ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΝΑ γιατί δεν γίνεται να πτωχεύσουμε, κορόϊδα...
2186 αναγνώστες
Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010
09:41

 

 
 
ΠΙΝΑΚΑΣ Ι: Συνολικό χρέος, δημόσιο και ιδιωτικό
 
Χώρα
Συνολικό Χρέος*
Δημόσιο Χρέος**
Ιδιωτικό Χρέος
 
 
 
 
Ελλάδα
248%
124,90
123,1%
Γερμανία
285%
76,70
208,3%
Ιταλία
315%
116,70
198,3%
Γαλλία
323%
82,50
240,5%
Πορτογαλία
323%
84,60
238,4%
Μ. Βρετανία
466%
80,00
386,0%
Πηγή: Συνδυασμός στοιχείων από Κομισιόν,McKinsey Global Institute και μελέτη της Deutsche Bank, σύμφωνα με την οποία το ιδιωτικό χρέος της Ελλάδας είναι 123% του ΑΕΠ, ενώ της Πορτογαλίας 239%
Πίνακας: Β. Βιλιάρδος
*    Δημόσιο και ιδιωτικό, εσωτερικό και εξωτερικό
**   Πρόβλεψη 2010

 

Στις 14 ιουνίου η Ελλάδα θα κυρήξει πτώχευση!!!!

Τρεχάτε!!!!

Διαβάστε αναλύσεις περισπούδαστων οικονομολόγων,  για τη πιθανή πτώχευση της Ελλάδος, ότι η Ελλάδα δεν θα τα καταφέρει, κλπ. κλπ.

Ε, λοιπόν, εγώ που δεν σκαμπάζω και πολλά οικονομικα σας λέω ότι

ΔΕΝ ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΟΥΜΕ.

Δείτε ρε κορόιδα, το πιο πάνω πίνακα, που τον πήρα από το μπλογκ του Βιλιάρδου.

ΤΙ ΛΕΕΙ;

Λέει ότι το συνολικό χρέος της χώρας μας, είναι το μικρότερο από όλες τις μεγάλες δυνάμεις της ΕΕ.!!

Λέει ότι το ιδιωτικό χρέος της χώρας μας, είναι το μικρότερο στην  ευροζώνη!!

Διαβάστε το πίνακα, ανόητοι.

Ο πίνακας λέει ότι το Ελληνικό κράτος χρωστάει μεν 124% του ΑΕΠ,

αλλά οι Ελληνες χρωστάνε συνολικά 123,1%,

όταν οι Γερμανοί χρωστάνε 208,3%, και οι Αγγλοι 386,0%!!!

Καταλάβατε για ποιο πράγμα  μιλάμε;

Οι Βρετανοί, κράτος και ιδιώτες, χρωστάνε 466%, και δεν πτωχεύουν,

ενώ οι Ελληνες χρωστάνε 248% και πτωχεύουν;;;;

Είστε βλάκες;;;

ΚΑι όλα αυτά τα νούμερα, είναι

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ Η ΦΟΓΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 80% ΤΟΥ ΑΕΠ!!!

Δηλαδή αν υπολογίσουμε ότι το Ελληνικό κράτος, απλά και μόνο θα πιάσει τη φοροδιαφυγή,

μόνο αυτό,

τότε το δημόσιο χρέος θα γίνει 70% του νεου πια ΑΕΠ,

και το συνολικό χρέος θα πέσει κάτω από το 200% του νέου ΑΕΠ.

Επί τέλους, αν αυτά που λέω είναι μαλακίες,

ας μου πει κάποιος οικονομολόγος ότι τα νούμερα αυτά είναι ψεύτικα.

Θα μου πεις , μα τότε γιατί όλος αυτός ο χαμός, γιατί όλος αυτός ο πανικός;;

ΜΑ ακριβώς γιατί ο πίνακας λέει αλήθεια.

Η Ελλάδα είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ στην Ευρώπη

που οι πολίτες της ΔΕΝ είναι ΑΚΟΜΑ υπερχρεωμένοι στις τράπεζες!!

Είναι ο μοναδικός λαός που τα ιδιωτικά οικονομικά  δηλαδή το ιδιωτικό χρέος,

είναι μικρότερο από το Δημόσιο χρέος!!!

Και επειδή ο Ελληνας χαλάει την Ευρωπαική πιάτσα, πρέπει να υποδουλωθεί.

Πως;;;

Με την απειλή χρεοκοπίας του Κράτους του,

να τον βάλουμε να πληρώσει,

όσα θα κερδίζαμε αν ήταν υπερχρεωμένος!!!

Δηλαδή, να απειλήσουμε χρεοκοπία του Κράτους, για να βουτήξουμε τα λεφτά των Ελλήνων.

ΚΑι γιατί την Ελλάδα ρε παιδιά;;;

ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ

 ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ.

Αν ξαναδιαβάσετε τον πίνακα θα δείτε ότι σε ΟΛΕΣ τις άλλες χώρες

το Ιδιωτικό χρέος ειναι τριπλάσιο από το δημόσιο,

δηλαδή, είναι χρεωμένοι οι πολίτες και όχι το Κράτος.

Μόνο στην Ελλάδα, το ξαναλέω,

οι πολίτες χρωστάνε λιγώτερα από το κράτος.

Πρέπει λοιπόν και οι Ελληνες να χρεωθούν όσο και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι,

και να πάψουν να έχουν τη ποιότητα ζωής που έχουν,

γιατί αποτελούν εστία "μόλυνσης" και των υπόλοιπων λαών.

ΚΑι πως θα γίνει αυτό;

Σπείρε τον πανικό, να πάρουν τα λεφτά τους από τις τράπεζες,

να βουλιάξουν το τραπεζικό σύστημα,

το οποίο δεν βουλιάζει αλλιώς αφού δεν είναι εκτεθειμένο σε επισφαλείς επενδύσεις,

να μεγαλώσει ο πανικός, να περάσουμε νόμους μειώσεως του εισοδήματος των Ελλήνων,

να περάσουμε αβρόχοις ποσι το ασφαλιστικό, τη μείωση μισθών και συντάξεων,

και όλα τα μέτρα που θα μειώσουν το εισόδημα του Ελληνα,

και θα τον αναγκάσουν να δανειστεί όσο και ο μέσος Ευρωπαίος πολίτης.

Αυτό είναι κατά τη ταπεινή μου γνώμη το σενάριο, με όλα τα επακόλουθα, που φέρνει και το μνημόνιο.

Μας έχουν πρίξει τα ούμπαλα, με το χρέος των 300 δις.

Οταν οι ιδιωτικές καταθέσεις των Ελλήνων ΜΟΝΟ σε Ελληνικές τράπεζες είναι 350 δις.

ΚΑι δεν λέει κανένας ότι,

ΑΝ ΤΟ ΧΡΕΟΣ του κράτους ήταν 200 δις,

δηλαδή 70% του ψεύτικου ΑΕΠ,

ή 50% του Πραγματικού ( μέσα και η φοροδιαφυγή ) ΑΕΠ,

τότε θα είμαστε, η καλλίτερη οικονομία του πλανήτη!!!

Επί τέλους,

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ,

ο δανειστής ,

να χρωστάει 285% του ΑΕΠ,

και ο δανειζόμενος 248%.

Ούτε ο Αγγλος αδελφός να χρωστάει 466% του ΑΕΠ,

και να συμβουλεύει την Ελλάδα τι πρέπει να κάνει ή οποία χρωστάει 248% του ΑΕΠ.

Εγώ αυτά βλέπω, και γι αυτό αν αύριο κερδίσω το Τζόκερ, θα πάρω όλα τα λεφτά ΕΤΕ, για τα παιδιά μου!!!

Δεν συμβουλεύω τίποτε και κανένα,

απλά βαρέθηκα να με λένε φτωχό και απατεώνα,

οι ψωμολύσσες που χρωστάνε μέχρι και το χαρτί υγείας που σκουπίζονται.

Αν , από τη φτώχια τους, δεν το έχουν αντικαταστήσει κι αυτό με εφημερίδα!!!!

 

Υ.Γ.

Μετά τη δημοσίευση του άρθρου, διάβασα αυτό στο καπιταλ:

Bloomberg: Πτώχευση της Ελλάδας "βλέπει" το 41% αναλυτών και επενδυτών.

Και μόνο η αλητεία, να παρουσιάζεται η γνώμη του 41%, ως ισχυρότερη του 59%, που ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ πτώχευση της Ελλάδας, δείχνει τι προσπαθούν να κάνουν. Διαβάστε ολόκληρη την είδηση στο κάπιταλ.

Εγώ παραθέτω μόνο ένα απόσπασμα, για να δείτε ΠΟΙΟΥΣ ρώτησαν για να βγάλουν με το ζόρι αυτή την είδηση.

«Θυσίασε την ανεξαρτησία της ΕΚΤ υπέρ της διάσωσης της Ελλάδας», σχολιάζει στο Bloomberg ο Cyril Boudin, trader παραγώγων της Unicredit Group στο Λονδίνο, ο οποίος συμμετείχε στην έρευνα.

Για τον Τρισέ ο λόγος.

Δηλαδή αυτοί που ψήφισαν αναλυτές και επενδυτές, ήταν σαν τον Μπουντίν, δηλαδή τρειντερ οι οποίοι έχουν ποντάρει στη χρεοκοπία της Ελλάδας. Αυτές είναι οι αξιόπιστες έρευνες του bloomberg.

Να τις χαίρεστε, όσοι τις πιστεύετε.

Σχόλια

09/06 11:10  Ηρακλής
Πέντε μονάστερα.
Η με διαβάζουν οι traders, ή λέω βλακείες.
09/06 11:24  Frixos
""ΝΑ γιατί δεν γίνεται να πτωχεύσουμε, κορόϊδα...Δείτε ρε κορόιδα,
Διαβάστε το πίνακα, ανόητοι.
Είστε βλάκες;;;
Επί τέλους, αν αυτά που λέω είναι μαλακίες,
Εγώ αυτά βλέπω, και γι αυτό αν αύριο κερδίσω το Τζόκερ, θα πάρω όλα τα λεφτά ΕΤΕ, για τα παιδιά μου!
Δεν συμβουλεύω τίποτε και κανένα, "

"Πέντε μονάστερα.
Η με διαβάζουν οι traders, ή λέω βλακείες."

Κάποιος πρέπει να σου επισημάνει αγαπητέ ότι το να χαρακτηρίζεις τους πιθανούς αναγνώστες σου με τους παραπάνω χαρακτηρισμούς δεν προσδίδει σοβαρότητα ούτε στον γράφοντα ούτε στα γραφόμενα.




09/06 11:25  Θουκιδίδης
Αριστα! Ευγε! το άρθρο είναι απόλυτα τεκμηριωμένο και διαφωτιστικό..!
η Ελλάδα ήταν απο τα αρχαία χρόνια η πλουσιώτερη της Ευρώπης (όταν το θησαυροφυλάκιο ήταν στη Δήλο).. πάντα ήταν ..απλά οι μερίδα των δοσίλογων ελλήνων με τη προδοτική συμπεριφορά τους τη παρέδιδε και τη ξεπουλούσε απο καιρό σε καιρό στο κάθε βάρβαρο...
09/06 11:39  test
Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε, είναι ότι πάνω πό όλα σημασία έχει το τι θέλουν αυτοί που κατευθύνουν τις τύχες του κόσμου και κατ' επέκταση την Ελλάδα, όχι το τι λένε τα στατιστικά στοιχεία και η επιθυμία του καθενός.
Το να παροτρύνουμε π.χ. τον πρωθυπουργό να μην ενδώσει στις πιέσεις των ξένων και να κάτσει στην Ελλάδα αρνούμενος να συζητήσει για τα προβλήματά μας με τους ξένους ηγέτες δεν μειώνει το πρόβλημά μας. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό, το θέμα είναι κατά πόσο θέλουν οι ισχυροί να μας βοηθήσουν. όλα δείχνουν ότι την έχουμε άσχημα γιατί οι περισσότεροι ποντάρουν στην χρεοκοπία μας Και όταν βλέπεις στον αγώνα Παναθηναϊκού Φωστήρα να ποντάρουν δις ευρώ στην νίκη του Φωστήρα κάτι παίζει που μάλλον είναι άσχημο, ή στην καλύτερη περίπτωση το σπρώχνουν ΄΄με χίλια΄΄ να γίνει άσχημο.
Η πολιτική μας μπορεί για διάφορους λόγους που ίσως τους μάθουν οι νεώτεροι μετά από 50 χρόνια, να έχουν κάνει κάποιου είδους συμφωνία, όλα κάτι τέτοιο δείχνουν.
Λιάρος
09/06 11:42  ...................
Ηρακλη

ΟΙ ΡΟΥΦ... δεν θα παψουν ποτε να υπαρχουν, και να ονειρευονται, αλλα που θα παει, οπως λεει και ο λαος, θα γυρισει ο τροχος θα γα... και ο φτωχος...

Καλημερα.
09/06 11:45  ...................
Φτωχος = Ελλαδα...
09/06 11:47  Frapezitis
09/06 11:48  Ηρακλής
Frixo
Ακόμα δεν έμαθες να με διαβάζεις;
Δεν κατάλαβες ότι επίτηδες έχουν γραφεί αυτές οι φράσεις, ακριβώς για να δείξουν το επίπεδο που χρειάζονται αντιμετώπιση τα παπαγαλάκια;
Καλό είναι να μπορούμε πλέον να διαβάζουμε και τη σκοπιμότητα που κρύβεται πίσω από τις λέξεις, ιδιαίτερα όταν αυτές είναι προφανέστατα προβάλλονται, σε δυσαρμονία με το σύνολο των γραφομένων του αρθρογράφου.
Σε καμμιά περίπτωση, αυτό πια είναι νομίζω κατανοητό, δεν υπάρχει ούτε πρόθεση αλλά ούτε και σκοπιμότητα προσβολής κανενός.
09/06 11:51  Frapezitis
Frixo πέρνα μια βόλατα από το blog μου να δεις βέλασμα.
άει σιχτίρ ηλίθιοι που το παίζεται του σαλονιού ενώ μια ζωή είστε και θα είστε στο ΠΑΛΟΥΚΙ.

Με εκτίμηση
Frapezitis
09/06 11:52  Ηρακλής
τεστ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αλλά το παράδειγμα είναι ... ατυχές!
Εχουμε κερδίσει αρκετές φορές τον Παναθηναικό, γιατί είναι απίθανο να τον νικήσουμε άλλη μία!
Φωστηράρα ολέ, σωθήκαμε, αλλά μας βλέπω με έφηβους στο επόμενο πρωτάθλημα, και πρόεδρο το ...Φούφουτο!
Φραπεζίτη
Σε διαβάζω έτσι κι αλλιώς, και μάλλον συμφωνώ με τα γραφόμενα σου.
09/06 11:53  Frapezitis
Συγνώμη ξέχασα να σας χαιρετήσω
ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Με εκτίμηση
Frapezitis
09/06 11:54  Ηρακλής
Φραπεζίτη,
Σεμνααααααααααααααα, για το 11.51 π.μ.
09/06 12:49  ΚΥΠΡΙνΟΣ
Αν δεν είχαμε αυτές τις υπέρογκες πολεμικές δαπάνες και το φαγοπότι των Ολυμπιακών αγώνων, τι ΧΡΕΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ? Μήπως το μικρότερο σε όλη την ΕΕ. . . κάτω και από την Γερμανία? ΕΛΛΗΝΕΣ (αυτή η γεννιά) ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΗΡΩΕΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ. !. ΚΟΥΦΑΛΑ ΕΦΙΑΛΤΗ (πολιτικό-νταβατζό-ελίτ) , ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕΣ.
09/06 13:52  Frixos
Αγαπητέ Φραπεζίτη,
Στο μικρό μου χωριό ο... φραπές δεν συνηθίζεται και το βέλασμα που κάνουν τα πρόβατά μας είναι γνήσιο.
Οι συγχωριανοί μου δεν βελάζουν αλλά μιλάνε με ανθρώπινη λαλιά, αλληλοσεβασμό, απλά και με ευθύτητα μεταξύ τους, άρα μπορούν και επικοινωνούν μεταξύ τους.

Τώρα το "ασιχτίρ ηλίθιοι" στο 11:51 προς όποιον και αν απευθύνεται μάλλον είναι ατυχές,καταδεικνύει ασέβεια, έπαρση και κατά συνέπειαν είναι επιλήψιμο.

Όταν διακόψεις το... βέλασμα σκέψου το λιγάκι ...

Εγώ αποσύρομαι από τις ...στάνες σας.




09/06 13:59  Σάρισα
Aν και τα στοιχεια σου νομιζω ειναι ακριβη και συμφωνω οτι δεν πρεπει να παιρνουμε τοις μετρητοις ο,τι ακουμε, ας μη φτασουμε στο αλλο ακρο της υπερτατης αισιοδοξιας. Ας μην ξεχναμε οτι η Ρουμανια αναγκαστηκε να ζητησει τη βοηθεια του ΔΝΤ με δημοσιο χρεος στο 20% και ιδιωτικο χωρις να εχω στοιχεια πρεπει να ειναι στο 1/3 απο το δικο μας γυρω στο 40%...Συνολο..60%.

09/06 15:19  Frapezitis
09/06 16:01  jgeorg
Οι τριτοκοσμικες χώρες τυπου λατινικης Αμερικης , Ελλαδας και αφρικης πτωχευουν. Οι ανεπτυγμενες με πολλαπλασια χρεη ΔΕΝ ΠΤΩΧΕΥΟΥΝ. Αναρωτηθητε γιατι? Μηπως πρεπει να αλλαξουμε την τριτοκοσμικη μας νοοτροπια?
09/06 16:03  jgeorg
09/06 17:57  Bankerman
Ηρακλή το ιδιωτικό χρέος δεν είναι μόνο νοικοκυριά, είναι και επιχειρήσεις που δανείζονται για να παράγουν. Το πρόβλημα της Ελλάδος δεν είναι το χρέος σε απόλυτους αριθμούς, αλλα ότι βάση παραγωγής και οικονομική διαδικασίας δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι θα μειώθει ποτέ στο μέλλον. Οι Γερμανοί, Ιταλοί κα παράγουν αυτοκίνητα, ηλεκτρονικά, ηλεκτρικά και άλλα αγαθά τα οποία εξάγουν. Εμείς τι παράγουμε? Ακίνητα και Τράπεζες. Α, και κακής ποιότητητας τουρισμό.
09/06 18:38  Ηρακλής
Bankerman
Είναι βέβαιο ότι δεν έχουμε βαρια βιομηχανία, αυτοκίνητα ή άλλα προιόντα, πιθανόν γιατί η γραμμή παραγωγής σαν δομή εργασίας δεν μπορεί να ευδοκιμήσει στην Ελλάδα, για πολλούς λόγους.
Ομως τι παρήγαγε αυτή η χώρα από το 1949 και μετά ;
Δεν είχε παραγωγικό ιστό;
Για παράδειγμα, δεν είναι ( ήταν ) η ιντρακόμ εταιρεία που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί αναλογικά ζημενς, Νοκια κλπ.;
Δεν μπορεί ο Τιτάνας να ανταγωνιστεί την ιταλσιμεντ;
Δεν υπάρχουν οι ακτοπλοικές επιχειρήσεις που έχουν καταλάβει την Αδριατική;
Δεν υπαρχει ο Τουρισμός, όσο κακής ποιότητας και να είναι;
Αγροτικά προιόντα, καπνά, γαλακτοκομικά, δεν έχουμε παραγωγή;
Εντάξει έχουμε αποβιομηχανοποιηθεί αλλά κάνουμε άλλα πράγματα.
Εκπαίδευση δεν παράγουμε;
Εχουμε τον υψηλότερο μέσο όρο παιδιών σε σπουδές Πανεπιστημίων, δεν είνα αυτό "παραγωγή";
Δεν ξέρω, ίσως έχεις δικιο, μπορεί εγώ να είμαι πιο αισιόδοξος έως ρομαντικός, αλλά βρε παιδί μου, αν δεν σκεφτούμε κι έτσι, τι αλλο μας απομένει;
09/06 18:52  Bankerman
Πρεπει να δούμε που έχουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σε αγροτικά πχ σταφύλια-κρασί, ελιές-λάδι. Δε γίνεται να καλιεργούμε καλαμπόκι και σιτάρι που είναι χαμηλής απόδοσης και συνεπώς θέλουν πολλά στρεματα. Τουρισμός, δε γίνεται να μην έχουμε μια παγκοσμίου φήμης σχολή ΑΕΙ για τουριστικά επαγγέλματα η μια από τις καλύτερες σχολές σεφ. Μια σχολή εμποροπλοιάρχων που να έρχονται ξένοι να σπουδάσουν γιατί θα είναι από τις καλύτερες στον κόσμο. ΝΟΚΙΑ που λες, για αυτούς και σε αυτούς δουλευει η μιση Φινλανδία. Μπορούμε να επενδύσουμε σε υψηλές τεχνολογίες ενέργειας, φωτοβολταικά πχ. με πάρκα επιχειρηματικότητας. Αλλα δυστυχώς ειμαστε σε πολύ κακό δρόμο...
09/06 19:08  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Θυμίζω ότι η ΝΟΚΙΑ παρήγε λαστιχένιες γαλότσες, έως ότου ανέλαβε τα ηνία μέλος της Κ.Ε. του <Ανανεωτικού Κ.Κ.> (ε, ναι και εκεί είχαν 2 - επίκαιρο είναι...)
09/06 19:12  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Η οποία ΝΟΚΙΑ (με το σημερινό αντικείμενό της) κατέχει το απόλυτο ρεκόρ βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Αριστείας - EFQM.
Όλα γίνονται όταν κοιτάμε εμπρός!..
09/06 22:25  ΕΝΑΠ
Η Ελλάδα έχει δομικά προβλήματα.
Τεράστιο Δημόσιο τομέα, τον μεγαλύτερο παγκοσμίως, ελάχιστη παραγωγή, κλειστά επαγγέλματα (ακόμη), διανεμητικό ασφαλιστικό σύστημα με ενσωματωμένη την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε ένα πληθυσμό που γηράσκει(1 παιδί/οικογένεια) διαφθορά, αναξιοκρατία και μεγάλη φοροδιαφυγή λογω των υψηλών φόρων, προστίμων κ.λ.π.,΄καθώς και του υψηλού κόστους ζωής.
Επομένως, ΧΩΡΙΣ ΔΑΝΕΙΑ με το μέχρι πρότινος χαμηλότατο επιτόκιο της ευρωζώνης, δεν θα μπορούσαμε να έχουμε αυτή την επίπλαστη ευμάρεια.
Τα έσοδα, ίσα- ίσα που έφταναν μέχρι πέρισυ για την πληρωμή των υπαλλήλων του Δημόσιου τομέα και των συντάξεων.
Από φέτος, με τα υψηλά δανειακά επιτόκια και την πτώση του Α.Ε.Π. λόγω ύφεσης, δεν φτάνουν ούτε για αυτά.
Είναι ευνόητο λοιπόν πως, έχουμε ουσιαστικά χρεωκοπήσει προ πολλού.
09/06 23:26  Ηρακλής
ΕΝΑΠ
Δεν συμφωνώ.
Το δημόσιο δεν θα χρωστούσε ούτε τα μισά , αν πλήρωνει τις υπηρεσίες που δέχεται στη πραγματική τιμή.
Οταν ΜΙΑ μόνο εταιρεία, ΜΟΝΟ για τα τηλεπικοινωνιακά δίνει 100 εκατομύρια μίζες, αυτό θα πει ότι έχει υπερτιμολογήσει τουλάχιστον δεκαπλάσια ( 1 δις). Φαντάσου να βάλουμε και τους άλλους τομέις τρένα μετρό κλπ.
Αν πολλαπλασιάσουμε επί τις εταιρείες που έχουν συναλλαγές με το δημόσιο, τότε το δημόσιο χρέος είναι λιγώτερο από το μισό. Τα υπόλοιπα είναι υπερτιμολογήσεις και μίζες.
Δεν φταίει η ασφάλιση , ούτε η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Με φυσιολογικές τιμές φαρμάκων, τα ταμεία θα είχαν πλεόνασμα.
Η φοροδιαφυγή κλέβει από το κράτος δεκάδες δις.
Κατά την άποψη μου, οι τιμές των προμηθειών του Ελληνικού δημοσίου , είναι που κατάστρεψαν οικονομικά το Δημόσιο.
Και επιμένω. Το κράτος μπορεί να βρει 100 δις, πολύ εύκολα, αρκεί να το ήθελε. Μείον εξοπλιστικά, και κούρεμα των οφειλών στα νοσοκομεία, με παράλληλη απαίτηση επιστροφής των υπετιμολογήσεων της Ζήμενς και άλλων, και να τα λεφτά.
09/06 23:43  jerri
Δε θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλες νεκροθάφτες...
Τυχαίο;
Δε νομίζω...
10/06 00:04  Ηρακλής
Ηρακλάρα ολέ!
10/06 00:06  jerri
Και τα μυαλά στο μίξερ...
10/06 09:32  cornelsen
23:26 Ηρακλής
Και για τού λόγου το αληθές:
http://cornel.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=23294&blid=95
Πρόσεξε την περιγραφή τού Βεργόπουλου προς το τέλος τού άρθρου: "Το καπιταλιστικό σύστημα αντιμετωπίζει ... και των κοινωνικών αποκλεισμών."
10/06 09:47  Ηρακλής
cornelsen
Δεν το είχα διαβάσει, είναι πολύ καλό. Ετσι είναι τα πράγματα.
Και το δυσάρεστο είναι, ότι σήμερα , κατάφερε ο ΓΑΠ, να στρέψει τους χαμηλοσυνταξιούχους, όχι ενεντίον του, αλλά εναντίον των δήθεν μεγαλοσυνταξιούχων της σύνταξης των 1800, ή και 2000 ευρώ.
Αυτοί φταίνε, γιατί το ΤΕΒΕ δίνει συντάξεις πείνας, και όχι όσοι εισφοροδιαφεύγανε, και όχι όσοι κλέψανε το ταμείο του ταμείου.
Δυστυχώς, αναλύσεις όπως η δική σου, που θα έπρεπε τα κόμματα, ιδιαίτερα της αριστεράς, να την κάνουν φειγ- βολάν και να την μοιράζουν στο κόσμο, χάνονται και σβύνουν σε κάποια μπλογκς, διαβασμένες από ελάχιστους ρομαντικούς, που δεν μπορούν όμως ν αλλάξουν τη κοινωνία, αν η ίδια η κοινωνία δεν το θέλει.
Μπράβο για τη δουλειά σου.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
33 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις