ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Πλην Ηρακλέους του Αθηναίου...
1364 αναγνώστες
Πέμπτη, 18 Φεβρουαρίου 2010
00:13

Seehofer: Να μην πάει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα

Η Γερμανία θα πρέπει να προβάλει αντίσταση και να μην στηρίξει την Ελλάδα με τα χρήματα των Γερμανών φορολογούμενων, υποστήριξε ο Horst Seehofer, επικεφαλής της «Xριστιανικής Kοινωνικής Ένωσης» (CSU) της Βαυαρίας, «αδερφού κόμματος» της «Χριστιανικής Δημοκρατικής Ένωσης» (CDU) της Angela Merkel.

Αγαπητέ κύριε Seehofer

Είμαι ένας Έλληνας πολίτης, από μία χώρα που οι πρόγονοι σας, ξέρουν πως υπήρχε, πριν εκείνοι ακόμα μάθουν να μιλάνε.

Είναι μία χώρα, στην οποία , άνθρωποι σαν και εσάς, δηλαδή Χριστιανοί, ήρθαν, κατάστρεψαν υπέροχους ναούς, αφιερωμένους σε φωτεινούς θεούς , και έχτισαν επάνω τους χριστιανικές εκκλησίες, αφιερωμένες σ ένα θεο, που αν δεν τον υπακούς σε στέλνει στο πυρ το εξώτερο, σ ένα θεό που απαρνείται τον έρωτα.

Στη χώρα μας, σχεδόν ποτέ δεν μπορεί να ευδοκιμήσει κόμμα βασισμένο σε θρησκεία, ιδιαίτερα σε θρησκεία η οποία είναι γεμάτη δόγματα.

Γιατί αυτή η χώρα, έχει στο DNA της,

της εκκλησία του δήμου, πάνω από την εκκλησία του Θεού.

Στη χώρα μας, οι χριστιανοί, συνήθως  είναι πρώτα πολίτες.

Και όσοι από εμάς, διατηρούμε σχέση με την χριστιανική εκκλησία, και τις εορτές της , τη διατηρούμε σαν συνέχεια των αντίστοιχων εορτών που οι πρόγονοι μας είχαν πολύ πριν από την εμφάνιση της θρησκείας, της οποίας είστε κομμα.

Στη χώρα αυτή, αγαπητέ κύριε Seehofer, μιλάμε μία γλώσσα.

Εσείς δεν την γνωρίζετε αυτή τη γλώσσα, αλλά και να τη μαθαίνατε δεν θα μπορούσατε να τη μιλήσετε,

και αν επιχειρούσατε να τη μιλήσετε,

θα ήταν σαν να χορεύει τη λίμνη των κύκνων, ένας αθλητής του σούμο.

Γιατί η γλώσσα μας κύριε Γερμανέ, είναι γλώσσα του Ηλιου, γλώσσα γάργαρη, γλώσσα εκφραστική, γλώσσα μορφωμένων ανθρώπων.

Τη γλώσσα μου βέβαια, τη χρησιμοποιείτε, χωρίς ουτέ καν ένα φόρο τιμής να μου έχετε αποδώσει γι αυτό.

Το ευρώ που δεν θέλετε να δώσετε στη χώρα μου, είναι δικιά μου λέξη,

το όνομα της Ενωσης σας ΕΥΡΩΠΗ, δικιά μου λέξη,

και δεκάδες χιλιάδες λέξεις που σας έχω δανείσει, για να μπορείτε να επικοινωνήσετε, ιδιαίτερα σε θέματα επιστημών, χωρίς να μου έχετε δανείσει εσείς ούτε μία.

Εμείς κύριε Seehofer, πιθανά να μην έχουμε εργοστάσια σαν τα δικά σας,

όχι γιατί δεν μπορούμε να έχουμε, αλλά γιατί επιλέξαμε να μην έχουμε.

Γιατί εμείς κύριε, δεν μπορούμε να διανοηθούμε ότι ο άνθρωπος γεννήθηκε

για να κάνει μία επαναλαμβανόμενη κίνηση 8 ώρες την ημέρα,

365 μέρες το μήνα, 35 ολόκληρα χρόνια, από τα πιθανά 70 της ζωής του,

κλεισμένος σε ένα εργοστάσιο με υπερυψωμένους διαδρόμους γύρω - γύρω,

όπου άλλοι άνθρωποι θα τον παρακολουθούν αν δουλεύει.

Γιατί εμείς σκεφτόμαστε.

Μας έχουν πει ότι εσείς είστε πειθαρχημένος λαός, δεν μοιάζετε με μας.

Τόσο πειθαρχημένος που αγνοείται ποιός σας πειθαρχεί και σε τί σας πειθαρχεί.

Εμείς λοιπόν εδώ στην Ελλάδα κύριε Seehofer,

τους γλειώδεις, τους καραγκιόζηδες, τους νούμερο 2, τους συχαινόμαστε.

Και εσείς κύριε Seehofer, συγκεντρώνετε πολλές από αυτές τις ιδιότητες.

Κατά πρώτον, είστε νούμερο δύο. Και νούμερο δύο, μιας ανέραστης υστερικής κυρίας που χτυπάει και τα χεράκια της στο τραπέζι. Τσόντα δηλαδή είστε κύριε Seehofer,  τσόντα, για να γίνει καγκελάριος η Μέρκελ.

Αρα ώς τσόντα δεν δικαιούσθαι δια να ομιλείτε όταν μιλάει ή ανέραστη.

Κατά δεύτερον είστε γλειώδης κύριε, διότι η Ελλάδα δεν ζήτησε οικονομική βοήθεια, και το ξέρετε,

όπως ξέρετε ότι ακόμα και αν ζητούσε,

τα χρήματα που θα έπαιρνε δεν θα ήταν λεφτά των Γερμανών φορολογούμενων,

αλλά θα ήταν τα λεφτά που έχουν κλέψει οι παπούδες σας από τους Ελληνες όταν με τη βοήθεια του Χίτλερ, είχαν καταλάβει τη χώρα μου.

Και δεν μιλάω μόνο για τα επίσημα, τις πολεμικές αποζημιώσεις, μιλάω για τα κρυφά, αυτά που έπαιρναν οι Γκεσταπίττες για να άφήσουν κάποιον ελεύθερο, ή για να κάνουν τα στραβά μάτια, οι ιδιωτικές μίζες δηλαδή που επαιρναν οι κατακτητές από το σκλαβωμένο λαό μου.

Θα ήταν τα λεφτά που έχετε κλέψει από τους Ελληνες μετανάστες όταν τους στίβατε τη δεκαετία του 50 και του 60, και χτίζατε τις βιομηχανίες σας.

Θα ήταν τα λεφτά που μας έχει κλέψει η SIEMENS, με τις μίζες που έχωνε στα πολιτικά κόμματα της χώρας μου, για να πάρει δουλειές σε τριπλάσιες τιμές από τις κανονικές.

Θα ήταν τα λεφτά που κλέβετε από τη λεόντια σύμβαση του Αεροδρομίου ή από τη κλοπή του ΟΤΕ μέσω MIG,

κατάλαβες κύριε Seehofer;;

Δεν ξέρω τι εικόνα σου δίνουν οι κυβερνήτες μου, ή όποιοι τέλος πάντων με αντιπροσωπεύουν στα όργανα της κοινότητας.

Εγώ όμως ο Ηρακλής, σου λέω, ότι και εσένα και τη καγκελοανέραστη αρχηγό σου, σας έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια.

Προσωπικά, ούτε χρειάζομαι και ούτε θέλω την οικονομική σου βοήθεια, ούτε τη δική σου , ούτε κανενός άλλου.

Γι αυτό αν ποτέ σου ζητήσει η Ελλάδα λεφτά, κόψε σε παρακαλώ το 1/10.000.000, που είναι το μεριδιο που μου αντιστοιχεί,

και κράτησε το γιατί δεν το χρειάζομαι.

Και δικαιολόγησε το, γράφοντας στη σύμβαση του δανείου:

Πλην Ηρακλέους του Αθηναίου.

Πλην Ηρακλέους του Αθηναίου...

Κατάλαβες , μαλάκα;;;;;

 

Σχόλια

18/02 00:44  epidoxos
Oσο και αν τους ξενους τους ξερω πια και απο τη καλη και απο την αναποδη (το ιδιο βεβαια και εμας του Ελληνες που μας κρινω σκληρα και καθημερινα) αυτες οι ακαταπαυστες δηλωσεις των Γερμανων εχουν φτασει σε τετοιο αηδιαστικο σημειο που μου θυμιζουν τον πελατη στον οικο ανοχης που απειλει μετα την εξοδο απο τον "οικο" οτι δε θα ξαναπατησει το ποδι του και δε θα ξαναπληρωσει ουτε ενα ευρω στην ιεροδουλο γιατι ηταν αθλια στις υπηρεσιες της απεναντι του ...περιττο βεβαια να πουμε οτι το πραγματικο προβλημα του εν λογω πελατη ειναι οτι δεν του σηκωνεται λογω ανικανοτητας!
18/02 00:44  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Ηρακλή, συμφωνώ μόνο με το θρησκευτικό σκέλος.
Για τα ρέστα έχω τις επιφυλάξεις μου.
Όταν μια οικογένεια καταναλώνει τα τριπλά από ότι βγάζει, δεν της φταίει ο τραπεζίτης που έρχεται να της πάρει το σπίτι, αλλά το μυαλό των γονέων, δυστυχώς...
18/02 01:12  epidoxos
Σολωνα
Οταν οι Γερμανοι εκοβαν και εραβαν το ευρω, την ΕΚΤ, το συμφωνο σταθεροτητας στα μετρα τους εμεις φταιγαμε?Οταν σχεδιασαν ενα συμφωνο σταθεροτητα που δεν προεβλεπε τι γινεται σε περιοδους οικονομικων κρισεων ο Παπανδρεου και ο Σημιτης φταιγανε (οχι οτι ειναι αγιοι αλλα αυτους τους θαβουμε για αλλα πραγματα)..
Το οτι ο ΟΤΕ εχει πεσει στα 8 ευρω και οι Γερμανοι περιεργως θελουν και το 20% που εχει το κρατος παροτι η χωρα..χρεωκοπει κατα αυτους...τυχαιο ειναι? Το οτι με το ζορι θελουν να μας δωσουν υποβρυχια που γερνουν και αυτο τυχαιο ειναι? Το οτι η Μερκελ κυνηγουσε τον Καραμανλη για τα γιουροφαιτερ μη και παρουμε Αμερικανικα ηταν εκ του αφελους? Δεν ηξερε η κυρια Μερκελ τοτε οτι οι τσεπες μας ηταν αδειες? Οταν αγορασαμε τα γερμανικα τεθωρακισμενα γιατι μας τα πουλησαν?..γιατι δεν μας ειπαν ..ρε παιδια ειστε αφραγκοι, δε το καταλαβαινετε οτι σε 2-3 χρονια θα κινδυνευετε να φαληρισετε και θα θεσετε σε κινδυνο το ευρω μας? Μη παρετε τιποτε, καντε οικονομια και αμα τυχον σας τη πεσει η Τουρκια εδω ειναι η Βερμαχτ!
Μηπως η τρομοκρατια τωρα δεν ειναι εκ του πονηρου? Μηπως οι ακατασχετες δηλωσεις υποκρυπτουν την ανυπομονεσια τους να βαλουν πραγματικο χερι κατακτησης στη πρωτη χωρα της Ευρωπης που ειναι ετοιμη να πεσει (θα ακολουθησουν και αλλες) οπως καποτε ορεγονταν οι παππουδες τους..Μηπως ομως παλι βιαζονται και θα σπασουν τα μουτρα τους οπως ο μπαρμπας τους ο Χιτλερ?Τα μετρα που θα εισηγουνται ιδιωτικοποιησεις για να εξαγορασουν αυτοι και οι Γαλλοι πυρ παρα..τραπεζες, εργοστασια ηλεκτροπαραγωγης, ορυκτο πλουτο, λιμανια..ακομη και τον Σκλαβενιτη που τον εχουν βαλει στο ματι στη μιση τιμη ειναι ασχετα με τις υστερικες δηλωσεις πανικου που εξαπολυουν καθε μιση ωρα?
ΥΓ Οχι δεν ειμαι εναντιον της ελευθερης οικονομιας και των ιδιωτικοποιησεων..τα κυρηγματα της Παπαρηγα τα εχω ξεπερασει..αλλα ιδιωτικοποιησεις δεν κανεις καταμεσης τεραστιας κρισης και ενω το κλιμα που εχει δημιουργηθει σε αντιμετωπιζει σαν κουφαρι...θα ειχε γουστο να βγει ο ΓΑΠ αυριο το πρωι και να
18/02 01:13  epidoxos
πει χωρις να ειδοποιησει κανενα Γερμανο..."επειδη οι Γερμανοι μας τα εχουν πρηξει και επειδη οσο μιλαμε τοσο τα σπρεντ ανεβαινουν περισσοτερο και χρεωνομαστε και αλλο..ευχαριστουμε την ΕΕ για την αλληλεγγυη της αλλα αποφασισαμε να απευθυνθουμε αποκλειστικα στο ΔΝΤ"...και παλι τα @ρχιδι@ μας θα παρουμε αλλα καλιο απο τον Αμερικανο τον κιμπαρη παρα απο το μιζερο και αιωνιως σκατοψυχο Γερμανο...
18/02 07:57  jerri
Μας ζηλεύουνε, μας ζηλεύουνε και όλοι μας κουτσομπολεύουνε...
18/02 08:45  τσατσαρα
Hρακλή, αγρίεψες πολύ, να βγούμε στους δρόμους???
18/02 09:45  Ηρακλής
τσατσάρα,
Δεν αγρίεψα, αλλά όπως πολύ καλά τα λέει και ο επίδοξος πιο πάνω, ξέρουμε τι γίνεται δεν είμαστε αμερικανάκια, ξέρουμε τι προσπαθούν να κάνουν. Εντάξει, εμείς τους δώσαμε το δικαίωμα, εντάξει οι πολιτικοί μας φταίνε, προσωπικά δεν αποκλείω ακόμα και πίσω από τη στάση των Γερμανών να βρίσκεται και λίγος Μητσοτάκης, λόγω φτυσίματος της Ντόρας, ( μην αποκλείεις τίποτα από αυτόν που πουλάει ονόματα), αλλά , έλεος.
Να βγαίνει ένας Χιτλερίσκος της κακιάς ώρας, Χριστιανικό κοινωνικό, εμένα ακροδεξιά μου μοιάζει, και να δηλώνει ούτε ευρώ στους Ελληνες, λες και του ζήτησε κανένας, ε, πάει πολύ.
Σιγά τους περιούσιους μαλάκες στο κάτω κάτω.
Σόλωνα δεν συμφωνώ μαζί σου.
Ναι είμαστε δανεισμένοι διπλά και τριπλά, αλλά ο τραπεζίτης μας ρουφάει το αίμα τόσα χρόνια.Κακώς δανειστήκαμε, αλλά το αδίκημα του υπερδανεισμού, δεν μπορεί να επισύρει και τη ποινή του εξευτελισμού από τον τοκογλύφο. Και ιδιαίτερα από τύπους που μπορεί τα σπίτια τους να έχουν χτιστεί με λεφτά από τα χρυσά δόντια των Εβραίων, ή τα κοσμήματα των Ελλήνων, ή τις κλεμμένες εικόνες και αρχαιότητες.
Αμάν πια με τη παραγραφή της ιστορικής μνημης. Γιατί άλλο λήθη, και άλλο ηλιθιότητα.
18/02 09:56  τσατσαρα
Τα έχουμε καταλάβει όλα πια,πόσες αναλύσεις να διαβάσουμε? Να βγούμε στο δρόμο?

18/02 11:13  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Ηρακλή καλημέρα.
Αδίκως ή δικαίως Παραφέρεσαι.
Πέραν της παραφοράς σου, χαίρομαι πολύ που είσαι Ελληνάρας, αλλά μέχρι εκεί.

Στα περισσότερα που αφορούν στους γερμανούς έχεις δίκιο, αλλά σε κάποια άλλα θέματα υπερβάλλεις.
Ορισμένες αναφορές σου δεν εκφράζουν τον μέσο έλληνα (στο ποιόν του, στη σκέψη του, στο συναίσθημα) και άλλα (π.χ. η χώρα μας ήταν εκεί πριν αυτοί μάθουν να μιλάνε) είναι αντιλήψεις ψωροπερήφανες και ξεπερασμένες.

Τέλος άσχημα πράττεις που βρίζεις μέσα στο θυμό σου. Βέβαια δεν είσαι και κανένα μέλος της κυβέρνησης για να σε παρεξηγήσουν οι "φίλοι" μας οι γερμανοί.

και πάλι καλημέρα και χαλάρωσε.
18/02 11:54  Sukhoi
ΑΝΗΣΥΧΕ ΠΑΤΕΡΑ ...

βεβαιως και δεν ανηκο στον μεσο ελληνα
ανηκω ομως στον κατωτερο και 9 μηνες ΑΝΕΡΓΟ ΕΛΛΗΝΑ

νυσαφι πια !
ξερεις αληθεια πως αντεδρασαν οι χιτλερολαγνοι της Thyssen-Krupp οταν η ελληνικη κυβερνηση ειπε πως σε περιτωση που κλεισουν τα Ναυπηγεια ... εμεις θα ταμεταπωλησουμε στα Γαλλακια ?

Σκυλιασαν !

Γιωργος ...
18/02 12:00  Sukhoi
και αντε τωρα να τους πεις πως ...
``ξερεις κατι γερμανισκε ? ``
νο μανι... νο χανι ...
νο μανι... νο ζημενσ μορ ...
νο μανι... νο χοχτιφ μορ ...
νο μανι νο γιουροφαιτερ μορ...

τον εξορκιστη θα θελουνε μετα για να ερθουνε στα ισια τους !
18/02 12:16  Ηρακλής
Πατέρα
Δεν είμαι Ελληνάρας, απλά θέλω να είμαι μέλος μιας κοινωνίας, και όχι άτομο. Και αυτή η κοινωνία, όπως και να το κάνουμε έχει ιστορία.Από τον εθνικισμό περάσαμε στον αεθνισμό.
Είναι ξεπερασμένες αντιλήψεις η κατοχή; η κλοπή των περιουσιών; Είναι ψωροπερηφάνια το φιλότιμο;
Δεν συμφωνώ με την άποψη σου, και όσοι δεν βρίζουν με λέξεις, δεν είναι απαραίτητα μη υβριστές.
18/02 13:12  ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ
Ηρακλή και Sukhoi

Αλλίμονο όχι ξεπερασμένες η κατοχή, η κλοπή και οι σφαγές, ούτε ακόμα και η αντιβασιλεία του Όθωνα φίλε. Θου Κύριε.

Σου είπα ότι έχει δίκιο στα περί γερμανών. Αυτοί στήνουν το 4ο Ράιχ εδώ και καιρό και κανένας δεν το πήρε χαμπάρι.

Σε άλλα θέματα δεν είμαστε απόλυτα σύμφωνοι...
18/02 15:02  τσατσαρα
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
19 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις