ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Σάκης - Χρηματιστήριο: Βίοι παράλληλοι, χωρίς μέτρο...
1487 αναγνώστες
Κυριακή, 17 Μαΐου 2009
03:52

Τελικά, σαν λαός έχουμε πλάκα.

Πάμε σ ένα διαγωνισμό, όπου μετέχουν και ψηφίζουν 42 χώρες.

Από αυτές τις χώρες, έχουμε κάποιες επαφές με 3 - 4 .

Από αυτές τις χώρες

Ορθόδοξοι σαν κι εμάς είναι 3-4.

Τη γλωσσα μας μιλάει μόνο μία.

Απ την άλλη, τουλάχιστον 15 - 20 από αυτές μιλάνε σχεδόν κοινή γλώσσα, ( σλαβόφωνοι ).

Περίπου ανά 20, έχουν κοινό θρήσκευμα διαφορετικό από το δικό μας.

Εμείς έχουμε 4 γείτονες και με τους δύο από αυτούς είμαστε στα μαχαίρια.

Φυλετικά, και συνοριακά οι περισσότερες χώρες έχουν 3-4 φίλους η κάθε μία.

Σε σύνολο 300 εκατομυρίων ανθρώπων, που δυνητικά έχουν δικαίωμα να ψηφίσουν, εμείς είμαστε μόνο 10.

Τουλάχιστον οι μισές χώρες στέλνουν στο διαγωνισμό απείρως καλύτερες φωνές απότον δικό μας.

Και όμως, έχουμε την απαίτηση να κερδίσουμε, να μας ψηφίσουνε, Σλάβοι, Μουσουλμάνοι, Καθολικοί, Αγγλόφωνοι, Σκανδιναυβοί, γιατί εμείς μόνοι μας αποφασίσαμε ότι... αξίζουμε τη πρωτιά.

Πολύ θα ήθελα να ακούσω τα πρωινάδικα, αλλά και τις ειδήσεις, για τις αδικίες που έγιναν εις βάρος μας, που μας κατατρέχουν, μας αδικούν, είναι κακοί, που δεν ξέρουν να εκτιμούν τον δικό μας.

Ετσι και στο Χρηματιστήριο.

Σε μία παγκόσμια αγορά, όπου κάθε μέρα διακινούνται τρισεκατομύρια ευρώ, εμείς πρέπει να διαβάσουμε εφτά Αμερικάνους αναλυτές για να επενδύσουμε 5000 ευρώ, στην Εθνική.

Και συναρτάμε τη πορεία της Ελληνικής κουτσουλιάς του τζίρου των 200 εκατομυρίων, από τη πορεία αγορών με τζίρο δισεκατομυρίων.

Και αυτό δεν είναι τίποτα.

Εχουμε και την απαίτηση το ΧΑΑ, να συμπεριφέρεται όπως εμείς προβλέπουμε.

Αν εμείς αγοράσαμε Εθνική στα 45, και η μετοχή κατεβαίνει,

"τη ρίχνουνε μωρέ, θελουνε να αγοράσουνε χαμηλά, και τη ρίχνουνε".

Οταν η μετοχή πάει στα 9 ευρώ, κι εσύ λες θα αγοράσω στα 6, αλλά η μετοχή φεύγει στα 14, τότε,

" Κύττα παιχνίδι που κάνουνε, φορτώσανε και τώρα τη πάνε τραίνο ".

Ρε μεγάλε

Μήπως σου είπε κανένας ότι ξέρει κανένας Αμερικάνος το ΧΑΑ; Ούτε αν υπάρχει Ελλάδα δεν ξέρουνε, και όσοι τη μάθανε, τη μάθανε επειδή κέρδισε το Ευρωπαικό.

Και αφού όλοι συνωμωτούν κάνοντας συσκέψεις πως θα σου φάνε τα 5 χιλιάρικα, κι αφού το παίρνεις είδηση, τότε γιατί δεν αγόρασες Εθνική στα 9 να τους κουφάνεις;;

Γιατί δεν πούλησες στα 45 να τα παντελονιάσεις;

Σύσκεψη στη Γουώλ, μιλάει ο πρόεδρος

" Παιδιά προσέξτε σήμερα τον Ντάου, μη τυχόν και κλείσει πτωτικά, να κάνετε ότι είναι δυνατόν να κλείσει θετικά, γιατί αν κλείσει αρνητικά, αύριο το Χρηματιστηριο της Αθήνας θα μας μιμηθεί, και θα πέσει, και μαζί του θα πέσει και η Εθνική από τα 45, και αυτό δεν πρέπει να γίνει, γιατί έχει αγοράσει 100 μετοχές της Εθνικής... ο Ηρακλής. Τουλάχιστον  να κρατήσουμε το Ντάου μέχρι να πάει η Εθνική 52, να πουλήσει ο Ηρακλής μη τον ζημιώσουμε τον άνθρωπο".

Ετσι άκουγα κάτι έξυπνους να λένε

" Δεν μπορεί, θα κερδίσει η Αγγλία γιατί έστειλε τον τάδε, και αυτός είναι μεγάλο όνομα, και δεν θα πήγαινε αν δεν τον είχαν βεβαιώσει ότι θα κερδίσει."

Δηλαδή λογική χρηματιστηριακού παπαγάλου 100%.

Η ψηφοφορία έχει 40 εκατομύρια ψηφοφόρους, πως θα το κανόνιζαν μόνο αυτός που το ισχυρίζεται ξέρει.

Οπως και στο Χρηματιστήριο. Η μετοχή κάνει 2500000 κομμάτια, η τιμή που κλείνει βγαίνει όπως βγαίνει, την έστησαν λέει.

Ποιος ρε μεγάλε;

Εβγαλε ο άλλος 100 εκατομύρια από τη τσέπη του για να πάρει Εθνική για να κοροιδέψει εσένα;

Σάκης - Χρηματιστήριο.

Και τα δυό λειτούργησαν και λειτουργούν χωρίς μέτρο.

Γιατί οι Ελληνες λειτουργούν χωρίς μέτρο.

Ο Τούρκος απέναντι πουλάει το πεντάστερο ξενοδοχείο 80 ευρώ, ο Ελληνας ακριβώς απέναντι, στην ίδια θάλασσα, στην ίδια θέα, 300 ευρώ. Και αν του το πεις, ποια κρίση μωρέ, αν θέλεις , αν δεν θέλεις πήγαινε απέναντι, και όταν πας απέναντι παίρνει το πλοίο έρχεται Αθήνα, κλείνει το Σύνταγμα, και καταριέται το ανάλγητο κράτος που δεν τον προστατεύει από το πλειστηριασμό.

Σαν το Σάκη κι αυτός, στο κόσμο του, και μετά φταίνε οι άλλοι...

Είμαστε λένε λαός της υπερβολής.

Αμ, δεν είμαστε μόνο της υπερβολής.

Είμαστε ο λαός που γέννησε την έννοια του ψώνιου.

Χωρίς εμάς, μάλλον θα σταματήσει να γυρίζει η γη,

πιθανόν αν λείψουμε, θα επικρατήσει πολιτισμικό σκοτάδι,

οι άνθρωποι θα ξαναγίνουν ανθρωποφάγοι,

και ο πλανήτης θα καταστραφεί.

Αν σήμερα υπάρχει αυτή η γη, και γυρίζει,

αν υπάρχουν όλα αυτά πάνω της ,

όλα οφείλονται στους Ελληνες.

Και προσέξτε, όχι μόνο στους Αρχαίους.

"Αν δεν είμαστε εμείς ρε, θα τρώγατε ακόμα βελανίδια..."

Αν δεν ήταν οι άλλοι , όχι εμείς, αλλά τώρα αυτά είναι λεπτομέρειες.

Και επειδή μας ξεφεύγουν οι λεπτομέρειες

μείναμε εμείς μόνοι μας και 10 εκατομύρια, όταν οι άλλοι προχωράνε μπροστά, αυξάνονται, πληθύνονται και προοδεύουν.

Μεθαύριο είναι μέρα μνήμης της γενοκτον ιας των Ποντίων.

Και τότε όπως και τώρα, τα ίδια.

Αμετροέπια, ψώνιο, που οδήγησε σε καταστροφή.

Και τότε μας είπαν πηγαίνετε να φυλάξετε τη Σμύρνη να μην την πάρουν οι Ιταλοί, κι εμείς θέλαμε να καταλάβουμε την Αγκυρα.

Και στη Κύπρο τα ίδια.

Ενα ηλίθιο ψώνιο, που νόμιζε ότι είναι κάτι, χάρισε το μισό νησί στους Τούρκους.

Είναι αργά, λέω πολλά κι ανακατεμένα, όμως το πρωί που θα το διαβάσετε, κρατήστε μόνο αυτό.

"Που πας ρε Καραμήτροοοο.."

Και ισχύει παντού , όπου ανακατεύονται σύγχρονοι Ελληνες...

 

 

 

 

Σχόλια

17/05 04:35  Ydroxoos
Ρε τι τραβαμε και εμεις οι ομορφοι αντρες βραδιατικα.Διαβαζα πριν λιγο στο φορουμ κατι καραγκιοζιδες να ζητανε να μπει ο βωβος στην αναστολη.
Δεν εχω βωβο τον πηρα στα 2.21 και στην αρχη εκλαιγα για την μαλακια που ειχα κανει.Μετα πηγε στα 5.22 και τον εδωσα λεγοντας ευτιχος που ειμαι μαλακας και κονομησα.Τωρα αυτοι οι καραγκιοζιδες θελουν αν διμιουργησουν κλιμα ταχαμου οτι δεν ειναι σωστο να χανουν επενδυτες να μπει σε αναστολη μπας και παρουν ξανα χαμηλα να κονομησουν.
Τετοιοι ειμαστε.Να την βολεψουμε εμεις και αν ο αλλος μπει σε περιπετειες τα @ρια μας
17/05 09:13  PREMIUM

Ναι...

Αλλά τα "μπεκατσόνια" που ανήκουν 80% στη...μάνα , πώς είναι δυνατόν να πέφτουν ταυτόχρονα και...συμμετρικά και...ΤΩΡΑ να μην ισχύει το ίδιο και στην...άνοδο ;-)
17/05 09:16  PREMIUM

Συγνώμη...

Οι "τσέρουλες" ήθελα να πω ! :-)
17/05 10:01  CANYON
5*...
17/05 10:53  Ηρακλής
Καλημέρα canyon
Υδροχόε, τι έγινε; και κονομήσαμε και γκρινιάζουμε; Τι να πούμε εμείς που περιμένουμε καμιά λαμογιά του Πηλαδάκη για να ρεφάρουμε.
17/05 11:54  Α45
Καλημέρα Ηρακλή,

ωραίο το άρθρο σου,δεν ειναι όμως συνεπές με την γενικότερη στάση σου,τουλάχιστον όπως εχει καταγραφεί εδω μέσα...Εσύ μονίμως διαμαρτύρεσαι για τις ανισότητες που υπάρχουν στην κοινωνία μας.Ομως,οι ανισότητες ειναι πρωτογενές στοιχείο της ιδιας της ζωής...

Για την Eurovision τώρα...Πρωτον,παρά το ότι αντικειμενικά ξεκινάμε να διαγωνισθούμε με άνισους όρους,και πρωτιά έχουμε πάρει και δεύτερες και τριτες θέσεις κατά καιρούς.Το αστειο ειναι οτι όποτε στέλνουμε πρωτοκλασσάτα ονόματα,σπανίως πάμε καλά...

Ο Σάκης έκανε μεγάλη εμφάνιση,ήταν επαγγελματικά άψογος,ολη η ομάδα που τον υποστήριξε καλλιτεχνικά δούλεψε άριστα.Ομως,το τραγούδι δεν ήταν καλό...

Εμείς οι Ελληνες την θεωρία της συνωμοσίας την έχουμε καραμέλλα.Και στο χρηματιστήριο και σε πολλά άλλα πράγματα.Ο λόγος? δεν έχουμε μάθει να αναλαμβάνουμε τις ευθυνες μας.Για ολα φταίνε οι άλλοι...Και με λύπη μου παρατηρώ ότι οι περισσότεροι γονεις ενσταλάζουν απο πολύ μικρή ηλικία αυτή την νοοτροπία στα παιδιά τους.Πάντα φταίει ο άλλος που ειχε λεφτά,που είχε μέσον,που ειχε όνομα,που ειχε "πλάτες".

Εχω να αντιπαραθέσω χιλιάδες παραδείγματα ανθρώπων,αλλά και ομάδων ανθρώπων,που πήγαν κόντρα σε ολα αυτά και στο τέλος πέτυχαν...Ξέρεις τι λέει ένα σοφό ρητό?
"Οι αποτυχημένοι συγκρίνουν τον εαυτό τους με τους άλλους.Οι επιτυχημένοι με τους στόχους τους"...

Καλή Κυριακή
17/05 12:31  Ηρακλής
Α45
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Με εξαιρέσεις πάντα, "επιτυχημένων" που ανήλθαν άνομα.
Σε γενικές γραμμές όμως ισχύει αυτό που λες.
Ομως γιατί είμαι αντίθετος με τις θέσεις μου.Το ότι πιστέυω στον Ελληνα, και στην αξία που κουβαλάει μέσα στο dna του, δεν με εμποδίζει να δω τον σημερινό Έλληνα, εμάς δηλαδή, που έχουμε αναπτύξει την επιχειρηματολογία Ξανθόπουλου για ότι συμβαίνει, η άδικη κοινωνία. Ούτε βέβαια αυτό με εμποδίζει να δώ ότι είναι άδικη.
Εδώ μιλάω γι αυτή τη κατηγορία των Ελλήνων που ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΑ, νομίζουν ότι είναι το κέντρο του κόσμου. Αυτούς που δεν έχουν μέτρο.
Και ας μη γελιόμαστε.
Ποια είναι η μουσική αξία των συνθετών και του τραγουδιστή;
Ποιά είναι η επιστημονική αξία των "αναλυτων" του ΧΑΑ;
Τουλάχιστον 5 παγκόσμια ονόματα υπήρχαν στην Ευροβίζιον, καλλιτέχνες με εκατομύρια δίσκους όταν ο χρυσός δίσκος στην Ελλάδα είναι 20000 κομμάτια, που είναι το μέτρο;
Και γιατί ανακόλουθος;
Θα ουρλιάζω όταν μου πλασσάρουν για επαναστάτη και οικονομικό αναλυτή το βουλευτή Μιχάλη, που ούτε για φτύσιμο δεν τον έχω, αλλά δεν μπορώ παρά να ακούσω τη Μιράντα Ξαφά, γιατί έχει περγαμηνές στο αντικείμενο.
Το θέμα δεν είναι τι λεει ο καθένας, το θέμα είναι αν έχει το αντικειμενικό δικαίωμα να μιλάει γι αυτό.
Ε, η Ελληνική συμμετοχή δεν είχε το αντικειμενικό δικαίωμα να ζητά επιτυχία.
Οσο για τη πρώτη θέση, η Σουηδία την πήρε φίλε, μη τρελλαθούμε, ένα τρίο, τραγουδίστρια , συνθέτης, στιχουργός με πολλά κονε, και αρκετή αξία, συγκρίσιμη με τις αξίες που ήταν στο διαγωνισμό τότε.
Τελος πάντων, συμφωνώ μαζί σου, πες μου όμως που ανατρέπω τις απόψεις μου, να το καταλάβω..
Μπορεί να έχεις δίκιο και σ αυτό.
Και κάτι τελευταίο ,
Αλλο να διαμαρτύρεσαι για κάτι στραβό, και άλλο να θεωρείς ότι οι δικές σου λύσεις ΜΟΝΟ, μπορούν να πετύχουν το σωστό.
Η διαμαρτυρία είναι δικαίωμα.
Η γνώση της λύσης σε όλα, είναι βλακεία.
17/05 12:36  Ηρακλής
Παράλειψη
Το "που πας ρε καραμήτρο" πάει σε όλους τους απέξω, ο Φωκάς και ο Σάκης, που τους ξέρω, είναι οι σοβαρότεροι επαγγελματίες που υπάρχουν, σ αυτό που κάνουν, και δουλεύουν εξοντωτικά στο αντικείμενο τους.
17/05 14:10  Ydroxoos
Ηρακλη δεν περιμενα απο εσενα να τα χωσεις στον μικρο Μιχαλακη ο οποιος ετσιμ και αλλιως θα κερδισει.Να εχουμε ομως και ενα επιπεδο.Δεν γινεται να ειμεθα λαμογια κατα αναγκη μιας και συμετεχουμε στον Ναο των παπατζιδων(ΧΑΑ) και οταν αυτο μας δινει κονομησια να φωναζουμε ζητω και οταν δεν μας δινει να γινομαστε οι χειροτερες κατινες.
17/05 14:30  Ηρακλής
Ydroxoos
Συμφωνώ, αυτό ακριβώς σου είπα.
Δεν μπορεί να είμαστε μέσα σε ένα ασσανσέρ και να διαμαρτυρόμαστε γιατί ανεβοκατεβαίνει.
Οπως επίσης δεν μπορεί να ταξιδεύουμε με ελικοφόρο, και να λέμε ότι μας αδίκησαν επειδή το άλλο αεροπλάνο με τουρμπίνες έφτασε πρώτο.
Αν όμως έχουμε κι έμείς τουρμπίνες, τότε να φωνάξουμε, και μάλιστα δυνατά.
17/05 15:30  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Μπράβο σου ΗΡΑ. Αυτό είναι πραγματικά το καλύτερό σου! 5*
Υδροχοε όπου σε βρω βλέπω ότι συμφωνώ!
17/05 15:30  Mogadishu
καλημερα ΗΡΑ. πες με προκατειλημμενο, πες με απολυτο, πες με οτι θες, αλλα δεν μπορω να δεχθω ουτε σαν παρομοιωση, ουτε μεταφορικα, ουτε, ουτε, ουτε...καμια τοποθετηση και αναφορα σε εβροβισιον και σακη, βισσηδες, βανδηδεςκαι οτιδηποτε αλλο σε σχεση με χρηματιστηριακα ή γεωπολιτικα γεγονοτα που λαμβανουν χωρα στις μερες μας. Πες με κολλημενο, αλλα απο μικρο παιδι, ποτε δεν ακουσα, δεν παρακολουθησα και δεν συμμετειχα σε πηγαδακια και κουβεντες που οποιαδηποτε σχεση ειχαν μ αυτη τη βλακεια, ηταν και ειναι κατι σαν μη γενομενο για μενα, φαντασου οτι αυτη τη στιγμη που τα γραφω αυτα, 3 και 20 το μεσημερι, πριν λιγο εμαθα απο τη μανα μου που με πηρε τηλεφωνο για μια καλημερα, οτι, "κριμα μωρε, ειδες χτες εβδομοι βγηκαμε" μου ειπε...Ιδεα δεν ειχα, τωρα ειμαι πληροφορημενος...χαχαχα...Κατα τ' αλλα σωστες οι τοποθετησεις σου περι ΧΑΑ και στο πως χειριζομαστε σαν χωρα το μεγαλυτερο εθνικο κεφαλαιο που εχουμε και ακουει στο ονομα ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ...ΜΗΔΕΝ εις το πηλικον!
17/05 15:39  Ηρακλής
Moga
Η ξανθιά γλάστρα του Σαμοιλη, που σήμερα φράφει χρηματιστηριακές αναλύσεις, κλπ. δεν είναι ευροβίζιον;
Ο κάθε αποτυχημένος ρεπόρτερ που τον ρίξανε το 1999 στα χρηματιστηριακά, και σήμερα κάνει τον ειδικό έχοντας διαβάσει δύο βιβλία τεχνικής ανάλυσης τι είναι;;
Δυστυχώς κατά τη ταπεινή μου άποψη , η σύγκριση μπορεί να αδικεί την ... ευροβίζιον!
17/05 15:45  Α45
Ωραία συζήτηση ανοίξαμε...ξεκινήσαμε απο το επουσιώδες (Eurovision) και συνεχίζουμε με τα ουσιώδη...

Θα επαναλάβω και πάλι κάτι που,παρελειψες νομίζω να σχολιάσεις Ηρακλή.
Δυστυχώς η ευτυχώς,στην ζωή μετράει το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.Παραδείγματα,χιλιάδες...Αλλο το χειροκρότημα και η ηθική επιβράβευση σε αυτόν που προσπάθησε,που τα έδωσε όλα,και άλλο το αποτέλεσμα...

Είπα προηγουμένως οτι όποτε στείλαμε μεγάλα ονόματα,δεν πήγαμε καλά.Ισως διοτι,τα ονόματα αυτά ειναι μεγάλα στην Ελλάδα,αλλά στο εξωτερικό δεν μετράνε.Σωστά επεσήμανες Ηρακλή το παράδειγμα των 20.000 δισκων.Εδω προφανώς βρίσκει εφαρμογή το ρητό "καλύτερα πρωτος στο χωριό,παρά τελευταίος στην πόλη"...

Να πάμε στα πιο σοβαρά? Ηρακλή,έχουμε σχεδόν την ιδια ηλικία.Για πες μου,αν θυμάσαι,πότε καθηγητής Πανεπιστημίου η γενικότερα πρόσωπο με κύρος στον τομέα του,υπήρξε επιτυχημένος στην πολιτική.Πότε δηλαδή έφερε αποτέλεσμα...Αντίθετα,εγω μπορώ να θυμηθώ αρκετούς που,χωρίς ακαδημαικές περγαμηνές,υπήρξαν επιτυχημένοι.Αν λοιπόν αύριο ο χ άσημος βουλευτής γίνει υπουργός και τα πάει καλά,να τους βράσω τους καθηγητές.Η αν πάει ο Καραφώτης στη Eurovision και κερδίσει,εγω θα του βγάλω το καπέλλο...

Οσο για τον "τυχαίο" βουλευτή Μιχάλη,Ηρακλή μου αν τον ψηφίσει ο κόσμος τότε εσυ κι εγω δεν μπορούμε να πούμε τίποτα...Καλή ειναι η Ξαφά,αλλά δεν ξέρω αν την βάλω Υπουργό Οικονομίας τι ψάρια θα πιάσει...Είμαι αντίθετος στο να έχουμε κυβέρνηση "προσωπικοτήτων"...Διοτι τότε,κατά την ίδια λογική,βάλε υπουργούς 10 επιτυχημένους επιχειρηματίες και το έλυσες το πρόβλημα...

Που ανατρέπεις τις απόψεις σου (κατά την γνώμη μου πάντα...)? χονδρικά να στο πώ.Δέχεσαι την αρχή της πλειοψηφίας.Δέχεσαι οτι καλώς ήρθε 7ος ο Ρουβας αφου εκατομμύρια ανθρωποι αποφάσισαν ετσι.Δεν δέχεσαι όμως οτι ο Μειμαράκης καλώς θεωρει τον Ναύσταθμο "παραμεθόρια περιοχή".Και του τα χώνεις...Ομως,τον Μειμαράκη τον ψηφίζουν χιλιάδες άνθρωποι.Γνωρίζοντας προφανως τις απόψεις του...Αρα,μήπως η Σαλαμίνα ειναι οντως παραμεθόρια περιοχή? για σκέψου το...

Ελ
17/05 15:52  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Απλή αναφορά σε πλειοψηφίες / μειοψηφίες :
Περί τη δεκαετία του 20 (εάν δεν με απατά η μνήμη μου) το Πολιτικό Γραφείο του ΚΚΕ απεφάσισε με ψήφους 5 έναντι 2 (και πάλι εάν...) ότι "δεν υπάρχει Θεός"...
17/05 15:54  Mogadishu
δεν αντιλεγω ΗΡΑ, σου ειπα σωστα οσα λες, οι τοποθετησεις σου ειναι ευστοχες, απλα, δεν μπορω να ακουω και μονο αυτη τη λεξη...
ειμαι τοσο κολλημενος μ αυτο...γιατι το υποτιμαω σαν γεγονος, σαν οτιδηποτε, ξενερωνω και μονο που ακουω τη λεξη "εβροβιζιόνε"...Για να καταλαβεις...
θυμασαι τη Φραου Μπλούχερ, που η αναφορα και μονο στο ονομά της εκανε τα αλογα να χλιμιντρίζουν στην ταινια Φρανκεσταιν τζουνιορ?
Ε ετσι κι εγω...
17/05 16:09  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Α45
Με συγχωρείς για την παρέμβαση.
Εχθές το βράδυ υπήρχαν δυστυχώς χιλιάδες Έλληνάρες που θεωρούσαν Εθνική υπόθεση τη διάκριση του Σάκη. Μερικές χιλιάδες από αυτούς στις εκλογές ψήφισαν τον κάθε Μειμαράκη και τον κάθε λαμογιάκη. Γιατί εγώ πρέπει να σέβομαι την άποψή τους?
17/05 16:22  Ηρακλής
Α45
Δεν ευλογώ τις πλειοψηφίες, ίσα ίσα που θεωρώ τη πλειοψηφία, ως τη δικτατορία των πολλών πάνω στη θέληση των λίγων.Οσο για το Σάκη, δεν είναι η σωστή απόφαση της πλειοψηφίας που υποστηρίζω ίσα - ίσα που τη θεωρώ βλακώδη και σαν διαδικασία αξιολόγησης μουσικής.
Που πας όμως, και απογοητεύεσαι, αν δεν κερδίσεις σε ένα διαγωνισμό, όπου με αντικειμενικά κριτήρια οι άλλοι είναι ασύγκρητα καλλίτεροι από εσένα;
Και συμφωνώ με το παράδειγμα του καθηγητή Πανεπιστήμιου που ανάφερες, ή του μη οικονομολόγου Υπουργού Οικονομικών. Αν τα καταφέρεις μπράβο σου, μη μας πρήξεις όμως, ότι δεν σ αφήσανε να ολοκληρώσεις ή ότι φταίει η κοινωνία , αν δεν τα καταφέρεις. Απλά που πήγαινες ρε Καραμήτρο;;;
ΚΑτάλαβες τι εννοώ. Ισα - ίσα που απεχθάνομαι τους "ειδικούς", αλλά να βγεί ο Καραφώτης και να κριτικάρει τη συνθετική δουλειά του θεοπδωράκη, ε, τα παίρνω λίγο.
Στα μπερδεύω λίγο αλλά ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι συμφωνώ μαζί σου.

17/05 16:30  Ηρακλής
Σόλωνα
Εδώ λέμε όλοι τη γνώμημας , και τα παίρνουμε, και λέμε ότι θέλουμε, εκτός από συγνώμη για έκφραση γνώμης.
Οσο για το Σάκη 4.000.000 τηλεθεατές, που οι μισοί σίγουρα όχι μόνο δεν ξέρουν ότι έκλεισα η Βουλή, αλλά ούτε καν που πέφτει.
Και για να το παίξουμε αλλιώς, υπάρχει καμία υπηρεσία στο Πλανήτη που όταν βρίσκεται σε ένταση δουλειάς εκλογές), κλείνει το κέντρο διοίκησης;;
Η μήπως επειδή τα γραφεία των κομμάτων, των καναλιών και των μεγάλων εταιριών μένουν ανοιχτά, δεν θα φανεί η έλλειψη;;; ( κακιούλες, αλλά αληθινούλες!).
17/05 16:51  Κλεάνθης
"Δεν δέχεσαι όμως οτι ο Μειμαράκης καλώς θεωρει τον Ναύσταθμο "παραμεθόρια περιοχή". Και του τα χώνεις...Ομως,τον Μειμαράκη τον ψηφίζουν χιλιάδες άνθρωποι. Γνωρίζοντας προφανως τις απόψεις του...Αρα,μήπως η Σαλαμίνα ειναι οντως παραμεθόρια περιοχή? για σκέψου το..."

A45 ο συλλογισμός έχει ένα βασικό κενό: αφήνει εκτός το ΤΡΑΓΙΚΟ εκλογικό σύστημα με βουλευτές-μπόνους, υφαρπαγή ψήφων (λευκά/άκυρα) όπως αφήνει επίσης εκτός το πολιτικό σύστημα που με τα κόλπα του επιτρέπει σχεδόν αποκλειστικά σε Μεϊμαράκηδες (των μεγάλων κομμάτων) να κοσμούν τα ψηφοδέλτια.

Με την ίδια λογική της ΔΗΘΕΝ πλειοψηφίας, ποτέ δεν υπήρξε ΕΠΙΣΗΜΑ σκάνδαλο για την Ελληνική Βουλή της μεταπολίτευσης (τραγελαφική εξαίρεση η υπόθεση Κοσκωτά)

Τι θέλω να πω? Να τις βράσω τέτοιες πλειοψηφίες!
17/05 18:41  ΣΟΛΩΝ (όχι ο σοφός)
Μαζί σας παιδιά.
Μόνο που το ζουμί τους δεν θα πίνεται...
17/05 21:07  ...................
Καλησπερα στον αγαπητο ΗΡΑΚΛΗ... και την παρεα του!
17/05 23:52  Ηρακλής
γιάσου Αννίτα
Εβλεπα την αεκάρα και δεν το είδα πιο νωρίς.
18/05 00:06  Goldmine
Εσύ πολύ στα σοβαρά
την πήρες τη ζωή σου
σου βάζω πέντε για όλα αυτά
που γεννά η κεφαλή σου!
18/05 01:01  Ydroxoos
Σημερα διαδραματιστηκαν σπουδαια γεγονοτα τα οποια πιστευω θα παιξουν το ρολο τους αυριο στο Χαα.
Εχασε ο παοκ και επιτελους ανασαναμε απο τον Σκορδα
18/05 19:25  ...................
ΗΡΑΚΛΗ...
Ανεπιτρεπτο κατ'εμε και σου ζητω συγνωμη.

Ευχομαι στο γιο σου καλος πολιτης.

Σου ευχομαι να καμαρωσεις τα παιδια σου οπως επιθυμεις.

Ο γιος μου ειναι Μυτιληνη στο 92 λατε Πετρας.

Σε κανα μηνα περνει μεταθεση και παει Φλωρινα.

Ηθελε να μεινει εκει αλλα...

Δεν πειραζει ας ειναι καλα...Αθηνα-Φλωρινα
θα τον φτανω...

...και ξερεις μου λειπει πολυ...

Καλησπερα αγαπητε...

Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
24 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις