ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Το Βατερλώ του Ρεχάγκελ!!!
2010 αναγνώστες
Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2010
19:55

Νικήσαμε!!!

Χάρηκα πάρα πολύ για ένα μόνο πράγμα.

Για όλους τους Ελληνες ομογενείς της Αφρικής που έχουν πάει στα γήπεδα να δούνε την ομάδα.

Είναι μεγάλη χαρά γι αυτούς αυτή η νίκη, είναι μία στιγμή πυο θα τη λένε στα παιδιά τους.

Ακούω δηλώσεις ενθουσιασμού από πολλούς.

Η ομάδα είναι τρελλή , κάνει θαύματα, ο Ρεχάγκελ έγινε προπονηταράς κλπ.

Και όμως το σημερινό παιχνίδι είναι το βατερλώ του Ρεχάγκελ!!!!

Και ας το εξηγήσω.

Εμπιστευόμουνα και εμπιστεύομαι τον  Ρεχαγκελ, και τις επιλογές του.

Ενας προπονητής που πήγε και πήρε Ευρωπαικό με καραγκούνηδες και Κατσουράνηδες και Καφέδες δεν μπορεί παρά να είναι μεγάλος προπονητής.

Στο παιχνίδι με τη Κορέα, όμως, αποδείχτηκε ότι ξέχασε το βασικό κανόνα στο ποδόσφαιρο.

ΝΑ ΑΠΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙΣ.

Και στο παιχνίδι με τη Κορέα,

εγκατέλειψε τους τρεις στην άμυνα,

γιατί πίστεψε ότι τα πόδια μας έφταναν πιο μακρυά.

Και το πληρώσαμε.

Και το Βατερλώ του προπονητή ήταν το σημερινό παιχνίδι, το οποίο απέδειξε ότι με τρεις στην άμυνα, στο παιχνίδι με την Κορέα, θα είχαμε καλλίτερη τύχη, και σήμερα μπορεί να πανυγηρίζαμε τη πρόκριση.

Και το Βατερλώ, πιθανόν να γίνει χειρότερο την επόμενη αγωνιστική, αν συμβεί εμείς να κερδίσουμε την αδιάφορη Αργεντινή, και παρ όλα αυτά να βρεθούμε εκτός Μουντιάλ!!!

Μακάρι ο Θεός να κοιμηθεί και να πάρουμε ένα βαθμό πιο πολύ από τους Κορεάτες.

Γιατί σήμερα αυτή η ομάδα απόδειξε ότι με λίγη βοήθεια μπορεί να κάνει πράγματα.

ΚΑι ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα παίζαμε για μία ώρα 11 εναντίον 10.

Και ας μην ξεχνάμε, ότι δεχτήκαμε γκολ της πλάκας.

Η πείρα μετράει σε τέτοιες οργανώσεις.

ΚΑι οι Αργεντίνοι σουτάρουν, γι αυτό πιο έμπειρο τερματοφύλακα Οττο.

Μπράβο για τη νίκη, και για τον προπονητή που κατάλαβε τι έκανε με την Κορέα,

και άλλαξε πλήρως τις απόψεις του, και μπράβο που αντέδρασε γρήγορα στην αποβολή.

Μ αυτά και μ αυτά, με τη χαρά που μας έδωσε ο τσαμπουκάς των παιδιών, κοντεύουμε να ξεχάσουμε και το προεδρικο διάταγμα για το Ασφαλιστικό.

Ρε παιδιά, λες να είναι στημένο να προκριθούμε στους 16 και μετά στους 8 και μετά στους 4, για να βρει ευκαιρία ο Λοβέρδος και ο Παπακωνσταντίνου να περάσουν όλα τα μέτρα;;;

Από αυτούς όλα να τα περιμένεις!!!

 

 

Σχόλια

17/06 20:43  epidoxos
Αν οι Νιγηριανοι επαιζαν με 11 παικτες δε ξερω τι θα γινονταν...
Αν παιζαμε εμεις με 10 εκει δε θελω να φανταζομαι...

Αλλα επειδη αυτα τα αν εινμαι υποθετικα ας μεινουμε στο θετικο...για πρωτη φορα σκοραραμε σε παγκοσμιο κυπελο και πολυ περισσοτερο κερδισαμε αγωνα...σημαντικη ενεση αυτοπεποιθησης και για αυτην την ομαδα και για οποια μελλοντικη...το παγκοσμιο κυπελο ειναι γιορτη και μονο η συμμετοχη επιτυχια...ας το γιορτασουμε και ας το χαρουμε οτι και να γινει...μια φορα στα 4 χρονια γινεται..και αμα παιζει σε αυτο και ελληνικη ομαδα ολα τα αλλα περιττευουν...

ΥΓ Θαυμασα τους Βορειοκορεατες στο παιχνιδι με τους Βραζιλιανους!
17/06 21:18  adiavastos
Έτσι είναι Ηρακλή. Δυστυχώς οι ελπίδες μας για περαιτέρω πορεία είναι μηδαμινές. Τα πράγματα θα ήταν λίγο καλίτερα αν σήμερα κάναμε (ΌΠΩς ΜΠΟΡΟΎΣΑΜΕ ) ΤΟ 3-1.
Τουλάχιστο ας παίξουμε όπως σήμερα και με την Αργεντινή, να φύγουμε αξιοπρεπώς.
Το Εξηγώ :
Η σειρά κατάταξης διαμορφώνεται από την εξης ακολουθία:
1 Βαθμοί
2 Διαφορά τερμάτων
3 Καλίτερη επίθεση
4 Μεταξύ αγώνας.

Εχουμε λοιπόν μέχρι τώρα: (http://www.fifa.com/worldcup/standings/index.html?cid=google_onebox)

1η Αργεντινή ...6β 5-1γκολ +4
2η Κορέα...3β 3-4 -1
3η Ελλαδα...3β 2-3 -1
4η Νιγηρία...0β 1-3 -2

Βάλτε κάτω τώρα τους αγώνες που μένουν να δείτε οτι αν ερθουν λογικά αποτελέσματα, μένουμε απέξω.

Το πιο "κοντινό" στην πραγματικότητα σενάριο, θα είναι νίκη της Νιγηρίας και εμείς ισοπαλία με την Αργεντινή. Όλα τα άλλα ...βράσε όρυζα. Ευτυχώς παίζουμε τελευταίοι και θα γνωρίζουμε ποιό αποτέλεσμα κυνηγάμε.

Η πλάκα είναι οτι ούτε η Αργεντινή έχει εξασφαλίσει την πρόκριση (μαθηματικά) όπως διακηρύσσουν ολοι οι ειδήμονες της συμφοράς. Και μιλάω για μαθηματική πρόκριση.
Αν δηλαδή η Κορέα κερδίσει 3-0 την Νιγηρία (γιατί οχι?) και εμείς 3-0 την Αργεντινή (χαχαχαχαχα)θα έχουμε:
1η Κορέα 6β 6-4 γκολ +2
2η Ελλάδα 6β 5-3 +2
3η Αργεντινή 6β 5-4 +1
4η Νιγηρία...
Όνειρο Θερινής νυκτός δλδ :)
17/06 21:20  Ηρακλής
αδιάβαστε
πιο πολύ φώναζα που δεν έμπαινε το τρίτο, και είχα και τους γύρω να μη καταλαβαίνουν γιατί και να θέλουν να τους το εξηγήσω στο 90.
17/06 21:25  adiavastos
Ναι ρε γμτ . ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο φώναζα και δεν με καταλάβαιναν. Και φοβάμαι οτι και οι Διεθνείς μας δεν το είχαν συνειδητοποιήσει. Δίοτι με 3-1 σήμερα Περνούσαμε ακόμα και αν χάναμε με 1-0 από αργεντινή και η Νιγηρία κερδίσει 1-0 την Κορέα.(Πιθανότατα αποτελέσματα)

Τώρα να διακινδυνεύσω μια πρόβλέψη:
1η Αργεντινή ...9 β
2η Νιγηρία...3β
3η Κορέα...3β
4η Ελλάδα...3β

17/06 21:42  Ηρακλής
Λοιπόν μελέτησα τα νούμερα.
Ολα μπορούν να συμβούν στον όμιλο.
1.- Η ελλάδα με νίκη επί της Αργεντινής με 1-0, ΔΕΝ περνάει αν νικήσει η Κορέα τη Νιγηρία με οποιοδήποτε σκόρ.
2.- Αν η Νιγηρία νικήσει τη Κορέα, περνάει δεύτερη, αν χάσουμε εμείς απο την Αργεντινή.
3.- Ακόμα και η Αργετνινή μένει έξω όπως εξήγησε ο αδιάβαστος.
Πότε περνάει η κάθε ομάδα;
1.- ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Αν δεν χάσει από την Ελλάδα, με σκόρ μεγαλύτερο από 3-0, και ταυτόχρονα δεν κερδίσει η Κορέα με σκόρ πάνω απο 3-0.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΠΙΘΑΝΟ
2.- ΚΟΡΕΑ.
Περνάει μόνο αν δεν χάσει από τη Νιγηρία, και αν το αποτέλεσμα και τα γκόλ της Ελλάδας δεν είναι καλλίτερα από τα δικά της.
3.- ΝΙΓΗΡΙΑ.
Περνάει αν νικήσει τη Κορέα, και χάσει η Ελλάδα από την Αργεντινή. ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
4.- ΕΛΛΑΔΑ. Περνάει με κάθε αποτέλεσμα καλλίτερο από της Κορέας, ή με ίδιο αποτέλεσμα αλλά περισότερα γκολ ( π.χ. ισοπαλία 0-0 ξ κορέα και 2-2 εμείς, περνάμε), εκτός από το συνδυασμό ήττα δική μας και νίκη της Νιγηρίας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Το παιχνίδι Νιγηρία - Κορέα είναι όλα τα λεφτά.
Πιθανότεροι να περάσουν είναι με τη σειρά, η Αργεντινή, ή Νιγηρία, ή Κορέα και η Ελλάδα.
Στους υπολογισμούς μας δεν ελήφθη υπ όψιν ο ... άστρ..ος! του Ρεχάγκελ!
17/06 21:44  Ηρακλής
Δεν είχα διαβάσει το 21.25 σου, αλλά βλέπω συμπίπτουμε.
17/06 22:15  epidoxos
"ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο φώναζα και δεν με καταλάβαιναν. Και φοβάμαι οτι και οι Διεθνείς μας δεν το είχαν συνειδητοποιήσει".

Ρε εσυ αδιαβαστε μηπως εισαι ο Τοπαλιδης?...σιγα μην περιμεναν οι διεθνεις να μπουν στον καπιταλ για να το καταλαβουν...
17/06 23:12  adiavastos
επιδοξε το αποτέλεσμα του προηγούμενου αγώνα το ήξεραν και όφειλαν ΟΛΟΙ (παίχτες και προπονητικό τημ) να γνωρίζουν το σκορ που κυνηγούσαν. Δηλ Νίκη με +2 τουλάχιστον. Δεν ήταν δύσκολο όπως είχε εξελιχθεί το ματς. Μάλλον όπως φάνηκε όμως, τους ήταν αρκετή η πρώτη Νίκη σε μουντιάλ. Καθόλου άσημα βέβαια.

υγ Που το κατάλαβες βρε θηρίο οτι είμαι ο Τοπαλίδης?
17/06 23:16  Personal Jesus
Χαρείτε τη νίκη και αφήστε τις αναλύσεις...;)
18/06 00:34  Ηρακλής
P;ersonal
Τα πουλάκια κελαιδάνε όταν είναι χαρούμενα.
Ομως όπως παρακολουθώ στα μέσα, πάει να γίνει έπος της Αλβανίας. Ηρεμα ρε παιδιά. Πάθος οκ, αλλά χάσατε 4-5 τετ α τετ, και μπήκανε δύο γκολ από σπόντα και λάθος απόκρουση. Συγνώμη αλλά στους παίχτες της εθνικής που έκαναν δηλώσεις, θα πρέπει τώρα στη χαρά να τους πει κάποιος ότι άλλο πάθος, και άλλο ποδοσφαιρική γνώση. Οχι τίποτε άλλο, αλλά για να μη αρχίσουμε πάλι τα δράματα έτσι και φάμε καμμιά πενταρα από Αργεντινή. Μπράβο, πιο πολύ που γυρίσατε ένα παιχνίδι που παίζατε χωρίς τερματοφύλακα, έστω και με λιγώτερους αντιπάλους, αλλά μέχρι εκεί. Μακάρι η πουτάνα η μπάλλα να μας θέλει και με την Αργεντινή, και να χαρούμε, έστω και χωρίς πρόκριση. Ας πούμε όμως σήμερα μέσα στη χαρά, ότι με Τζόρβα και Βύντρα δεν υπάρχει ελπίδα με Αργεντινή. Αφού έκανε ο Παπούς πίσω ας κάνει λίγο ακόμα. Χαλκιάς και Σπυρόπουλος και φύγαμε για τους 16!
18/06 01:15  Personal Jesus
Στο ημίχρονο κάθε παιχνιδιού υπάρχει, ξέρεις, ένας τύπος που γυρίζει στις εξέδρες και παίρνει τα χαρτάκια από όλους τους "προπονητές" για τεχνική παιχνιδιού, αλλαγές κλπ. Σε σένα έχει έρθει ?

Μετά την ήττα από (Τσιν Τσον) Κορέα και την πίκρα από τα σχόλια που άκουσαν, ε ναι το χάρηκαν πολύ. Ο Σαλπιγγίδης βγήκε σχεδόν δακρυσμένος. Και την πεντάρα από Αργεντική μπορεί και να την περιμένουν. So ? Εγώ δεν είδα κανέναν να λέει ναι ναι θα προκριθούμε. Στην ηθική ικανοποίηση αναφέρθηκαν.
Η Ισπανία έχασε από Ελβετία, με το χέρι του χαζού ισοφάρισε την Αγγλία η ανύπαρκτη ποδοσφαιρικά Αμερική. Μπάλα είναι σου γελάει και καπάκι σε @αμάει :)
Ξαναγράφω λοιπόν : Χαρείτε τη νίκη και αφήστε τις αναλύσεις ... :)
18/06 01:38  Α45
Σε αυτό το Mundial θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις...είδατε πως το Μεξικό διέσυρε την Γαλλία?

Αν η Κορέα φέρει έστω ενα Χ με την αποδεκατισμένη Νιγηρία,το δικό μας παιχνίδι που ακολουθεί δεν θα έχει κανένα νόημα...Θα παίξουμε ελεύθερα,απέναντι σε μία Αργεντινή που ανάλογα θα επιλέξει πρώτα,πρώτα με ποιά ενδεκάδα θα κατέβει...
Αν έχει κερδίσει η Νιγηρία,προφανώς θα κατέβει με τα δεύτερα...

Και κάτι τελευταίο για τους ειδήμονες...δεν αλλάζεις ενδεκάδα και μάλιστα τερματοφύλακα στο τελευταίο και κρίσιμο παιχνίδι...
18/06 01:43  Α45
Και για να μην παρεξηγηθώ για το Χ της Κορέας,δεν νομίζω ότι πιστευει κανείς σοβαρά ότι μπορούμε να κερδίσουμε την Αργεντινή...
18/06 02:04  Ηρακλής
Α45
Με Τζόρβα, κάτσε να μετράς.
Οσο για τη νίκη, να είσαι σίγουρος ότι δεν θα είμαστε μακρυά. Η κορέα κόντευε να τους φέρει τούμπα μέχρι το 70.
18/06 08:58  Α45
Καλημέρα Ηρακλή,

πάντα μου άρεσαν οι ποδοσφαιρικές συζητήσεις...έχουν πάθος και μία αγνότητα που δεν την βρίσκεις αλλού,διότι δεν υπάρχει σκοπιμότητα,δεν υπάρχει συμφέρον...Υπάρχει μόνον η ανάγκη του καθενός μας να αποδειχθεί "γνώστης" και "σωστός"...
Το δια ταύτα είναι ότι τα τελευταία χρόνια το Ελληνικό ποδόσφαιρο έχει καταφέρει κάτι που δεν εξηγείται λογικά.Με μια γενιά μέτριων ως απλά καλών ποδοσφαιριστών,να έχει αποτελέσματα που δεν είχε τις εποχές που υπήρχαν μεγάλα ταλέντα.Οτι δεν κατάφεραν ο Δομάζος,ο Λουκανίδης,ο Παπαιωάννου,Ο Δεληκάρης,ο Χατζηπαναγής,ο Μαύρος,ο Σαραβάκος και τόσοι άλλοι,το κατάφεραν ο Καραγκούνης,ο Ζαγοράκης,ο Χαριστέας και ο Βύντρας...
18/06 09:21  test
Ηρακλή Καλημέρα,
Αδικείς τον εαυτό σου όταν ασχολήσε με οικονομικά και αθλητικά. Βέβαια ακολουθείς τις αθλητικές εφημερίδες όπου καμμία τους δεν είχε χθες πρώτο θέμα την εθνική, αλλά σήμερα μετά την νίκη, εκτός των κάφρων Πρωταθλητή και Γάτας, όλες την εκεθειάζουν.
Όσο για τον Τζόρβα, με την απόκρουση που έκανε ρεφάρισε το λάθος του.
Η Χιλή έκανε την πρώτη της νίκη μετά από 60 χρόνια σε παγκόσμιο κύπελλο. Ας χαρούμε έστω πρόσκαιρα πια για λίγο σ'αυτή την θλιβερή σε ειδήσεις χώρα μας
18/06 10:03  Ηρακλής
Test
καλημέρα, αλλά με αδικείς.
Εγραψα πριν από το παιχνίδι με την Κορέα, ότι συμφωνώ με την ενδεκάδα Ρεχάγκελ, όταν οι άλλοι έλεγαν, γιατί άφησε έξω Κυριάκο , Παπασταθόπουλο.
Διαφώνησα , στη διαρκεια του παιχνιδιού όταν κατάλαβα ότι δεν παίζει με τρεις στην άμυνα, αλλά με 4 στην ευθεία.
Φώναξα ότι μετά το πρώτο γκολ, αφού είδε τη τρικυμία στο κέντρο, έπρεπε να περάσει μέσα Κυριάκο και να πάει Βύντρα στη θέση του.
Και πριν από το ματς με τη Νιγηρία, επικρότησα τη λογική τριών κεντρικών, ως τη μόνη ικανή να φέρει αποτελέσματα σ αυτή την ομάδα.
Ακόμα και τώρα μετά τη νίκη επιμένω ότι ο Τζόρβας, είναι ανέτοιμος για τέτοια διοργάνωση.
Ξέρω να χαίρομαι τις νίκες, αυτό είναι άλλωστε και το νόημα του άρθρου μου, ότι αυτή η νίκη, έκανε το Ρεχάγκελ, και κατάλαβε τι έκανε με την Κορέα. Συμφωνούσα και συμφωνώ και τώρα με τις επιλογές του πριν τον αγώνα με τη Κορέα, διαφωνώ με την τελείως αργοπορημένη του αντίδραση με Σάλπι, και τη μη διόρθωση του συστήματος άμεσα.
Χτες, με την αποβολή, άλλαξε το σύστημα αμέσως και μπράβο του.
Πάντως όλη αυτή η κριτική φανερώνει φίλε ένα πράγμα.
Οτι ΕΜΕΙΣ πιστεύουμε ΠΙΟ ΠΟΛΥ σ αυτή την ομάδα, γι αυτό και θεωρούμε ότι μπορούσε να προκριθεί, ακόμα μπορεί.
Είμαι στα γήπεδα 53 χρόνια, ε, άσε με να λέω και καμμιά άποψη.
Προσοχή, άποψη, όχι κακία όπως κάποιοι κολωτούμπες.
18/06 10:06  Ηρακλής
Φίλε
Ξαναδιάβασε το άρθρο μου ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑΣΟΥ της 12.5.2010, πριν από τους αγώνες, και πες μου αν είμαι των αθλητικών εφημερίδων ή αυτόνομος.
18/06 10:11  Ηρακλής
Α45
Με έκανες και ξαναδιάβασα κι εγώ το άρθρο Εθνική Ελλάδος γιάσου.
Εκεί λοοιπόν έχω ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ.

1.- Η ΕΘΝΙΚΗ μας, δύσκολα θα φάει παραπάνω από δύο γκολ, στα τρία ματς της προκριματικής φάσης.

2.- Δύσκολα θα χάσει παιχνίδι, και αυτό ΔΕΝ θα συμβεί παραπάνω από μία φορά, στη προκριματική φάση.

3.- Η ΕΘΝΙΚΗ, ΔΕΝ θα φύγει από τη Νότια Αφρική έχοντας κάνει ΜΟΝΟ τρία παιχνίδια!

Μεχρι στιγμής δεν έχω πέσει έξω σε όλα.
Το 2 ισχύει, το 3 παίζεται, το 1 έχει ξεφύγει μόνο 1 γκολ μέχρι στιγμής.
18/06 10:17  Ηρακλής
Ξαναδιάβασα και τα σχόλια μου τότε.
Για διάβασε αυτό που γράφτηκε λίγο μετά τη λήξη του αγώνα με τη Κορέα:

"12/06 16:57 Ηρακλής

Το παιχνίδι τελείωσε.
Συμφωνούσα με την ενδεκάδα, γιατί πίστευα ότι ο Κατσουράνης θα παίξει τρίτος κεντρικός αμυντικός, δυστυχώς όμως παίξαμε πρακτικά με 4 στην ευθεία. Λάθος της ευθείας και γκόλ.
tidiabazw
Δεν παίζεις τίμια.
Γράφεις το σχόλιο σου στις 16.09, όταν σχεδόν έχει τελειώσει το παιχνίδι;
Συμφωνούα με τα γρήγορα σέντερ μπάκ, όπως και πίστευα ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ γκόλ, ότι πρέπει να βγει ο Βύντρα γιατί ήταν σε πολύ κακή μέρα.
Τέλος πάντων.
Το θέμα είναι ότι αυτή η ομάδα, δεν έχει πλεόν δυστυχώς ΚΑΝΕΝΑ παίκτη προσωπικότητα, και μόλις ένα παίκτη με αγωνιστικό τσαμπουκά που δεν ανέχεται να χάνει, τον Τοροσίδη.
Πάντως πιστεύω ότι, αν ο Ρεχάγκελ, γυρίσει στους τρεις κεντρικούς αμυντικούς, με τον Κυριάκο μέσα, θα πάμε καλά στη συνέχεια.
Πιθανόν με τον Κυριάκο μέσα σήμερα, να είχε κάνει δύο γκόλ με 10 κόρνερ που πήρε.
Να μη ξεχνάμε ποιοι είμαστε ποδοσφαιρικά, και να αφήσουμε τους λεονταρισμούς των αμυντικών εκσυγχρονισμών.
Τρεις στο κέντρο της αμυνας και θα μείνουμε στα δύο γκόλ παθητικό."
18/06 10:21  anathema_g13
Τα φάουλ που εκτελούνται με ανάποδο πόδι σαν σέντρες και παίρνουν κατεύθυνση προς την εστία είναι από τα πιο πονηρά και δύσκολα για κάθε τερματοφύλακα.

Αυτό έκανε και ο Ούτσε εχθές. Φάουλ από αριστερά εκτελεσμένο με το δεξί και η μπάλα με τροχιά προς το τέρμα.
Ο τερματοφύλακας πρέπει να εκτιμήσει αν προλαβαίνει να βγει με γροθιές προλαβαίνοντας την μπάλα πριν έρθει σε επαφή με οποιονδήποτε παίχτη. Αν δε γίνει αυτό τότε είναι θέμα τύχης σε μεγάλο βαθμό.
Είτε επιλέγει να μείνει στην τροχιά της μπάλας οπότε αν κάποιος (ακόμα και αμυνόμενος) της αλλάξει την πορεία ο τερματοφύλακας θα το φάει όρθιος είτε βλέπει που μπορεί να γίνει η επαφή και πέφτει προς τη μεριά που εκτιμά ότι θα πάει η μπάλα.
Ο Τζόρβας περίμενε επαφή στο κεφάλι του Νιγηριανού που βγαίνει στην πλάτη της άμυνας (ο ODEMWINGIE αν δεν κάνω λάθος) και εκτιμά ότι θα της δώσει αντίθετη πορεία γι' αυτό και ενστικτωδώς ξεκινά να πέφτει αριστερά ενώ η μπάλα πάει ανέπαφη στο δεξί πλαϊνό του τέρματος. Μάλιστα στο ριπλέι φαίνεται πως ο Νιγηριανός στο τέλος σκύβει αφήνοντας την μπάλα να περάσει από πάνω του αν και μάλλον αυτό το κάνει κατά λάθος...
http://www.youtube.com/watch?v=n-pHvOZprYY
18/06 10:24  Α45
Ε,όχι βρέ Ηρακλή και να κάνουμε το άσπρο μαύρο...

Το 1 το έχασες...το 2 παίζεται,το δε 3 παίζεται επίσης...

Αποψη όλοι μπορούμε να έχουμε,προπονητές να μην γινόμαστε...εκεί είναι η διαφορά.Το έχουμε αυτό οι Ελληνες...ξερόλες,ειδήμονες σε όλα...προπονητές,οικονομολόγοι,σεισμολόγοι,ακόμα και πρωθυπουργοί...μόνο,που όταν τύχει να κάτσουμε στην αντίστοιχη καρέκλα,κάνουμε γαργάρα όσα λέγαμε...
Κλασσικό παράδειγμα ο Αλέφαντος...γραφικός,εμπαθής,όποτε κάνανε το λάθος να τον πάρουνε σε ομάδα το μετανοιώσανε σε 1 βδομάδα...κατά τα άλλα,είναι προπονητής!
18/06 10:29  anathema_g13
Μιας και ανέφερε τον Αλέφαντο ο A45, εχθές μετά την αποβολή του Νιγηριανού και την αλλαγή σκηνικού με την πλήρη εκμετάλλευση των νέων δεδομένων από την Εθνική μας θυμήθηκα και τον ανεπανάληπτο Βασίλη Δανιήλ που σε αγώνα με την Γερμανία του έτυχε κάτι ανάλογο. Κι ενώ το παλεύαμε όσο έπαιζαν 11 εναντίον 11, οι Γερμανοί πήραν κόκκινη και αντί να τους ζορίσουμε μας έβαλαν άλλα 3...
"Η κόκκινη που πήραν μας αποσυντόνισε και μας μπέρδεψε" είχε δηλώσει ο θεούλης! :)
18/06 10:34  Α45
Να πώ κάτι απλό? έχει προπονήσει ποτέ Ελληνας προπονητής ξένη ομάδα,έστω και μεσαία?
Εδώ είμασταν τυχεροί και φέραμε έναν προπονητή που πήρε ξυλοκόπους και τους έκανε πρωταθλητές Ευρώπης,τους πήγε στο Mundial και εμείς του κάνουμε και κριτική...τα καραγκιοζιλίκια του Παναγούλια στην Αμερική τα ξεχάσαμε? που τους έτρεχε απο δεξίωση σε πάρτυ για να τα οικονομήσει?
18/06 10:37  anathema_g13
18/06 10:41  Ηρακλής
Αναθεμα
Η άποψη μου για τον Τζόρβα δεν στηρίζεται μόνο στα γκολ. Το παιδί φάινεται ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου. Σε καμμία φάση δεν είναι σε σωστή θέση. Δεν νομίζω πως είναι ο καλλίτερος που έχουμε εκεί κάτω.
18/06 10:45  adiavastos
Καλημέρα

Μια διόρθωση που αφορά στο τελευταίο παιγνίδι της εθνικής με την Αργεντινή.

Όπως άκουσα εχθές, δε θα γνωρίζουμε το αποτέλεσμα του άλλου αγώνα εκ τω προτέρων γιατι απλούστατα, το τρίτο ματς γίνεται ταυτόχρονα από όλες τις ομάδες. ¨Αρα τα πράγματα δυσκολεύουν επειδή η Αργεντινή με κανένα τρόπο δεν θα είναι εξασφαλισμένη εκ των προτέρων.
18/06 10:49  anathema_g13
Νομίζω ότι και οι 3 τερματοφύλακες μας είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο οπότε μικρή σημασία έχει ποιος θα παίζει. Ίσως ο Χαλκιάς να είναι πιο έμπειρος όμως καλό θα ήταν να προκύψει ένας νεότερος (από Τζόρβα - Σηφάκη) ώστε να πάρει παιχνίδια και παραστάσεις και να είναι σταθερά τερματοφύλακας της Εθνικής και στο μέλλον.
Απλά, είδα πως πολλοί τον σταυρώνουν για το γκολ που φάγαμε από τη Νιγηρία αλλά και για το πρώτο από την Κορέα. Θα μπορούσε να είχε καθαρίσει με εξόδους τις δύο φάσεις αλλά δεν είναι μόνο δική του ευθύνη αυτά τα γκολ.
Αυτό που δε μου άρεσε ήταν που φάνηκε να τα χάνει μετά το γκολ με ενδεικτικό παράδειγμα το κόρνερ που παραχώρησε χωρίς λόγο αμέσως μετά. Τουλάχιστον έκανε καταπληκτική απόκρουση στο τετ-α-τετ στο δεύτερο ημίχρονο και μετά κοιμήθηκε ο θεός και ο Obasi το έχασε σε κενό τέρμα...
18/06 13:29  Α45
Σε αυτά τα τουρνουά μετράει πολύ η εμπειρία...το βλέπουμε στις επιλογές των προπονητών όλων των ομάδων.Ο Τζόρβας έχει ασφαλώς μικρή διεθνή πείρα,ο Σηφάκης ακόμα μικρότερη...Αρα,μένει ο Χαλκιάς...επιμένω όμως,ότι δεν είναι αυτή η ώρα για αλλαγή τερματοφύλακα...
18/06 13:38  jorgos
Καλημέρα
Ο Ρεχάγκελ έπρεπε να ρισκάρει και να χτυπήσει πιο δυνατά τον αγώνα μετά την αποβολή του Νιγηριανού, για να πάρουμε το παιχνίδι με μεγαλύτερη διαφορά τερμάτων. Όπως έχουν τώρα τα πράγματα έχουμε πολύ λίγες πιθανότητες πρόκρισης. Οι Νιγηριανοί θα είναι αδιάφοροι στον τελευταίο αγώνα και το πιο πιθανό είναι να νικήσει η Κορέα, που θα παίξει σίγουρα με πολύ πάθος.
18/06 13:45  anathema_g13
jorgos,
οι Νιγηριανοί δεν θα είναι αδιάφοροι.
Θεωρώντας πως η Ελλάδα θα ηττηθεί από την Αργεντινή που, καλώς ή κακώς, είναι το πιο φυσιολογικό αποτέλεσμα ακόμα κι αν βάλει τα δεύτερα ο Diego, στους Νιγηριανούς αρκεί νίκη με μισό-μηδέν επί της Κορέας για να περάσουν.
Όλα ανοιχτά είναι. Εμάς μας βολεύει νίκη της Νιγηρίας και να τσιμπήσουμε έστω το βαθμό από την Αργεντινή.

Α45,
συμφωνώ.
18/06 13:51  adiavastos
anathema 100% σωστός.

Εκτός αν κοιμηθούν οι 12 θεοί του Ολύμπου, ο δικός μας, ο Αλλαχ και δεν ξέρω γω ποιός άλλος, και το ρίξουν στο σορολόπι οι Μέσι , Ροντριγκεζ, Μιλίτο κλπ ενώ ταυτόχρονα εμεις δεν χάνουμε τα τετ α τετ οπότε να κερδίσουμε 3-0 την Αργεντινή και να προκριθούμε ανεξάρτητα από τα άλλα αποτελέσματα!
18/06 14:02  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
αδιάβαστε, το άλλο με τον τοτό το ξέρεις?
18/06 14:05  Ηρακλής
Λοιπόν το καλύτερο σενάριο είναι να έρθουν 0-0 οι κορεάτες και να έρθουμε 2-2 εμείς με την Αργεντινή, οπότε περνάμε.
18/06 14:21  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
σωστος Ηρακλή. δύσκολο μεν ορατό δε...
18/06 14:29  anathema_g13
adiavastos,
και να θέλουν να κοιμηθούν όλοι αυτοί θα τους ξυπνάνε οι βουβουζέλες! :)

Όλα τα λεφτά αυτές οι 2 φάσεις:
http://www.youtube.com/watch?v=yf7xWNhqyvM

Γεια σου Σόλωνα!
18/06 15:27  adiavastos
anathema
:)
Σόλων : Να πούμε και καμμιά μ...κια. Μη φτιάχνεσαι κιόλας :)
18/06 15:29  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
γειά σου Πανάθα. Σε πεθύμησα!
Αδιάβαστε οκ έτσι ακριβώς...
18/06 21:16  test
Ηρακλή η άποψή μου είναι ότι ο Ρεχάγκελ, έχει ευτυχώς για τους Έλληνες, αποδείξει την όποια αξία του, εμείς βέβαια μπορούμε να κάνουμε την κριτική μας αλλά θα ήταν κουτό να ισχυρισθούμε ότι ξέρουμε κάτι περισσότερο από αυτόν. όσο για τα οικονομικά που ανέφερα, ξέρεις φαντάζομαι ότι αυτοί που κατευθύνουν τις τύχες του πλανήτη έχουν την δύναμη και πετυχαίνουν τους στόχους τους, τώρα να υποδεικνύουμε εμείς στον κάθε πρωθυπουργό/υπουργό το τι πρέπει να κάνει, είναι μάλλον άσκοπο γιατί αυτοί ξέρουν πράγματα που εμείς αγνοούμε
20/06 19:48  jerri
Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι απίθανο...
Όταν βέναια ο αντίπαλος έχει αρχή Μέσι και τέλος τα πράγματα δυσκολεύουν...
Α45
Ο Χατζηπαναγής έπαιξε στην Εθνική μόνο σε ένα ή δύο φιλικά...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
19 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις