ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΜΕ C-130 ;;; UPD: Αφιξη 02.45 π.μ. στην Ελευσίνα
1250 αναγνώστες
Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010
18:26

Συνεπής με τη δουλικότητα της η Ελληνική κυβέρνηση, διάβασα ότι στέλνει C-130 για να παραλάβει τους ακτιβιστές.

Εϊναι δυνατόν;

Εχει κανένας από τους εγκέφαλους που το αποφάσισαν, ταξιδέψει 3,5 ώρες με C - 130, το οποίο έχει τρομερό θόρυβο και δεν έχει και συμπίεση απ όσα ξέρω.

Αυτό σημαίνει ότι θα νοιώσουν τρομακτικούς πόνους στα αυτιά κατά τη προσγείωση η οποία πιθανόν να γίνει στην Ελευσίνα και όχι στο Βενιζέλος.

Ελπίζω τουλάχιστον ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΣΩ.

ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΤΕ ΟΛΟΥΣ.

ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΙΣΣΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.

Οι Τούρκοι έχουν ήδη πάρει πίσω 210 άτομα, και μέχρι το βράδυ θα τους πάρουν όλους.

 

 

ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

16.58 μ.μ.

Οι ακτιβιστές θα προσγειωθούν στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας.

Οι Ελληνικές αρχές,ειδοποίησαν τα μελη των οικογενειών τους, ότι θα επιτραπεί η είσοδος στη βάση μόνο σε συγγενείς. Εν αναμονή της ώρας άφιξης.

Εκτίμηση μου ότι θα τους φέρουν 3- 5 τη νύχτα, για να αποφύγουν τη δημοσιότητα.

Μοιάζει να έχουν συμφωνήσει σ αυτό και όλα τα κανάλια, που δεν έχουν την αιχμαλωσία των Ελλήνων σαν πρώτη είδηση.

Νεώτερη ενημέρωση μόλις υπάρξει.

 

20.55 μ.μ.

 

Οι Ελληνες ακτιβιστές, αρνούνται να μπούνε στο στρατιωτικό αεροπλάνο. Δεν επιβιβάζονται!!!

 

22.00μ.μ.

 

Μάλλον αναχώρησε το c-130 για Ελευσίνα.

01.00

 

Φτάνουν 2.45 π.μ. στην Ελευσίνα.

Στο αεροπλάνο  πριν ξεκινήσει υπήρξε 40λεπτη εκπαίδευση για τις συνθήκες πτήσης. Αυτό αφιερωμένο σε όσους δυσανασχέτησαν όταν έγραψα για το C-130.

 

Σχόλια

02/06 19:08  Ηρακλής
Ευχαριστώ για την ψήφο, που δείχνει τη πατρίδα του παγκόσμιου χρήματος.
Εύχομαι να μην περάσετε παρόμοια αγωνία με τα παιδιά σας, τα ανήψια σας , ή άλλα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Αν και όπως αντιλαμβάνομαι, για σας, που ψηφίζετε με μονάστερα,
τα μόνα αγαπημένα σας πρόσωπα είναι τα ευρώ.
02/06 19:20  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Φίλτατε, 5*έρωσα για τη συνεχή ενημέρωση, του προηγουμένου άρθρου συμπεριλαμβανομένου.
Όμως, θεωρώ υπερπροστατευτική προσέγγιση την "αγωνία" για τη διαδρομή με το C - 130 και "οιονεί απαξιωτική" για ακτιβιστές...
02/06 19:26  Ηρακλής
Τριαντάφυλλε συμφωνώ, για τη δεύτερη παράγραφο, συχώρεσε μου την προσέγγιση λόγω προσωπικού ενδιαφέροντος για το Βαγγέλη και την Ευγενία. Ζω την αγωνία της μάνας της μικρής, και είμαι πιο συναισθηματικός στη κρίση
των πραγμάτων.
02/06 19:38  Πι-πι το παπί
Ηρακλή
Μάλλον δεν βρήκες κάτι σοβαρότερο να ασχοληθείς σήμερα.
Τα C130 πάντως είναι ασφαλέστατα.
02/06 19:53  epidoxos
Kαλο θα ηταν σε μια εποχη που το ελληνικο κρατος υποφερει οικονομικα να σεβομαστε τουλαχιστο την πρωτοβουλια του να φερει πισω Ελληνες πολιτες που συμμετειχαν ακουσια σε μια πρωτοβουλια αμφιβολης σκοπιμοτητας με C130 της πολεμικης αεροποριας που πληρωνουν οι Ελληνες φορολογουμενοι...ενταξει αυτο ειναι διαθεσιμο αυτο στελνει...δεν ειναι υποχρεωμενο να τους φερει με ιδιωτικο τζετ ουτε με θαλαμηγο!
02/06 20:08  favlos
Η πατρίδα μας υποφέρει και αυτοί πάνε να κολλήσουν ένσημα στη Γάζα για μετέπειτα καριέρα.

άκου θα πονέσουν τ'αυτάκια τους..ακτιβιστές του κ...ου...χαχαχα...
02/06 20:40  Ηρακλής
Χαίρομαι που μέσω αυτών των άρθρων, αντιλαμβάνομαι τη ποιότητα ορισμένων σχολιαστών.
ΝΙΚΟπαπ ποιος είπε ότι δεν είναι ασφαλή;
επίδοξε περιμένω να δω τα σχόλια σου , και όταν κινούνται όλες οι ένοπλες δυνάμεις για τίποτε ψαράδες που αγνοούν τα δελτία καιρού, και τους ψάχνουνε αεροπλάνα και πλοία.
Φαβλε
Το σχόλιο σου 20.08 δείχνει ηλίθιο άτομο. Φαντάζομαι πως δεν είσαι. Οι καριέρες χτίζονται στα γραφεία των νεολαιών, και όχι στη Γαζα.
Τι καριέρα να χτίσει ο δόκτωρ Πισσίας, που αν ήθελε θα είχε γίνει πλούσιος από τα προγράμματα της ΕΕ που λυμαίνονται όλοι οι Πανεπιστημιακοί πλήν αυτού;
Επί τέλους, μπορείς να γράφεις ότι γουστάρεις αλλά και η βλακεία έχει τα όρια της.
Ειλικρινά μετά το χαχαχα που καταλήγει το μήνυμα σου, δε γουστάρω να γράφεις στο μπλογκ μου,θα προτιμούσα ούτε τα άρθρα μου να διαβάζεις.
Η πατρίδα μας υποφέρει από άτομα σαν και σένα φίλε...
02/06 20:59  favlos
Κάτω δεξιά έχει αποκλεισμό μελών.
Κάντο είναι δικαίωμά σου.
αλλιώς θα γράφω και θα διαβάζω όποτε και ότι θέλω.
02/06 21:04  epidoxos
Ηρακλη
Αν εισαι πραγματικος ακτιβιστης γυρνας και με ψαροκαικο αν χρειαστει...το να διαμαρτυρεσαι που τους φερνει C130 μηπως και πονεσουν τα αυτια τους ειναι λιγο κωμικο και στο λεω χωρις διαθεση ειρωνιας...στη Γαζα πηγαιναν οι γνωστοι σου και επρεπε να ειναι ετοιμοι για ολα..δε πηγαιναν για κρουαζιερα...
Απο εκει και περα αυτο που λες με τα ψαροκαικα συμβαινει ηδη στο Αιγαιο εκ μερους των Τουρκων και να εισαι σιγουρος οτι με τον αερα που παιρνουν (αφου ισχυροποιουνται απο προβοκατορικα γεγονοτα οπως αυτο που αν οι γνωστοι σου γνωριζαν ποσο καλα στημενο ηταν απο την Αγκυρα απλα δεν θα επαιρναν πιθανοτατα μερος) θα συμβαινουν ολο και πιο συχνα με την Ελλαδα υπο ξενη κηδεμονια...Την επιχειρηματολογια μου σχετικα με το προσφατο λυπηρο συμβαν θα ειδες (η μπορεις να δεις) στο Σκαφανδρο Καταδυσης...ειναι μια αλλη αποψη...ακομη και αν δεν συμφωνεις ελπιζω να την σεβαστεις οπως κανω και εγω με τη δικη σου
02/06 21:50  Ηρακλής
Επίδοξε
Δεν έχω δώσει δείγματα ότι δεν σέβομαι την άποψη των άλλων.
Σ αυτό το μπλογκ δεν έχει αποκλειστεί κανένας και για τίποτε.
Οσο για τους Τούρκους και το Αιγαίο, 35 χρόνια τα καλοκαίρια στη Μυτιλήνη έχω μάθει πάρα πολλά.
Διάβασα την άποψη σου στο Σκάφανδρο.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Το έχω γράψει, πρόκειται για ιρανοτουρκική διαμάχη για την ηγεσία των Αράβων. Αυτή είναι μία ανάλυση που θεωρώ αυτονόητο ότι κάθε σκεπτόμενος την γνωρίζει.
Ομως, ξαναλέω, με μία αλυσίδα στη προπέλα τα πλοία θα ήταν ακίνητα μεσοπέλαγα μέχρι σήμερα, χωρίς σταγόνα αίμα.
Αν ήταν προβοκάτσια και πέτυχε, πρέπει αυτόματα να δεχθείς ότι οι Ισραηλινοί είναι παντελώς ηλίθιοι.
Αν ήθελαν να σηκώσουν το γάντι όπως λες, των Τούρκων, μπορούσαν να αφήσουν τα Ελληνικά να περάσουν, ή να ελεγξουν και να τα αφήσουν.
Πάντως ο φίλος ο Πισσίας πάει στη Γάζα ακόμα και πριν την ίδρυση της Τουρκικης οργάνωσης, όπως πάνε και οι Ιρλανδοί με το πλοίο τους.
02/06 22:01  Ηρακλής
ΚΑι για να συνεχίσω φίλε..
Πως και δεν σου κάνει εντύπωση, ότι οι δύο χώρες βασικοί συνεταίροι των ΗΠΑ, είναι η Τουρκία και το Ισραήλ, δηλαδή αυτές που δήθεν παλεύουν; Μήπως η Τουρκία εκτελεί εντολές, το ίδιο όσο και το Ισραήλ στη περιοχή, με σκοπό, να επεκταθεί η κυριαρχία των ΗΠΑ στη μεσόγειο από τη Γαζα μέχρι τη Ρόδο:
Δεν σου κάνει εντύπωση η στάση της Κύπρου, που θέλει να μπει στο κλαμπ των ηγέτιδων χωρών του χώρου των πετρελαίων;
Για σκέψου Τουρκία , Κύπρος, και Ισραήλ συνεκμετάλευση των πετρελαίων της περιοχής, με περιορισμό της Αιγύπτου και των υπολοίπων Αράβων.
Τι θέλω να πω; Οτι τα παιχνίδια στη περιοχή είναι πολλά, μεγάλα και βρώμικα.
Και κάθε σκεπτικός άνθρωπος τα σκέφτεται και τα υπολογίζει.
ΑΝ όμως ξεχάσουμε τους ανθρώπους, αν ξεχάσουμε κάθε άνθρωπο που πεθαίνει για ένα αγώνα,δίκαιο ήγ άδικο και περαμένουμε μόνο στις αναλύσεις και τα σενάρια, τότε φίλε, γινόμαστε απάνθρωποι.
Να συμφωνήσω σε όλα μαζί σου αλλά ο φίλος Πισσίας έφαγε το ξύλο της αρκούδας.Αυτό προς το παρόν είναι το γεγονός. Ολα τα άλλα είναι υποθέσεις.
02/06 22:10  cell
"Εχει κανένας από τους εγκέφαλους που το αποφάσισαν, ταξιδέψει 3,5 ώρες με C - 130, το οποίο έχει τρομερό θόρυβο και δεν έχει και συμπίεση απ όσα ξέρω."

Ζητούμενο είναι η άμεση και ασφαλής επιστροφή, ασφαλή θεωρούνται τα εν λόγω αεροπλάνα,που μπορεί κανείς να πιθανολογήσει ότι θα υπολείπεται και σε χρόνο και σε ταλαιπωρία σε σχέση με τη μετάβαση...

Kαι σε κάθε περίπτωση η Ελευσίνα θεωρείται ασφαλέστερη της Γάζας...ως προορισμός,επί του παρόντος :-).


02/06 22:14  Ηρακλής
Επίδοξε
Σοβαρά πιστεύεις σε άξονες τύπου Ισραήλ -Ελλάδας - Κύπρου;
Θεωρείς οτι η Ελλάδα μπορεί να βρίσκεται σε σοβαρούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ για τη περιοχή ως πιστός συνεταίρος;
02/06 22:44  Α45
Φίλε Ηρακλή,
αντιλαμβάνομαι απολύτως την αγωνία την δική σου,αλλά και των συγγενών τους,για τους Ελληνες που βρίσκονται στην Γάζα.Μακάρι να γυρίσουν πίσω γρήγορα,υγιείς και με ασφάλεια...

Πέρα απο αυτό όμως,είναι καιρός να σοβαρευτούμε...την εξωτερική πολιτική της Ελλάδας φίλε Ηρακλή την καθορίζει η εκλεγμένη κυβέρνηση,και όχι ο κάθε κύριος Πίσσας...και δεν μπορεί οι ενέργεις μιάς χούφτας ανεύθυνων ανθρώπων να φέρνουν σε δύσκολη θέση την χώρα μας,την στιγμή που έχει τόσο μεγάλη ανάγκη συμμάχων.Είδες πως φέρθηκε η Κύπρος?

Η εξωτερική πολιτική δεν ασκείται με συναισθηματισμούς,αλλά με ρεαλισμό.Και το Ισραήλ έχει αποδείξει ότι δεν καταλαβαίνει τίποτα...εδώ ολόκληρη Αμερική,έκανε ότι δεν είδε και δεν άκουσε...και πως να μην το κάνει,όταν ολόκληρη την οικονομία της την ελέγχουν Εβραίοι?
Ρώτησα φίλο μου στρατιωτικό,γιατί ολόκληρη Τουρκία περιορίσθηκε σε διαμαρτυρίες και δεν έκανε κάτι πιο δραστικό.Ξέρεις τι μου απάντησε? "έχεις ιδέα τι στρατό έχει το Ισραήλ? έχεις ιδέα τι δύναμη πυρός και τι αποφασιστικότητα έχουν?"

Εν πάσει περιπτώσει,κανείς δεν επικροτεί τον τρόπο που αντέδρασε το Ισραήλ,αλλά απο την άλλη στις διεθνείς σχέσεις δεν χωρούν ούτε ακτιβισμοί,ούτε συναισθηματισμοί.Είδατε πως μας φέρθηκαν οι εταίροι μας...φίλοι,φίλοι,αλλά μόλις η Γερμανία αγρίεψε,μας άφησαν στην τύχη μας...
02/06 23:22  τσατσαρα
Ξέρεις κάτι Ηρακλή, όποιος δεν καταλαβαίνει από αστεία δεν καταλαβαίνει και από σοβαρά.
Οταν η θηλιά φτάσει να τους πνίγει τότε να δεις τι ακτιβιστές θα φωνάζουν για να τους σώσουν.Τώρα απλώς αισθάνονται ασφαλείς.
Θυμάσε τους μουντι παιθονς, εγγλέζοι φαντάροι στα σύνορα της Κίνας ,πρώτος πατριωτικός πόλεμος κατά της Κίνας.
Ο Γερμανος πρόεδρος όμως παραιτήθηκε. Στις μέρες μας.
02/06 23:28  NEWYORKER
Οταν υπηρχε η περηφανη ολυμπιακη μας πηγαιναμε να μαζεψουμε τους ελληνες αδελφους
απο καμπουλ ... ( στρατιωτικη αποστολη)
απο ταυλανδη ...( τσουναμι ) κτλ


που ειναι τωρα η πονοψυχια των κατα τα αλλα ευαισθητων ''λαμογιων - ιδιωτων - πατριωτων ''
βασιλακη - βγενοπουλου ???????????
γιατι τα λαμογια δεν στελνουν ενα αεροπλανο τους για να φερει πισω τους ελληνες ?????????

ν τ ρ ο π η στους ξεφτιλες !
ντροπη -ντροπη -ντροπη !
02/06 23:48  teamwork
5*
αν και πιστευω οτι η χρηση C130 και οχι πολιτικου αεροπλανου εγινε για καθαρα λογους ασφαλειας.
Παρατηρηθηκε τωρα τελευταια μια ροπη ενος κρατους να την πεφτει σε πολιτικα μεσα μεταφορας. Οποτε καλου κακου ειπαν να πανε με στρατιωτικα μεσα lol
03/06 00:40  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Hρακλή να με συμπαθάς αλλά υπερβάλεις. Καθόλου δεν μ' αρέσει που αποφάσισαν να υποκαταστήσουν τους υπεύθυνους για την εξωτερική μας πολιτική οι φίλοι σου, πρέπει να σου πω.
Και δεν φτάνει που η χώρα στέλενει και α/φος να τους παραλάβει αντί να τους πει να ερθουν με μέσον της επιλογής τους και ιδίοις εξόδοις (που θα τους πειράξει κι ο θόρυβος) κάνουν πως αρνούνται και δεν τους αρέσει κιόλας.
Θα τρελλαθούμε μου φαίνεται...
03/06 00:46  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Μόλις τώρα διάβασα τα υπόλοιπα σχόλια. Αν το είχα κάνει πριν δεν θα έμπαινα στον κόπο να σε στεναχωρήσω μια και οι υπόλοιποι μα πρώτο και καλύτερο τον Α45 με κάλυπταν...
03/06 00:52  Ηρακλής
Παραβλέπετε όλοι το γεγονός ότι καταλήφθηκε Ελληνικό έδαφος σε διεθνή ύδατα, δηλαδή έγινε πειρατεία τύπου Σομαλίας.Κανένας δεν παραβίασε χωρικά ύδατα του Ισραήλ.
Οσο για το αεροπλάνο, οι απελάσεις γίνονται με μεταφορικό μέσον της χώρας που απελαύνει, ούτως ή άλλως. Δεν είναι υποχρέωση της Ελλάδας η μεταφορά τους. Αφού όμως ανέλαβε ΚΑΙ αυτή την υποχρέωση έναντι του Ισραήλ, θα μπορούσε να το κάνει με μεγαλύτερο σεβασμό στους πολίτες της.
Τέλος πάντων 2.45 'ερχονται , αύριο δεν έχει ΜΜΕ, ε, μέχρι τη Παρασκευή θα έχουν ξεχαστεί όλα, και η παραβίαση του διεθνούς δικαίου, και η απαγωγή Ελλήνων πολιτών από διεθνή ύδατα, και οι ξυλοδαρμοί , και οι φόνοι.
Λαοί περιστέρια, αν δεν υπήρχατε τι θα κάνανε οι κυνηγοί;;;
03/06 00:59  Ηρακλής
Σόλωνα
Δεν με στεναχωρούν απόψεις. Ισα ίσα που τις σέβομαι και τις μελετώ μέχρι του σημείου να τις υιοθετώ αν επιχειρηματολογούν με επιτυχία εναντίον των δικών μου απόψεων.
Με στεναχωρούν η εμπάθεια και η εκ του ασφαλούς κριτική.
Με στεναχωρούν οι καναπεδάτοι που κρίνουν τους ακτιβιστές.
Με στεναχωρεί που όλοι έχουμε μία ανάλυση γεγονότων κατάλληλη για να μας βυθίσει χωρίς τύψεις πιο βαθειά στο καναπέ μας.
Μέχρι πότε όμως;
Σε 1 χρόνο από σήμερα, θα έχουμε πεινασμένους τύπου Γαζας στην Αθήνα.
Το έχουμε συνειδητοποιήσει;
03/06 01:20  Α45
Στο τελευταίο έχει δίκιο ο Ηρακλής...αλλά για να το αποφύγουμε φίλε Ηρακλή,πρέπει να κάτσουμε και να δουλέψουμε σοβαρά.Να γίνουμε παραγωγικοί και ανταγωνιστικοί.Και κυρίως,να αλλάξουμε νοοτροπία...
Δεν παράγουμε τίποτα φίλε Ηρακλή...η μάλλον παράγουμε αέρα κοπανιστό,"ιδεολογία",επιλέγουμε τις εύκολες λύσεις και προτάσσουμε το "εγω" απο το "εμεις"...Και να με συγχωρείς δηλαδή αν σε στεναχώρεσα,αλλά αυτή τη στιγμή,στην κατάσταση που βρισκόμαστε,η Γάζα είναι μεγάλη,πολύ μεγάλη πολυτέλεια για μας...
03/06 10:17  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Kαλή σου μέρα Ηρακλή
Δεν νομίζω ότι εδώ θα γίνουμε Γάζα.
Κατά τα λοιπά συνυπογράφω και το νέο σχόλιο του Ανδρέα
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
23 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις