ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Ηρθανε οι ακτιβιστές, ήρθανε και οι φίλοι...
1138 αναγνώστες
Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2010
10:24

Φτάσανε στις 3 τη νύχτα.

Ηταν εκεί ο Δρούτσας, και κάποιοι από τα κόμματα, ήταν και η Σακοράφα.

Ηταν και κάποιοι "τηλεοπτικοί αναρχικοί" που δεν τους πάω.

Τέλος πάντων. Ας είναι καλά όλοι.

Από δω και πέρα, δεν ξέρω ποιο κόμμα , ποια ομάδα αριστερίστικη ή ποιο αναρχικό στέκι, θα οικειοποιηθεί ή θα εκμεταλευτεί αυτή την ενέργεια.

Είναι σίγουρο ότι ακόμα και ανάμεσα σε αυτούς που ήταν στην αποστολή, θα υπάρξουν προβλήματα.

Ποιοι, και αν, υπέγραψαν, πως ο καθένας μεταφέρει την εμπειρία του και το πολιτικό νόημα που της δίνει, κλπ.

Το βέβαιο είναι ότι ακόμα και μέσα από τα μέλη της αποστολής,

αυτοί που θα την "πληρώσουν " , θα είναι , ως συνήθως, οι αγνοί αγωνιστές και οι ανενταχτοι.

Για μένα εκείνο που έχει απέραντη σημασία είναι ότι δυό γνωστοί μου,

πολύ καλά παιδιά,

παιδιά δοκιμασμένα στην ανώνυμη καθημερινή πράξη,

για τη καλωσύνη τους και τον ανθρωπισμό τους,

γύρισαν πίσω και είναι καλά.

Ο χαρακτηρισμός του συμβάντος,

παραμένει για τη σκέψη μου, ως κρατική παράνομη πειρατική πράξη,

που παραβιαζει το διεθνές δίκαιο

αλλά και την "ηθική" των διεθνών κανόνων,

παραμένει δολοφονική παράνομη ενέργεια.

Μη ξεχναμε ότι μιλάμε για διεθνή ύδατα.

Και διεθνή ύδατα είναι και 6 μίλια από την Εύβοια.

Αυτά είναι τα δεδομένα.

Πέραν αυτών θέλω να ζητήσω συγνώμη από τους αναγνώστες του μπλόγκ, για το προσωπικό πάθος και την πιθανή υποκειμενική κρίση που είχαν τα προηγούμενα άρθρα μου, κάτω από το βάρος και την αγωνία για τη τύχη φίλων.

Ο χρόνος βέβαια θα δείξει και θα αποδείξει το δίκαιο ή το άδικο των υποθέσεων, όλων μας.

Εκ του αποτελέσματος θα κρίνουμε κάποια στιγμή αντικειμενικά το όλο συμβάν.

Προβοκάτσια, επιδειξη δύναμης, βλακεία, ή εν ψυχρώ δολοφονία, θα αποδειχθούν κάποια στιγμή.

Και τα σχέδια θα αποδειχθούν μέσα από την υλοποίηση τους.

 

 

 

Σχόλια

03/06 11:28  Α45
Ηρακλή,
πάντοτε η ψυχραιμία και η νηφαλιότητα είναι καλοί σύμβουλοι.Συμφωνώ ότι κάτω απο κάποιες συνθήκες αυτά τα δύο πάνε περίπατο,αλλά όταν ησυχάσουν τα πράγματα βλέπουμε το κάθε γεγονός στις πραγματικές του διαστάσεις.
Καλώς ήρθαν οι άνθρωποι,να είναι καλά,ασφαλώς απέκτησαν μία εμπειρία ζωής απο την περιπέτεια αυτή,όλα τα άλλα,όπως σωστά είπες,θα τα δείξει ο χρόνος...
03/06 13:40  epidoxos
Hρακλη επειδη παρα τις καλες σου προθεσεις συχνα βλεπω στις αναλυσεις σου (επετρεψε μου να το πω) μια αφελη προσεγγιση οσον αφορα τη θεση της Ελλαδας στην ευρυτερη περιοχη και τα γεωπολιτικα παιχνιδια που παιζονται, αφελη προσεγγιση που επιτεινεται απο τον υποκειμενισμο με τον οποιο βλεπεις καποια ζητηματα σου συνιστω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ το ογκωδες βιβλιο 800 σελιδων του νυν ΥΠΕΞ της Τουρκιας και εξαιρετου ακαδημαικου Αχμέτ Νταβούτογλου, Στρατηγικό βάθος, η διεθνής θέση της Τουρκίας (Εκδόσεις Ποιότητα 2010) που κυκλοφορησε στα Ελληνικα πριν 4-5 ημερες

Διαβασε το, συστησε το και στον εξαιρετο (το πιστευω ειλικρινα απο αυτα που λες οτι ειναι εξαιρετος) φιλο σου και οταν το διαβασετε ελατε να κανουμε μια συζητηση με επιχειρηματα και οχι αφορισμους για το αν επρεπε Ελληνες ακτιβιστες να ειναι χτες μερος του εν λογω στολισκου...!

ΥΓ Χαιρομαι ειλικρινα που χθες βραδυ ειδα στην ΕΤ3 στην εξαιρετικη εκπομπη Ανιχνευσεις του Παντελη Σαββιδη (κατι τετοιες λιγες εκπομπες ειναι που με κανουν να πιστευω οτι αξιζε το κοπο τελικα εδω εξω που μενω να βαλω δορυφορικη τηλεοραση για ελληνικα καναλια) οπου γινονταν παρουσια Χρηστου Γιανναρα συζητηση για το εν λογω βιβλιο που εχω διαβασει σε αγγλικη εκδοση και για το οραμα του νυν ΥΠΕΞ Τουρκιας για τη χωρα του...Ειναι εντυπωσιακα τα λογια του κυριου Γιανναρα για τον επικεφαλης της Τουρκικης διπλωματιας (ιδιοφυια, τετραγωνη λογικη, ξεκαθαρη πρακτικη σκεψη, σαφες οραμα)...Επειδη το βιβλιο το εχω διαβασει 2 φορες το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι μονο βλαξ θα ημουν αν εχοντας διαβασει τις θεσεις του νυν ΥΠΕΞ
03/06 13:46  epidoxos
δε καταλαβαινα το πονηρο του πραγματος...ο ανθρωπος εκμεταλευτηκε την πιο βλακωδη κυβερνηση του Ισραηλ απο το 1948 (οπου οι εθνικιστες της εχουν κομβικη θεση στη κυβερνηση), φορτωσε ενα πλοιο με 350 Τουρκους "ακτιβιστες" που αν δει κανεις ενα-ενα τα ονοματα τους οι περισσοτεροι ειναι μελη εθνικιστικων οργανωσεων στην Τουρκια και τροφοδοτησε με αναλογες πληροφοριες το Ισραηλ...εκτος και αν νομιζεις οτι ηταν τυχαιο το οτι την επεσαν μονο σε αυτο το πλοιο, οτι μονο σε αυτο το πλοιο υπηρξαν μαχαιρια και λοσταρια και οτι εντελως τυχαια σημερα η Τουρκια προσπαθει να αποκομισει τετοια οφελη στον Αραβικο κοσμο και στο διεθνες στερεωμα εις βαρος του Ισραηλ.,,.,

Οσο για το φιλο σου ειλικρινα σεβομαι τις αγαθες του προθεσεις αλλα πολλοι ακτιβιστες επεσαν θυματα σε ενα στημενο παιχνιδι αυτη τη φορα...Γραφω τελευταια φορα για αυτο το ζητημα γιατι ξοδεψα πολυ ωρα εχθες και νομιζω οτι οσοι εχουν συνεση και κριση καταλαβαν τι εχει γινει ακριβως!
03/06 13:46  doji star
03/06 14:28  Frixos
Επειδή είναι πρόκληση το θιγόμενο θέμα είναι αδύνατον να αποφύγειι κάποιος τον σχολιασμό.
Οι λέξεις και τα νοήματά τους μπορούν να αποτελέσουν καλό οδηγό.
Activate σημαίνει δραστηριοποιούμαι-ενεργοποιούμαι
Ας θεωρήσουμε ότι , τουλάχιστον οι δικοί μας ακτιβιστές, έλαβαν μέρος στην επιχείρηση, δηλαδή δραστηριοποιήθηκαν επ' αγαθώ.Όμως όντες μέλη, υποτίθεται, ενός συντεταγμένου κράτους, ενεργοποιήθηκαν ερήμην αυτού και μάλιστα πλανεμένοι σφόδρα, συμμετέχοντες σε προβακατόρικ-εθνικιστικές παρέες,(εκ Τουρκίας),αν δεχθούμε τις πληροφορίες των σχολιαστών.
Δηλαδή έκαναν κάτι που είναι κόντρα στην επίσημη εξωτερική πολιτική του οργανωμένου συνόλου που ανήκουν, δηλαδή αυθαιρεσία.
Μία αυθαιρεσία όμως και μη συντεταγμένη ενέργεια δεν μπορεί να έχει απαιτήσεις συλλογικής συμπαράστασης. Το κράτος δεν είναι δυνατόν να άγεται και να σύρεται από τις ενέργειες κάθε ομάδος, η οποία ενεργεί στα πλαίσια του δικαίου όπως αυτή το αντιλαμβάνεται.
Τα υπόλοιπα όλα είναι συναισθηματικές έως και υστερόβουλες ερμηνείες. φίλων, οπαδών κλπ.
Εύγε στην ατομική πράξη του κάθε κυρίου Πισσία., εύγε, επίσης, στην συμπαράσταση του κάθε φίλου του , αλλά το κράτος δεν μπορεί να λειτουργεί σύμφωνα με ατομικές αντιλήψεις.

Καλόν θα ήταν να λάβουμε σοβαρά τα σχόλια του κυρίου Γιανναρά.

Amicus Plato, sed magis amica veritas
03/06 15:22  epidoxos
Oπως ειπε και ο Χρηστος Γιανναρας εχθες "ποτε στη εως τωρα ζωη μου δεν ειχα διαβασει ελληνα η ξενο που να αναλυει με τοση σαφηνεια και καθαροτητα την γεωστρατηγικη σημασια του Αιγαιου για το διεθνες εμποριο"...το εν λογω βιβλιο θα επρεπε να βρισκεται στην βιβλιοθηκη καθε Ελληνα διπλωματη και πολιτικου σημειωνω εγω..ειναι το τελειο βιβλιο για να καταλαβει κανεις οτι η Ελλαδα και η γεωστρατηγικη της σημασια της ελεω Αιγαιου, νησων και βραχονησιδων ξεπερνα πολλαπλα τα 132.000 τ.χ επιφανειας της και τα 10εκ των κατοικων της..
Το τελευταιο απαντα και στο ερωτημα του Ηρακλη για το αν πιστευω στην αναγκαιοτητα μιας ενισχυμενης στρατηγικης συνεργασιας Ελλαδας-Κυπρου-Ισραηλ (και Βουλγαριας) που χωρις να αποκλειει αλλες συνεργασιας διαφυλασει καιρια εθνικα συμφεροντα...Ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ λυση για δικαιοτερη λυση του Κυπριακου και πανω απο ολα αποφυγη de facto οικοδομησης του Αιγαιου...

Τι εχουν ολα αυτα να κανουν με τον κ.Πισια θα ρωτησει ο Ηρακλης...Μα οταν μεσα στις αγαθες προθεσεις σου παρασυρεσαι απο ενα παιχνιδι που εχει οργανωθει απο αλλα συμφεροντα και το οποιο μοιραια αναγκαζει και το επισημο Ελληνικο κρατος σε τετοια περιοδο αδυναμιας να ανοιγει νεα μετωπα αντιπαραθεσης μεσω διαβηματων λογω της δικης σου αυτονομης δρασης και ενδεχομενως να βαζει προσκοματα σε μελλοντικες προοπτικες τοτε ισως γινεται προφανες ποσο αφελεις κρισεις και δρασεις ομαδων μπορει να θεσουν σε κινδυνο την ιδια την προοπτικη της Ελλαδας

Και μη σπευσει να με πει κανεις εθνικιστη γιατι αλλα δειγματα εχω δωσει ολα αυτα τα χρονια εδω μεσα...ομως στη παρουσα τα προβληματα της χωρας μου ειναι πρωτευοντα και πανω απο αυτα του οντως πολυπαθου λαου της Γαζας!
Χαιρετω!
03/06 15:28  epidoxos
διχοτομησης και οχι οικοδομησης του Αιγαιου εννοουσα φυσικα...ολα αυτα περι συνεργασιας στο Αιγαιο απο τις δυο πλευρες,συναδελφωσης,κοινης υπαρξης κτλ ειναι πραμυθια ακτιβιστων για μικρα παιδια...το οραμα της Ελλαδας πρεπει να ειναι επεκταση στα 12νμ στο Αιγαιο που θα την βαλει αυτοματα σε αλλο επιπεδο στο διεθνες εμποριο αν αξιοποιησει αναλογα τη ναυτιλια και τα λιμανια της...Ας γινουμε ακτιβιστες σε αυτα και ας ασχοληθουμε εστω και λιγοτερο με τη Χαμας και τη Γαζα...δε λεω οτι ολοι αυτοι οι μεσηλικες που θυμουνται το πολυτεχνειο και τους αγωνες τους ειναι κατακριτεοι αλλα αλοιμονο...εχουν μεινει λιγο πισω απο την εποχη τους και οι συνθηκες εχουν κατα τι αλλαξει!
03/06 15:46  epidoxos
Και για να γινω και λιγο ..εμπρηστης...
Ακτιβιστες ειδα πολλους να πηγαινουν μεχρι τη Γαζα...κανεναν να πηγαινει στα Ιμια! Οχι δε λεω να παει γιατι ισως να φερει χειροτερα ...ομως θα επρεπε αυτοι που ακολουθουν ενα Τουρκικο πλοιο προς Γαζα να σκεφτουν αν τα νωτα απο πισω τους ειναι καλυμενα..ειτε αυτα λεγονται Ιμια, ειτε Μεγιστη, ειτε Φουρνοι ειτε Φαρμακονησι...
Αντιο και οριστικα αυτη τη φορα :)
03/06 16:25  Frixos
Τον καιρό που ο "πράσινος ήλιος" ξεθώριαζε, ευρισκόμενος στα ύψη, όλα τα "χρώματα" και ισοπέδωνε τα πάντα , κάποιοι άλλοι "ακτιβιστές" οργανώσαν κομβόι να μεταβούν στην Νικαράγουα για να βοηθήσουν στην συλλογή της μπανάνας, αφήνοντας κάθε Έλληνική παραγωγή στην ξερασία και την ανομβρία της λοιμικής εκείνης της περιόδου...
Σήμερα ψάχνουμε για γόνιμο -παραγωγικό χωράφι και δεν βρίσκουμε. Τα ζιζάνια και τα παράσιτα έχουν πνίξει κάθε σπιθαμή παραγωγικής "γής"
03/06 16:39  Ηρακλής
Επίδοξε
Ακουσα κι εγώ το Γιανναρά, για το βιβλίο του Νταβούτογλου.
Συμφωνώ απόλυτα.
Αυτό είναι που δεν έχουμε εμείς, ένα Νταβούτογλου.
Πάντως οι δικοί μας πηγαίνουν χρόνια τώρα στη Γαζα.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
11 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις