ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Αυτομορφώματα, ποιος σας έμαθε Ελληνικά;
2565 αναγνώστες
Παρασκευή, 14 Μαΐου 2010
11:38

Τι περιμένεις από μία χώρα που σε θέμα στις Πανελλαδικές, ρωτάει τη σημασία της αυτομόρφωσης;

Εγινα 59 χρονών, μέσα στην εκπαίδευση, για να ακούσω επί τέλους πρώτη φορά , τη λέξη ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΣΗ.

Φαντάζομαι ότι οι αγράμματοι που μαζεύονται για να βάλουν τα θέματα,

κατά τη προσφιλή τακτική του πρωθυπουργού,

πρώτα σκέφτηκαν Αγγλικά, κάτι σαν selfstuding ας πούμε,

και μετά το ... μετέφρασαν αυτομόρφωση.

Βρε μήπως κάνω λάθος;

Μήπως υπάρχει η λέξη σε κανένα Ελληνικό λεξικό;

Λεξικό ΤΕγόπουλου Φυτράκη. Πουθενά η λέξη.

Λεξικό Ν. Βαρμάζη. Πουθενά η λέξη.

 

Πουθενά. Κανένα.

Βέβαια ο λεξιμαλάκας που την πρότεινε,

πιθανά να είναι και του χρόνου στην επιτροπή, για να προτείνει μία νέα λέξη.

Τι θα πει κύριοι του Υπουργείου ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΣΗ;

Η μόρφωση , κύριοι κόπανοι είναι μία.

Το ρήμα είναι μορφώνομαι, και θα πει μορφώνομαι ΕΓΩ.

Αν φτιάξετε ρήμα ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ τι θα πει; Μορφώνομαι εγω, εγώ ;

Αποκτώ μόρφωση, λέμε. Το αποκτώ αυτομόρφωση τι πάει να πει;

Αν το ηλίθιο μυαλό σας με τη λέξη αυτομόρφωση εννοεί ότι μορφώνομαι από μένα, δηλαδή δεν χρησιμοποιώ κανένα εξωτερικό παράγοντα μόρφωσης, άρα αυτομορφώνομαι, αυτό σαν έννοια είναι η μεγαλύτερη μπαρούφα που έχω ακούσει ποτέ.

Μορφώνομαι θα πει μαθαίνω κάτι που ΔΕΝ ήξερα.

ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ θα πει μαθαίνω ΕΓΩ ο ίδιος, ΚΑΤΙ στον εαυτό μου,

ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ::::::!!!!

Θα μας τρελλάνετε εντελώς;;

Καταλάβατε κύριοι, πόσο ηλίθια και ανύπαρκτη είναι η λέξη που χρησιμοποιήσατε;;;

Δεν σας ενόχλησε ούτε το κακόηχο της φράσης

"αυτομόρφωση και δια βίου μόρφωση".

Εχει ακουστεί άραγε πιο κακόηχη φράση;

τι να λέω τώρα.

Θα αρχίσετε τώρα σαν επιτροπή, να λέτε του κόσμου τις μαλακίες , να στέλνετε οδηγίες επί οδηγιών, για να ερμηνέυσετε, κατι που δεν το γνωρίζετε, και να βγ'αζετε παιδιά και φίλόλογους βλάκες, στη προσπάθεια σας να καλύψετε τη μαλακία σας.

Γιατί, ανόητη επιτροπή,

υπάρχει αυτοικανοποίηση,

υπάρχει αυτοεξυπηρέτηση,

υπάρχει αυτοδιδασκαλία,

αλλά αυτομόρφωση δεν υπάρχει.

Φαίνεται όμως ότι με ...αυτομόρφωση έχετε μάθει τα Ελληνικά.

Το παιδί από τη Λήμνο, από τον Εβρο, από τα Φιλιατρά, θα ψάχνει τώρα να καταλάβει τη θα πει η ανύπαρκτη λέξη σας, ανόητοι...

Και γω θα αναρωτιέμαι, ποιοι μας κυβερνάνε παντού..

Υ.Γ. Αν πράγματι έχουν κότσια οι φιλόλογοι της χώρας, και με την προυπόθεση ότι  είναι σωστά αυτά που λέω, θα πρέπει να αρνηθούν να διορθώσουν, και να ζητήσουν την αφαίρεση της ιθαγένειας από τον ηλίθιο που πρότεινε τη λέξη, και την διαπόμπευση του, μαζί με απανάληψη των εξετάσεων.

Αν βέβαια, όλοι οι συλλογισμοί μου είναι λάθος, και η λέξη αυτομόρφωση,  και υπάρχει, και είναι δόκιμη, και χρησιμοποιείται, και έχει σωστή εννοιολογική σημασία, τότε ζητώ συγνώμη και θα αποσυρθώ από την αρθρογραφία ως κοινός και ανεύθυνος συκοφάντης.

 

 

 11.50 π.μ.

Μόλις διάβασα το κείμενο που δώσανε.

Ακόμα και η ίδια η συγγραφέας αναιρεί ,με την ερμηνεία που δίνει στον όρο, την ίδια της τη λέξη.

Περιγράφει μεθόδους διδασκαλίας με προσωπική πρωτοβουλία, περιγράφει το selflearning,  που θα πει μαθαίνω διαβάζοντας μόνος μου, αυτό που λέγαμε παλιά κατ οίκον, αυτοεκπαιδεύομαι χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες ΜΟΡΦΩΣΗΣ που μου παρέχει το εκπαιδευτικό σύστημα, και αυτό το βαφτίζει ΑΥΤΟΜΟΡΦΩΣΗ. Εγώ τι άλλο να πω;

Αντε να βάλουμε τη λέξη και στα λεξικά , να τελειώνουμε την επανάσταση των εξω-σπουδαγμένων.

Το παραθέτω για να βγάλετε μόνοι σας συμπεράσματα, πως η διαβίου μάθηση, βαφτίζεται ... αυτομόρφωση!!!

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2010 ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

 


 

 

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΜΑΪΟΥ 2010

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4)

 

 

ΚΕΙΜΕΝΟ

Με τον όρο αυτομόρφωση περιγράφουμε μία σύνθετη εκπαιδευτική διαδικασία της οποίας θεμελιώδης κινητήρια δύναμη είναι ο ίδιος ο άνθρωπος, ο οποίος, έχοντας επίγνωση των αναγκών και των επιθυμιών του, καλείται να συμβάλει αποφασιστικά στην πορεία της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής του κατάρτισης. Σε αυτή την ατομική, και πολλές φορές εξαιρετικά δύσκολη, πορεία κατάκτησης νέων γνώσεων, δεν ενεργεί μόνος του, όπως θα μπορούσαμε να υποθέσουμε με βάση το πρώτο συνθετικό της λέξης αυτο-μόρφωση. Ο άνθρωπος δεν δραστηριοποιείται μέσα σε ένα κοινωνικό κενό, αλλά μέσα σε ένα κοινωνικό περιβάλλον. Βρίσκεται δηλαδή σε συνεχή επικοινωνία με τους άλλους, σε επαφή και ανταλλαγή με τους επίσημους ή ανεπίσημους εκπαιδευτικούς θεσμούς, με ποικίλους οργανισμούς και κέντρα κατάρτισης, ακόμη και όταν οι νέες τεχνολογίες του επιτρέπουν να μαθαίνει και να εργάζεται σε φυσική απόσταση από τους άλλους.

Με αυτή την έννοια, οι διαδικασίες και οι πρακτικές αυτομόρφωσης στη σημερινή εποχή δεν σημαίνουν την απουσία των άλλων, θεσμών και ατόμων, ούτε την κοινωνική απομόνωση του καθενός ατόμου, αλλά την ενεργητική στάση του, αφού το ίδιο αποφασίζει, άλλοτε αυτοβούλως και άλλοτε κάτω από την πίεση συγκεκριμένων αναγκών, να εκπαιδευθεί. Η ενεργητική στάση συνίσταται στο ότι ο άνθρωπος καλείται να διαμορφώσει μαζί με τους άλλους συμμετέχοντες (οργανισμούς, εκπαιδευτές, εκπαιδευόμενους) το περιεχόμενο, τη διαδικασία και τους τρόπους της εκπαίδευσής του.

 

Όμως οι πρωταρχικοί παράγοντες που καθιστούν την αυτομόρφωση αναγκαία για τα άτομα των σύγχρονων κοινωνιών είναι οι νέες επιστημονικές και τεχνολογικές ανακαλύψεις και οι συνεπακόλουθες μεταμορφώσεις της αγοράς εργασίας. Μία από τις συνέπειες αυτών των αλλαγών είναι ότι πολλά επαγγέλματα χάνουν γρήγορα την αξία και τη χρησιμότητά τους, ενώ οι γνώσεις και οι δεξιότητες που τα άτομα κατέκτησαν στα πρώτα στάδια της ζωής τους καθίστανται ανεπαρκείς για το παρόν και το μέλλον. Η συνολική τεχνολογική αναδιάρθρωση της εργασιακής δραστηριότητας στερεί όλο και περισσότερο στα άτομα τη δυνατότητα να διατηρούν μία και μοναδική επαγγελματική ταυτότητα σε όλη τη διάρκεια της ενεργού ζωής τους. Κατά συνέπεια, ανεξάρτητα από τις ψυχοκοινωνικές συνέπειες αυτής της κατάστασης για τα άτομα, οι νέοι άνθρωποι των τεχνολογικών κοινωνιών καλούνται να αλλάξουν δύο ή τρία επαγγέλματα στην επαγγελματική πορεία τους. Το γεγονός αυτό επιβάλλει στα άτομα να κατακτούν διαρκώς γνώσεις, να ανανεώνουν τις δεξιότητές τους, να αποκτούν γρήγορα νέες ειδικεύσεις, δηλαδή, να εκπαιδεύονται συνεχώς.

 

Η εκπαίδευση δεν νοείται πια ως η απλή, κανονιστική μετάδοση γνώσεων από τις μεγαλύτερες γενιές στις νεότερες, όπως την όριζε ο E. Durkheim κατά τον 19ο αιώνα. Και τούτο επειδή, τόσο το περιεχόμενο της εκάστοτε εκπαιδευτικής πράξης όσο και ο χρόνος που αφιερώνεται σε αυτήν, αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές, τα δύο φύλα και τις διαφορετικές κουλτούρες των ανθρώπων, γεγονός που παρατηρείται σε όλες τις σύγχρονες πρακτικές της καθημερινής ζωής. Η εκπαιδευτική πράξη καθίσταται επομένως μια διαδικασία που δεν περιορίζεται στο χώρο (το σχολείο) και το χρόνο (περίοδος της νεότητας), αλλά επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής και πέραν των σχολικών τειχών.

 

Αλεξάνδρα Κορωναίου, Εκπαιδεύοντας Εκτός Σχολείου, 2002 (Διασκευή)

 

ΑΝτε, βρε, και του χρόνου!!

ΚΑΙ για να μην παρεξηγηθώ.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη συγγραφέα του βιβλίου, κ. Κορωναίου. Στο βιβλίο που γράφει ο καθένας έχει δικαίωμα να γράφει και να εξηγεί ό,τι θέλει ακόμα και να φτιάχνει νέες λέξεις ή ένοιες.

Με τον βλάκα τα έχω που επέλεξε από όλη την Ελληνική γραμματεία τη λέξη αυτομόρφωση, για να εξετάσει ταπαιδιά του κόσμου, στα Ελληνικά.

 

 

 

 

Σχόλια

14/05 12:24  cell
14/05 13:36  cell
Στην υποδοχή στο Μαξίμου:
Ο Έλληνας πρωθυπουργός μίλησε στην αγγλική
Ο Τούρκος πρωθυπουργός στην Τουρκική...!

Περί ορέξεως και...αυτοπροσδιορισμού...
Well done george!
Ave Tagip!
14/05 13:46  χορδιστής συναισθημάτων
Από τα πρώτα βήματα
μέσα στην κενή κοινωνία
ένιωθε το βάρος της συνείδησης
αυτής της σκέψης πάνω στη σκέψη
που δεν παύει να δημιουργεί
ανθρωπιά μέσα στην έρημο.
Με την πάροδο του χρόνου
τα βήματα είναι όλο και πιο βαθιά
διότι έχει μέσα του
τα θύματα των γενοκτονιών
που ξέχασαν οι κοινωνίες
για να ζήσουν ευτυχισμένες.
14/05 13:47  χορδιστής συναισθημάτων
Τα ψέματα της κοινωνίας


Μαθητής: Γιατί υπάρχουν τα ψέματα;
Δάσκαλος: Διότι δίνουν περισσότερα περιθώρια.
Μαθητής: Είναι ισχυρότερα από την αλήθεια;
Δάσκαλος: Όχι αλλά είναι ευρύτερα.
Μαθητής: Πώς γίνεται αυτό;
Δάσκαλος: Η αλήθεια έχει βάθος και...
Μαθητής: Και;
Δάσκαλος: Είναι μοναδική. Ενώ το ψέμα είναι μια πολλαπλότητα.
Μαθητής: Γι’ αυτό το λόγο το επιλέγει η κοινωνία;
Δάσκαλος: Δεν μπορεί να ζήσει με την αλήθεια.
Μαθητής: Η μάζα χρειάζεται το ψέμα αλλιώς δεν αντέχει τον εαυτό της.
Δάσκαλος: Ποιος τον αντέχει;
Μαθητής: Οι άνθρωποι;
Δάσκαλος: Όχι.
Μαθητής: Οι δάσκαλοι;
Δάσκαλος: Οι δάσκαλοι δεν έχουν εαυτό!
Μαθητής: Ποιος είναι ο εαυτός τους;
Δάσκαλος: Οι άλλοι.
Μαθητής: Πώς είναι δυνατόν;
Δάσκαλος: Μέσω της ανθρωπότητας.
Μαθητής: Γι’ αυτό τους μισεί η κοινωνία;
Δάσκαλος: Στην κοινωνία δεν υπάρχουν οι άλλοι.
Μαθητής: Τότε ποιος υπάρχει;
Δάσκαλος: Οι ίδιοι, διότι πιστεύουν ότι οι άλλοι είναι η κόλαση!

14/05 16:27  CANYON
Μαθαίνοντας από την ανεπάρκεια: Η ιστορία μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης και αυτομόρφωσης στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών

http://www.elemedu.upatras.gr/eriande/synedria/synedrio4/praktika1/athanasopoulos_patronis.htm
14/05 16:49  TRADEFTASE
Πέραν τούτου, και το κείμενο που ακολουθεί στο τέλος είναι εξοργιστικό. Έχουμε και πάλι να κάνουμε με το γνωστό "δεν αρκεί η διαδικασία που ορίστηκε τον 19ο αιώνα" και τις λοιπές τρίχες που ακούμε πλέον συχνά. Θέλουν να μας μεταλαμπαδεύσουν τις νέες γνώσεις πάλι, τις επιστημονικές κατακτήσεις που εμείς αγνοούμε. Αυτή τη φορά φέρνοντας τούμπα την ίδια μας την εξελικτική προσταγή και μετασχηματίζοντάς την σε κοινωνικο-οικονομική. Πρέπει, μας λένε, να προσπαθείς να μορφώνεσαι πέραν του εκπαιδευτικού συστήματος. Πρέπει να έχεις απορίες δηλαδή, πρέπει να θέλεις να εξηγήσεις όσα δεν καταλαβαίνεις, αλλιώς δεν είσαι σωστός. Πρέπει, για την αγορά εργασίας, σα να λέμε, όχι επειδή αυτό σου υπαγορεύει η ίδια η φύση σου. Βέβαια, αυτό τους το ανόητο "πρέπει" νομίζω πως είναι απλώς μια επιμέρους έκφανση του άλλου πρέπει: Πρέπει να μην στηρίζεσαι στο χθες, να είσαι εύκαμπτος, προσαρμοστικός, εργαλείο για όλες τις δουλειές, πρέπει να έχουμε ευέλικτη εργασία, πρέπει να απολύεσαι χαρούμενος από τη μια δουλειά να πηγαίνεις στην άλλη, όπου σε χρειάζονται. Δεν νομίζω πως τους απασχολεί εντέλει το να μαθαίνεις πολλά. Μάλλον να μην μαθαίνεις τίποτε θέλουν. Ώστε να μην έχεις την ανάγκη της οικοδόμησης που γεννά η εντρύφηση, να μην έχεις ενθουσιασμό γι αυτό που κάνεις ώστε να θέλεις να συνεχίσεις το ίδιο, κι έτσι να γίνεσαι η εργατική δύναμη-λάστιχο που επιθυμούν. Και η καταστρατήγηση των λογικών κανόνων που θα έπρεπε να διέπουν τη γλώσσα (και τις προσπάθειες επινόησης νέων λέξεων) μια χαρά τον ίδιο σκοπό εξυπηρετεί.
14/05 16:54  TRADEFTASE
η επιχειρηματολογία που προτείνεται για να καταδείξει την ανάγκη, πως, πάνω-κάτω, στην εποχή μας συχνά κάποια επαγγέλματα καθίστανται περιττά και γεννιούνται νέα, είναι κι αυτή εξοργιστική όπως νομίζω. Ποιό από τα παλιά επαγγέλματα είναι πλέον περιττό? Του κτηνοτρόφου? Του γεωργού? Του ξυλουργού? Του χτίστη? Του πλακά? Του δάσκαλου? Του ηλεκτρολόγου και του υδραυλικού? Κανένα από τα παλιά μέσα και τις ανάγκες επιβίωσης δεν έχει αλλάξει ούτε και πρόκειται. Κι αν υπάρχουν κάποια περιττά επαγγέλματα, τούτα μάλλον στις μέρες μας για πρώτη φορά εμφανίζονται.
14/05 16:59  TRADEFTASE
του ασετ μανατζερ χρειάζεται; Του χρηματοοικονομικού αναλυτή;(εδώ γελάμε) του ειδικού επί θεμάτων πτώχευσης;
Του συμβούλου δανείων σε τράπεζα;
Του ραντιέρη στα κολομάγαζα του κόσμου;
Ημαρτον!
14/05 17:00  CANYON
Το προτεινομενο ως επαγγελμα του μελλοντος, πεινασμενος ανεγκεφαλος κοπριτης...
14/05 21:59  Λουκρητια
«Δε βλέπεις ότι ο σκοπός της Νέας Ομιλίας είναι να στενέψει τα όρια της σκέψης; Στο τέλος θα κάνουμε κυριολεκτικά αδύνατο το έγκλημα της σκέψης, γιατί δε θα υπάρχουν λέξεις για να το εκφράσει κανείς. Κάθε γενική έννοια που μπορεί ποτέ να εκφραστεί θα καλύπτεται με μια μόνο λέξη, που το νόημά της θα είναι αυστηρά καθορισμένο και όλες οι παραπλήσιες έννοιές της θα έχουν εκλείψει και ξεχαστεί. Η Παλαιά Ομιλία θα εκτοπιστεί μια για πάντα και θα έσπαζε και ο τελευταίος κρίκος με το παρελθόν».


1984 Οργουελ.
14/05 22:05  CANYON
14/05 22:28  stamatismakis
κυριε ειμαι 30 και τα δικα σας 59 ως υπατε αλλα θλιβομαι σπουδασα εξωτερικο γιατι το συστημα δεν με δεχτηκε. εκανα μεταπτυχιακο εδω και πηρα ακομα μια ιδεα απο την προηγουμενη εμπειρια μου στο σχολειο. η λεξη την οποια ανασυραται απο το εν λογο κειμενο την οποια την ανασυραται και κατα την γνωμη μου επρεπε να ταφει με ολες τισ τιμες συμφωνω μεν οτι δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ αλλα με μεγαλη μου λυπη σας αναφερω αν και το γνωριζεται και εσεις την παρουσα κατασταση μας εχουμε μπει στο αυτοματο πιλοτο και θα συνεχεισουμε να βλεπουμε ακομα τετοιεσ γελειες λεξεις λεγοντας μας για την ποικιλομορφια της γλωσσας μας απο τους καθηγητες μας.
18/05 20:15  billis85
Θα πω την αποψη μου χωρις να ειρωνευτω η να το παιξω εξυπνος.παντα μου αρεσε να βρισκω σε μια λεξη ακομα και αν δεν την εχω ξανακουσει τη ριζα της και απο εκει να βγαλω νοιμα.οποτε χωρις να δω λεξικο μολις την ακουσα ειπα πως ειναι παθητικη φωνη του ρηματος μορφωνω δλδ σχηματιζω.αυτο δεν ειναι δυσκολο να το σκεφτεις αποψη μου και οταν ανοιξα λεξικο ειδα οτι πραγματι υπαρχει το αρχαιο μορφοω-ω=δινω μορφη,μορφοποιω,διαμορφωνω (λεξικο ορθ/ερμην γ.α. Ραπτη) αρα:μορφονομαι σχηματιζομαι απο καποιον αλλον σε προσωπικοτητα γνωσεις σχημα κτλ αρα αυτομορφονομαι σχηματιζομαι απο μονος μου.αρα το μαθαινω κατι που δε ξερω ειναι ελεθερη μεταφραση κ δε στεκει.γνωμη μου κ παλι.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
20 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις