ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Ανεύθυνοι νεόπλουτοι, ανόητοι δασάρχες, και το σενάριο των εμπρηστών που τους βολεύει όλους...
1473 αναγνώστες
Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2009
12:27

Η Ελλάδα καίγεται για τέταρτη μέρα.

Η μισή Ελλάδα, δηλαδή η Αττική, με όλα τα πυροσβεστικά μέσα που διαθέτει η χώρα, δεν μπορεί να σβύσει.

Ή είμαστε όλοι βλάκες, ή κάτι άλλο συμβαίνει σ αυτό το τόπο.

Και συμβαίνει κάτι άλλο. Και αυτό το άλλο είναι ότι όλοι ασελγούν πάνω σ αυτό το τόπο ατιμώρητα,

  αυτό το τόπο που εκμεταλεύονται χωρίς να του προσφέρουν ούτε μία ανάσα,

αυτό το τόπο που όλοι κατά βάθος ΜΙΣΟΥΝ .

Είμαστε μάρτυρες εικόνων, μεγαλοαστικών σπιτιών, περιτριγυρισμένων από πανήψυλα ξερά χόρτα,

δηλαδή σπιτιών, που τα έχει περικυκλώσει η καύσιμη ύλη, και απομένει ένα σπίρτο να καούν.

Και οι ιδιοκτήτες τι κάνουν;

Ούτε ένα μεροκάμματο δεν χαλαλίζουν, για να κόψουν τα χόρτα γύρω από το σπίτι τους.

Χτίζουνε μέσα στο δάσος, νόμιμα ή παράνομα αδιάφορο,

και δεν χαλαλίζουν ούτε μία δραχμή για να προστατεύσουν το πράσινο,

μέσα στο οποίο έχουν επιλέξει να κτίσουν.

Ούτε καν διαμαρτυρίες δεν κάνουν ώστε το δασαρχείο να καθαρίζει τις κοινόχρηστες περιοχές

Οι ανεύθυνοι νεόπλουτοι, που έκαναν βίλλες, τις μίζες, τα κλεμμένα από την εφορία, την κερδοσκοπία, τα μαύρα έσοδα, τις κομπίνες με τα Ευρωπαικά προγράμματα, αλλά και οι άλλοι νεόπλουτοι,που απέκτησαν χρήματα με νόμιμους τρόπους και έκριναν ότι ο οικιστικός ιστός της Κοκκινιάς δεν τους ταιριάζει, και μετακόμισαν στα δάση της Βόρειας Αττικής, αδιαφορούν για ό,τι συμβαίνει έξω από το δικό τους οικόποεδο, αφήνοντας έτσι τη συνεχή ξερή βλάστηση να δημιουργήσει ένα συνεχές υπέροχο χαλί,

πάνω στο οποίο περνάει σήμερα η φωτιά που απειλεί τα σπίτια τους.

Υπάρχουν φυσικά και οι περιπτώσεις των υπέυθυνων πολιτών, των υπεύθυνων δημοτικών αρχόντων, που ενδιαφέρονται, προτείνουν, και επιχειρούν να προστατεύσουν το περιβάλλον, είτε με καθαρισμούς, είτε με αντιπυρρικές ζώνες , είτε με τη δημιουργία δασικών δρόμων.

Ε, τότε παρεμβαίνουν οι δασάρχες, κατα πλειοψηφία,  δημόσιοι υπάλληλοι, ευθυνόφοβοι, που δεν έχουν καμμία σχέση με το δάσος, και που οι πιο πολλοί από αυτούς παίρνουν μίζες για να κάνουν αποχαρακτηρισμούς, τη μόνη εργασία που κάνουν καλά.

Αυτοί λοιπόν οι ανόητοι δασάρχες, απαγορεύουν το κόψιμο των χόρτων, απαγορεύουν το άνοιγμα των αντιπυρικών δρόμων, γενικά απαγορεύουν κάθε τι, γιατί έχουν μάθει ότι ο καλός δημόσιος υπάλληλος, είναι αυτός που δεν κάνει τίποτα, γιατί έτσι δεν κάνει λάθη.

Και όταν με τη συμβολή, των παραπάνω, εμφανιστεί η φωτιά και καταπιεί τα πάντα, τότε βγαίνουν όλοι και ανακαλύπτουν οργανωμένα σχέδια εμπρηστών που θέλουν να καταστρέψουν την Ελλάδα, που θέλουν να κάνουν όλη την Αττική οικόπεδα κλπ.

Δεν λέω μπορεί να υπάρχουν και πυρομανείς και εμπρηστές, και διαταραγμένες προσωπικότητες που βάζουν φωτιές.

Ομως τη φωτιά στη Πίνδο, εμπρηστές τη βάζουν;

Τις 150 - 200 φωτιές που έχουμε κάθε βδομάδα, εμπρηστές τις βάζουν;;

Δεν έχετε προσέξει ότι οι εμπρηστές λένε ότι βάζουν τις φωτιές εκείνες,

που συμπτωματικά δεν μπορεί να σβύσει η Πυροσβεστικη;

Δηλαδή θέλετε να με πείσετε ότι ο κύριος εμπρηστής, πήγε και έβαλε φωτιά στο Γραμματικό,

και γνώριζε τη πορεία των ανέμων για τις επόμενες 4 μέρες,

και γνώριζε και την ανικανότητα των αρχών,

και υπολόγιζε ότι η φωτιά, θα φτάσει τελικά στη Καλλιτεχνούπολη, και στα φιλέτα οικόπεδα;;

Για ηλίθιους μας περνάτε;;

Είμαι μάρτυρας σε σκηνή στο Καβούρι, ανάμεσα στις βίλλες μεγάλων ονομάτων.

Μετασχηματιστής σε δίδυμη κολώνα της ΔΕΗ.

Πάει ένα πουλί επάνω, καιγεται, και φλεγόμενο πέφτει στα ξερά χόρτα κάτω από τις κολώνες.Σε δευτερόλεπτα είχαν αρπάξει φωτιά.

Το καβούρι σώθηκε, γιατί είχαμε μαζί πυροσβεστήρα.

Το ίδιο ακριβώς έγινε  δύο μέρες μετά. Ψητά πουλιά γεμισε ο δρόμος. Πήρα τη ΔΕΗ, και τους είπα τι γίνεται και τους υπέδειξα το τρόπο με τον οποίο μπορούσε να μη ξανιγίνει αυτό.

Η απάντηση

- Το ξέρουμε αλλά τι θέλετε να κάνουμε; Ξέρετε πόσους τέτοιους μετασχηματιστές έχουμε; Σιγά μη πάμε σε όλους και απομακρύνουμε τα σύρματα μεταξύ τους.

 

Οι τρόποι που μπαινει φωτιά είναι δεκάδες και ο εμπρησμός είναι μία, και συνήθως η πιο σπάνια.

Η ανικανότητα της πολιτείας βαφτίζει εμπρησμούς όλες τις αιτίες, και έτσι ξεμπερδεύει από τις ευθύνες, καλλιεργεί επί πλέον και το μύθο του θύματος που δεν μπορεί να κάνει τίποτα μπροστά στους αδίστακτους εμπρηστές.

Ενας εμπρησμός κρατάει τον Αρχηγό της Πυροσβεστικής, τον ανεύθυνο δασάρχη, τον Υπουργό των Εσωτερικών, ακόμα και το πρωθυπουργό στη θέση του.

Ενώ, τα σύρματα της ΔΕΗ, που έχουν χαθεί μέσα στακλαδιά των πεύκων, και με σπινθηρισμούς έβαλαν φωτιά, δεν μπορούν να κρατήσουν κανένα στη θέση του.

Κι εμείς όλοι, ακούμε ότι υπεύθυνοι για τις φωτιές είναι οι εμπρηστές, και καθόμαστε άπραγοι.

Δηλαδή μας κλέψανε το σπίτι, και ο πρωθυπουργός μας λέει ότι υπεύθυνος για τη κλοπή είναι ο κλέφτης!!!!

Η διαπίστωση του δράστη, έχει καταντήσει να είναι η μοναδική απολογία των υπευθύνων.

Εμπρηστές τελικά, αν υπάρχουν, είμαστε εμείς, εσεις , η ΔΕΗ, οι δασάρχες, οι ανεύθυνοι οικοπεδούχοι, ο Σουφλιάς που δεν καθορίζει τις οικιστικές περιοχές, ο αρχηγός της πυροσβεστικής που δεν αρνείται την ευθύνη της Δασοπυρόσβεσης ως μη ειδικός, ο πρωθυπουργός που του την αναθέτει, ο κάθε ένας από μας που δεν διαδηλώνει για αντιπυρικές ζώνες, για καθαρισμό των δασών, για συνεχή επιτήρηση, για πυροσβεστικά μέσα που να πετάνε.

Εμπρηστές είμαστε όλοι εμείς που δεν απαιτούμε από όλους,

από τον πρωθυπουργό μέχρι το γείτονα μας,

ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ.

Σχόλια

24/08 12:38  Yannis K.
Ηρακλη, συγκλονιστικο!
Τα πουλια βαζουν τις φωτιες!
Να βαλουνε σκιαχτρα τοτε πανω τους μετασχηματιστες για να μη ζυγωνουν τα πουλια.
24/08 12:47  anathema_g13
Δεν τίθεται θέμα για το αν υπάρχουν εμπρηστές από πίσω ή για το αν παλαιότερες φωτιές έχουν οδηγήσει σε οικιστική δραστηριότητα σε μέρη που ήταν δάση αλλά συμφωνώ ότι πέρα από όλα τα άλλα οι πολίτες είμαστε μία από τα ίδια με αυτά που κατηγορούμε.
Κι επειδή ήμουν μάρτυρας σε δύο φωτιές το περασμένο καλοκαίρι και συνειδητοποίησα ότι αν ο καθένας είχε την στοιχειώδη υπευθυνότητα να καθαρίζει λίγο τις εκτάσεις του οι καταστροφές θα ήταν μικρότερες παντού. Μιλάω για αγροτικές περιοχές όπου ο μόχθος του καθενός καίγεται εξαιτίας του σταρχιδισμού εκείνων που έχουν γειτονικά χωράφια αφημένα στη μοίρα τους.
Όπως το χειμώνα που όλοι βρίζουμε επειδή το χιόνι μας έχει αποκλείσει στο σπίτι μας και περιμένουμε εκχιονιστικό ενώ αρκεί να φτυαρίζουμε κάθε 1-2 ώρες ώστε να μη χρειαστεί κάτι τέτοιο. Δε βαριέσαι όμως...
24/08 12:54  Ηρακλής
Yannis K.
Οποτε θέλεις μπορουμε να συζητήσουμε τη συμμετοχή της ΔΕΗ, στις φωτιές, με σπινθήρες.
Οσο για τα πουλιά, επειδή το εργαστήριο μου έκανε σοβαρή μελέτη επ αυτού, κάθε ιπτάμενο ζωντανό με μήκος πάνω από 14 εκατοστά, αν καθήσει σε μετασχηματιστές ΔΕΗ, θα καεί και θα πέσει φλεγόμενο στο έδαφος.
Οσο για τις γραμμές μέσης τάσης, ρώτα τη ΔΕΗ αν πλένονται οι μονωτήρες. Ειδικοί θα σου πουν τι σημαίνει αυτό.
Σε σοβαρές χώρες κάνουν ακόμα και αυτό που λές.
24/08 12:57  Ηρακλής
Αναθεμα
Ειμαι σε ένα κτήμα στη Πέτρα και χρειάστηκα 5 δρομολόγια με Ντάτσουν για να πετάξω τα χόρτα, μόνο από δύο στρέμματα.
Αν τα αφησω, οποιαδήποτε σπίθα μπορεί να μου κάψει το σπίτι. Βέβαια πληρώνω πάνω από 500 ευρώ το χρόνο για να καθαρίζω το κτήμα από τα χόρτα.
24/08 13:02  Yannis K.
Ηρακλη, δεν ειμαι σε θεση να αμφισβητησω αυτο που λες, ουτε ηταν αυτος ο στοχος μου (αλλωστε υπερσυχρονα αεροπλανα πεφτουν απο πουλια και μηχανες πλοιων σβηνουν επειδη πεφτουν μεσα σε τεραστια κοπαδια τσουχτρες).
Κατα την εγκατασταση πρεπει να υπαρχει και η προνοια.
24/08 13:07  anathema_g13
Φαντάσου ότι κάποιοι πληρώνουν μερικές χιλιάδες ευρώ για να συντηρούν καλλιέργειες, να περνούν λάστιχα για να ποτίζουν, να καθαρίζουν τα ξερά και τα άγρια. Ότι κάποιοι άλλοι ρίχνουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για ένα εξοχικό και αυτοί κινδυνεύουν από τον ανεύθυνο γείτονα που δεν ασχολείται.
Κανονικά θα έπρεπε κανείς να είναι υποχρεωμένος ακόμα κι αν δεν εκμεταλλεύεται είτε αγροτικά είτε οικοπεδικά να συντηρεί τα εδάφη του σε μια καλή κατάσταση. Αλλά όταν βλέπεις εκτάσεις που ανήκουν σε δήμους, κοινότητες, οργανισμούς να είναι ρημαγμένες τότε πως να απαιτήσεις (σαν τοπική εξουσία) από τον κάθε έχοντα που, ενδεχομένως, να διαμένει μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρυά να το κάνει; Με παρακάλια και δεήσεις πάντως δε σβήνονται οι φωτιές ούτε διασφαλίζεται ότι δε θα ξαναμπούν. Και τα μέτρα είναι θεραπευτικά και όχι προληπτικά. Σχέδιο δράσης αφού μπει φωτιά όχι σχέδιο αποφυγής φωτιάς ή εξάπλωσής της.
Άστα να πάνε!
24/08 13:12  Ηρακλής
Δυστυχώς Γιάννη δεν υπάρχει. Εχουν πάνω στους μετασχηματιστές γυμνά καλώδια σε απόσταση 13 εκατοστών, άρα αν βρεθει κάτι μεγαλύτερο ανάμεσα, γίνεται βραχυκύκλωμα καίγεται και πέφτει κάτω.
Στη Μυτιλήνη κάθε χρόνο έπαιρνε φωτιά ένα δάσος μέσα από το οποίο περναγαν γραμμές ΔΕΗ.
Από τότε που κόψανε τα δέντρα δεξιά και αριστερά από τις γραμμές της ΔΕΗ, και οι γραμμές δεν έχουν καμμια επαφή με δέντρα, σταμάτησαν και οι "εμπρησμοί".Η gold ξέρει μιλάω για το τσαμλίκι.
Ξαναλέω δεν ισχυρίζομαι ότι δεν υπάρχουν εμπρησμοί, είναι όμως μία από τις αιτίες.
25% των πυρκαιών ξεκινούν κόντα σε παράνομες χωματερές, σε όλη την Ελλάδα.
24/08 13:17  Mogadishu
καλημερα, δεν ειναι μονο τα πουλια...

Πήγε να κάψει την γυναίκα του και έβαλε φωτιά στην Χασιά

23 Αυγ. 2009

http://troktiko.blogspot.com/2009/08/blog-post_8752.html
24/08 13:33  PANKASS
24/08 14:18  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Σοβαρή προσέγγιση και μπράβο!
Συμωνώ με τον anathema_g13.
24/08 14:23  Ηρακλής
Μογγαντισου
Το διάβασα, έκαψε ένα στρέμμα. Η γυναίκα σώθηκε,αλλά φαντάσου να μην τον είχαν πάρει χαμπάρι, θα είχαμε φωτιά στη Πάρνηθα με μία νεαρά Αλβανή νεκρή κλπ. κλπ.
24/08 14:25  Ηρακλής
πανκας
σωστός, έτσι είναι, έβλεπα ένα τύπο στη τηλεοραση στο Πικέρμι, που έβρεχε τα ξερόχορτα κολλητά στο σπίτι του. Δεν είχε κάνει το κόπο να κόψει ούτε αυτά που ήταν κολλητά με τον τοίχο του.
24/08 14:59  Usοund
Καταγγελτικός λόγος. Αλλά το Καβούρι, καβούρι!
24/08 16:28  Goldmine
Σωστός και ενημερωμένος.

Τώρα τι να κάνω εγώ που σε δύο οικόπεδα στο νησί είδα το χορτάρι δύο μέτρα και δεν πρόλαβα να στείλω κάποιον για να το κόψει;

Με τριβελίζει η ιδέα. Υπάρχει και τώρα φόβος;
24/08 16:36  market12
NΑΙ εκτος και αν στο νησι εχει φαγανες αγελαδες ξαμολητες

-----------------
27/08 00:45  Bezyr
Απο καταγγελιες χορτασαμε.Το ζουμι ειναι στη λυση.Εχουμε να προτεινουμε τιποτε,ή οχι.Ολα τ΄αλλα...
27/08 02:33  haros
ενταξει,ολα σχετικα ειναι.οποιος εχει σπιτι σε τετοιες περιοχες,συνηθως φροντιζει να καθαριζει τον χωρο του απο τα ξεροχορτα,αλλα δεν μπορει να κανει τιποτα για τα πευκα που υπαρχουν σε αυτον(και που ειναι υπευθυνα για την μεταδοση της φωτιας στο κτηριο συνηθως..)αν επιχειρησει να τα κοψει,εστω μονο αυτα που ειναι πολυ κοντα στο κτηριο και ειναι πολυ επιφοβα,θα συναντησει την πεισματικη αρνηση του δασαρχειου,η αν το κανει χωρις αδεια,το αμεσο καρφωμα του γειτονα.βεβαια απο την αλλη,αν επιτρεποταν το κοψιμο των πευκων ,δεν θα ειχε μεινει και κανενα..τωρα θα μου πεις,τι δουλεια εχουν τα σπιτια σε εκτασεις τιγκα στα πευκα (δασος κανονικοτατο),οπως στον νεο βουτζα,στην ανατολη κλπ..απαντω...ειναι νομιμοτατα και με κατι οικοδομικες αδειαρες ΝΑ..το ιδιο και στο ντραφι,στην πεντελη κλπ..ολα ξεκινουν απο την σχεση κρατους-πολιτη -πελατη-ψηφοφορου,που με πιεσεις καταφερνει να επιτρεπεται η δομηση σε περιοχες που κανονικα ΔΕΝ θα επρεπε..η χτιζει παρανομα και μετα το κρατος τα νομιμοποιει..ομως το κρατος δεν μπορει να εξασφαλισει πορους για να γινεται σωστη συντηρηση-επιτηρηση αυτων των-νομιμα χτισμενων οικισμων-περιοχων,γιατι αυτη ειναι ΔΑΠΑΝΗΡΗ.εχουμε λοιπον ενα εκρηκτικο κοκτεηλ δασους-κατοικιων-μπαζων-κυκλοφοριας ανθρωπων(που αθελα τους μπορει να προκαλεσουν πυρκαγιες)που περιμενει την επομενη σπιθα...
τωρα για τα αμιγη δαση,που δεν εχουν ανθρωπινη παρουσια ,εκει η πιθανοτητα φωτιας ειναι πολυ μικροτερη,αλλα και εκει η προληψη κοστιζει πολυ..η δημιουργια ΣΩΣΤΩΝ αντιπυρικων ζωνων και κυριως η συντηρηση τους δεν ειναι καθολου ευκολη υποθεση..το ιδιο και ο εγκαιρος εντοπισμος της φωτιας και η κατασβεση εν τη γεννεσει της..στο κατω κατω,ποσα ελικοπτερα μπορει να παρει καποιος και ποσους πιλοτους(που θα ψιλοκαθονται οταν δεν υπαρχει φωτια)μπορει να προσλαβει??50,100,1000??οσα και να εχει,ποτε δεν ειναι αρκετα...
30/08 09:37  Ηρακλής
Χάρο καλημέρα , συμφωνώ μαζί σου, όμως η διπλανή μας Τουρκία, έχει δάση που είναι γεμάτα αντιπυρικές ζώνες καθαρισμένα, με χορηγίες.
Βέβαια απλά η Τουρκία είναι κράτος, δημοκρατικό, φασιστικό, μιλιταριστικο,δεν ξέρω, αλλά κράτος.
Και αυτό το κράτος το κατοικούν πολίτες, όχι καραγκιόζηδες.
Να θυμηθούμε που είναι όλοι οι πολιτικοί της Τουρκίας, Τσιλέρ και σία;
Σε μια νύχτα τους καθαρίσανε και φέρανε τον Ερντογάν. Να θυμηθούμε την εξωτερική της πολιτική. Ολοι οι Ελληνες την έχουμε μάθει απ έξω, όταν τη δική μας δεν την γνωρίζει ούτε ο ΥΠΕΞ.
Ποιος να τολμήσει να αμελήσει το καθηκον του και να καεί δάσος. Στη πλατεία ταξίμ θα τον κρεμάσουνε.
Αντε να δούμε τι θα ψηφίσει ο "λαός", στις επόμενες εκλογές, για να δούμε αν θα μείνει άκαφτη η Πάρνηθα.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
17 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις