την προυποθεση οτι υπηρχε ημιυπαιθριος για να γινει δωματιο.εξαλλου,ο ημιυπαιθριος ειχε κοστος για να κατασκευαστει,αν δεν τον εβαζαν μεσα στην τιμη,ΔΕΝ θα τον κατασκευαζαν και δεν θα ειχαν το επιπλεον κοστος.(ουτε και το επιπλεον κερδος φυσικα).οι τιμες δηλαδη ειχαν ενσωματωσει και την δυνατοτητα του ημιυπαιθριου.αν δηλαδη σας ελεγαν 2500 το τετραγωνικο για τα νομιμα και τσαμπα οι ημιυπαιθριοι ,απο το να σας λενε 2300 για ολα τα τετραγωνικα,θα σας ακουγονταν πιο καλα??
θα ηταν ενταξει τοτε??
το ιδιο και τα υπογεια.μπορει να τους εκαναν κυριους χωρους,ΑΛΛΑ η τιμη μιας μαιζονετας (μαζι με το υπογειο) παντα ηταν πολυ φτηνοτερη ανα τετραγωνικο απο την αντιστοιχη ενος διαμερισματος στην ιδια περιοχη.
κοντολογις,η αγορα η ιδια ειχε βρει τις ισσοροπιες κοστους-τιμης κλπ,αναλογα με το τι αγοραζε ο καθενας.
ο διαχωρισμος τω
18/02 14:10  haros
ο διαχωρισμος των χωρων ενος σπιτιου με υπογειο σε κυριους και βοηθητικους,ειναι μια μαλακια για να δημιουργει παρανομους και να τους ρουφαει λεφτα καποια στιγμη.ειναι σαν τα ορια ταχυτητας 60 χλμ σε μεγαλους ισιους δρομους.
οι νομιμοι κατοχοι διοροφων σπιτιων με υπογειο,παρακαλουνται να μην καθονται στο υπογειο,επειδη ειναι χωρος βοηθητικος και δεν επιτρεπεται...
18/02 15:28  Ηρακλής
Χαρούλη
Μάλλον είσαι από τη πλευρά των κατασκευαστών ή των μεγαλοιδιοκτητών.
Ξεχασες να πεις, πόσο πλήρωνε την άδεια ο νόμιμος και πόσο ο βάλε κι ένα καναπέ στο υπόγειο, όπως ξέχασες να πεις ότι ενώ το χρέωνε ο εργολάβος δωμάτιο, και στην άδεια και στα συνεργεία ποτέ δεν το υπολόγισε, δηλαδή το όφελος στη τσέπη του.
2500 το τετραγωνικό όταν ποτέ στην αθήνα το κόστος μαζί με το οικόπεδο δεν έχει περάσει το χιλιάρικο, είναι καλή τιμή, έ;;;
Τέλος πάντων, η ΑΠΑΤΗ, όπως και να τη βαφτίσεις είναι ΑΠΑΤΗ, και όποιος της δίνει ασυλία είναι συμμέτοχος, τέλος.
18/02 16:34  geokalp
τους πέρασαν και μια διάταξη - των εργολάβων ντε - ώστε να παραταθεί η πληρωμή στα απούλητα νεόδμητα, ή κατάλαβα λάθος;
18/02 16:34  geokalp
τους πέρασαν και μια διάταξη - των εργολάβων ντε - ώστε να παραταθεί η πληρωμή ΦΠΑ στα απούλητα νεόδμητα, ή κατάλαβα λάθος;
18/02 17:27  haros
πρωτα απο ολα τα "χαρουλη" κρατα τα για την παρτη σου και αν θες κοροιδευτικους προσδιορισμους εχω να σου προσδωσω μπολικους,αν αυτο ειναι το επιπεδο που συζητας στο μπλογκ σου.
παρε τωρα την απαντηση και δεν ξαναπαταω εδω,μια και το επιπεδο του διαλογου το προσδιοριζει ο μπλογκερ.
προφανως κατασκευαστικο κοστος μαζι με οικοπεδο στο χιλιαρικο,για την αττικη,ειναι ανεκδοτο.αν ΔΕΝ γνωριζεις κατι,μην το αναφερεις γιατι μπορει να διαβαζουν και ατομα που εχουν χτισει(εστω το σπιτι τους,αγοραζοντας το οικοπεδο) και εκτιθεσαι.
δευτερον,προφανως δεν καταλαβες.ΔΕΝ υπαρχει αγορανομικη διαταξη που να λεει <<τοσο το τετραγωνικο πουλιουνται τα σπιτια>>,οποτε ο εργολαβος η ο κατασκευαστης κλεβει πουλωντας και τα τετραγωνικα του ημιυπαιθριου σε αυτη την τιμη.οι τιμες που καθοριζονται στην ελευθερη αγορα,ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ μεσα τους και την παρανομια του κλεισμενου ημιυπαιθριου.το οτι ο ημιυπαιθριος<<κοστιζει>> λιγοτερο γιατι δεν περιλαμβανει το αντιστοιχο κοστος του οικοπεδου και τις αμοιβες που συνδεονται με τα νομιμα τετραγωνικα,ειναι ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.(φυσικα ομως κοστιζει η κατασκευη του,αυτο με τα συνεργεια τι ειναι ακριβως? δεν πληρωνονται για να φτιαξουν τον ημιυπαιθριο δηλαδη,τσαμπα τον φτιαχνουν??).
Παμε αλλη μια φορα,για να καταλαβεις.
το αν εβγαζαν λιγα η πολλα απο την δουλεια τους οι εργολαβοι(μεχρι τωρα,γιατι τωρα ΔΕΝ υπαρχει αγορα),ειναι αλλο θεμα κουβεντας.Αλλα το ποιηματακι για τους ημιυπαιθριους που πουλιουνται σε τιμη νομιμων τετραγωνικων ειναι ΛΑΘΟΣ γιατι ΔΕΝ υπαρχει αγορανομικα καθορισμενη τιμη νομιμων τετραγωνικων.η πιατσα ηταν <<τοσο το τετραγωνικο>> και ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ παντα τα τελευταια 15 χρονια και ενα ποσοστο (συνηθως 15%) του σπιτιου που ηταν κλεισμενοι(η δυνητικα κλεισμενοι)ημιυπαιθριοι. παλαιοτερα ΔΕΝ υπηρχαν ημιυπαιθριοι στις κατασκευες και ΔΕΝ υπηρχε τετοιο θεμα.
αν δεν υπηρχε η δυνατοτητα των ημιυπαιθριων,(με τον νεο γοκ τωρα πια δεν μπορουν να κλειστουν πρακτικα),το καινουργιο διαμερισμα των 100 τετρ. που δεν θα ειχε ημιυπαιθριο θα εκανε 2500/τετρ,αντι 2300
18/02 17:36  haros
(μου εφαγε το συστημα την συνεχεια..).
και αυτο,γιατι το κυκλωμα που ζουσε απο την οικοδομη και την κατασκευη κατοικιας(ΤΑ ΜΙΣΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ),επρεπε αναλογα με τα λεφτα,το ρισκο και την δουλεια του να βγαλει το κερδος του.το αν στην ελλαδα της ευημεριας καποιοι αισχροκερδουσαν και ποιοι ηταν αυτοι,ειναι μεγαλο θεμα,με το καθηγητικο κατεστημενο ΑΕΙ ΤΕΙ να περιλαμβανεται παντως στις θεσεις της κορυφης.
ειναι ευκολος στοχος καποιοι τομεις και καποια επαγγελματα,αλλα οι αστικοι μυθοι δεν αντεχουν σε σοβαρη κουβεντα,οπως τα...περιθωρια κερδους 100% των κατασκευαστων που διαβασα καπου..
αυτα και τελος και απο εμενα.
18/02 18:22  haros
και κατι αλλο.δεν ειμαι με το μερος <των εργολαβων,των μεγαλοιδιοκτητων>> κλπ,απλως γνωριζω αριστα τον χωρο της κατασκευης και γνωριζω οτι ολοι,με πρωτο και καλυτερο το κρατος,εχουν παρει το μεριδιο τους απο την αναπτυξη(με δανεικα) που υπηρξε την τελευταια δεκαπενταετια.με ενοχλει ομως αφανταστα η στοχοποιηση ορισμενων κλαδων και επαγγελματων που ειναι ευκολοι στοχοι,την ιδια στιγμη που οι υποκριτικα φωνασκουντες περι αισχροκερδιας,παρανομιων,φαγοποτιου κλπ, στην δικη τους επαγγελματικη ενασχοληση,η στην ιδιωτικη τους ζωη αισχροκερδουσαν και παρανομουσαν(με λελογισμενο ρισκο)με καθε ευκαιρια.ακομα και σε επαγγελματα που δεν ηταν επι τουτου.δηλαδη,με την δικη τους λογικη,παρανομος και απατεωνας ηταν και ο καθηγητακος των 800 ευρω που εκανε που και που κανενα ιδιαιτερο μαθημα και δεν το δηλωνε στην εφορια..η ο αστυνομικος που εκανε βαρδια ταξι για να βγει..
γιατι αν θελουμε να το παιξουμε ατεγκτοι δικαστες,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ Η ΦΟΡΟΦΥΓΑ,αλλα η πραξη αυτη καθαυτη..
οσοι λοιπον υπηρξαν απολυτα νομιμοι(ΚΑΙ στο γραμμα του νομου) στην επαγγελματικη τους και ιδιωτικη τους ζωη,να λαβουν την εδρα να δικασουν.οι υπολοιποι,λιγοτερη υποκρισια παρακαλω..
18/02 19:52  Ηρακλής
Αφού κυριε δεν αντιλαμβάνεστε τα αστεία του μπλόγκερ, ζητώ συγνώμη και απαντώ επί της ουσίας.
1.- Είμαι στην οικοδομή από 16 χρονών, κουβαλώντας χλαπάτσες στα μαστόρια, μέχρι πριν από δύο χρόνια σαν επιβλέπων μηχανικός σε η/μ εγκαταστάσεις εκατομυρίων ευρώ, άρα και το χώρο και τους ανθρώπους και την αγορά ΤΑ ΞΕΡΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
2.- Δεν υπάρχει ούτε μία οικοδομή στην Αθήνα μέχρι πριν από τρία χρόνια που να μην πουλήθηκε τουλάχιστον στο 100% του κόστους κατασκευής της. ΟΛΕΣ πουλήθηκαν παραπάνω.
3.- Το σπίτι μου το έφτιαξα με αυτεπιστασία κάνοντας εγώ τον εργολάβο.
Μου κόστισε 20.000.000 δραχμές το 1992,μαζι με τι ΙΚΑ που το πλήρωσα ΟΛΟ, όταν το ακριβώς ΙΔΙΟ ένα όροφο πιο κάτω πουλήθηκε την ίδια χρονική στιγμή 64.000.000.
3.- Γνωρίζεις φαντάζομαι τις προκαταβολές μετροιτοίς χωρίς απόδειξη που συνήθως κάλυπταν περίπου το 35% της αξίας της αγοράς, ή όχι;;
4.- Μήπως γνωρίζεις τα ημερομίσθια, αλλά και τη ποιότητα των υλικών, όταν αυτά δεν τα πλήρωνε εξτρά ο αγοραστής;;;
5.- Το άρθρο μου μιλούσε για την ατιμία του Κράτους, όμως αν θέλεις μπορούμε να μιλήσουμε και για την ατιμία των μηχανικών ή των εργολαβων ή ακόμα και των τεχνιτών.
6.- Εχω πρώτος και μέχρι τώρα μόνος, πει για τη μαφία των Πανεπιστημιακών, και έχω πολλές φορές στηλιτεύσει τους δήθεν, που φωνάζουν για δημόσια παιδεία και μετά τρέχουν στα ιδιαίτερα και τα παίρνουν μαύρα. Ισως δεν με διαβάζεις συχνά.
7.- Οπως ίσως δεν διάβασες ότι έγραψα πως πρωτος εγώ οφελούμαι με αναγνώριση ημιυπαίθριου που τον έχω φτιάξει και μόνος μου.
Στη διάθεση σου
φιλικά
Ηρακλής
18/02 21:05  Ηρακλής
*χλάπες και λατάκια
18/02 22:02  haros
αφου λοιπον λες πως γνωριζεις,αμφισβητησε τα παρακατω στοιχεια που δινω.
μεχρι πριν 2 χρονια(οχι προ χριστου) το μεσο κοστος εμπορικης κατασκευης στην αττικη ηταν 1000-1200 ευρω το πραγματικο τετραγωνικο μετρο διαμερισματος.(οι κοινοχρηστοι χωροι(κλιμακοστασια-διαδρομοι ανελκυστηρας κλπ) περιλαμβανονται στην τιμη αυτη,δεν επιβαρυνουν επιπλεον την κατασκευη).αυτο που κανουν λαθος ολοι οι ασχετοι με το αντικειμενο ειναι οτι δεν υπολογιζουν την αξια του οικοπεδου που αντιστοιχει στο διαμερισμα.στον Γερακα πχ,τα οικοπεδα με 0.8 συντελεστη ειχαν 1000 ευρω το μετρο.(αλλα ας βαλουμε συντελεστη δομησης 1,γιατι υπαρχουν και οι ημιυπαιθριοι οι οποιοι δεν επιβαρυνουν το οικοπεδο.).στα γρηγορα λοιπον,ενα διαμερισμα στον γερακα 100 τετραγωνικων στοιχιζει σε οποιονδηποτε να το φτιαξει(κατασκευαστη η ιδιωτη)μαζι με το οικοπεδο που του αντιστοιχει 2000-2200 το μετρο.(με δωρεαν τους κοινοχρηστους χωρους και τις αποθηκες)
αν δεις τις τιμες πωλησης στην περιοχη, θα καταλαβεις οτι το κερδος καποιου που αγοραζει οικοπεδο και χτιζει και πουλαει ηταν απολυτα λογικο σε σχεση με τα λεφτα που δεσμευει,τον χρονο που τα δεσμευει,το τρεξιμο που προυποθετει η δουλεια αυτη,το ρισκο που ενεχει το αντικειμενο(απο το να βρεις αρχαια μαντρα οταν σκαβεις,μεχρι υπερβασεις κοστους,απροβλεπτες καταστασεις κλπ..).
Για να βγει παραπανω κερδος,επρεπε να συντρεξουν καταστασεις που ομως ενεχουν και ΠΑΡΑΠΑΝΩ ρισκο.πχ η αντιπαροχη,(οπου ομως εχει αλλου ειδους μπλεξιματα και για τον οικοπεδουχο και για τον κατασκευαστη),ο δανεισμος με την ελπιδα οτι θα πουλησει νωρις(στα τουβλα πχ) διαμερισμα και θα προχωρησει ετσι την οικοδομη και χιλια δυο αλλα που μπορει να αυξαναν το κερδος,συγχρονως ομως αυξαναν και το ρισκο.αν τα πραγματα ηταν οπως τα περιγραφουν οι μη σχετικοι,ολοι θα γινοταν κατασκευαστες και θα αφοδευοταν στο ταληρο.Η πραγματικοτητα ομως ειναι οτι οι περισσοτεροι μπακαληδες που αποπειραθηκαν να το παιξουν κατασκευαστες,(χωρις γνωσεις,επιχειρηματικοτητα και πειρα)επειδη ειχαν δυο δεκαρες,μπηκαν μεσα κ
18/02 22:10  haros
(παλι κοπηκε στην μεση..)
και ακομα τρεχουν στα δικαστηρια με οικοπεδουχους και πελατες.οσο για τις γυφτιες με τα υλικα,αυτες γυριζουν και δαγκωνουν οποιον τις κανει,γνωστο αυτο..

σαν ρεζουμε,τα μισα επαγγελματα της ελλαδας που επηρρεαζονταν εμμεσα η αμεσα με την οικοδομη,εβγαλαν λεφτα αναλογα με τα αλλα επαγγελματα που ασχοληθηκαν με κατι αλλο.(αναλογα των χρηματων,του κοπου,του ρισκου κλπ,σε κλιμα αναπτυξης που υπηρχε μεχρι προσφατα).μαλιστα μερικα απο αυτα,με προκαθορισμενες αμοιβες και υποχρεωτικη παρουσια εκ του νομου(δικηγοροι-συμβολαιογραφοι) εβγαλαν τρελλα λεφτα,σε σχεση με τον(ανυπαρκτο)κοπο τους στις αγοραπωλησιες ακινητων.

οσο για την νομιμοτητα κλπ,τα ειπα παραπανω,να μην τα ξαναγραφω.
καλα να περνατε.
18/02 22:30  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
<γιατι οσοι εχουν σπιτια πιο καινουργια που προβλεπονταν ημιυπαιθριοι τους εχουν κατασκευασει και τους κλεισει ΟΛΟΙ.(μπουρτζοβλαχοι και μη...)>
Το έχω ξαναγράψει: αγόρασα (παρότι Μηχανικός δεν έχτισα) διαμέρισμα με ημιυπαίθριους και δεν τους "έκλεισα"!..
Ακριβώς διότι το αγόρασα λόγω των (όμορφων και λειτουργικών) ημιυπαίθριων!..
18/02 22:31  haros
και για τα <<μαυρα>> των αγοραπωλησιων,την εφορια κλπ,δες το εξης.
το κρατος φυσικα και γνωριζε οτι οι τιμες των συμβολαιων(συνηθως οι αντικειμενικες αξιες) ΔΕΝ ηταν οι πραγματικες.ειχε κανονισει ομως ετσι τα πραγματα ωστε να παιρνει το μεριδιο του απο την ιστορια,με χιλιους δυο τροπους.ο δε κατασκευαστης(μεχρι προσφατα) δεν μπορουσε να ξεφυγει απο την εφορια,γιατι υπηρχε το εξης συστημα φορολογησης.το 15% της αξιας πωλησης θεωρειτο καθαρο κερδος και εμπαινε στα εισοδηματα του(αναλογα με την εταιρεια που ειχε κλπ).η αξια πωλησης ηταν οντως πλασματικη,αλλα ΑΝ ηταν η πραγματικη,πολυ απλα το κρατος θα επαιρνε το ιδιο <<κομματι>> απο την αγοραπωλησια,με αλλους συντελεστες.
κοντολογις,το κρατος παντα επαιρνε και θα παιρνει το μεριδιο που του αναλογει απο τα ακινητα γενικα,ασχετα με τον τροπο που το κανει.
18/02 22:53  Ηρακλής
haros
Στο πρώτο κομμάτι σου συμφωνώ απόλυτα, αν και σύ δεχτείς ότι το κόστος οικοπέδου σε πολυκατοικίας σπανίως περνο΄πυσε τα400 -500 ευρώ. Σ όλα τα υπολοιπα συμφωνώ. Στο δεύτερο κομμάτι σου, και πάλι συμφωνώ μόνο που δεν τελειώνεις το συλλογισμό. Το κράτος έπαιρνε μεν, αλλά αυτό επιβάρυνε τον ιδιοκτήτη και όχι το κέρδος του κατασκευαστή. Και φυσικά ότι και η κουτσή Μαρία έφτιαχνε οικοδομές προσυπογράφω.
Τριαντάφυλλε καλησπέρα
Στα διαμερίσματα των 90 τ.μ. όμως της οικογένειας με τα δύο παιδιά, ο ελέυθερος ημιυπαίθριος ήταν πολυτέλεια.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
16 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις