ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Οι αγράμματοι επιτυχόντες, και η υποκρισία της κοινωνίας!!!
1525 αναγνώστες
Παρασκευή, 27 Αυγούστου 2010
10:21

Για μια ακόμα χρονιά, 70.000 παιδιά που τελείωσαν το λύκειο, κρίθηκαν ΟΛΑ, άξια, για να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα Ανώτατα Ιδρύματα, Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Παιδιά που μπορεί να γράφουν με ορθογραφικά λάθη ακόμα και το όνομα τους,

από σήμερα είναι φοιτητές Ελληνικών Ανωτάτων Σχολών!!!

Η υποκρισία της Ελληνικής κοινωνίας στο απόγειο της.

70.000 παιδιά που από αύριο θα έπρεπε να γραφούν στο ταμείο ανεργίας,

βαφτίζονται φοιτητές ΑΕΙ,

και έτσι παραμένουν, οικονομικά εξαρτημένα από τις οικογένειες, και χρημοτοδότες, κάθε επαρχιακής πόλης που έτυχε να έχει βουλευτή που φωνάζει,

και κατάφερε να κάνει και στο χωριό του, ένα Παράρτημα του Πανεπιστημίου Περίεργων ειδικοτήτων, ή του ΤΕΙ Ανέργων.

Ομως, εκτός από την υποκρισία της κοινωνίας,

έχουμε και την υπερφίαλη κρίση της Ελληνικής νεολαίας,

η οποία θεωρεί αυτοδίκαιο δικαίωμα,

ότι αφού πήγε πενταήμερη με το Λύκειο,

πρέπει να καταλάβει μία θέση σε Ανώτατο Ιδρυμα.

Ας είμαστε, ρεαλιστές και ξεκάθαροι.

Το συμπέρασμα είναι σαφές , ακριβές, και πραγματικό.

Μαθητής που τελειώνει το σημερινό Λύκειο με βαθμό κάτω από 15,

είναι παντελώς αγράμματο άτομο.

Μαθητής που γράφει στις σημερινές Πανελλήνιες κάτω από 13,

πρέπει να αποκλείεται από κάθε θέση,

που χρειάζεται έστω και απλές αριθμητικές πράξεις.

Οσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση, ξέρουν ότι αυτές είναι οι αλήθειες.

Μόνο που κανένας δεν θέλει να τις παραδεχτεί,

κανένας δεν έχει το σθένος να τις αντιμετωπίσει,

και κανένας δεν διακινδυνεύει τη σύγκρουση με το πλέον συντηρητικούς θεσμούς της Ελληνικής κοινωνίας,

τους συνδικαλιστές και τους συλλόγους γονέων.

Οχι στη ταξική παιδεία φωνάζουν.

Μόνο που το προσφιλές ποδοσφαιρικό παράδειγμα που επικαλούνται πάντα,

το ξεχνάνε, σ αυτή τη περίπτωση.

Το ποδοσφαιρικό ανάλογο, είναι:

Ολοι στη πρώτη εθνική

Ολοι στο τσαμπιονς ληγκ

Ολοι στην Εθνική ομάδα.

Οχι ταξικές διακρίσεις.

Φαινεται γελοίο;

Μα το ανάλογο που γίνεται στη παιδεία χρόνια τώρα, γιατί να είναι σοβαρό;;

Συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες του 10,

του 8, του 4, και του 0,9.

Αυτή η κοινωνία, τους χρειάζεται!!!!

Σχόλια

27/08 10:33  Sukhoi
εν μερει δικαια αυτα που γραφεις ...
αλλα και πολυ ρατσιστικα ...

εχω δει αγραμματους που λες στην ζωη μου ... αλλα πολυ παιδευμενους ...

εχω δει γραμματισμενους τυπου Αλογοσκουφη & Παπαντωνιου ... να διαλυουν μια χωρα ..

ο μπακαλης της γειτονιας μου ομως που ουτε την τεταρτη δημοτικου δεν εβγαλε ... και λογαριασμους ξερει να κανει και υγειη επιχειρηση διευθυνει ...

Η αγορα ειναι εκεινη που εξισοροπει τα παντα ... και οχι εσυ που με την κριση σου βγαζεις αχρηστους και αγραμματους ολους οσους δεν εγραψαν 15 και ανω στις πανελληνιες ...
27/08 10:46  Α45
Το ότι τα σημερινά παιδιά μιλάνε με 500 λέξεις το πολύ,δεν είναι ρατσιστικό,η πραγματικότητα είναι...το ότι ακόμα και οι μαθητές του 18 δεν γνωρίζουν τι σημαίνει το Ελ. στο "Ελ.Βενιζέλος" είναι μία πραγματικότητα...το ότι το 80% των παιδιών αυτών θα πρέπει να γίνουν αγρότες η εργάτες με 400 ευρώ το μήνα,είναι μία πραγματικότητα που πολύ σύντομα θα την επιβάλλει η οικονομική συγκυρία...
Αυτά που γράφει ο Ηρακλής,μου θυμίζουν την ανεπανάληπτη Αντζελα Δημητρίου που έλεγε ότι η κόρη της είναι μορφωμένη και μάλιστα έχει 2 πτυχία! κομμωτικής και αισθητικής...
27/08 10:50  zaftheo
Εύγε Ηρακλή. Συμφωνώ απόλυτα.

Στην Ελλάδα σχεδόν τα πάντα βρίσκονται υπό καθεστώς σύγχυσης και αυτό είναι το πολύ μεγάλο πρόβλημα.
π.χ ακόμη και στο προηγούμενο σχόλιο (Sukhoi) βλέπω να μπερδεύουμε την ικανότητα του να επιτύχει κάποιος επαγγελματικά με το να σπουδάζει στην ΤΕ. Αγαπητέ το να είναι κάποιος επιτυχημένος μπακάλης δε σημαίνει ότι πρέπει δικαιωματικά να εισαχθεί στην ΤΕ. Επίσης το να αποφοιτήσει κάποιος από την ΤΕ δε σημαίνει ότι de facto θα γίνει επιτυχημένος μπακάλης.
Στο παρόν κείμενο του Ηρακλή δεν κρίνεται η ικανότητα επιτυχίας του καθενός αλλά το αν είναι "δίκαιο" να ευτελίζεται η ΤΕ με την εισαγωγή υποψηφίων οι οποίοι δεν έχουν στοιχειώδεις γνώσεις.

Να αναφέρω χαρακτηριστικά ότι στη Λογιστική του ΤΕΙ Μεσολογγίου εισήχθη "επιτυχόντας" από το ΕΠΑΛ με βαθμολογία 8 μορίων! Δηλαδή με 0,004/20! Δηλαδή Σε ένα μόνο μάθημα έγραψε το ονομά του χωρίς ορθογραφικό λάθος.
27/08 10:52  zaftheo
... 0,08/20...
27/08 10:58  oberon
"Ομως, εκτός από την υποκρισία της κοινωνίας, έχουμε και την υπερφίαλη κρίση της Ελληνικής νεολαίας, η οποία θεωρεί αυτοδίκαιο δικαίωμα, ότι αφού πήγε πενταήμερη με το Λύκειο, πρέπει να καταλάβει μία θέση σε Ανώτατο Ιδρυμα."

Φίλε μου το πρόβλημα είναι με αυτούς που μπαίνουν σε ΑΕΙ χωρίς να πάνε πενταήμερη, για να σπασικλιάσουν.

Τα υπόλοιπα είναι μικροπροβλήματα.

27/08 11:00  Α45
Και αυτός μετά zaftheo,αφού τελειώσει τη σχολή με τα χίλια ζόρια,θα πάει να δουλέψει,θα πάρει 600-700 ευρώ και θα κάνει απεργίες και διαδηλώσεις για τα "δικαια" αιτήματα των εργαζομένων...
Εχω πει εκατοντάδες φορές ότι καλύτερα να είσαι γκαρσόνι,αλλά καλό γκαρσόνι,παρά επιστήμονας που θα πεινάει...αλλά αυτή η τελειωμένη κοινωνία που ζούμε έχει μάθει μόνο να ζητάει,να απαιτεί και να μην παράγει τίποτα...και μετά μας φταίει το μνημόνιο,το ΔΝΤ,ο ΓΑΠ και πάει λέγοντας...
27/08 11:00  broker1
πως θα μπαινανε οι αλβανο-πακιστανο-3τοκοσμικοι στα ΑΕΙ τοτε?
27/08 11:05  oberon
Και στο ΤΕΙ θα πάει κ-α-ι αυτός με τα 8 μόρια και αυτός με τα 18.000 μόρια για καφέ, για να νοικιαστεί καμιά γκαρσονιέρα, για να υπάρχουν καθηγητάδες και πάει λέγοντας.

Ένα στα τόσα (γιατί δ-ε-ν είναι όλα τα παιδιά ίδια) θα βρει ένα καθηγητή με ενδιαφέρον (γιατί δ-ε-ν είναι όλοι οι καθηγητές ίδιοι) και θα διαπρέψει.

Αυτή είναι η αλήθεια για μένα. Αν θες πάμε μ-α-ζ-ί να μιλήσουμε με τα παιδιά - εγώ το κάνω χρόνια.

Αν δεις να έχω δίκιο, ξανασκέψου αν υποκρίνεσαι και εσύ κάτι ...

27/08 11:21  strezov
Τα πάντα στη ζωή αξιολογούνται .
Και η βαθμολογία εισαγωγής με όσες ενστάσεις και αν υπάρχουν δεν παύει να είναι μία αξιολόγηση.
Οταν λοιπόν αυτή την καταργείς στην ουσία δεν πιστεύεις καν στην αξία των Σχολών και της εκπαίδευσης γενικότερα.
Οσο για κάποια σχόλια έχω να πώ ότι η αξιολόγηση δεν είναι ρατσισμός .
27/08 11:25  zaftheo
"Ένα στα τόσα (γιατί δ-ε-ν είναι όλα τα παιδιά ίδια) θα βρει ένα καθηγητή με ενδιαφέρον (γιατί δ-ε-ν είναι όλοι οι καθηγητές ίδιοι) και θα διαπρέψει."

Αυτό όμως Σ-Ι-Γ-Ο-Υ-Ρ-Α δεν θα είναι το παντελώς ανεκπαίδευτο του 0,08. Το οποίο δυστυχώς θα αποφοιτήσει με το ισχύον σύστημα.
Επίσης αυτό που θα διαπρέψει θα "αποδημήσει" όπως όλοι οι διαπρέποντες Έλληνες μιας και στην ημεδαπή θα "χαθεί" μέσα στον συναγελασμό των μικροσυμφερόντων και της απόλυτης ισοπέδωσης των πάντων.

Δεν διαφωνώ με το να εισάγονται πολλοί. Διαφωνώ με το να αποφοιτούν όλοι. Θα έπρεπε να υπάρχει ένα "ξεκαθάρισμα" σε ένα προπαρασκευαστικό έτος φοίτησης σε κάθε σχολή.


27/08 11:40  broker1
η αξιοκρατια υπερισχυει ακομα και της συμπαθειας προς τους τριτοκοσμικους και τους εγκληματιας κυριε στερζωφ,που μαθατε να πιπιλατε κι εσεις την καραμελα του ρατσισμου.Φιλευσπλαχνοι προοδευτικοι της δεκαρας,να που καταντησατε ολο το συστημα,χρεωκοπησατε κι εσεις και τα μυαλα σας!
27/08 11:46  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Ηρακλή καλημέρα.

Στο θέμα της παιδείας κι εγώ έχω, όπως κι εσύ και πολύς ακόμα κόσμος, αυξημένη ευαισθησία. Η άποψή μου μάλιστα επί του θέματος είναι ότι ΟΛΟΙ οι εν ζωή Υπουργοί παιδείας και οι Γ.Γ. του υπουργείου, από τη μεταπολίτευση κι εντεύθεν (μαθητευόμενοι μάγοι στην καμπούρα του πιό τρυφερού στελέγχους της κοινωνίας μας και διαμορφωτή του μέλλοντος της πατρίδας μας), θα πρέπει να δικαστούν (και καταδικαστούν) επί εσχάτη προδοσία (τους λόγους δε χρειάζεται να τους αναλύσω, τους βλέπει κανείς στην ποιότητα της σημερινής κοινωνίας και στα γραπτά των εξεταζομένων) και απιστία.
Κατόπιν πρέπει να γίνει ένας μεγάλος έλεγχος στα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων: α) Έλεγχος προσόντων όλων των διδασκόντων και β) Πόθεν Έσχες (ο κόσμος το 'χει τούμπανο) και να κοπούν αρκετά κεφάλια.

Κι ενώ συμφωνώ με όλα όσα λές, ακόμα και με την οργή σου (την οποία σε άλλες σου αναρτήσεις δε συμμερίζομαι), χαλάς όλη την εικόνα με το πολύ αυστηρό - έως υπερβολικό "Μαθητής που τελειώνει το σημερινό Λύκειο με βαθμό κάτω από 15, είναι παντελώς αγράμματο άτομο".

Τέλος, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ είναι αυτό που γράφεις στο τέλος: "Συγχαρητήρια σε όλους τους επιτυχόντες του 10, του 8, του 4, και του 0,9. Αυτή η κοινωνία, τους χρειάζεται!"

Τα παιδάκια αυτά δε φταίνε σε τίποτα απολύτως Ηρακλή! Άλλοι τους βάζουν τους κανόνες. Άλλοι χειραγωγούν (προς το παρόν) το μυαλό και τη ζωή τους. Την δε κοινωνία την έχουμε διαμορφώσει εσύ (σε βάζω πρώτο επειδή είσαι πρεσβύτερος), εγώ και οι γονιοί τους. Εμείς οι μεγαλύτεροι είμαστε σάπιοι και μεταδίδουμε τη σαπίλα μας στα παιδιά μας. Δεν τους αξίζει αυτή η κοινωνία όπως λανθασμένα κατ' εμέ αναφέρεις, αλλά αυτή η κοινωνία τα δημιούργησε. Το βλέπεις ανάποδα Ηρακλή.
Γι αυτό πρόσεχε σε παρακαλώ τι λές και πόσο αυστηρός είσαι, γιατί σε τελική ανάλυση δεν είσαι ούτε εσύ (όπως ούτε κι εγώ) άμοιρος ευθυνών (για να το πω διαφορετικά: ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο βαλλέτω) και φυσικά γιατί με όποιο μέτρο κρίνεις θα κριθε
27/08 11:50  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
με όποιο μέτρο κρίνεις θα κριθείς,

Κάνεις ένα λάθος Ηρακλή που κάνω κι εγώ: Είσαι αυστηρός και απόλυτος και ενώ μπορεί να έχεις 100% δίκιο να το χάνεις.
Υπάρχουν και αποχρώσεις του γκρίζου φίλε μου, όχι μόνο άσπρο και μαύρο.

Φιλικά
27/08 12:37  strezov
broker1
Σου επιστρέφω όλα όσα γραφεις δεν με αγγίζουν.
Οσο για το ρατσισμό μάθε να τον διακρίνεις και να μην τον ταυτίζεις απλά με την διαφορά.
27/08 12:38  Ηρακλής
Προς όλους όσους δεν θέλουν να είναι υποκριτές με τον εαυτό τους:
1.- Εχετε δει τα θέματα των εξετάσεων;
2.- Εχετε δει γραπτά σημερινών μαθητών;
3.- Εχετε δει συμπεριφορές ανάξιων αλλά κομματικών "φοιτητών";
4.- Ξέρετε ότι αυτός με το 0,08, αν είναι πολύτεκνος θα έρθει με μετεγγραφή σε τμήμα με βάση 16;
5.- Τα παιδιά που "δεν φταίνε" τα έχετε ζήσει όταν παίρνουν βαθμό 2 σε μάθημα, πως αντιδρούν;
Κανένας δεν τσουβαλιάζει τα παιδιά. Οι διακρίσεις υπάρχουν πάντα, μόνο που πίσω από τους δυο τρεις καλούς, κρύβουμε μία άχρηστη κοινωνία.
Και αυτή τη κοινωνία, που την έφτιαξα εγώ ο ίδιος, είτε με τις πράξεις μου, είτε με τις παραλήψεις μου,δεν μπορώ να μην τη βλέπω.
Η βάση έχει καταργηθεί προ πολλού, στην ηθική, στην εντιμότητα, στην αλληλεγγύη, στην αξιοκρατία. Η κατάργηση της στις εξετάσεις, απλά αναδεικνύει με μετρήσιμα παραδείγματα, αυτό που υποκριτικά αρνούμαστε όλοι.
Οτι έχουμε δημιουργήσει μία κοινωνία μετρίων, όπου το μέτριο το πονηρό και το αυθάδες, υπερισχύουν του άριστου, του αγαθού, και του σεμνού.
Στα πλαίσια αυτά εντάσσεται και το άρθρο αυτό, τίποτε λιγώτερο , τίποτε περισσότερο.
Οσο για τη παιδεία, τη ζω 35 χρόνια από μέσα, και από πολύ μέσα, και υπάρχουν άρθρα μου που έχουν καταγγείλει από τους θυρωρούς του Υπουργείου Παιδείας που "νομοθετούν", μέχρι τη σαπιλα του Πανεπιστημιακού κατεστημένου.
Και αυτά τα ξέρετε όλοι, αλλά, δεν μιλάτε.
Δεν ξέρετε ότι παιδιά πανεπιστημιακών γιατρών γράφονται σε σχολές της ρουμανίας, και παίρνουν μετεγγραφή στην Ελλάδα, ως ασθενείς με καρκίνο στο τελευταίο στάδιο, αλλά ως εκ θαύματος επιζούν;
Δεν ξέρετε ότι υπάρχουν πτυχιούχοι Ιατρικής και Πολυτεχνείων, που μπήκαν στις Σχολές χωρίς καν να δώσουν εξετάσεις, με πλαστά πιστοποιητικά;
Δεν ξέρετε ότι η Ελληνική δικαιοσύνη, απεφάνθει ότι είναι πλαστά τα χαρτιά εγγραφής, αλλά έγκυρο το πτυχίο στο οποίο η πλαστή εγγραφή οδήγησε;
Δεν ξέρετε τελικά ότι η κοινωνία που ΕΓΩ μαζί με σας, έφτιαξα, επιτρέπει την επιτυχία μόνο στους μέτριους και τους θρασείς;
Η μήπως εγώ ζω σε
27/08 12:41  Ηρακλής
άλλη χώρα, και όχι στην Ελλάδα του σήμερα;
27/08 13:09  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Σου είπα κάτι αντίθετο από αυτά που γράφεις Ηρακλή;

Σου είπα μόνο να είσαι πιό ελαφρύς στην κρίση σου στο προϊόν της κοινωνίας και περισσότερο αυστηρός απάνταντι στην κοινωνία που το δημιούργησε.
Τα του καίσαρος τω καίσαρι.

Ναί σε όλα όσα γράφεις, αλλά τώρα στη "δευτερολογία" σου τα λες καλύτερα.

Χαίρε.
27/08 15:06  cornelsen
Και οι μαθητές έχουν τις ευθύνες τους. Αλλά και οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς. Κυρίως όμως οι πολιτικές εξουσίες που θέλουν ΑΥΤΗΝ την παιδεία. Και την έχουν χτίσει -με πολύ.. κόπο είναι αλήθεια- εδώ και χρόνια.
Εδώ επέβαλαν το ΔΝΤ, δεν θα είχαν επιβάλλει -αν ήθελαν- μια διαφορετική παιδεία;
28/08 02:09  oberon
Ηρακλή,

Σοβαρή η προσπάθειά σου και μπράβο εκ μέρους μου.

Και σαφώς η δευτερολογία σου δείχνει κάτι ...

Ες αύριον.

Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
24 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις