ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ
1239 αναγνώστες
Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2009
11:34

Λυπάμαι που ξεκινάω το 2009 με ένα άρθρο σαν κι αυτό, αλλά έχω βαρεθεί πλέον, να συναντώ σε τραπέζια και δεξιώσεις, διαφόρους, οι οποίοι μεταξύ καλοψημμένης γαλοπούλας και παστουρμαδόπιττας, εκφράζουν μία τεράστια συντριβή για τον αειμνηστο Αλέξη.

"Είναι τραγικό να σκοτώνεται ενα παιδι και μάλιστα μαθητής".

Αυτό με τρελλαίνει πιο πολύ.

Αν δεν ήταν μαθητής, θα ήταν λιγώτερο τραγικό;;;

Εχουμε πλέον μπει σε μία εποχή, αναλφαβητικού φανατισμού.

Ενώ δεν γνωρίζουν Ελληνικά, δεν αντιλαμβάνονται τι λές, αποφασίζουν και βαφτίζουν σαν άποψη σου , αυτό που νομίζουν ότι καταλαβαίνουν, και σε στήνουν στο τοίχο.

Λες:

Σωστές όλες οι αντιδράσεις και ή λύπη και όλα αυτά για τη δολοφονία του Αλέξη.

Ομως, όλοι εσείς, οι "αντιδρώντες",

πού είσαστε όταν οι μπάτσοι σκότωναν τσιγγάνους, όταν έστελναν στο Κορυδαλλό διαδηλωτές,

πόσα ονόματα νεκρών από σφαίρες αστυνομικών ξέρετε,

πώς λέγανε τις κοπέλλες που σκότωσε το τζιπ του πλουσιόπαιδου πριν χρόνια στη παραλιακή;;

Και σου απαντούν

"είσαι φασίστας, και λοιδωρείς το νεκρό!!!!!!!!!!"

Που θα πει,

" ότι και να λες εσύ, εμείς θα καταλαβαίνουμε, αυτό που θέλουμε να καταλάβουμε"

Και για να έχετε να κάνετε και κάτι σοβαρό στη ζωή σας, εκτός από επιτραπέζιες επαναστάσεις κατ επιταγή των ΜΜΕ, πάρτε αυτή την είδηση, και αφού είστε ευαίσθητοι, ελάτε να βγούμε στους δρόμους,

εναντίον αυτών που δίνουν διπλώματα με μίζα, και έχουν σκοτώσει εκατοντάδες,

εναντίον αυτών που οδηγούν μεθυσμένοι και έχουν σκοτώσει δεκάδες,

και όλα αυτά έχουν χαρακτηριστεί φόνοι εξ αμελείας.

Τουλάχιστον να σπάμε, αλλά να έχουμε και αιτήματα.

Α, και που είστε.

Αυτή τη γυναικούλα, που " από τα ρούχα της χαρακτηρίστηκε άστεγη" ξέρετε πως τη λένε;;;

Μήπως θα μάθετε ποτέ;;;

Μήπως θα ζητήσετε τη τιμωρία του δολοφόνου της;;;

 

 

Νεκρή γυναίκα σε τροχαίο

2 Ιανουαρίου 2009, 07:27

Μια γυναίκα αγνώστων λοιπών στοιχείων έχασε τη ζωή της χθες το πρωί όταν παρασύρθηκε από ΙΧ στη λεωφόρο Καλλιρόης, στο Νέο Κόσμο.

Οι αστυνομικοί εκτιμούν πως η άτυχη γυναίκα ήταν περίπου 60 ετών, ωστόσο δεν υπάρχουν στοιχεία για την ταυτότητά του.

Από την εμφάνιση της άτυχης γυναίκας εικάζεται πως πρόκειται για άστεγη.

Η αστυνομία κάνει έκκληση σε όποιον γνωρίζει κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην αναγνώριση του θύματος, να επικοινωνήσει είτε με την τροχαία Καλλιθέας, είτε με το 100.

( από το ζουγκλα )

 

 

Αιντε απο εδώ, ψευτολυπημένοι, επιτραπέζιοι επαναστάτες.

 

Κανένας γονιος να μη φτάνει να γνωρίζει το πόνο που νοιώθει η μητέρα του Αλέξη.

Αλλά....

και η μητέρα του Αλεξ, και η μητέρα του τσιγγάνου, και η μητέρα της κοπέλλας,και η Μητέρα του Κύπριου που κρατείται στις φυλακές Αυλώνας, και η μητέρα του πρεζονιού που παίρνει τη δόση από τον έμπορα που αποφυλακίζουν οι γνωστοί δικηγόροι, και το αίμα του το κάνουν βίλλες!!

Γιατί αυτό που υποστηρίζετε όλοι εσείς που τώρα μολις, με αφορμή τη δολοφονία του Αλέξη ευαισθητοποιηθήκατε,

είναι η ταξικότητα του πόνου και της λύπης.

Αλήθεια που είσαστε παραμονή πρωτοχρονιάς, που οι μπάτσοι έστειλαν φυλακή δυό πρεζονάκια;;

πρεζονάκια του χασις και της ηρωινης, όχι της κοκκαίνης.

Τι έγινε;;; Και η πρέζα ταξική;;;;;

κοκα, φεύγεις σπίτι σου και χαιρετισμούς στο μπαμπά σου, χασίς, πας Κορυδαλλό κολόπαιδο;

Η αυτά είναι ψιλά γράμματα που χαλάνε τις γιορτινές σας μέρες;;;

Καλά βρε...

Να τελειώσουνε οι αργίες, ε, και μετά πάλι στους δρόμους..

Επανάσταση , επανάσταση, αλλά όχι να χάσουμε και τις αργίες μας...

Α, και που είσαι,

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ.. ΠΕΝΤΑΗΜΕΡΕΣ!!!!!!

Καλή χρονιά, αλλά θα είναι καλλίτερη αν μου βρείτε και το όνομα της άστεγης,

ή οποία ΚΑΙ ΑΥΤΗ  δολοφονήθηκε....

 

 

Σχόλια

02/01 12:14  Nastybishop
Η οργή προέρχεται από το γεγονός ότι ένα παιδί σκοτώθηκε από σφαίρα ένστολου αστυνομικού. Και μάλιστα χωρίς προφανή λόγο. Άλλο είναι να γίνει μια ληστεία, λόγου χάρη, και μια αδέσποτη να βρει έναν άτυχο και άλλο αυτό. Δηλαδή ένας τσαμπουκάς της κακιάς ώρας να σκοτώσει ένα παιδί για να δείξει πόσο μάγκας είναι. Θυμίζει ως προς αυτό τον Κοεμτζή, που μας έλεγες ότι ήρθε να μας διδάξει και πολιτισμό τρομάρα του, που σκότωσε τρία άτομα για πλάκα. Ένας τέτοιος λοιπόν ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ ψευτόμαγκας σκότωσε ένα παιδάκι και ΝΑΙ ο κόσμος τα πήρε άγρια. Τα πήρε άγρια γιατί στη θέση του άτυχου παιδιού θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν και το δικό του παιδί (ασχέτως ανατροφής και άλλες μαλακίες που μας φλόμωσε αυτό το κάθαρμα ο Κούγιας).
02/01 13:39  Ηρακλής
Φίλε καλή χρονιά,
Μια μικρή απορία
Εχει μεγάλη διαφορά για μένα, αν χάσω το γιό μου, από τσαμπουκά αστυνομικού, από μαλακία αξιωματικού στο στρατό, η από ηλιθιότητα μεθυσμένου οδηγού;
Για την ύπαρξη και των τριών εγκληματιών το κράτος δεν ευθύνεται;
Είναι λιγώτερο εγκληματίας ο μαλάκας που έβαλε τα 6 παλληκάρια να σηκώσουν τον ιστό της σημαίας και σκοτώθηκαν;
Είναι λιγώτερο εγκληματίας από τον Ράμπο των Εξαρχίων, ο Διοικητής που έστειλε για μπάνιο το φαντάρο με φθαρμένα ηλεκτρικά και τον σκότωσε με ηλεκτροπληξία;
Η μήπως τότε δεν υπήρχε Βατοπέδιο για να καλύψουμε;
Οσο για τον Κοεμτζή, αφ ενός μεν υπήρχαν άλλες συνθήκες, αφ ετέρου το άρθρο μου ήταν καθαρά αλληγορικό.Τουλάχιστον εσύ, θεωρώ πως αντιλαμβάνεσαι πολύ καλά το πνεύμα μου, και νομίζω ότι με αδικείς για το νόημα του συγκεκριμένου άρθρου.
Οσο για το κόσμο που τα πήρε άγρια, επίτρεψε μου να αμφιβάλλω.
Αγρια το πήραν τα μέσα, γιατί πολλοί δημοσιογράφοι γνώριζαν το παλληκαράκι προσωπικά.
Θέλω να ξαναδώ όμως στην επόμενη δολοφονία πιτσιρικά από αστυνομικό, αν θα ξανακλαίει on camera ο αδέκαστος Τσαρούχας.
Θέλω φίλε να με καταλάβεις.
Βλέπω μία απέραντη υποκρισία σε όλο αυτό το πράγμα, και αυτό είναι που με τσαντίζει.
02/01 13:47  Ηρακλής
πες το κι έτσι,φτάνει να μη τα τρώμε αμάσητα...
02/01 13:55  Nastybishop
Για τους γονείς όντως ο πόνος είναι ο ίδιος...Αλλά για μια κοινωνία που έχει χρέος να αξιολογεί τους θεσμούς της έχει τεράστια σημασία το πως και το γιατί.

Σκέψου την περίπτωση της σεξουαλικής κακοποιήσης ενός παιδιού. Σοκαριστικό όσο δεν παίρνει. Όμως είναι άλλο να συμβεί σε ένα σκοτεινό δρόμο από κάποιον ανώμαλο και άλλο να συμβεί σε ένα σχολείο και ο δράστης να είναι ένας δάσκαλος. Έχει διαφορά όχι ως προς τον πόνο του παιδιού βέβαια...αλλά στο τι κάνουμε εμείς σαν κοινωνία. Διότι ο ανώμαλος μπορεί να είναι κρυμμένος σε ένα σκοτεινό δρόμο (λίγα μπορούμε να κάνουμε για αυτό) αλλά όταν η ΙΔΙΑ η πολιτεία διορίζει τον ανώμαλο ως δάσκαλο να μαθαίνει γράμματα τα παιδιά μας, τότε το πρόβλημα είναι πολλαπλό.

Νόμιζω ότι το παράδειγμα είναι εύγλωττο, αναφορικά με το τι θέλω να πω (ασχέτως αν έχω δίκιο ή όχι).
02/01 14:01  Nastybishop
Πάμε στον Κοεμτζή...Εντάξει δίκιο έχεις στο ότι ήθελες να πεις κάτι άλλο.

Αλλά υπάρχει ρε γαμώτο μια κακώς εννοούμενη μαγκιά διάχυτη στην ελληνική κοινωνία που μου την δίνει πολύ. Είδες τις προάλλες που τσακώθηκαν δυο βλάκες στο δρόμο για την προτεραιότητα και ο ένας έβγαλε πιστόλι να καθαρίσει τον άλλον; Υπάρχουν ηλίθιοι που μπορεί να σε καθαρίσουν για ψύλλου πήδημα. Για μια παραγγελία, για έναν προφυλακτήρα, γιατί τους είπες μαλάκες...Μην νομίζεις και ο αστυνομικός ένας σύγχρονος Κοεμτζής ήταν...Κάποιος πιτσιρικάς θα τον προσέβαλλε (πες ότι του είπε "σου γ...ω την μάνα, κ..λομπατσε") και έβγαλε την πιστόλα να προστατέψει την τιμή του.

Και εγώ σου λέω το άλλο...πες ότι η σφαίρα εξοστρακιζόταν με διαφορετικό τρόπο και χτύπαγε μια έγκυο γυναίκα που χάζευε στο μπαλκόνι. Θα μπορούσε να είχε συμβεί; Διαφωνείς; Τι θα λέγαμε τότε; Μήπως θα έβγαινε ο Κούγιας να μας πει ότι η έγκυος ήταν ανύπαντρη και το μωράκι μπάσταρδο; (Κατ'αναλογία κάτι τέτοιο είπε και για τον Γρηγορόπουλο).
02/01 14:40  Ηρακλής
Ναστυ
Εχω την εντύπωση ότι δεν διαφωνούμε.
Στο παράδειγμα της κακοποίησης έχεις δίκιο, ομως εγώ μιλάω για την ΙΔΙΑ ακριβώς περίπτωση.
Το ερώτημα μου είναι για τη διαφορά αντίδρασης της κοινωνίας, σε δύο δολοφονίες νέων από μπάτσους, εν ψυχρώ, και μάλιστα η του τσιγγά;νου χωρίς καν πρόκληση.
Ισα , ισα που αυτό που λες για τη μαγκιά του κάθε μαλάκα, αυτό ακριβώς είναι που με τσαντίζει.
Ο,τι η ζωή του καθενός είτε κυριολεκτικά είτε μεταφορικά, βρίσκεται στο έλεος κάθε ηλίθιου, που καλύπτεται τις πιο πολλές φορές από το Κράτος.
Οσο για τον Κοεμτζή υπάρχει και η ματιά του Μαρίνη που δεν πρέπει να αγνοηθεί.
02/01 14:54  Nastybishop
Ναι βέβαια έχεις δίκιο. Δεν έχει σημασία το ποιός είναι το θύμα...Ελπίζω οτι όποιος παιδί και να ήταν στη θέση του Γρηγορόπουλου, πχ ένα παιδί μετανάστη, ίδια θα ήταν η οργή της ελληνικής κοινωνίας.

Όσο για τον Κοεμτζή...ενδεχομένως να μου διαφεύγουν λεπτομέρειες της υπόθεσης. Ίσως να ήταν περισσότερο αυτοάμυνα, από όσο φαίνεται. Ίσως...δεν ξέρω. Αλλά μέχρι στιγμής η δικιά μου εικόνα είναι ότι σκότωσε τρια άτομα από μαγκία. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
18 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις