ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΣΟΚ: Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
1276 αναγνώστες
Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2007
22:10

Εχω γράψει τόσο άρθρα για τους υποψήφιους του Πασοκ και για τις αυριανές εκλογές, που θεωρώ υποχρέωση μου να καταθέσω την προσωπική μου άποψη.

1.- Το ΠΑΣΟΚ έχασε τις εκλογές γιατί δεν το ψήφισε ο λαός.

Αρα το ερώτημα δεν είναι γιατί έχασε, αλλά γιατί δεν το ψήφισε ο λαός και προτίμησε τη Ν.Δ.

Και αυτό το ερώτημα θα πρέπει να το απαντήσει πειστικά ο νέος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.

Η δική μου απάντηση είναι ότι το ΠΑΣΟΚ έχασε γιατί είναι κόμμα του Αντρέα και δεν βρέθηκε ακόμα ο νεός Αντρέας που θα το μετασχηματίσει σε δικό του, και άρα σε κίνημα με ταυτότητα.

2.- Ο σημερινός πρόεδρος του, ήταν ευθύς εξ αρχής επιλογή "μικρότερης 'ήττας".

Για όσους θυμούνται, παρέδωσε ο Σημίτης στο Γιωργάκη κάτω από το βάρος των ΜΜΕ, ναι αυτών που τώρα κατηγορεί, και των δημοσκοπήσεων που έδειχναν ότι με Γιώργο ή ήττα του 2004, θα ερχόταν με 4 μονάδες διαφορά, ενώ με το Σημίτη θα έφτανε τις 12.

Και φυσικά ο Γιωργάκης παρέμεινε ... σταθερός στη θέση του ως πρόεδρος της ήττας του 4% και στις εκλογές του 2007.

3.- Αν ο Βενιζέλος δεν αντιδρούσε κυκλοθυμικά το βράδυ των εκλογών , και στεκόταν λίγο παραπέρα, σήμερα όλοι αυτοί που στηρίζουν το Γιωργάκη, θα τον παρακαλούσαν να βάλει υποψηφιότητα!!

4.- Η κυκλοθυμικότητα του Βενιζέλου, η αμετροέπεια του σε ορισμένες περιπτώσεις, και η αίσθηση που δίνει τουλάχιστον τηλεοπτικά,ότι γνωρίζει ότι είναι ο καλλίτερος αντικειμενικά, και τα οποία τον κάνουν αντιπαθή στο λαό, δεν αναιρούν το αντικειμενικό στοιχείο ότι η σχέση προσωπικοτήτων  Βαγγέλη - Γιώργου είναι η μέρα με τη νύχτα.

5.- Ο Σκανδαλίδης είναι η χρυσή θετική μετριότητα, που μπορεί να κάνει αυτούς που θα λέγαμε νοικοκυραίους να τον θεωρήσουν άριστη λύση. Σίγουρα τον θεωρώ καλλίτερη λύση από τον Γιώργο.

6.- Η προτροπή μου για σους πασόκους ή όχι, που θα μπουν στη διαδικασία και θα πάνε να ψηφίσουν είναι να μη ψηφίσουν το Γιώργο, αλλά να επιλέξουν ανάμεσα στους άλλους δύο.

Ο λόγος είναι ότι αυτές οι εκλογές είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ηττηθούν για πρώτη φορά τα ονοματα.

Είναι σημαντικά σπουδαίο, το Πασόκ να ψηφίσει για πρόεδρο κάποιον που δεν τον λένε Παπανδρέου.

Να θυμίσω ότι στην εκλογή Σημίτη δεν υπήρχε Παπανδρεου υποψήφιος.

Επίσης πιστεύω ότι μια αποτυχία ενός απογόνου να ηγηθεί του κόμματος του μπαμπά, θα έχει επιπτώσεις και στη Νέα Δημοκρατία όπου θα απελευθερωθούν δυνάμεις έξω από τα οικογενειακά στρατόπεδα.

Επι τελους ειναι ωρα να ξεφυγουμε απο την ιδιοτυπη "βασιλικη" δημοκρατια των τριών εναλλασόμενων οικων.

7.- Αν βγει, θα είναι καλός ο Βενιζέλος; Θα μπορέσει να κάνει κάτι καλό;

Η απάντηση είναι μια ερώτηση που δεν έγινε ποτέ.

Ποιός ρώτησε όταν ο Σημίτης κληρονομικώ δικαίω έκανε το Γιωργάκη πρόεδρο;

Υπάρχει κανένας Ελληνας πολίτης που να πιστεύει ότι αν ο Γιώργος ήταν υποψήφιος σε εκλογές με συνηποψήφιους άλλα στελέχη του Πασοκ θα έβγαινε;

Τι είχε ο Γιώργος σαν προσόν και έγινε πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ;

    Δεν ξέρω πόσοι Ελληνες θα πάνε αύριο μες το κρύο να ψηφίσουν. Οσο πιο πολλοί πάνε όμως τόσο καλλίτερα για τους δημοκρατικούς θεσμούς.

Το Πασόκ έκανε το λάθος και έβγαλε την θέση του προέδρου στη κρίση του λαού. Αυτό για τους μηχανισμούς είναι μέγα λάθος γι αυτό και ο Σκανδαλίδης , είπε ότι πρέπει να το αλλάξουμε στο συνέδριο.

Το λάθος αυτό αν το εκμεταλευτεί ο ελληνικός λαός μπορεί να κάνει πολλά πράγματα.

Φανταστείτε να πάνε αύριο να ψηφίσουν 4.000.000 πολίτες.

Θα πανικοβληθούν μέχρι και οι Βρυξέλλες. Γιατί δεν είναι οι σοσιαλιστές που τρομάζουν ούτε οι κομμουνιστές ούτε οι δεξιοί.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ.

Φαντάσου αύριο 2..500000πολίτες και 1.000.000 λευκά ψηφοδέλτια, σε εκλογές που δεν βγάζουν στην ουσία τίποτα.

Τελος πάντων, ΠΑΣΟΚ δεν είμαι, αλλά αν με ρωτήσετε προτιμώ  να βγει ο Βενιζέλος:

1.- Γιατί δε γουστάρω τα μούτρα όλων των υποστηρικτών του Γιώργου που κρύφτηκαν από πίσω του , με την ελπίδα , μετά το θάψιμο του Βενιζέλου, να τον κατασπαράξουν κι αυτόν όπως κατασπάραξαν στο κρεββάτι του πόνου και τον πατέρα του, ξέρει η Μιμή.

2.- Γιατί μιλάει σωστά ελληνικά και μπορεί να κάνει συλλογισμούς που δεν προσβάλλουν γραμματικά συντακτικά και νοηματικά.

3.- Γιατί είναι χοντρος, και δύσκολα βρίσκεις χοντρο άνθρωπο με κακίες.

4.- Γιατί είναι και κυκλοθυμικός και άρα δεν μπορεί για πολύ καιρό να κρυφτεί. Ακόμα και όταν κάνει κάτι που του το λένε οι διαφημιστές , το κάνει τόσο αδέξια, που το καταλαβαίνουμε.

Καλο βολι σε όσους το ρίξουν.

 

 

Σχόλια

10/11 23:26  alex1
Ξέχασες να αναφέρεις τον πιο σημαντικό λόγο:

Γιατί ο Βενιζέλος λέει: "Όχι στην αξιολόγηση των Ελληνικών Πανεπιστημίων."
10/11 23:33  Ηρακλής
alex
δεν ξερω αν ισχύει αυτό που λες, εγώ πάντος είμαι υπερ της αξιολόγησης με παράλληλο έλεγχο γνησιότητας και πλαστότητας όλων των τυπικών προσόντων των εκπαιδευτικών ΑΕΙ και ΤΕΙ! Αλλά ανοίγεις πολύ μεγάλο κεφάλαιο.
11/11 00:04  olymbus
Φίλε Ηρακλή, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Κάποιοι, κάποτε ψηφίζανε το ΠΑΣΟΚ, τώρα δεν το ψηφίζουν, τους το λένε αλλά είναι τόσο έντονος ο στρουθοκαμηλισμός των στελεχών του κόμματος οι οποίοι, μη αφουγγραζόμενοι το αισθητήριο του κόσμου, εμμένουν σε ξύλινους παλαιοκοματικούς λόγους και συμπεριφορές. Συμφωνώ ότι είναι μοναδική ευκαιρία για τον κόσμο να <<δημιουργήσει>>, την οποία άθελα και ιδιοτελώς ενεργώντας τους έδωσε ο νυν πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Μακάρι όλοι οι φίλοι και μέλη του ΠΑΣΟΚ να πάνε στις εκλογές για να δωθεί ένα μάθημα σε όλους τους πολιτικούς μας. Ταυτόχρονα όμως θεωρώ ότι μέσω αυτής της οδού άνοιξε και ο ασκός του Αιόλου με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα είδος εμφύλιου πολέμου στη βάση του κόματος, που με έχει εντυπωσιάσει. Μεγαλύτερη έχθρα μεταξύ των μελών του ΠΑΣΟΚ βλέπω, (Βενιζελικοί - Παπανδρεικοί) από οτι μεταξύ αυτών και οπαδών της ΝΔ. Πάντως μου αρέσει ο καθαρός τεκμηριωμένος και σαφής λόγος σου. Και πάλι μπράβο 5*
11/11 00:07  CANYON
5* φιλε νομιζω οτι τα δυο τουλαχιστον κοματα εξουσιας σερνουν πισω τους με θηλια στο λαιμο ανθρωπους που δεν ξερω τουτη την ωρα πως να τους χαρακτηρισω,ειμαι ομως βεβαιος οτι δεν υπαρχουν δυστηχως δαυτους πολιτικα κρητηρια και συνειδηση,το μονο που τους ενδιαφερει ειναι το βολεμα του τροφαντου τους πατου, και τωρα κατι για να γελασουμε, την δεκαετια του 80 στην πατριδα του Βαγγελη τη Θεσσαλονικη ειχε δημιουργηθει στο χωρο του πανεπιστημιου πολιτικη κινηση που εφερε τον τιτλο ΚΑΣΟΕΝ-ΚΑΕ μεταφραζω- κινημα απελευθερωσης σεξουαλικων ορμων και ενστικτων-κυμα αναπηρων αισθηματων, χαιρετω σε ταπεινα να σαι παντα καλα.-
11/11 00:20  CANYON
Στην πιατσα ακουγεται οτι αν ο Βαγγελης δεν ειναι ο νεος προεδρος του ΠΑΣΟΚ θα ηγηθει νεας πολιτικης κινησης η οποια θα παρει πολυ κοσμο απο τα δυο μεγαλα κοματα.Το Γιωργο προσπαθει και η μανουλα του με νυχια και με δοντια να τον κανει πρωθυπουργο δεν ξερω αν θα τα καταφερει,δεν ειναι τυχαιο που ο Γιωργος ανεφερε τι κληρονομησε μονο απο τον παπου και τον μπαμπα,καποια στιγμη θα πρεπει να απαντησει τι ΠΗΡΕ απο τη ΜΑΜΑ και πιστεψτε με ειναι πολλα τα λεφτα...
11/11 00:21  Ηρακλής
φίλε ολυμπε
Η έχθρα δεν είναι μεταξύ Βενιζελικών και Παπανδρεικών. Οπως έχεις δει όλο το κυβερνητικό ΠΑΣΟΚ όλοι οι υπουργοί, τα λαμόγια οι συνδικαλιστές κλπ. είναι με τον Γιώργο. Και είναι να απορεί κανείς και να γελάει βλέποντας τα χαιδεμένα παιδιά του Λαμπράκη και του Μπομπολα, να φωνάζουν κάτω τα εκδοτικά συγκροτήματα. Που είναι οι ένδοξες μέρες που γλύφανε το Κουρή για μια φοτο στην Αυριανή.
Δεν είναι έχθρα, είναι πιο πολύ συχαμάρα για την υποκρισία όλων αυτών που κρυμένοι πίσω από τον Αντρέα έγιναν στελεχάρες.
Προσωπικά συχάθηκα όλους αυτούς που μέχρι χτες έλεγαν βλάκα το Γιώργο και σήμερα φωτογραφίζονται δίπλα του, με πρώτη και καλλίτερη εκεινη την αξιοθρήνητη Διαμαντοπούλου, και ελπίζω οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ στις επόμενες εκλογές να θυμηθούν τη στάση της.
Πάντως πλάκα θα έχει να βγει ο Βενιζέλος, όχι τιποτε άλλο αλλά να θαυμάσουμε το Παγκαλο να λέει "εγώ πάντα πίστευα ότι το μελλον του ΠΑΣΟΚ είναι ο ΒΑγγέλης" και να γελάει ηλίθια ο εγγονός του δικτάτορα, πρώην κκε.
11/11 00:23  Ηρακλής
κανυον
αν χάσει και φύγει ο Βαγγέλης θα κάνει τερράστιο πολιτικό λάθος.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν χάσει και μείνει, σε λίγο καιρό θα τον παρακαλάνε να αναλάβει. Αν φύγει, θα καταντήσει Αβραμόπουλος.
11/11 00:35  CANYON
φιλε συμφωνω μην ξεχνας ομως οτι υπαρχει τεραστιο ποσοστο απο πολιτικα εγλωβισμενους και απογοητευμενους απο την ασαφη πολιτικη θεση των δυο μεγαλων κομματων που πιστευω οτι θα ακολουθουσε μια τετοια κινηση,η συγκριση του Βενιζελου με τον Αβραμοπουλο ειναι ατυχης το μονο κοινο τους σημειο ειναι τα πολλα παραπανισια λογια,ο ερωτων μετα το τελος της απαντησης εχει ξεχασει την ερωτηση,χαιρετω σε ταπεινα.-
11/11 00:40  elenitsa 1
Να λεμε ευχαριστω στην τυχη μας που στην περιπτωση του Κωστικα δεν ηταν ο Mιχαλακης στην θεση του[ευτυχως ηταν γιος της αδελφης του μπαρμπα,αρα οχι Καραμανλης στο επιθετο]Το θυμιζω για να υποδηλωσω οτι τα πραγματα παντα εχουν περιθωριο να γινουν χειροτερα στην "βασιλευομενη" δημοκρατια μας.Τον κορφο μας να φτυσουμε.
11/11 00:51  vampire
Εμένα πάντως ένας χοντρός, κυκλοθυμικός ηγέτης που μιλά άψογα ελληνικά δεν μου λέει τίποτα απολύτως.
Θα προτιμούσα ένα ηγέτη που θα μπορούσε να τα βάλει με το κατεστημένο του σημερινού ΠΑΣΟΚ και να απομακρύνει τα άτομα που βρέθηκαν στο κόμμα μόνο για την βόλεψή τους. Να μετατρέψει το ΠΑΣΟΚ σε ένα σύγχρονο πολυτασικό κόμμα ανοικτό στην κοινωνία και ταυτόχρονα να του δώσει μια πολιτική ταυτότητα αλλά κυρίως μια δημοκρατική εσωκομματική λειτουργία.
Γιατί τι να το κάνω αν το ΠΑΣΟΚ ξαναβγεί στην κυβέρνηση και είναι χειρότερο η μια από τα ίδια με την ΝΔ.
Δυστυχώς όμως η αυριανή μάχη δίνετε καθαρά για την καρέκλα και οι πολιτικοί αντιπαραθέσεις λάμπουν με την απουσία τους.
11/11 00:51  Ηρακλής
γιασου ελεναρα με τα ωραία σου.
ψανυον σωστα τα λες για τους απογοητευμένους , αλλά μη ξεχνάς ότι ο ελληνικός λαος έχει απέχθεια σε κάθε τι που κατασκευάζεται, που δεν του φαίνεται αυθόρμητο ή ώριμο. Μη ξεχνάς ότι σαν λαός είμαστε βαθειά συντηρητικοί,όσο και αν αυτό δεν φαίνεται.
11/11 00:56  Ηρακλής
βαμπιρ
επειδή ο λόγος σου μου θυμίζει πολιτικό της καθοδήγησης θα σου πω ότι αν δεν υπήρχε ο Αντρέας που μιλούσε καλά ελληνικά, που ήταν κυκλοθυμικός, απέλυε υπουργούς εν πτήσει, και που θα ήταν χοντρός αν δεν πηδ... ακόμα και στο αεροπλάνο!, το πασόκ δεν θα είχε γίνει ποτέ, με τους τύπους που είχε σαν ιδρυτικά μέλη. Ποιούς να σου θυμίσω; Ο Κωστόπουλος της ΙΜΑΚΟ, και ο Αθανασούληςτης ΑΛΤΕΚ σου φτάνει;Ξυπόλιτα ιδρυτικά μέλη του ΠΑΣΟΚ ήταν;
11/11 00:58  Ηρακλής
ελενιτσα
ο Μιχαλακης πάντως είναι επιδεκτικός μαθήσεως.
Εφτασε μέχρι το Κιάτο με το προαστιακό για να καταλάβει πιο είναι το μπροστά και πιο το πίσω μέρος του τρένου!
11/11 00:59  elenitsa 1
Eκεινο τον νομο του Μερφυ στ'αληθεια τον φοβαμαι.Αν κατι δυναται να παει στραβα,λεει,θα παει.Λετε το ονειρο της Μαργκαρετ να βγει αληθινο?Πεθερο,συζυγο και ΓΙΟ πρωθυπουργο θελει.Μπρρρρρ...
11/11 01:01  Ηρακλής
και δεν μπορούμε να πούμε τίποτε για απιστία της γιατί μοιάζει το σκασμένο του μπαμπά!
11/11 01:09  vampire
και ο Κωνσταντόπουλος αν δεν κάνω λάθος ιδρυτικό μέλος του ΠΑΣΟΚ ήταν.
το πρόβλημα δεν είναι αν θα γινόταν το ΠΑΣΟΚ αλλά ένα πραγματικό δημοκρατικό σοσιαλιστικό κόμμα γιατί εγώ μετά από τόσα χρόνια αναρωτιέμαι αν έχει προσφερεισε τίποτα σε αυτή την χώρα.
11/11 01:13  elenitsa 1
Απο εξυπνο γατο γεννιεται χαζο γατι?Ως γατοπαλαβιαρα απαντω πως ΝΑΙ,μου εχει τυχει.Ενας γατος μου ονομαζεται Κουκουτους και μια γατα μου Χαζεψουτ[ακριβως οπως το γραφω].Γατος Ανδρεας,γατι Γιωρικας.
11/11 01:45  Ηρακλής
βαμπιρ
ειναι μεγάλη κουβέντα η προσφορά του πασοκ. Σίγουρα προσέφερε και σαν εξουσία και σαν πολιτικός σχηματισμός. Πιο σωστή ερώτηση θα ήταν αν υπερτερούν τα θετικά που προσέφερε ή τα αρνητικά που ενσωμάτωσε στην ελληνική κοινωνία.
12/11 00:22  elenitsa 1
Χαρα η βασιλομητωρ Μαργκαρετ!
12/11 00:48  Ηρακλής
τώρα πια ελεν η μόνη μας ελπίδα είναι να χάσει και τις επόμενες εκλογες το ΠΑΣΟΚ, δηλαδή δυο τουλαχιστον τετραετιες σκετο Καραμανλή ή Καραμανλοπαπανδρεου και βλέπουμε...
Τελικά μήπως οι Γαλάτες ειναι όπου Γ, μ και όπου τ, κ;
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
11 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις