ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Δεν πείθουν για πρώτοι, οι "όποιον πάρεις, δύο ευρώ."
1275 αναγνώστες
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2009
00:25

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν μου πέφτει λόγος για τα εσωκομματικά της Νέας Δημοκρατίας.

Δεν έχω λόγο, αφού ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρξα ψηφοφόρος του συγκεκριμένου χώρου. Ασχολούμαι με τη Νέα Δημοκρατία μόνον όταν αυτή δρα στα πλαίσια της λειτουργίας του πολιτικού μας συστήματος, κατά συνέπεια, τα εσωτερικά του κόμματος δεν βρίσκονται στα άμεσα ενδιαφέροντα μου.

Είναι όμως τέτοια η στιγμή, και τα γεγονότα που λέω κι εγώ να καταθέσω ένα προβληματισμό, πάντα κάτω από το πρίσμα των παραπάνω αναφορών μου.

Παρακολουθώ από τη Κυριακή των εκλογών ένα τραγικό κόμμα, με ένα αστείο υπό παραίτηση αρχηγό, γραφικούς δελφίνους που μου θυμίζουν τύπους από τη Βαβυλωνία, και λυπάμαι γιατί ένας λαός είχε στη διακυβέρνηση της χώρας αυτούς τους ανθρώπους.

Ο ξεπεσμός αυτού του κόμματος, αποδεικνύεται σήμερα, όπου το έλλειμμα κατά τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος είναι στο 12%, δηλαδή διπλάσιο από αυτό που έλεγε ο Παπαθανασίου πριν τις εκλογές.

Και αποδεικνύεται από το συμπέρασμα ότι ,

όσοι είχαν πρόσβαση στα πραγματικά στοιχεία και άρα γνώριζαν,

ήταν αυτοί που ζητούσαν πρόωρες εκλογές, εν γνώσει τους ότι θα τις χάσουν.

Κιότεψαν, δηλαδή και μάλιστα με κουτοπονηριά κλεφτοκοτά. Λέγοντας εν γνώσει τους ψέμματα.

Ο δήθεν σεβαστός γέρος Σουφλιάς, αποδεικνύεται από τα πράγματα ένας μικροαπατεώνας της πολιτικής.

Ηξερε το έλλειμμα και συμβούλευε τον Καραμανλή, να κοροιδέψει τον Ελληνικό λαό με βλάχικη κουτοπονηριά.

"Πήγαινε σε εκλογές γρήγορα ,πριν μας πάρουνε χαμπάρι".

Αυτή ήταν η φιλοσοφία της απόφασης.

Και λυπάμαι τους φίλους, αγνούς Νεοδημοκράτες, που νοιώθουν εξευτελισμένοι από αυτά τα ομοιόματα πολιτικών που φέρθηκαν σαν μικροαπατεώνες.

Και δεν ντρέπονται να ζητάνε και τα ρέστα από τη Νέα κυβέρνηση που φορτώθηκε τη καυτή πατάτα.

Ντροπή.

Τώρα θέλουν να εκλέξουν αρχηγό.

Δείτε οι άνθρωποι πόσο βλακωδώς παραδέχονται ότι είναι ή φασίστες ή ηλίθιοι.

Αποφάσισαν λέει να εκλεγεί ο αρχηγός από τη βάση,στις 14 Δεκεμβρίου.

Ομως για να εκλεγεί ο αρχηγός από τη βάση θα πρέπει να συνέλθει το συνέδριο και να αποφασίσει να αλλάξει το καταστατικό για να δοθεί η δυνατότητα της αμεσης εκλογής.

Δηλαδή αποφάσισαν αυτά που το Συνεδριο θα ... αποφασίσει σε δέκα μέρες.

Κι αν οι σύνεδροι αποφασίσουν διαφορετικά;;

Θα βγείτε να τους πείτε ότι απαγορεύεται να ψηφίσετε αρνητικά στην αλλαγή του καταστατικού;;

Λέτε δηλαδή στους συνέδρους ότι είναι πρόβατα;;;

Οι πράξεις αυτές είναι ή φασιστική νοοτροπία ή ηλιθιότητα, διαλέξτε...

Και ύστερα έχουμε τους υποψήφιους αρχηγούς.

Ειλικρινά υπάρχει νεοδημοκράτης που να πιστεύει ότι κανένας από αυτούς έχει τα κότσια για να γίνει αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας;;

Ποιός;;

Η κόρη του απόστάτη, ή οι δύο αποτυχημένοι αποστάτες;; Η μήπως ο γραφικός Νομάρχης;;

Αυτοί είναι οι εν δυνάμει ηγέτες της Νέας Δημοκρατίας;;

Με αρχηγό Ντόρα, ο Σαμαράς θα ακολουθήσει;

Με αρχηγόΣαμαρά ή Ντόρα θα υποταγεί;

Με αρχηγό Αβραμόπουλο οι άλλοι θα μείνουν στο νέο ΚΕΠ;

Με αρχηγό Νομάρχη, είναι αρκετά βαρεια η πλάκα που σκεπάζει το γέρο Καραμανλή;;

Η μήπως θα επανέλθει ο δραπέτης που το έβαλε στα πόδια;

Ομως πολύ θα χαρώ αν η φαντασία του Καρατζαφέρη δουλέψει, όσο άρρωστα δουλεύει το δικό μου μυαλό.

Φαντάζομαι το Καρατζαφέρη συνοδεία τηλεοπτικών συνεργείων, να πηγαίνει στη Ρηγίλης,

να πληρώνει δύο ευρώ, και να ψηφίζει για αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, και να δηλώνει:

Δύο ευρώ είναι καλή τιμή, και είπα να παίξω κι εγώ.

Προσωπική πρόβλεψη:

Κανένας από τους τέσσερεις δεν θα γίνει αρχηγός της Νέας Δημοπκρατίας, θα ευτελιστούν τόσο πολύ στη διάρκεια της προεκλογικής διαδικασίας που κάποιος πέμπτος θα εμφανιστέι και θα πάρει την ηγεσία.

 

 

Σχόλια

21/10 00:31  favlos
Ο τσίπρας?...
21/10 00:34  CANYON
Τρεις οικογένειες και ένα τέλμα

Tου Xρηστου Γιανναρα



Τρεις οικογένειες καθηλώνουν το πολιτικό σύστημα της χώρας σε αδιέξοδο. Αποκλείουν την ανάκαμψη, την ανανέωση της ηγεσίας των κομμάτων, την επανασύνδεση της πολιτικής με την κοινωνία.
Σίγουρα δεν είναι η ευθύνη μόνο στις τρεις οικογένειες. Οι Ελληνες σήμερα ακκιζόμαστε σαν μαχητικοί δημοκράτες, αλλά τα πράγματα αποδείχνουν ψυχαναγκαστική την προτίμησή μας να μας κυβερνάνε κληρονομικές δυναστείες. Πιστεύουμε στη βιολογική διαδοχή, όχι στην ποιοτική επιλογή, στο όνομα, όχι στην ικανότητα.

Οπως όλες οι χαμηλής παιδευτικής στάθμης κοινωνίες, ειδωλοποιούμε ηγέτες του παρελθόντος και προβάλλουμε τα προσόντα τους στα έκγονά τους, πέρα από κάθε λογική. Η ειδωλοποίηση και μόνο είναι σημάδι υπανάπτυξης, πολύ περισσότερο ο αταβισμός της άκριτης προσκόλλησης στους βιολογικούς επιγόνους. Οι γενάρχες των δυναστειών δεν ήταν οπωσδήποτε οι εξαιρετικά προικισμένοι ηγέτες, οι συγκυρίες παίζουν τον αποφασιστικό ρόλο για τη μυθοποίηση.

Τυπικό παράδειγμα, ο γενάρχης της μακροβιότερης δυναστείας: Ενας μέτριος, παροιμιώδης για το ευμετάβλητο των «πεποιθήσεών» του δημοκόπος, που οι συγκυρίες τον αποκάθαραν, τον εξωράισαν, τον συμβολοποίησαν σαν «γέρο της δημοκρατίας». Ο γιος του ανέδειξε το πατρικό κληροδότημα, τη δημοκοπία, σε εκπληκτική δεξιότητα διαβουκόλησης των μαζών. Αν προλάβει η ελληνική κοινωνία και αποκτήσει κάποτε ιστοριογραφία ανυπότακτη στον ολοκληρωτισμό της κομματοκρατίας, θα τον κρίνει. Πάντως, η πολιτική του αμβλυωπία και ο αμοραλισμός του απομνημειώθηκαν σε ελάχιστες φράσεις στιλπνού αριβισμού: «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο» - «Δικαιούτο ο τάδε (διαχειριστής δημόσιου χρήματος) να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του, αλλά όχι και τόσα εκατομμύρια» - «Βυθίσατε το Χόρα» - «Εγώ απλώς προήδρευα» - «Τσοβόλα δώσ' τα όλα» - «Οι βάσεις φεύγουν (μόλις υπέγραψε την παραμονή τους), ο αγώνας τώρα δικαιώνεται».

Ο εγγονός δεν έχει ούτε τη δημοκοπική καπατσοσύνη του προπάτορα ούτε τον δαιμονικής γοητείας καμποτινισμό
21/10 00:35  CANYON
Ο εγγονός δεν έχει ούτε τη δημοκοπική καπατσοσύνη του προπάτορα ούτε τον δαιμονικής γοητείας καμποτινισμό του πατέρα. Θήτευσε σε δύο υπουργικούς θώκους με ανεπάρκεια, που προκαλούσε θλίψη ή θυμηδία. Και με την πρώτη συγκυρία αναρριχήθηκε στην ηγεσία του κόμματος δίχως συγκριτική αναμέτρηση, με μαζικές διαδικασίες υπερψήφισης. Ανέχεται να συζητείται δημόσια και να διακωμωδείται η ολιγότητά του, γαντζωμένος στην καρέκλα και μπλοκάροντας κάθε εξελικτική δυναμική στο πολιτικό πεδίο. Είναι συμβολική προσωποποίηση του παρακμιακού αδιεξόδου της ελληνικής κοινωνίας.

Η δεύτερη δυναστεία έχει μυθοποιημένο γενάρχη με ασυγκρίτως ισχυρότερα ερείσματα πραγματικής αξιοσύνης και ουσιαστικής προσφοράς: Μας απάλλαξε από την επείσακτη (με ρόλο τοποτηρητή ξένων δυνάμεων) κληρονομική βασιλεία. Κυρίως χάρη στο πείσμα του έγινε δεκτή η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ενωση. Και πέτυχε αναίμακτη μετάβαση από τη δικτατορία των συνταγματαρχών σε στοιχειωδώς ανακαινισμένο κοινοβουλευτισμό. Βέβαια, θα κριθεί από την Ιστορία για την οριστική πολεοδομική καταστροφή της Ελλάδας, η «αναπτυξιακή» του πολιτική είναι έγκλημα κατά της ανθρωπότητας: η Αττική δεν υπάρχει πια, όχι μόνο ως ιστορικό τοπίο, αλλά ούτε και ως βιώσιμο φυσικό περιβάλλον. Οι ελληνικές πόλεις είναι όλες ίδιες, υποταγμένες στην κερδεμπορία των εργολάβων, στην εξαθλιωτική, τριτοκοσμική ομοιομορφία. Στον δε πολιτικό χώρο ο γενάρχης παρέκαμψε (σαφώς από έλλειψη προσωπικής καλλιέργειας) το έρμα της βιωματικής ελληνικότητας που (αλλοτριωμένα ή αυθεντικά) κόμιζε η «παράταξή» του και έδωσε το πρότυπο μιας διαχειριστικής αποκλειστικά εκδοχής της εξουσίας.

Πάντως, σάρκωνε την εικόνα σοβαρού ανθρώπου, με εγωκεντρικές, αλλά ουσιαστικές φιλοδοξίες τολμηρού ηγέτη. Αυτή τη σοβαρότητα νόμισαν ότι διακρίνουν οι ψηφοφόροι και στο πρόσωπο του ανιψιού του, που διέθετε επιπλέον σπουδές στην αλλοδαπή, μαζί με ομιλητική ευχέρεια όχι τυχαία. Το κόμμα του τον εξέλεξε αρχηγό, αν και αδοκίμαστον στην άσκηση εξουσίας, μόνο (ολοφάνερα) για λόγους «επικοινωνιακής
21/10 00:37  CANYON
αποτελεσματικότητας του οικογενειακού του ονόματος. Πολύ σύντομα διέκριναν οι οξυδερκείς την αδυναμία του να δώσει στο κόμμα προγραμματική και στελεχιακή δυναμική, να το καταστήσει πρόταση εναλλακτική, ικανή να αντιπαλαίψει τον σοσιαλεπώνυμο αμοραλισμό και τον μηδενιστικό αποδομισμό της «Αριστεράς». Ετρεφαν, ωστόσο, την ελπίδα μήπως, αν φτάσει στην πρωθυπουργία, λυθούν οι κόμποι, ενεργοποιηθούν τα προσόντα του.

Εφτασε στην πρωθυπουργία και η συνέχεια είναι γνωστή: Περνούν οι μήνες, τα χρόνια, και η ανύπαρκτη προετοιμασία, η δραματική ανικανότητα επιλογής συνεργατών, η αδυναμία να διακρίνει ποιότητες, κάνουν τη διακυβέρνηση ένα παρατεταμένο Βατερλώ. Μιλάει συνεχώς για «μεταρρυθμίσεις» και όσες απόπειρες αποτόλμησε ήταν παιδαριωδώς επιπόλαιες. Εμφοβος, από την πρώτη στιγμή κατέφυγε στην ατολμία μιας διαχειριστικής πολιτική που εκκολάπτει κραιπάλη σκανδάλων αλλά και διπλωματική ανυποληψία σε σημείο που να χλευάζουν τη χώρα προκλητικά ακόμα και οι Σκοπιανοί. Σε συνδυασμό με την κωμικοτραγική ανεπάρκεια του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης η πρωθυπουργική αποτυχία έχει οδηγήσει την κοινωνία και το κράτος σε τέλμα.

Τρίβει τα χέρια και παραμονεύει (όχι στη γωνιά, αλλά από εκπορθημένα μετερίζια) η τρίτη δυναστεία. Ο γενάρχης, ενεργός ακόμα, δεν έχει προλάβει να μυθοποιηθεί, αντίθετα: τον συνοδεύει (και τον συνόδευε σε ολόκληρη τη μακρά πολιτική του διαδρομή) η δυσπιστία, η επιφύλαξη των Ελλήνων - κάτι σαν ανυποληψία ή στίγμα για μια «αποστασία» από το χρέος σε κρίσιμες για τη χώρα στιγμές. Πρωθυπούργευσε μία φορά για τρία μόλις χρόνια, με πεπραγμένα από μέτρια έως αμαρτωλά. Αλλά πυρετική του έγνοια ήταν και είναι η επιβολή της δυναστείας: να φτάσει στην κορυφή η οικογένεια.

Για το πιο προβεβλημένο έκγονο οι συγκυρίες ήταν ώς τώρα (αινιγματικά έως σκανδαλωδώς) ευνοϊκές. Σίγουρα έχει ρητορικό ταλέντο, τουλάχιστον ανάλογο με του πρωθυπουργού, αλλά με τον ίδιο φορμαλισμό της άσαρκης κομματικής εντυπωσιοθηρίας. Τίποτα το καινούργιο δεν σπιθίζει, καμία τόλμη για τ
21/10 00:37  CANYON
Τίποτα το καινούργιο δεν σπιθίζει, καμία τόλμη για το διαφορετικό, για στόχους που μπορούν να συνεγείρουν την κοινωνική δυναμική - τέλεια έλλειψη δημιουργικής φαντασίας. Η ίδια εμφανίζεται πάντοτε σίγουρη για όλα, πάντοτε με πληθωρικά χαμόγελα που μοιάζει να τους αποδίδει ισχύ επιχειρημάτων. Ισως επειδή οι πολιτικές της απόψεις, τουλάχιστον για τα διεθνή θέματα, τυχαίνει να συμπίπτουν σταθερά με αυτές της μοναδικής σήμερα υπερδύναμης. Και το χαίρεται.

Πρωτεύει ωστόσο στις προτιμήσεις των ψηφοφόρων του κόμματός της - δεν ενοχλεί ούτε καν η αισθητική της (στην ενδυμασία και στο φέρεσθαι) ακόμα λιγότερο η προδιαγεγραμμένη από τις διασυνδέσεις της δυναστείας προοπτική της..

Ολα δείχνουν ότι η εναλλακτική διαδοχή των δυναστειών θα καθηλώνει τον Ελληνισμό για πολλά ακόμη χρόνια σε παρατεταμένο ψυχορράγημα.

Τρεις οικογένειες μας καθηλώνουν στο τέλμα. Με τη δική μας ψήφο.

21/10 00:48  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Ηρακλή τι θες τώρα και ξύνεις πληγές?
Αφού οι περισσότεροι στη γειτονιά γέρνουν από την άλλη μπάντα είναι ανάγκη να τους στεναχωρείς?
Επί της ουσίας του πονήματός σου τώρα. Δεν συμφωνώ ότι θα εμφανισθεί πέμπτο πρόσωπο. Σιγά τις πολλές εφεδρείες που έχουν.
Πιστεύω ότι η Ντόρα θα κάνει περίπατο...
21/10 00:53  favlos
Σόλωνα δεν γέρνω.Η υποκρισία όμως εδώ ξεχειλίζει.Δεν λέω άλλα γιατί είναι ξένος χώρος.
Αυτά του Γιανναρά τα έχω γράψει κι εγώ.
Να φύγουν να πάνε αλλού.
21/10 00:56  favlos
Απο το συνεχίζουμε..δικό μου άρθρο και συγγνώμη για την αναπαραγωγή.Απαντάω πάλι σε σένα φίλε Σόλωνα!

Καλημέρα :)
Τίποτα δεν θα γίνει.
Δυό τρείς οικογένειες κρατάνε αλυσοδεμένη τη χώρα και δεν αφήνουν κανένα να τους πάρει το γλυκό από το στόμα.
Μόνο οι δεύτερες φάτσες και τι έχουμε εμείς στο μυαλό μας αλλάζει.
Η πραγματικότητα θα έιναι ίδια αλλά θα μαθαίνουμε λιγότερα όσο τα ΜΜΕ τον θέλουν.
Αν ποτέ τούς έχεις ακούσει να μιλάνε λίγο άνετα σε χώρο δικό τους για το πόπολο θα καταλαβαίνεις τι λέω,αλλά και να μην έχει γίνει αυτό,πάλι καταλαβαίνεις..είμαι σίγουρος.
Να φύγουν επιτέλους οι Ράλληδες οι Καραμανλήδες οι Παπανδρέου μπάς και αλλάξει τίποτα.Μέχρι τότε εμείς στον τομέα μας δυνατοί,ώστε να μην τους έχουμε ανάγκη..
21/10 01:01  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
ποιοί ρε Νικόλα να φύγουν?
Επειδή το λέει ο Γιανναράς? Και τι έγινε?
όσο για το γέρνω μην παρεξηγιέσαι.
Κι εγώ γέρνω από την αντίθετη μπάντα.
Να μην μπατάρει το καΐκι...
21/10 01:05  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
χμ, μου απάντησες στο ποιοί. Όσο πάνε λιγοστεύουν πάντως...
21/10 01:11  favlos
Δεν τελειώνουν.
Με Καραμανλή & Παπανδρέου μεγάλωσα και ακόμα τα ίδια.
Δεν αντέχεται.

21/10 01:18  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Έλα ρε φίλε, υπομονή.
Καραμανλήδες τέλος.
Παπανδρέου έμεινε ένας. Άσε να τον δούμε.
Το Μητσοτακέικο έχει ακόμα πολλά ψωμιά.
Αν σκεφτείς όμως ότι οι ενλλακτικές λύσεις είναι ο Καρατζαφέρης η Παπαρήγα και ο Τσίπρας, χέσε ψηλά κι αγνάντευε...
21/10 02:07  haros
να με συμπαθας ηρακλη εκανες φαουλ και το αρθρο αυτο φανερωνει μισαλλοδοξια περασμενων δεκαετιων,οταν εβγαζαν δεκαρικους στα πρασινα και τα γαλαζια καφενεια.
1.τι πιο δημοκρατικο και συγχρονο απο το να εκλεγει ο αρχηγος ενος κομματος απο την βαση?? τι πιο σωστο?? αφου ομως υπαρχει ενα καταστατικο που δεν μπορει να γινει κουρελοχαρτο,πρεπει να συγκληθει συνεδριο για να το αλλαξει.αν το συνεδριο αποφασισει αλλιως,ποιος θα πει κατι αλλο?? το γεγονος οτι <<προδικαζεται>> το αποτελεσμα ειναι φυσικο και επομενο,απο την στιγμη που δεν νομιζω να βρεθει ανθρωπος να ισχυριστει στα σοβαρα οτι δεν θελει την εκλογη απο την βαση και την στιγμη που οι διεκδικητες συμφωνουν.ΠΡΟΦΑΝΩΣ,αν γυρισει ο κοσμος αναποδα και το συνεδριο φηφισει διαφορετικα,θα ισχυσει η αποφαση του συνεδριου.απο που και ως που προκυπτει<<φασισμος>> η <<ηλιθιοτητα>>?? με ποια λογικη δινονται τετοιοι χαρακτηρισμοι τοσο επιπολαια και ευκολα?? ουτε ο φανατικοτερος πρασινοφρουρος της εποχης του ανδρεα δεν θα το σκεφτοταν να το κανει...μηπως να θυμηθουμε τον τροπο που ο σημερινος πρωθυπουργος εγινε αρχηγος του πασοκ με το δαχτυλιδι σημιτη και με το...δημοψηφισμα απο φιλους και...γνωστους..ΕΝΟΣ υποψηφιου με αριθμο ψηφισαντων..απροσδιοριστο??
παμε στο δευτερο φαουλ..<<κορη αποστατη>> δεν μου λες ηρακλη,<<οικογενειακη ευθυνη>>?? ΑΥΤΗ ειναι φασιστικη νοοτροπια,οπως ακριβως οι φασιστες καταδικαζαν καποτε τους γιους η συγγενεις κομμουνιστων σε εξοριες και αλλα ωραια,γιατι ηταν<<εξ αγχιστειας>>μολυσμενοι..
ειλικρινα ΛΥΠΑΜΑΙ..(ποτε δεν φανταζομουν οτι ανθρωπος θα εγραφε κατι που θα με εκανε να υπερασπιστω την ντορα,η οποια μου ειναι και ιδιαιτερως αντιπαθης..)
21/10 02:33  Ηρακλής
Χάρε
Οσο αφορά το πρώτο μου φάουλ.
Οταν έχεις ένα όργανο που ΘΑ αποφασίσει, λες "εισηγούμαι", δεν αποφασίζεις μέχρι και τις ημερομηνίες.Πως ξέρεις ότι όλοι θέλουν προσφυγή στη βάση. Μήπως έγινε κανένα δημοψήφισμα και δεν το έμαθα; Πως λες όσοι θέλετε ελάτε για αρχηγοί και μετά αποκλείεις τη Λιλίκα. Αυτό είναι δημοκρατία ή μήπως δεν είναι ηλιθιότητα αυτών που είπαν όσοι πιστοί προσέλθετε; Οταν οι αποφάσεις σου γενάνε Λιλίκες πρέπει και να τις σέβεσαι, αλλιώτικα τις αποκλείεις με φασιστικό τρόπο. Σκέψου το λίγο και θα δεις ότι έχω δίκιο στο συλλογισμό μου.
Οσο για την οικογενειακή ευθύνη που λες, μάλλον μπερδεύεις τα πράγματα. Κόρη αποστάτη δεν είναι οικογενειακή ευθύνη, είναι κληρονομικότητα, εκτός αν όταν μοιάζουμε εξωτερικά στον πατέρα μας είναι καλό, αλλά όταν μοιάζουμε εσωτερικά είναι φασισμός.
Μιλάω για κληρονομικότητα και όχι για οικογενειακή ευθύνη φίλε.
Οικογενειακή ευθύνη θα πεί να φταις εσύ για κάτι που έκανε ο πατέρας σου, κληρονομικότητα θα πει να έχεις τα γονίδια του πατέρα σου. Είναι το δεύτερο φασισμός;;
21/10 02:39  Ηρακλής
Για να συμπληρώσω τα περί Ντόρας, το "κόρη αποστάτη" αφορά τη κληρονομικότητα, η απαξία μου όμως αφορά τις δικές της πράξεις. Εξ άλλου "το μήλο κάτω από τη μηλιά", δεν είναι φασισμός, είναι εμπειρία ζωής και επιστήμης.
21/10 02:42  Nastybishop
Ηρακλή, τα τελευταία σου επιχειρήματα μπορεί κάλλιστα να τα χρησιμοποιήσει κανείς σε κάθε περίπτωση "οικογενειακής ευθύνης".

Πχ. καταδικάζεις τον γιο ενός κομμουνιστή στη βάση του ότι το "μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει".

Η ίδια λογική είναι.
21/10 02:58  Ηρακλής
Νάστυ
Προσπερνάς κάτι.
Εγώ λέω καταδικάζεις το παιδί για πράξεις που κάνει το παιδί και όχι ο πατέρας.
Εμένα όταν με τραβούσανε στην ασφάλεια γιατί είχα αριστερό πατέρα ήταν φασισμός, όταν όμως με τραβούσανε μετά το 1968 για τη δική μου δράση δεν ήταν, απλά γενετικά επαληθεύτικε το "κατω από τη μηλιά".
Μην το μπερδεύουμε.
Η κληρονομικότητα βοηθάει να προβλέψουμε,οχι να καταδικάσουμε.
Καταδίκη μόνο για τις ατομικές συμπεριφορές.
Περιμένω από δύο ψηλούς γονείς να κάνουν ψηλά παιδιά. Περιμένω από το γιο του ποδοσφαιριστή να έχει λογω κληρονομικότητας και περοβάλλοντος ποδοσφαιρικά γονίδια, δεν τον βρίζω όμως γιατί δεν παίζει καλά ο πατέρας του. Θα τον βρίσω γιατί δεν παίζει καλά ο ίδιος.
21/10 09:14  ΚΟΛΙΝΔΡΟΣ
ειναι σαν αυτό: ναί στην αλλαγή, όχι στην Ε.Ο.Κ
21/10 11:04  ΑΛΕΚΤ
΄΄Οικογενειακη ευθυνη΄΄ φυσικα και δεν μπορει να υπαρχει αλλα αυτο κατα τη γνωμη μου δεν μπορει να ισχυει για τους πολιτικους ! αλλο πραγμα οι απλοι ανθρωποι, δηλαδη το παιδι ενος κλεφτη δεν μπορει να χρεωθει και να φακελωθει για την παρανομια του πατερα του σε ολη του τη ζωη , ο γιος του κουμουνιστη δεν μπορουσε να ΄΄πληρωνει΄΄ για παντα τα ΄΄λαθη΄΄ του πατερα του,η κορη της πουτανας δεν μπορει να γινει υποχρεωτικα πουτανα κ.λ.π. νομιζω οτι για τους πολιτικους τα πραγματα πρεπει ειναι διαφορετικα δεν μπορει να παιρνουν σαν πολιτικη προικα χιλιαδες ψηφοφορους λογο ονοματος και οταν ειναι κατι κακο που εκανε ο πατερουλης τους να κανουν πως δεν ξερουν τιποτα , οι ΄΄στρατοι΄΄ που κληρονομουν στα παιδια τους οι πολιτικοι εγιναν και συντηρηθηκαν με πολλες παρανομιες και ρουσφετια που εκαναν οι πατερουληδες, προσφατα ο συμβουλος του ΄΄καταλληλοτερου΄΄ που καταδικαστικε απο τη δικαιοσυνη δεν αφησε ΄΄προικα΄΄ τους παρανομους που ΄΄υπερασπισε΄΄στην κορουλα του ?????, Ο Κυριακος στις προηγουμενες εκλογες πηρε πανω απο 100000 ψηφους δεν ηταν λογω του ονοματος που κληρονομισε ???? η κορουλα καμαρωνει οτι με τον πατερα της [τον αποστατη] πηγαινε στο σπιτι του θειου του κωστακη στο Παρισι και καλα τοτε ηταν μικρη δε γνωριζε οτι ο μπαμπακας ηταν αποστατης οταν μεγαλωσε δεν εμαθε τιποτα και οταν ηταν διευθυντρια του πολιτικου γραφειου του πατερα της την περιοδο του 89-93 δε γνωριζε τιποτα για υποκλοπες ειδικα δικαστηρια, Γρυλακιδες ,Μαυρικους ??????
Υπαρχει οικογενειακη ευθυνη γιατι γονεις και παιδια ειναι ΄΄διαπλεκομενοι΄΄ ,αλλα να μην ανησυχουν οι ΄΄χοντροπετσοι΄΄ εμεις οι Ελληνες εχουμε κοντη μνημη .

21/10 11:31  PANKASS
ηρακλη τζαμπα χαλας την διαθεση σου,δες τι ψηφιζουν,οσο ποιο δεξια,τοσο καλυτερα
http://www.capital.gr/poll/show_poll.asp?Check=True&pollid=36&vote_id=128
21/10 12:45  test
Πραγματικά έχουμε πολύ πλάκα σαν λαός. Εδώ και 5 χρόνια κοροϊδεύαμε τον Παπανδρέου και τώρα περιμένουμε να μας σώσει. Τώρα προδικάζουμε για το τι θα γίνει στην Νέα Δημοκρατία, κάνουμε τους χαζούς όμως στο θέμα αν θα ήταν χειρότερα αν δεν είχε επιβάλλει ο Έβερτ τον Καραμανλή σε βάρος της Ντόρας. Και τώρα θα κάνουν το παν για να μην βγει, ενδεχομένος να βάλλουν τον Σπηλιωτόπουλο, τον Δούκα, τον Ρουσσόπουλο αρκεί να μην βγεί η θυγατέρα του Μητσοτάκη, τον οποίο θεωρούν ξένο σώμα στο κόμμα τους, τώρα για το αν αξίζει σαν άτομο, ακόμα και αν η απάντηση είναι θετική, το υπόλοιπο κόμα είναι για τα μπάζα και θέλει μεγαλύτερες αλλαγές από αυτές που έκανε ο Γιώργος στο ΠΑΣΟΚ
Λιάρος
21/10 13:39  Ηρακλής
Συμφωνώ με τον Αλεκτ, αν και δεν είχα σκεφτεί αυτή τη παράμετρο.
Λιάρο
Μετά από δυό χρόνια μπορεί τα ΜΜΕ να μας πείσουν ότι ιδανικός πρωθυπουργός είναι η Ντόρα, αλλά τουλάχιστον εμείς εδώ θα ξέρουμε τι μας γίνεται, όπως και τώρα , που ξέρουμε τι μας γίνεται, και αυτό φαίνεται και από τα σχόλια όλων των φίλων.
22/10 00:56  Σάρισα
H περισσοτερο καθαρη λυση ειναι η εκλογη οποιουδηποτε στην ηγεσια της ΝΔ, η διασπαση της και η συνεργασια των μελλοντικων σχηματισμων στη βαση μιας συνισταμενης πολιτικων αποψεων.

Εχεις δικιο που πιστευεις οτι οποιος και να βγει , οι υπολοιποι θα του σκαβουν το λακο συνεχως. Μεγαλη καταρα αυτη για τη ΝΔ..Νομιζω ηρθε η ωρα του CDU / FDP για την Ελλαδα.
23/10 18:58  σεβαστη
Παρά το γεγονός ότι η τοποθέτηση του Χάρου είναι θεωρητικά σωστή.
Εγώ τρέμω τη Ντόρα, φοβάμαι τα γονίδια που κουβαλάει,και το κακό που μπορεί να κάνει στην Ελλάδα,αδίστακτη και αήθης!
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
17 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις