ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΔΥΟ νεκροί από σεισμό 7,2 R, ΤΡΕΙΣ νεκροί από βεγγαλικά, ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΕΝΤΕ νεκροί στην έξοδο του Πάσχα!!!
1234 αναγνώστες
Τρίτη, 6 Απριλίου 2010
11:25

Υπάρχουν κάποια πράγματα που αναιρούν όλη την φιλοσοφία περί του περιούσιου λαού, του έξυπνου λαού, του λαού με τις υψηλές αρετές.

Είμαστε λαός ηλιθίων.

Δεν μπορείς να έχεις ΕΙΚΟΣΑΠΛΑΣΙΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ, στο δρόμο και στην Ανάσταση,

από όσους προκαλεί ένας σεισμός 7,2 ρίχτερ.

Πρέπει να είσαι τραγικός λαός.

Ηθελα να ήξερα:

- Εχει τύψεις, κανένας από τους κυρίους, κυρίες που έδωσαν δίπλωμα στους οδηγούς που ευθύνονται για του τριανταπέντε θανάτους;

- Εχει τύψεις κανένας από τους κόπανους που κατασκεύασαν , ή πούλησαν ή διακίνησαν τα εκρηκτικά με τα οποία πήγαν στον άλλο κόσμο τρεις άνθρωποι.

- Εχει σκεφτεί κανένας υπέυθυνος ότι σ αυτά τα 40 περίπου θύματα, υπάρχει μία τεράστια επένδυση όλων, της οικογένειας, της κοινωνίας, ατομική, η οποία εντελώς ηλίθια χάνεται στην άσφαλτο.

 Για να σκεφτούμε:

Ενα παλληκάρι που στα 32 του είναι γιατρός και σκοτώνεται,

γιατί κάποιος έδωσε δίπλωμα στον υπέυθυνο του ατυχήματος,

δεν είναι απλά μία ζωή που χάνεται

δεν είναι απλά ένα σπίτι που κλείνει, γονεις, αδέλφια κλπ. που καταστρέφονται.

Είναι και μία τεράστια επένδυση, του ιδίου των γονιών και του κράτους, που πετιέται στην άσφαλτο.

Αυτός ο γιατρός, παίρνει μαζί του και μία τεράστια αποθετική ζημιά για το κοινωνικό σύνολο.

Φανταστείται ένας κόπανος οδηγός, να σκότωνε τον Παπανικολάου στα 35 του χρόνια;

Θα ήταν μόνο ένας θάνατος,

ή θα ήταν χιλιάδες θάνατοι από καρκίνο του μαστού,

που δεν συνέβησαν,

επειδή ο Παπανικολάου έζησε και ανακάλυψε το ομώνυμο τεστ;

Αν είμασταν σοβαρό κράτος θα έπρεπε σε κάθε ατύχημα, να ερευνούσαμε και τον  εκπαιδευτή του υπεύθυνου οδηγού.

Δεν είναι δυνατόν να βγάζουν οι επιτροπές δολοφόνους στους δρόμους, έναντι μικρού χρηματισμού, προκαλώντας τεράστια θετική και αποθετική ζημιά, σε οικογένειες, και κοινωνία.

Αυτός, αυτή, αυτή η επιτροπή, που έδωσε δίπλωμα σε κάποιον που παραβιάζει το στοπ, δεν έχει καμμία ευθύνη;;

Η πώληση αυτοκινήτου με τελική 220 χιλιόμετρα, σε κάποιον που πήρε μόλις χτες δίπλωμα, με μέγιστη ταχύτητα εξέτασης 40 χιλιόμετρα, δεν είναι έγκλημα;;

Θα πείτε φταίει το κράτος.

Πάντα φταίει το κράτος, όμως,

όλα τα γρανάζια που κάνουν το κράτος να δουλεύει, και που λαδώνονται για να λειτουργήσουν, δεν έχουν ευθύνη;

Δεν υπάρχει άραγε περίπτωση εξεταστή που έδωσε χαριστικά δίπλωμα μηχανής σε παιδί φίλου, και αυτό το παιδί σε λίγες μέρες να σκοτώθηκε;;

ΚΑι αν δεν υπάρχει, αυτό μπορεί να είναι άλλοθι για να λειτουργούν έτσι οι εξεταστές;;

Ας είμαστε κυνικοί.

Ενας εξεταστής που δίνει ελαφρά τη καρδία ή βαρεία τη τσέπη, διπλώματα, είναι εθνικός προδότης.

Είναι χειρότερος από σεισμό 7,2 ρίχτερ.

Στέλνει στο θάνατο ανθρώπους.

Επί τέλους ας τους το πετάξει κάποιος στα μούτρα.

υ.γ. Οση ώρα χρειάστηκες για να διαβάσεις το άρθρο, ένας συμπολίτης σου, σκοτώθηκε σε δυστύχημα. Η πιθανότητα να ήσουν εσύ ή το παιδί σου είναι μία στο εκατομύριο.

Η πιθανότητα να κερδίσεις το Τζόκερ είναι 1 στα τρία εκατομύρια. Τζόκερ παίζεις και ελπίζεις ότι θα κερδίσεις. Γιατί νομίζεις ότι δεν θα είσαι "τυχερός", παρά τη μεγαλύτερη  πιθανότητα;;

 

 

Σχόλια

06/04 13:12  Frixos
Το καλλίτερο θέμα που έχω διαβάσει. Νάσαι καλά αγαπητέ Ηρακλή.
06/04 13:21  DANAOS
Δηλαδή εάν κατάλαβα καλά, αυτοι που φταίνε πάλι είναι οι Δ.Υ εξεταστές και οχι οι μαλακία του κάθε ηλίθιου που οδηγεί χωρίς να σκεφτεί τίποτα . Δεν φταίει η μαλακία του κάθε ηλίθιου που παραβιάζει φωτεινούς σηματοδότες ,ούτε που παρκάρει σε διαβάσεις πεζών ή αναπήρων. Η λύση είναι απλή φίλε μου , όχι μόνο αυστηρά πρόστιμα αλλά αφαίρεση διπλώματος δια παντός . Ετρεχες κυριε με 40χλμ πάνω απο το κανονικό , απο εδω και πέρα μονο με το λεωφορείο. Πάρκαρες σε διάβαση πεζών ή αναπήρων , αφαίρεση του οχήματος . Για να δούμε τότε .
06/04 13:41  zeuspower
για ολα φροντιζει η φυση...

οποιος δεν ειναι "αξιος" να ζει ...απλα πρεπει να φευγει απο την μεση για να επιβιωνουν οι πιο "αξιοι"...
θα μου πεις φευγουν και αδικα αθωοι...
αυτο ειναι οι παραπλευρες απωλειες στην φυση...
06/04 13:56  Ηρακλής
Danaos
Σε συλλαμβάνω όλιγον τι άσχετο περί την οδήγηση και την οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων.
Η ταχύτητα είναι το πλεόν σχετικό στην οδήγηση, και το λιγώτερο επικίνδυνο.
Η ταχύτητα του ανίκανου οδηγού, η ασυμβατότητα ταχύτητας- αυτοκίνητου-δρόμου, δηλαδή η ανικανότητα του οδηγού να αντιληφθεί τη κατάσταση, είναι το πρόβλημα.
Το μέτρο πρέπει να είναι ένα , και απλό.
Για να πάρεις δίπλωμα, πρέπει να οδηγήσεις σε ελεγχόμενο δρόμο, με ταχύτητα τουλάχιστον 140 χιλιόμετρα την ώρα, για 10 λεπτά. Αν δεν τα κεταφέρεις και σκοτωθείς, γλυτώσαμε τους αθώους.
Οσο για τα όρια, ας τα βάλουν πρώτα άνθρωποι που έχουν οδηγήσει.
Αν ακολουθήσεις το κανονικό όριο των σημάτων σε τμήματα της Εθνικής, θα σε σκοτώσουν οι από πίσω.
Συμφωνώ όμως για δύο παραβάσεις, να αφαιρείται το δίπλωμα δια βίου, και να κατάσχεται το όχημα.
Παραβίαση στοπ, και παραβίαση κόκκινου.
Για τις διαβάσεις συμφωνώ, μέχρι εκεί που οι δήμοι δεν δίνουν άδειες για τραπεζοκαθίσματα σε πεζοδρόμια, που έτσι κι αλλιώς δεν αφήνουν τον ανάπηρο να φτάσει στη κλεισμένη διάβαση.
Zeus
Χαλάρωσε, με αυτοί τη λογική θα μέναμε πολύ λίγοι...
06/04 14:00  Ηρακλής
Για να μη παρεξηγηθώ , εξηγώ.
Ο αρχάριος οδηγός που πάει με 120 σε εθνική χωρίς διαχωριστικό διάζωμα, με ένα ATOS 12ετίας, δεν παραβιάζει το όριο, είναι όμως εγκληματικά ανεύθυνος. Απεναντίας ο έμπειρος οδηγός που πάει με 160 στην Εθνική με διάζωμα και 4 λωρίδες, με μία Φερράρι, είναι επικίνδυνος;
Αυτό εννοώ όταν λέω αυμβατότητα στην οδήγηση.
06/04 14:06  DANAOS
Λοιπον φίλε υποθέτω ότι θα μου πείς και ποιος υπάλληλος θα δεχθεί να είναι μέσα στο αυτοκίνητο την πρωτη φορά που η Πιπίτσα θα προσπαθήσει να μείνει ζωντανη οδηγώντας με 140 χλμ για 10 λεπτά ( σε ελεγχομενο δρόμο?).
06/04 14:08  zeuspower
εχουν δει τοσα πολλα τα ματια μου στους δρομους,που εχω πια καταληξει σε αυτην την λογικη...

εκανα και εγω παλιοτερα πολλες μακακιες ως νεος...

ομως την εποχη που τα εκανα,οι υπολοιποι πηγαιναν σχετικα καλα,και ειμασταν μονο εμεις οι "γρηγοροι" που ειμασταν επικινδυνοι...

τα τελευταια 5-6 χρονια ,οι "γρηγοροι" ειναι μια μειονοτητα που μαλιστα την βλεπεις αργα την νυχτα συνηθως...

ομως...το 80% των "αλλων" πλεον ειναι οι επικινδυνοι...

δεν ισχυει πια τιποτα στον δρομο,ειναι μια ζουγκλα!
δεν υπαρχουν λωριδες,φλας,αλαρμ...
ο καθενας κανει οτι γουσταρει την στιγμη που γουσταρει...

και ενω παλιοτερα οι μηχανοβιοι ηταν οι πιο προσεκτικοι ,τωρα πια εχουν ..τι να πω μια death wish...κανουν τα πιο τρελλα και απροσμενα,και αφηνουν την ζωη τους στα χερια ενος αγνωστου (τον οδηγο ι.χ) !

και οι πεζοι περιπου τα ιδια...πεταγονται ξαφνικα,τις περισσοτερες φορες ελεγχουν λαθος κατευθυνση κ.λ.π (εχουν προτεραιοτητα ,ναι,αλλα δεν θα ελεγξεις ? ο αλλος που οδηγει μπορει ναναι τρελος,εσυ ως πεζος θα χασεις την ζωη σου...)
06/04 14:16  DANAOS
Πάντως εχθές που οδηγούσα στην εθνική οδό το 1/4 των οχημάτων βρίσκονταν στην Λ.Ε.Α. Κοίτα πόσα λεφτα χάθηκαν απο πρόστιμα.
Αλήθεια πόσο είναι το κουστουμάκι για οδήγηση στην Λ.Ε.Α? Γιατί εάν υπολογίσουμε ότι βγήκαν 1000000 αυτοκινητα τα 250000 έκαναν παράβαση . Εάν η οδήγηση στην Λ.Ε.Α έχει ένα πρόστιμο ας πούμε 50ευρω , μιλάμε για 12500000 ευρω. Να πως θα σώσουμε το κράτος .
06/04 16:58  Ηρακλής
Δαναέ
Με το σχόλιο περί Πιπίτσας, επιβεβαίωσες τα λεγόμενα μου. Αν ήξερε η Πιπίτσα ότι θα περάσει αυτή τη δοκιμασία, δεν θα πήγαινε καν, και θα είχαμε 200.000 κινητά εμπόδια λιγώτερα.
Οσο για τη ΛΕΑ, εγώ τι να πω;
Σοβαρά πιστεύεις ότι υπάρχουν πολλοί οδηγοί που θα καταλάβουν για ποιο πράγμα μιλάς;
ΠΟυ θα σου πουν αμέσως και ακριβώς τι σημαίνει ΛΕΑ;
Ομως, όταν ηλίθιοι ΔΥ, εγκρίνουν και παραλαμβάνουν δρόμο που αυξομειώνει τον αριθμό των λωρίδων σε κάθε διασταύρωση, π.χ. Αχαρνών, Αττική οδός, που η μισή εργατική Αθήνα κάθε πρωί επιχειρεί να μπει μέσω Αγίου Στεφάνου, στα βόρεια προάστια και κλείνει όλες τις λωρίδες της εθνικής, περιμένοντας ένα ηλίθιο φανάρι, όταν σχεδόν νόμιμα, τα φορτηγά κινούνται στη μεσαία λωρίδα, κάνοντας τη λωρίδα προσπέρασης, λωρίδα κυκλοφορίας, τι περιμένεις από τους οδηγούς; Να ξέρουν τη χρήση της λωρίδας έκτακτης ανάγκης;
Δία
το πρόβλημα που λες δεν είναι μόνο στους δρόμους.
Δυστυχώς η κοινωνία μας, έχει χαζέψει. Δεν είναι που κάνει κουταμάρες, είναι που δεν ξέρει ότι αυτό που κάνει είναι βλακεία.
06/04 16:59  Ηρακλής
Δαναέ
Ετσι για πλάκα, σταμάτα σε όποιο περιπολικό βρεις μπροστά σου και ρώτα τον αστυφύλακα "επιτρέπεται να κυκλοφορώ στη ΛΕΑ;", και αν καταλάβει τι του λες, τότε θα έχει ςβρει την απάντηση γιατί δεν κόβονται πρόστιμα!
06/04 17:14  DANAOS
Οι δρόμοι που εγκρίνονται και παραλαμβάνονται φίλε μου απο τους <<ηλιθίους>> Δ.Υ έχουν προδιαγραφές και εγκρίσεις βάση Νόμων και ΠΔ ( προεδρικών διαταγμάτων), ακολουθούν δε πλήρως την ελληνική νομοθεσία γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσαν να εγκριθούνκαι να παραληφθούν. Τις προδιγραφές τις θέτουν επιστημονες και τα έργα τα κατασκευάζουν αλήτες ιδιοκτήτες εταιριών στις οποίες δουλευουν φοβισμένα ανθρωπάκια , υπάλληλοι των τεχνικών εταιριών που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κλέψουν σε υλικά ευχαριστώντας έτσι τους εργοδότες τους ( που τους πιέζουν και αυτό. Το πρόβλημα φίλε μου ( γιατί καταλαβαίνω ότι σε προβληματίζουν οι Δ.Υ ) δεν είναι σε αυτούς αλλά στον ιδιωτικό τομέα ο οποίος προσπαθεί συνεχεια να κλέψει το δημόσιο.
06/04 17:43  Frixos
Danaos μην πασχίζεις αδίκως υπέρ των "επιστημών" και υπέρ των "ειδικών επιτροπων", τρομάρα τους. Ένα μεγάλο -μεγάλο ποσοστό είναι βουτηγμένοι στον βόθρο και όσο πιό ψηλά στην πυραμίδα βρίσκονται τόσο πιό βαθιά είναι.

Το 3*5=15 μαθηματικά και όχι 150 για αύξηση μορίων ώστε να περάσει η προσφορά του Χ. Κάτω από την έγκριση αυτή κάποιος πρόεδρος επιτροπής έβαλε την υπογραφή του με το αζημίωτο, φυσικά.
Δεν είναι η εξαίρεση δυστυχώς είναι ο κανόνας.

Όντως η τάση του ιδιωτικού τομέα είναι να κλέψει το δημόσιο. Το ερώτημα είναι γιατί το δημόσιο αφήνει τις πόρτες και τα παράθυρα ανοικτά?
06/04 17:50  DANAOS
Το ξέρω βρε φίλε. Απλά υπάρχουν και καλά παιδιά στο Δημόσιο . Υπάρχουν και σωστοί επιστημονες , υπάρχουν και σωστές επιτροπές. Μη βαράτε όλοι. Αλλού είναι η βρώμα .
06/04 21:30  jerri
χάσαμε τα μηνύματα stop
εκείνο το ΥΓ τι το ήθελες και μας μαύρισες την ψυχή (ενώ όλα τα προηγούμενα)...
Χριστός Ανέστη
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
10 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις