ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Πας μη συμφωνών.... φασίστας!!! Α, ρε Σωκράτη ευτυχώς που πέθανες νωρίς!!
1721 αναγνώστες
Κυριακή, 30 Ιανουαρίου 2011
02:07

Παροτι είναι αργά το Σάββατο, και δεν είναι κατάλληλη ώρα , ούτε και μέρα για τέτοιες κουβέντες, θέλω, πραγματικά εν θερμώ, να γράψω κάποια πράγματα, με αφορμή, μία κουβέντα που γίνεται πολλές φορές τώρα τελευταία, και η οποία συμπυκνώνεται στη φράση

¨πας μη συμφωνών , φασίστας"

Είναι τραγικό , με πόση ευκολία, άνθρωποι που το παίζουν αριστεροί, ξεγράφουν όλο το αριστερό και αγωνιστικό σου παρελθόν 40 χρόνων, μόλις τολμήσεις να πεις το αυτονόητο, να πεις δηλαδή ότι πρέπει να εφαρμόζεται ο νόμος.

Ξαφνικά γίνεσαι φασίστας, τσιράκι του Αδωνι, οπαδός του Καρατζαφέρη, επειδή τολμάς να πεις ότι , κανένας ρακένδυτος δεν μπορεί να έρθει από το Αφγανιστάν στην Ελλάδα, γιατί αυτό απαιτεί τουλάχιστον 10000 δολλάρια.

Επειδή τολμάς να πεις ότι η διακίνηση μη νόμιμων μεταναστών εντός της Ελληνικής επικράτειας είναι κακούργημα.

Και ακούω να με λένε φασίστα ποιοι;

Οι κατά τεκμήριο βολεμένοι, οι κατα τεκμήριο φοροφυγάδες,

οι κατά τεκμήριο εκμεταλευτές των προνομίων της μόνιμης δημόσιας εργασίας.

Ακούω όλους αυτούς, που έχουν θησαυρίσει κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα,

δηλαδή, παραπαιδεία και φοροδιαφυγή μαζί,

να με οικτήρουν γιατί άλλαξα και από αριστερός έγινα φασίστας,

παρά το ότι ούτε φοροδιαφυγή ούτε παραπαιδεία κάνω,

επειδή τολμώ να ψελλίσω ότι πρέπει να ισχύουν οι νόμοι.

Και δεν οικτήρουν τον εαυτό τους που έχουν γίνει γρανάζια

στο αντιδραστικότερο μέσον χειραγώγησης του λαού,

την αστική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Και επειδή οι πιο πολλοί από δαύτους είναι και φιλόλογοι, θα ήθελα να τους ρωτήσω,

αν το ίδιο θα έλεγαν και στο Σωκράτη.

Γιατί, ο Σωκράτης αρνήθηκε να δραπετεύσει,

υπακούοντας στους νόμους της πατρίδας του, επειδή ακριβως γνώριζε

ότι οι νόμοι είναι το όπλο του αδύνατου εναντίον του δυνατού και όχι το αντίθετο.

Οποιος ηλίθιος συμβουλεύει ή επιχειρεί απείθια και παραβίαση των  νόμων,

οφείλει να απαντήσει και στο ερώτημα:

Η κατάλυση των νόμων ευνοεί τον αδύνατο ή τον ισχυρό;;

Ποιος μπορεί να καταλύσει ευκολότερα το νόμο, ο εργάτης ή το αφεντικό;;

Και όλοι αυτοί οι δασκαλοκαθηγητές της αριστερής διανόησης,

που μετά το συλλαλητήριο,

χτυπάνε και δυο - τρεις ώρες ιδιαίτερο με 50 ευρώ την ώρα

ΜΑΥΡΑ και αφορολόγητα,

παραβιάζοντας και το γραπτό νόμο της συμμετοχής στα βάρη ανάλογα με τα εισοδήματα,

αλλά και τον ηθικό νόμο του πατήματος σε δύο βάρκες,

ας απαντήσουν:

Το πρωί υπηρέτης και υπέρμαχός της δημόσιας και δωρεάν παιδείας,

και το απόγευμα υπηρέτης και αρμεχτής της παραπαιδείας, γίνεται;;

Δεν νομίζω

ΚΑι φυσικά η δωρεάν παιδεία που ζητούν θα πρέπει να γίνει με τους δικούς μου φόρους ,

αφού εκείνοι φοροδιαφεύγουν.

ΚΑι θέλω να τα γράψω αυτά , γιατί έχω σιχαθεί τους φεικ αγωνιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, που δεν μας λένε, ποια είναι η θέση της γυναίκας, στους πολιτισμούς αυτών που μπαίνουν παράνομα στη χώρα;

Αποδέχονται τη θέση της γυναίκας στο Αφγανιστάν, το Πακιστάν, σε όλο το μουσουλμανικό κόσμο;

Αυτοί οι άντρες που ζητάνε ανθρώπινα δικαιώματα από τον Ελληνα ,

και τον κατηγορούν για ρατσισμό, και τον κατηγορούν για φασίστα,

είναι μήπως αυτοι που λιθοβολούν τη γυναίκα αν τη βιάσει κάποιος άνδρας;;;

 

Ολοι αυτοί των μη κυβερνητικών οργανώσεων

που συντηρούνται με χρήματα και βοήθεια από τα πλέον συντηρητικά όργανα εξουσίας όπως είναι τα ευρωπαικά όργανα,

αυτοί θα κατηγορήσουν εμένα για φασίστα,

και θα ενοχοποιήσουν τον κάθε Ελληνα απλό πολίτη που απειλείται από τη μη εφαρμογή των νόμων στη χώρα του;;;

ΚΑι δεν φτάνει αυτό, αλλά όταν με τις πράξεις τους οδηγήσουν τη κοινωνία σε ακραία συντηρητική θέση, και όταν με ευκολία επιβληθεί δικτατορία, οποιασδήποτε μορφής, στη χώρα, τότε θα βγουν και θα πουν "είδατε που σας τα λέγαμε;"

Αυτοεπιβεβαιούμενη προφητέια.

 

Στο χέρι του λαού είναι:

1.- ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ 

ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΨΕΥΤΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ.

2.- ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ 

ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ. 

ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

ΤΙΠΟΤΕ ΛΙΓΩΤΕΡΟ, ΜΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

3.- Να αγνοήσει τους πραγματικα φασίστες, που τον κατηγορούν για φασισμό, γιατί παντα έτσι γίνεται σ αυτή τη χώρα.

Φωνάζει ο κλέφτης, για να φοβηθεί ο νοικοκύρης

Σχόλια

30/01 02:15  Ηρακλής
Εκτός θέματος αλλά καλό είναι να θυμόμαστε.
Στις 23/1, αμέσως μετά τον Αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου, είχα υπενθυμίσει ότι έχω προ καιρού πει ότι η ΑΕΚ, πρέπει να διώξει Σκόκο και Σάχα. Με αυτούς τους δυό μέσα, δεν θα δει άσπρη μέρα.
ΚΑΙ σήμερα στη Ξάνθη, η ΑΕΚ χωρίς να παίξει σοβαρή μπάλλα, έκανε ξεκούραστα το διπλό. Κατά σύμπτωση, δεν έπαιξαν ούτε ο Σάχα, ούτε ο Σκόκο!
Λες να μας διαβάζει και ο... μεταφραστής του Χιμένεθ;;;;;;
30/01 08:50  shareholder-cs
Πενταστερο κι απο μένα Ηρακλή.
30/01 09:21  jerri
Αυτό που έγραψα στο τελευταίο μου άρθρο Ηρακλή είναι ακριβώς αυτό. Οδηγούμαστε σε χούντα με κάθε τρόπο και σε αυτό συμβάλουν όλες οι πλευρές...
Ασχολούμαστε με τους λαθρομετανάστες (σημαντικό πρόβλημα δεν αντιλέγω) αλλά όχι με το πως ήρθαν, ποιος τους έφερε, ποιος τους είχε στη δούλεψή του, ποιος τους έβαλε στο πλοίο, ποιος τους έβγαλε εισιτήρια, πως τους έβγαλε εισιτήρια, ποιος έλεγξε τα εισιτήρια...;
Συνελήφθη κανένας από όλους αυτούς;
Οι έμποροι ελπίδας;
Οι εργοδότες (εργολάβοι,ξενοδόχοι, αγροτοκτηνοτρόφοι...) της αδήλωτης και ανασφάλιστης εργασίας τους;
Οι μεταφορείς τους;
Ο καπετάνιος, ο πρόεδρος της πλοιοκτήτριας εταιρείας;
Οι "συνοδοί" τους;
Οι "φιλόξενοι" οικοδεσπότες τους;
Σε λίγο θα αρχίσω να συμφωνώ με τον Πάγκαλο...
Μόνο που η σωστή φράση δεν είναι "μαζί τα φάγαμε" αλλά
'μαζί σκατά τα κάναμε'...
Καλημέρα
30/01 09:54  jerri
30/01 10:59  romanov
"Φαίνεται να δρομολογείται έντεχνα η μετατροπή της Ελλάδας σε προτεκτοράτο, δια μέσου του μηχανισμού στήριξης (EFSF). Δηλαδή, γίνεται όλο και περισσότερο εμφανές ότι, τα δάνεια που έχουν συναφθεί στο παρελθόν από τις τράπεζες του εξωτερικού, χωρίς εμπράγματες εγγυήσεις, θα μετατραπούν σύντομα σε «ενυπόθηκα» - με υποθήκη την ίδια την Ελλάδα και διαχειριστή τη Γερμανία" πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2272.aspx

Ο φασισμός έχει πολλές πτιχές και πρέπει κανείς να είναι πολύ προσεκτικός. Πολύ καλό το έρθρο. 5*
30/01 12:45  Goldmine
Σωστός ως συνήθως ο Ηρακλής στηλιτεύοντας με δυναμικό λόγο τα αυτονόητα.
Έχω μείνει άναυδη και με αυτή την ανάρτηση σε γειτονικό ιστολόγιο:
http://john-fiser.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=29443#commentstart
30/01 13:28  Ηρακλής
Εύα είδα το θέμα, το είχα ακούσει και στη Τιβι, όμως εξακολουθώ να λέω ότι το θέμα ΔΕΝ είναι οι λαθρομετανάστες.
Είναι η έλλειψη λειτουργίας των νόμων, η έλλειψη κράτους, με την ανοχή όλων αυτών που εκμεταλεύονται τους μετανάστες.
Και η κατάργηση κάθε είδους δικαίου, δεν αφορά μόνο τους λάθρο μετανάστες αλλά όλους μας. Δες το σχόλιο του ρομανοφ που θυμίζει ότι σε λίγο, ελλέιψει δικαιοσύνης, θα υποθηκεύσουν τη χώρα, για ομόλογα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΥΠΟΘΗΚΑ, και θα την παραδώσουν στη Γερμανία, χειροπόδαρα δεμένη.
Το θέμα είναι ν αλλάξουμε, πλεύση, αποφεύγοντας τη συντηρητικοποίηση μας, αυτό που προσπαθούν να μας κάνουν να πάθουμε οι διάφοροι δήθεν προοδευτικοί.
Να πάνε φυλακή όλοι αυτοί που καταγράφει πιο πάνω ο Τζέρυ, αυτό πρέπει να είναι το αίτημα.
30/01 14:35  John Fiser
Αγαπητε Ηρακλη θα συμφωνησω μαζι σου, με τη διαφορα οτι ειναι και οι λαθρομεταναστες το θεμα. Οχι σαν συνολο, αλλα σαν οντοτητες-κουλτουρα. Σε κανενα μερος του κοσμου δεν μπορεσαν διαφορετικες θρησκευτικες, πολιτιστικες, κοινωνικες κουλτουρες να συνυπαρξουν ακομα και και οταν οι αντιμαχομενες πλευρες ειναι της ιδιας εθνικοτητας ή εστω συνυπαρχουν στο ιδιο εθνος παρα πολλα χρονια. Παραδειγματα υπαρχουν πολλα. Τσετσενια, Κοσοβο, κλπ.
Η κουλτουρα ενος παραβατικου ελληνα, θελεις λογω ψυχογεωγραφιας και ψυχοσυνθεσης,(θρησκεια,οικογενειακη ανατροφη και κουλτουρα, σχολειο, εντονα οιδιποδεια συμπλεγματα μανας γιου, πατερα κορης, δεν θα του επετρεπαν συνειδησιακα να επιτεθει με τετοιο μενος σε μια ηλικιωμενη γυναικα μονο για να κλεψει. Μονο αν ηταν τοξικομανης, που και παλι παιζεται. Λογω σεβασμου, λογω πολλων παραμετρων που εχουν να κανουν με τα παραπανω. Εγκληματολογικα αν το εξετασει κανεις, μπορει να διακρινει τις διαφορες αυτες. Εχουμε λοιπον να κανουμε καθαρα με τη κουλτουρα(θρησκευτικη, κοινωνικη) καποιων εθνικοτητων. Η μεγαλη αντιφαση ειδικα των εθνικων κοινοτητων που προερχονται απο το Ισλαμ, ειναι η τιμωρια αυτων που παραβαινουν τους νομους και δη τους θρησκευτικους. Οπως η μοιχεια, η ληστεια, ο βιασμος, και αλλες τετοιες παραβασεις. Δεν ειναι παραδοξο και οξυμωρο να εισαι πιστος στη θρησκεια σου, και απο την αλλη να πραττεις σε μια αλλη χωρα με αλλη κουλτουρα αυτες τις παραβασεις που σου απαγορευει η θρησκεια-κουλτουρα σου και που αντιμαχεσαι σθεναρα;;;
Αρα υπαρχει μια μεγαλη αντιφαση.
Ειχα απο παλια κανει φιλους αλλων εθνικοτητων, απο την Αιθιοπια συγκεκριμενα και απο την Αιγυπτο, που βρισκονταν στην ελλαδα για αλλους λογους. Για την ακριβεια λογους σπουδων. Μπορω με μεγαλη ευκολια να σε πληροφορησω οτι αισθανονται πολυ ανασφαλεις με την ιδιοσυγκρασια των συμπατριωτων τους μεταναστων και λαθρομεταναστων αναγνωριζοντας οντως την ελλειψη οργανωσης του ελληνικου κρατους, αλλα και απορρημενοι και φοβισμενοι και οι ιδιοι απο την εγκληματικοτητα που εμφανιζουν καπ
30/01 14:38  John Fiser
καποιες απο αυτες τις νεες φουρνιες συμπατριωτων τους.
30/01 18:03  Ηρακλής
Fiser
Δεν διαφωνώ με την επιχειρηματολογία σου, απλά δεν είναι η ώρα να αναπτυχθεί διότι τότε, δεδομένης της τεταμένης κατάσταης, η "ρετσινιά" του φασίστα θα επεκταθεί και με τη κατηγορία της συλλογικής, οικογενειακής και εθνικής ευθύνης.
Προφανώς θεωρώ σωστή την άποψη που λέει ότι το περιβάλλον, τα ηθη τα έθιμα, η οικιακή διαπαιδαγώγιση, τα γονεακά παραδείγματα, ακόμα και το φυσικό περιβάλλον, θάλασσα, βουνό, ουρανός κλπ., δημιουργούν αντιστοιχους χαρακτήρες ανθρώπων, οι οποίοι πιθανά να είναι αδύνατον να συμβιώσουν, αν δεν έχουν συγγενείς επιδράσεις.
Γι αυτό θεωρώ, πιο κοντά μου τους Τούκρους, από τους Ρουμάνους, τους Αιγύπτιους από τους Πακιστανούς.
30/01 18:04  Ηρακλής
Ο λαός σοφά το περιγράφει:
Παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είν και μπαλωμένο!
30/01 18:36  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Ιδεοληψίες, στερεότυπα, χαρακτηρισμοί...
Μακάρι να είχα το χρόνο να σας παραπέμψω στο διάλογο με "τα παιδιά μου" στο ΕΜΠ για το επίμαχο ζήτημα, καθώς και για το ΚΡΥΦΟ (του ΕΜΠ, το οποίο έχω αναφέρει και εδώ).
Στο έναν μίτο: <Είστε συνοδοιπόρος του ΛΑΟΣ και άξιος συνεχιστής του Γκαίμπελς>...
Στο μίτο του μαθήματος (ο ίδιος!): <Δάσκαλε (Δ Κεφαλαίο) μπορείτε να νου λύσετε την εξής απορία;..>
Στα προσωπικά μηνύματα (πολλοί, συμφωνούντες και διαφωνούντες): <Εάν σας στείλουν στο πειθαρχικό για τη στάση σας θα έρθω να σας υπερασπισθώ!..)
30/01 20:28  John Fiser
Δεν εχεις αδικο Ηρακλη, αλλα για να σου ειμαι ειλικρινης προσωπικα εμενα δεν με αγγιζει ο φασισμος και αντιθετος ρατσισμος αυτων.
Εθνικιστης δεν ημουν ποτε. Εθνιστης ναι. Και λογω του αριστερου παρλθοντος της δικης μου οικογενειας και πατριωτης.
31/01 11:52  σεβαστη
@J.Fiser,
τώρα ησύχασα ,πολύ χαίρομαι που η κουλτούρα ελλήνων κακοποιών δεν θα τους επέτρεπε να επιτεθούν σε μία ηληκιωμένη γυναίκα!
Μπορεί να συντελεί σ αυτό και η δομή του ντι-εν-ει του έλληνα,γιατί μην ξεχνάμε έλληνας γεννιέσαι δεν γίνεσαι!
Συγγνώμη Ηρακλή αλλά...
31/01 12:08  John Fiser
Δεν μιλησε κανενας για DNA. Ουτε γεννιεται κανενας ελληνας. Τα εχεις μπερδεψει στο μυαλο σου.
31/01 19:33  σεβαστη
@j Fiser
καθόλου μετέφρασα, σε ελεύθερη μετάφραση τη φράση¨" η κουλτούρα του παραβατικού έλληνα δεν θα του επέτρεπε να επιτεθεί..."
31/01 22:04  John Fiser
Σε ελευθερη μεταφραση μπορεις να πεις οτι θελεις. Ο χειροτερος ελληνας εγκληματιας δεν θα εσπαγε στο ξυλο μια ηλικιωμενη για ενα φο μπιζου κοστους 2 ευρω. Ουτε ο Παλαιοκωστας δεν θα το εκανε αυτο. Και ξερεις γιατι?
Το οιδιποδειο: http://www.youtube.com/watch?v=Qoz8sy3tA20

Περα απο το χιουμορ τωρα σοβαρα, αν θελεις να διαβασεις τη θεση μου για το θεμα απο πολιτικης αποψης, διαβασε αυτη την αναρτηση μου: http://john-fiser.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=29380&blid=293

Αλλα στο ξαναλεω, καθαρα στο επιπεδο της εγκληματολογιας και ψυχολογιας του εγκληματος, δεν υπαρχουν τετοιου ειδους βιαιες παραβατικοτητες απο ελληνες οπως αυτη της κυριας στα Πατησια που εκανα αναρτηση. Τους λογους τους εξηγησα πιο πανω.
01/02 19:06  σεβαστη
@ j FISER
το είδα ,too much το me .
Η μόνη φράση που μου ήρθε στο μυαλό.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
27 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις