ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Μία κότα, που την λέγαν Γιώργο.
1156 αναγνώστες
Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010
13:57

Ξέρω ότι σας παρασύρω σε λαθεμένους δρόμους.

Δεν εννοώ όμως τον Πρωθυπουργό, αλλά το γνωστό αθλητικό δημοσιογράφο Γιώργο Γεωργίου.

Μπήκα τώρα στο zoygla,  και άκουσα τη φάρσα που του έκανε ο Τριανταφυλλόπουλος.

Αξίζει να την ακούσετε, όσοι τον έχετε παρακολουθήσει ποτέ,

για να καταλάβετε τη ποιότητα των ανθρώπων που θέλουν να κάνουν τους μάγκες,

και να το παίζουν δήθεν ειδικοί της ενημέρωσης.

Τέτοια κότα, τέτοιο οσφυοκάμπτη, τέτοιο ρουφιάνο, είχα χρόνια ν ακούσω.

Μόλις ο δημοσιογράφος που παρίστανε τον Χατζηνικολάου, του είπε ότι θα απολυθεί επειδή βρίζει στο ραδιόφωνο, μόνο που δεν έβαλε τα κλάμματα.

- Μόνο μαλάκα λέω, και σου υπόσχομαι να το κόψω, Νίκο και τέτοια.

Κότα περιοπής ο σκληρός κύριος Γεωργίου.

Και γλύψιμο μέχρι τον ουρανό.

Εχεις δίκιο Νίκος, είσαι σωστός Νίκο, και σου υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναβρίσω Νίκο.

ΚΑι επειδή ο " Χατζηνικολάου" επέμενε στην απόλυση του,

τι έκανε το ανθρωπάκι της αθλητικής ενημέρωσης;;

Κάρφωσε συνάδελφο του!!!!

- ΚΑι ο Τράγκας βρίζει, λέει στο δημοσιογράφο, και όταν ο άλλος του λέει ότι ο Τράγκας στη τηλεόραση δεν λέει ούτε τη λέξη μαλάκας,

ο ρουφιάνος συνεχίζει, "δεν λέω για τη τηλεόραση, αλλά για το ραδιόφωνο".

Τι μου λέτε τώρα, μόνο αν το ακούσετε θα καταλάβετε τη ξεφτίλα του ατόμου.

ΜΑ θα μου πείτε σιγά τα ωά, έχει δίκιο ο λαός που λέει αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι.

Σωστά.

Μόνο που τώρα έχουν και την εικόνα του ρουφιάνου δημοσιογράφου αναρτημένη στο διαδίκτυο.

Πραγματικά περιμένω με αγωνία τις ειδήσεις του ΑΛΤΕΡ στις 8, για να δω , τι θα πει ο Τράγκας.

Οσο για τη κοτούλα τον αδέκαστο και μάγκα του γλυκού νερού Γεωργίου, τι να πω.

Είναι τόσο μεγάλη η ξεφτίλα του, και επειδή είναι ξύπνιος, την καταλαβαίνει,

που απλά τον λυπάμαι.

Εγώ στη θέση του, και την ηλικία του, δεν θα ξανάπιανα μικρόφωνο.

 

Σχόλια

03/12 17:11  σεβαστη
Οπως και να το κάνεις όμως Ηρακλή ,είναι ανατριχιαστικό ως φάρσα.
Ο Γεωργίου μου είναι σφόδρα αντιπαθής, ωστόσω μπαίνω στη θέση του και δεν είμαι καθόλου σίγουρη, πως θα αντιμετώπιζα την απόλυση μου από το τηλέφωνο, αν είχα οικογένεια να θρέψω ,δάνεια να τρέχουν κλπ..
03/12 17:24  Ηρακλής
Σεβαστή
Το ζήτημα είναι η ρουφιανιά, και η αλλαγή ταυτότητας μέσα σε δύο λεπτά.
Δεν συμφωνώ μαζί σου.
Δεν είναι αντιμετώπιση, όταν σου λένε ότι απολύεσαι, να λες ότι ο συνάδελφος σου βρίζει περισσότερο. Είναι κλασσική ρουφιανιά. ΚΑι το κρίμα είναι ότι ο Γεωργίου έχει γεννηθεί και μεγαλώσει σε Πετράλωνα και Ταύρο, σε μια εποχή που δεν υπήρχε κοινωνικά πιο στιγματισμένο άτομο από το ρουφιάνο, ξέρει δηλαδή το μέγεθος της απαξίας της πράξης του, περισσότερο από τον καθένα.
ΚΑι απο τη γενιά του χιλιάδες πήγαν εξορία γιατί δεν ρουφιάνεψαν, γιατί δεν υπέγραψαν.
Εσύ στη θέση του, δικαιούσαι να φερθείς όπως νομίζεις, ΑΥΤΟΣ όμως, όχι.
Εχετε μεγάλη διαφορά, και πιστεύω ότι στη θέση του ΔΕΝ θα έκανες το ίδιο, απόδειξη είναι το ότι προσπαθείς να του βρεις λόγους για να τον δικαιολογήσεις. Είσαστε διαφορετικοί.
03/12 19:55  bill carson
την καλησπέρα μου
με κάθε επιφύλαξη, Ήρα είσαι off-side

1ον) ο γεωργίου, όχι απλώς δεν είναι δημοσιογράφος, αλλά ούτε καν άξιος αναφοράς

2ον) έχουμε χάσει το νόημα της λέξης ρουφιανιλίκι και ρουφιάνος. Μην αρχίσουμε να συζητάμε τα αυτονόητα που μόνο ο Στάθης της ελευθεροτυπίας δεν αντιλαμβάνεται: Τον να υποδείξεις έναν παρανομούντα κάθε άλλο παρά ρουφιανιά είναι. Αντίθετα το να κάνεις την πάπια είναι πολύ ύποπτο γιατί το πιθανότερο είναι πως δεν μιλάς γιατί κι εσύ έχεις κάνει την λαδιάς σου και φοβάσαι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση στον επαγγελματικό χώρο αν βλέπεις ότι ισχύουν 2 μέτρα και δύο σταθμά εσύ δεν θα το επισήμανες;
03/12 23:21  Ηρακλής
Μπιλ
Εχεις χάσει τη μπάλα.
Αυτός που εχει τα ούμπαλα και επισημαίνει άδικες και ανισότιμες συμπεριφορές της εργοδοσίας, με κίνδυνο να πληρώσει τίμημα γι αυτό, τι σχέση μπορεί να έχει με κάποιον που ΟΤΑΝ τον διώχνουν, καρφώνει με γλοιώδη τρόπο το διπλανό του στη προσπάθεια του να σωθεί;
Ποιος είπε ότι η υπόδειξη της παρανομίας είναι ρουφιανιά;
Αλλο όμως επισημαίνω, άλλο καταγγέλω, άλλο υποδεικνύω, και άλλο ρουφιανεύω.
Η πράξη του δήθεν μάγκα, ήταν ρουφιανιά.-
04/12 00:43  bill carson
->Δεν θα σου πω μην βλέπεις ΤV (το οποίο όσο τετριμμένο είναι ως συμβουλή, άλλο τόσο είναι και ανεφάρμοστο) θα σου πω όμως μη βλέπεις τριανταφυλλόπουλο. Αν ποτέ βγει κάτι καλό (χρήσιμο) από την εκπομπή του, αυτό μόνο σκόπιμα δεν θα έχει γίνει.
->Ας υποθέσουμε ότι έχεις 100% δίκιο και αυτό που έκανε ο γεωργίου ήταν αδικαιολόγητο. Δηλαδή πόσο ψηλά είχες τον γεωργίου για να εκπλαγείς τόσο από αυτή την συμπεριφορά; Οποιαδήποτε επονείδιστη συμπεριφορά και αν απέδιδες στο γεωργίου εμένα δεν θα μου προκαλούσε καμία έκπληξη (τώρα πες μου, ποιος είναι πιο σκληρός εγώ ή εσύ;;;;) .
->Το μόνο που λέω είναι πως αν σου πει το αφεντικό σου μια καλή πρωία: απολύεσαι για τον λόγο «α» και εσύ γνωρίζεις ότι το αφεντικό σου γνωρίζει πως ο ίδιος λόγος συντρέχει και για άλλους, αλλά εκείνους δεν τους ακουμπάει, δεν θα παραξενευτείς; Δεν θα του πεις: «Ρε φίλε ,άσε τα σάπια, και άλλοι 1000 κάνουν αυτό που με κατηγορείς και το ξέρεις, πες μου τι τρέχει πραγματικά ή απλώς πες μου δεν σε γουστάρω άλλο και δίνε του.» Εγώ πάντως αυτό θα του έλεγα, αν ήξερα ότι ήξερε. Και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που με αιτιάσεις του κώλου θα βάλει την ουρά κάτω απ’τα σκέλια θα σκύψει το κεφάλι και θα φύγει. Είναι σαν το ανέκδοτο με την άσπρη αγελάδα και την μαύρη αγελάδα που κάνουν ακριβώς τα ίδια, αλλά το αφεντικό γουστάρει περισσότερο την άσπρη.

->Τέλος πάντων, δεν είδα την εκπομπή και δεν ξέρω αν ο γεωργίου υπήρξε πιο γλοιώδης απ’ότι συνήθως.
04/12 01:42  Ηρακλής
Μπίλ
Δεν διαφωνούμε επί της ουσίας έτσι που το θέτεις. Επί πλέον σίγουρα δεν είναι ο Γεωργίου, πρόσωπο άξιο λόγου. Η συμπεριφορά όμως είναι, καθ ότι τείνει να γίνει θεσμικά αποδεκτό, και αυτό είναι που με εξοργίζει.
Σου θυμίζω.
Δημαράς, σαν γυναικούλα, είδα όλους τους αρχηγούς, όχι όλους, ναι μεν.
Παναγόπουλος, δεν συναντήθηκα, συναντήθηκα αλλά δεν συμφώνησα κλπ.
Σε άλλες εποχές, όλοι αυτοί θα είχαν εξαφανιστεί από προσώπου γης. Ασύστολα ψέμματα, και παραμένουν σε θεσμικές θέσεις,
από αυτή τη πλευρά είναι άξιο λόγου το περιστατικό Γεωργίου, κατά την άποψη μου.
04/12 08:37  test
Ηρακλή είσαι άδικος. Ο Γεωργίου ανεξάρτητα του αν εγκρίνει κανείς αυτά που λέει, είναι ειλικρινής και αυθεντικός.
Είναι αστείο ένας άνθρωπος του επιπέδου σου να μην μπορεί να καταλάβει τις ανθρώπινες αδυναμίες κάποιων σε μία δεδομένη στιγμή.
Θα είχε ενδιαφέρον να μας γράψεις την δικιά σου αντίδραση αν ήσουν στην θέση του, έστω και υποθετικά.
Αντί να καταγγείλεις την τακτική των αφεντικών του, ξέρεις τα υπόλοιπα που θα ήθελα να γράψω, παραβλέποντας ότι Δημοσιογράφοι, Καθηγητές, Υδραυλικοί κλπ. έχουν τα ίδια ελαττώματα ή προτερήματα με τους υπόλοιπους
04/12 09:50  Λουκρητια
Καλλιγραφια απ'της μαϊμους τον κ@λο περιμενες,Ηρακλη?Για να μην αναφερω και τη γνωστη κακαουνακειο ατακα:ο καλυτερος απο εμας εχει σκοτωσει τη μανα του.
Ασε την αχαρακτηριστη πραξη του μακη,που εχει τριωρη εκπομπη σε χωρα οπου καιγεται το συμπαν κι αυτος-δημοσιογραφος(μη βαρας,ντε!) με ουμπαλα,υποτιθεται-ξεψειριζει μαϊμουδες και κανει σαχλοφαρσουλες στους συναδελφους του,για να περνα ασκοπα η ωρα!Εσμος αλητορουφιανων...
04/12 11:15  Ηρακλής
Φίλε τεστ καλημέρα,
Αυτό ακριβώς το "ειλικρινής" και "αυθεντικός" είναι που διαψεύτηκαν, γι αυτό και τον αποκαλώ κότα.
Ο Τριανταφυλλόπουλος είναι γνωστός προβοκάτορας, και δεν έχω λόγο να τον κρίνω, αφού όλοι ξέρουν ποιος είναι και πως δουλεύει. ΚΑι το ότι έβγαλε στον αέρα τη φάρσα που ξεφτιλίζει τον Γεωργίου, και αυτό πουστιά είναι.
Ομως όλα αυτά δεν αναιρούν τα συνπεράσματα από την εικόνα κλαψομούνη, γλύφτη και ρουφιάνου, που έδωσε ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ο εν λόγω τύπος. Ειλικρίνια και αυθεντικότητα μόνο μπροστά και πίσω ρουφιανιά και κλάμα.
ΚΑι επειδή ρωτάς, τι θα έκανα εγώ, θα σου απαντήσω ότι εγώ ΕΚΑΝΑ, σε εποχές δύσκολες ( Χούντα), και ακόμα κανένας δεν έμαθε τους συντρόφους μου, όσο κι άν το πλήρωσα.
Δεν ξέρω την ηλικία σου, εγώ είμαι κοντά στα 60, αλλά οι δικές μας οι γενιές είχαν άλλη άποψη για τη λεβεντιά.
Στην ίδια περίπτωση με το Γεωργίου, ( μου έχει συμβεί), θα έλεγα, " Ασε μας ρε Νίκο που βρήκαν δικαιολογία του κόλου για να με σουτάρεις, Εδώ στο δελτίο, ξεσκίζεστε με τον Τράγκα, και το δικό μου το μαλάκα σε πείραξε; Στό κάτω κάτω, εμένα με ξέρουν όσοι με ακούνε και με αποδέχονται. Τώρα αν πήρες εντολή να με σουτάρεις, πες το καθαρά να τελειώνουμε"
Ετσι θα απαντούσα φίλε και όχι " Αν λέω και κανένα μαλάκα, σου υπόσχομαι θα το κόψω, σου δίνω το λόγο μου, είσαι σωστός Νίκο, και ο Τράγκας βρίζει κλπ. ".
Δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά ανάμεσα στο μάγκα που διαμαρτύρεται, και στη κότα που παρακαλάει.
04/12 11:23  Ηρακλής
Λουκρητία
Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι, ότι το φαινόμενο Γεωργίου δεν είναι μοναδικό, γι αυτό και το κάνω θέμα.
Η αμβλυνση της Ηθικής των πράξεων έχει φτάσει σε σημείο που δεν αντέχεται πλέον. Το ξαναέγραψα, ποιος θα μπορούσε παλιά να σταθεί αν είχε συμπεριφορά Δημαρά, Παναγόπουλου, Γεωργίου, και λοιπών.
Ποιος θα έκλεβε δουλειά άλλων, όπως κάνει ο Τριανταφυλόπουλος, που αντιγράφει ασύστολα Μητσικώστα και λοιπούς;
Αν όμως σταματήσουμε να τα επισημαίνουμε τότε θα έχουμε πεθάνει και μεις.
04/12 11:44  test
Ηρακλή, κάνει μπαμ ότι δεν έχεις ιδέα του τι παίζει στα media και ειδικά σήμερα η κατάσταση πιστεύω ότι είναι σε οριακό σημείο να εκραγεί όσον αφορά τις εργασιακές σχέσεις.
Είναι πολύ εύκολο να λέει ο καθένας μας τι έκανε όταν ήταν 20 ετών, έχεις και έχω παιδιά σάυτή την ηλικία και ζήσαμε και ξέρουμε τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ηλικίας τους.
Λόγω της παραξενιά ςτης ηλικίας μας ας κάνουμε μία πιο συγκεκριμένη εικασία.
Είσαι συνταξιούχος καθηγητής και κτυπάει την πόρτα σου κάποιος που ισχυρίζεται ότι είναι δικαστικός επιμελητής και σου δείχνει, ή σου λέει πειστικά, ότι Κύριε τάδε είστε συνταξιούχος και παραδίδεται μαθήματα χωρίς άδεια από το ΙΚΑ, ΤΕΒΕ κλπ. και ήλθα να σας ενημερώσω ότι σας κόβεται η σύνταξη. Ποιά είναι η αντίδρασή σου, α) παθαίνεις έμφραγμα, β) Το αρνήσαι γ) του μιλάς για τον Φωστήρα, δ) το παραδέχεσαι και του λες να περιμένεις τα λεφτά που έχεις εισπράξει παράνομα κλπ. Όλα αυτά βέβαια στην περίπτωση που έχεις κάνει αυτό που ισχυρίζεται ο δήθεν επιμελητής, γιατί ο Γεωργίου δεν αρνήθηκε ότι βρίζει, απλά προσπάθησε να δικαιολογηθεί όπως συνυπογράφω και εγώ με αυτά που γράφεις με λάθος τρόπο.
Μόνο ο Θεός δεν έχει κάνει ποτέ λάθος σε κάτι και αυτό σύμφωνα με αυτά που μαθαίνουμε γιατί σίγουρα δεν ξέρουμε ή κάνουμε το χαζό σε πολλά από τα λάθη του στον πλανήτη μας.
Βέβαια θα πρέπει να πω ότι ποτέ δεν βλέπω ούτε με ζάπινγκ τα δύο μεγάλα ονόματα του Alter που αναφέρεις. Τον Γεωργίου θα πρέπει να τον έχω γνωρίσει μικρός όπως έχει πει σε κοινό μας φίλο, αλλά όπως και ναχει έχω να του μιλήσω, αν του έχω μιλήσει ποτέ, αιώνες γιατί έχω φύγει από την περιοχή εδώ και αρκετές δεκαετίες
Μπορεί να είναι το μεγαλύτερο κολόπαιδο σήμερα,αλλά οι καιροί είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΙ για μερικούς και λογικά λιγότερο δύσκολη για άλλους, τέλος δεν μπορούμε να απαιτούμαι από άλλους να έχουν την αντοχή που ενδεχομένως θα είχαμε εμείς σε ανάλογες περιπτώσεις να είσαι καλά και ακλή σου μέρα, Λιάρος
04/12 11:59  Ηρακλής
Πριν έρθει ο δικαστικός επιμελητής, θα προσέχω να μη βγαίνω λαύρος εναντίον αυτών που κάνουν ιδιαίτερα, έχοντας στο νου μου ότι είμαι και γω μέσα σ αυτούς.
Οταν έρθει, θα προσπαθήσω να τη σκαπουλάρω εγώ, και όχι να δώσω άλλους, που στο κάτω κάτω δεν θα κερδίσω τίποτε από αυτό. Και φυσικά, αφού τη σκαπουλάρω, δεν θα ξαναβγώ να τα χώνω σε όσους κάνουν ιδιαίτερα.
Αφού ξέρεις τις συνοικίες και την εποχή ( 60 - 70 , παράγκες Ταυρος κλπ. ), τότε θα πρέπει να με καταλαβαίνεις.
Πάντως συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία σου παράγραφο, και καλή σου μέρα.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
16 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις