ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ!!!
1157 αναγνώστες
Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2008
01:22

Ας αφήσουμε το νεκρό έφηβο, που ήταν η αφορμή.

Εχουν λεχθεί, και θα λέγονται τόσα πολλά, που τα δικά μας περισεύουν.

Ας δούμε τους πολιτικούς μας, αυτούς που εμείς διαλέξαμε να μας κυβερνάνε.

Με όρους επιχειρησεων μιλάμε για τον διευθύνοντα Σύμβουλο, και τα στελέχη στα οποία έχουμε εμπιστευτεί τις τύχες τις δικές μα ς και των παιδιών μας.

Ας αφήσουμε μερικούς από αυτούς όπως ο απίθανος Ψαριανός, οι οποίοι αποτελούν ντροπή για τον εαυτό τους και για όσους τους ψήφισαν,

για μας ανέκαθεν ήταν δεξιοφασιστικοί λύκοι με επένδυση ανανεωτικοαριστερού προβάτου,

αρκεί να δείτε το τρόπο που διοικούν Δήμους, και το τρόπο που διορίζουν σε Δήμους, για να καταλάβετε...

Ας πάμε στους σοβαρούς υποτίθεται πολιτικούς, τους αρχήγούς και όλους τους υπόλοιπους.

Το επιτόκιο δανεισμού της Ελλάδος,

2.19 μονάδες

μεγαλύτερο από το επιτόκιο δανεισμού της Γερμανίας.

Εσεις εδώ οι οικονομικοί το λέτε διαφορά σπρεντ 219 μονάδες βάσης.

Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε,

Ανόητοι πολιτικοί, το μάθατε, ή μήπως εγώ το γνωρίζω;;;;;;

Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε,

Ξέρετε τι θα πει αυτό, ή μήπως οι γνώσεις σας συναγωνίζονται αυτές των νέων μας που απαντούν ότι ο Μπρέχτ είναι ποδοσφαιριστής της Μπαγιερ;;;;;;;

Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε,

Σήμερα το βράδυ μετά από αυτό το νέο , κοιμάστε;;;;;

Είστε δηλαδή, εσείς πολιτικοί,

ή μήπως γραφικές φιγούρες ενός θεάτρου σκιών,

που αντί για λευκό σεντόνι ,

χρησιμοποιεί το σάββανο της χώρας μου;;;;

Θα βγεί κανείς από σας να πει σ αυτά τα θλιβερά αποκόματα δήθεν επαναστατικότητας,

τι σημαίνει διαφορά σπρεντ 219 μονάδες;;;;

Ειστε πολιτικοί εσείς;;;;;

Οδηγείτε τη χώρα;;;;;

Ποιος θα πει σ αυτό το λαό , ότι αυτό που χτυπάει, είναι ήδη πτώμα;;;

Υποθηκεύσατε τη ζωντανή χώρα μου, για να περάσετε εσείς καλά, και τώρα ξεπουλάτε το πτώμα της, για επαναστατικά πειράματα των παιδιών των Βορείων προαστίων, συγκάτοικων του απίθανου Τσίπρα.

Είστε όλοι τραγικοί!!!

Και γω πιο τραγικός, που σαν έχω ανεχτεί, είτε με τα κοστούμια σας στη Βουλή,

είτε με τις κουκούλες σας στο πεζοδρόμιο.

Κοντεύετε να βαφτίσετε λαική επανάσταση, τις καταλήψεις από ομάδες ρέμπελων που πάσχουν από ανία.

Εμπρός λοιπόν, άξιοι πολιτικοί.

Αν έχετε άντερα, βγάλτε μια διαταγή που να λέει ότι,

αν τα σχολεία δεν λειτουργήσουν για 5 μέρες,

τότε η τρίτη λυκείου δεν θα πάει 5ήμερη εκδρομή.

Αντε λοιπόν, κάντε το, να δούμε πόσο λαική επανάσταση είναι οι καταλήψεις.

Δεν θα το κάνετε όμως.

Γιατί σας βολεύει να μη δουλεύουν τα σχολεία.

Γιατί όλοι εσείς έχετε ένα κοινο.

ΜΙΣΕΙΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ.

Μισείτε τον ήλιο , τη χαρά, τη ποίηση, τη πραγματική νιότη.

Μισείτε το χώμα αυτής της χώρας.

Γιατί, ηλίθιοι μικρόνοες,

ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ, Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΝΑΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ;;;

ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ;;;

ΤΟ ΣΠΡΕΝΤ ΣΤΟ ΘΕΟ ΗΛΙΘΙΟΙΟΙΟΙΟΙΟΙΟΙ, ΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΑΣ ΠΙΑ;;;;;;;;;;;;;;;;

 

 

Σχόλια

12/12 02:43  Α45
Αγαπητέ φίλε,

καταλαβαινω,μεχρι ενα σημειο,τον θυμό και την αγανάκτησή σου για οσα συμβαίνουν στην πατρίδα μας,ιδιαίτερα τις τελευταιες μέρες...

Το spread δανεισμού σε σχεση με μια οικονομικά ισχυρότερη χωρα,όπως η Γερμανια,αντικατοπτρίζει ασφαλώς την διαφορά μεταξύ των οικονομιών των 2 χωρών.Η οικονομική αυτή διαφορά υπήρχε πάντοτε,αλλά διευρυνθηκε ασφαλώς τα τελευταια χρόνια λόγω της χαμηλής παραγωγικότητος αλλά και του αλόγιστου δανεισμού της χωρας μας.Αν προσθέσουμε και την κάκιστη διαχείριση,τότε έχουμε την πλήρη εικόνα.
Ομως αγαπητέ φίλε,κανεις μας δεν ειναι αμοιρος ευθυνων για την κατάσταση αυτή.Ολοι ζητάμε περισσότερα,όλοι ζητάμε να περάσουμε καλύτερα,χωρίς να είμαστε διατεθειμένοι να καταβάλουμε την αντίστοιχη προσπάθεια που απαιτειται για να απολαύσουμε ενα καλύτερο επίπεδο ζωής.
12/12 02:53  Α45
Θα συμφωνήσω επίσης οτι οι πολιτικοί μας απεδείχθησαν διαχρονικά κατωτεροι των περιστάσεων,απεδείχθησαν ανικανοι να κυβερνήσουν με πυγμή και ορθολογισμό,απεδείχθησαν ανικανοι ακόμα και να κανουν απλή διαχείριση της υπάρχουσας κατάστασης.
Στον βωμό της ψηφοθηρίας και της δημιουργίας εντυπώσεων ικανοποίησαν κάθε παράλογο αίτημα,"φόρτωσαν" το δημόσιο με χιλιάδες υπαλλήλους και παράλληλα,ορισμενοι απο αυτους,επεδόθησαν σε οργιο ενεργειών με στοχο τον προσωπικό πλουτισμό.Και βέβαια φρόντισαν να δημιουργήσουν το θεσμικό και νομικό πλαίσιο που να εξασφαλίζει την ατιμωρησία τους.

Ομως,δεν πρεπει να ξεχνάμε οτι πανω απο ολα αυτά υπάρχει η Ελλάδα και η Ελλάδα ειμαστε εμεις! Ειμαστε απολύτως συνυπεύθυνοι,διοτι εμεις επιτρέψαμε σε αυτούς τους ανθρωπους να αναδειχθουν πολιτικά,εμεις τους ψηφίσαμε,εμεις τους όσαμε την δυνατότητα να διαχειρισθουν τις τυχες της πατρίδος μας.
12/12 03:05  Α45
Τώρα λοιπόν που τα πράγματα χειροτέρεψαν,τωρα που είμαστε στα πρόθυρα της χρεωκοπίας,τωρα που καθημερινά βλέπουμε να διαλύεται ο κοινωνικός ιστός,πρέπει πιστευω να καθησουμε και να σκεφθουμε σοβαρά τι πρεπει να γινει.Κυριως,πρεπει να αλλάξουμε ολοι νοοτροπία και να συνειδητοποιήσουμε οτι αν βουλιαξει το καράβι που λέγεται Ελλάδα θα πνιγουμε κι εμεις μαζί του.Πρεπει να αλλάξουμε τρόπο σκέψης και να αναρωτηθει ο καθενας απο εμας πως μπορεί να βοηθησει ωστε να ορθοποδήσουμε και πάλι.Διαφορετικά,θα έρθουν κάποιοι άλλοι και θα μας υποχρεωσουν να κανουμε πράγματα που δεν θελουμε...

Προσωπικά δεν μου αρεσει να μηδενίζω ολα οσα εγιναν τα τελευταια χρόνια στην Ελλάδα.Υπήρξε πρόοδος,υπήρξαν βήματα μπροστά.Υπήρξαν βεβαια και τεράστια σφάλματα,που τα πληρωνουμε και θα τα πληρωσουμε ολοι μας.Ομως,εχουμε δυνατότητες να διορθώσουμε την κατάσταση,να πορευθουμε συνετά και υπεύθυνα και να ξαναμπουμε στον σωστό δρομο.Θα χρειασθει οπωσδηποτε μεγάλη προσπάθεια,θυσιες αλλά κυρίως θα χρειασθει αλλαγή νοοτροπίας,υπευθυνότητα απο ολους μας και γενναιες αποφασεις.

Ευχαριστω για την φιλοξενια
12/12 03:11  justgreg
" καταλήψεις από ομάδες ρέμπελων " ?????
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ...!

ΗΡΑΚΛΗΣ...ο επαναστάτης του ίντερνετ!

12/12 03:52  Manta ray
"Ας αφήσουμε μερικούς από αυτούς όπως ο απίθανος Ψαριανός, οι οποίοι αποτελούν ντροπή για τον εαυτό τους και για όσους τους ψήφισαν,

για μας ανέκαθεν ήταν δεξιοφασιστικοί λύκοι με επένδυση ανανεωτικοαριστερού προβάτου".

Κάποια στιγμή Ηρακλή πρέπει να μας πεις ποιοί τέλος πάντων είστε "εσείς"...

Εγώ δεν τον ψήφισα τον Ψαριανό, αλλά αυτό το μένος προς συγκεκριμένη πολιτική παράταξη, στο έχω επισημάνει κι άλλη φορά, δεν μπορεί, θα έχει κάποια βαθιά αίτια...

Τι να το κάνω που συμφωνώ για τα spread και τους πολιτικούς γενικώς κλπ. Αυτά που γράφεις για τα παιδιά μου θυμίζουν όσα έλεγαν κάποιοι και για τα Πολυτεχνεία... Ή μήπως οι δικοί σου αγώνες τότε ήταν συνειδητοποιημένοι, και των τωρινών δεν ξέρουν που τους παν' τα τέσσερα; Αυτό θες να μας πεις;

Ποιοί είστε εσείς λοιπόν... για να ανοίξουμε, αν μπορούμε και ένα διάλογο...
12/12 08:59  Ηρακλής
καλημέρα
ευχαριστώ για τα σχόλια ειδικά τα επικριτικά, γιατι μου δίνετε την ευκαιρία να βελτιώνομαι.
Α45
Είναι απόλυτη θέση μου από το 1974 και μετά, ότι την ευθύνη για το κατάντημα αυτής της χώρας την έχουμε εμείς ο λαός.
Με την ενημέρωση και την ελευθερία στη γνώση που έχουμε απολαύσει από το 1974 και μετά, δεν μπορούμε να έχουμε δικαιολογίες του τύπου, ο λαός δεν φταίει. Και λαός είμαι κι εγώ, και σε μένα οι ευθύνες, δεν βγάζω τον εαυτό μου απ έξω.
Φίλε justgreg
Προβοκάρεις τα λεγόμενα μου όταν απομονώνεις μία φράση για να μου πεις ντροπή. Ούτε καν ολόκληρη τη σειρά δεν έβαλες.
Εγώ γράφω
Κοντεύετε να βαφτίσετε λαική επανάσταση τις καταλάψεις από ομάδες ρέμπελων που πάσχουν από ανια.
Η φράση μου απευθύνετε στους πολιτικούς, και αφορά τις καταλήψεις σήμερα.
Γιατί να ντρέπομαι;;;
Θέλεις να τεκμηριώσεις την άποψη σου;;
Αν τα επιχειρηματα σου είναι πειστικά, ευχαρίστως να ζητήσω συγνώμη, αν όμως δεν έχεις επιχειρήματα;;;
Επι πλέον γνωρίζοντας Ελληνικά χρησιμοποίησα τη λέξη "ρεμπελων".Πριν μου απαντήσεις, ερμήνευσε στους αναγνώστες μας και τη λέξη, μια και δεν είναι από τις γνωστές.
Πάντως θα πρέπει επίσης να μου απαντήσεις αν θα γίνει κατάληψη ( μη ξεχνάς για καταλήψεις μιλάμε) στου Μωραιτη, ή στο Σχολείο του Αλέξη.
Μάντα
Δεν τα έχω με κανένα συγκεκριμένο χώρο, ούτε μισώ κανέναν εξ επαγγέλματος.
Συχαίνομαι, απλά , το ψεύτικο.
Αυτός ο Ψαριανός, γνωστός "αντι"- κομφορμιστής, με τις γνωστές θέσεις για τα ναρκωτικά, τον έρωτα κλπ. βρέθηκε κατα λάθος, μέρος του συστήματος που δήθεν χλευάζει, και ω του θαύματος, παραμένει βουλευτής, χρησιμοποιεί το βουλευτικό αυτοκίνητο,και συνεχίζει να το παίζει αντιεξουσιαστής, με ηλιθιότητες της μορφής " πλιατσικολόγους έλεγαν και τους αγωνιστές του 21"
Επιτέλους όλοι αυτοί που περιφέρουν την αριστερή τους ανια και λένε του κόσμου τις αηδίες, θα πρέπει κάποτε να βουτάνε τη γλώσσα στο μυαλό πριν μιλήσουν.
Στο τέλος τέλος όσοι διαβάζουν ιστορία ξέρουν πως ελευθερωθήκαμε, ξέρουν ποιοί έπαιξαν ρόλο σ αυτό, ξέρουν που πήγ
12/12 09:09  Ηρακλής
... ξέρουν πού πήγαν τα λεφτά των δανείων ίδρυσης του ελληνικού κράτους τότε, ξέρουν το ρόλο των δημογερόντων, ξέρουν και τους ρόλους των Ρωσόφιλων, Αγγλόφιλων, Γαλλόφιλων, ε, δεν θα μας μάθει ιστορία ο Ψαριανός, αλλά ούτε και θα παραποιεί την ιστορία για να κάνει τραγικές συγκρίσεις.
Σου άρεσε μήπως ο Αλαβάνος που έβαλε τον Αλέξη δίπλα στο Διάκο;;
Αναρωτιέμαι γιατί δεν έγινε καμμιά λαική επανάσταση για το τσιγγάνο που σκότωσε η αστυνομία, γιατί δεν πήγε ο Ψαριανός στο Τζάννειο να δεί τον μετανάστη που είναι στην εντατική από κτυπήματα αστυνομικών;
Κατάλαβες Μαντα;;
Για παράδειγμα.
Μια λαική επανάσταση, γιατί αφήνει έξω από τις επιθέσεις της το αστυνομικό τμήμα Ψυχικού, ή της Εκάλης που στο τέλος αυτοί φυλάνε τη πλουτοκρατία;;
Οι αστυνομικοί του Μπραχαμίου είναι η εξουσία;;;
Δεν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά κάποιος από σας θα πρέπει να με πείσει με επιχειρήματα, δεν νομίζεις;;
12/12 09:19  Ηρακλής
Συγνώμη αλλά κάπου δεν αντέχω με τη ρηχή κριτική.
1.- Το άρθρο μου αναφέρεται στους πολιτικούς.
2.- ΠΟΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ θα χάσουν τα παιδιά των πολιτικών από τις καταλήψεις, και πόσες τα δικά σας παιδιά. ( των πολιτικών ΜΗΔΕΝ ΩΡΕΣ, γιατί πάνε σχεδόν όλα σε ιδιωτικά).
3.- Αφού όλοι είναι κατά της ιδιωτικής παιδείας,
γιατί δεν κάνουν καταλήψεις στα ιδιωτικά σχολεία;;
Γιατί δεν κάνουν καταλήψεις στα Ιδιωτικά Κολλέγια;;;
Μήπως συλλογάται καλά όποιος συλλογάται, ( απολύτως) ελεύθερα;;;
12/12 10:25  Ηρακλής
Μαντα
Ξαναδιάβασα το σχόλιο σου, και θέλω πράγματι να απαντήσω στο ερώτημα σου " Ποιοί είστε εσείς;"
Εμείς
Είμαστε κάποια παιδιά, που από μικρά έχουμε θεωρήσει, πως οι αριστερές ιδέες που διαβάζαμε στο Μαρξ τον Εγκελς, τον Μπρέχτ, ακόμα και στον Μπακούνιν και τον Μαρκουζε, ευαγγελίζοταν έναν ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ κόσμο αλληλεγγύης, κοινωνικής δικαιοσύνης, και φιλότιμου,
Εμείς είμαστε
όσοι αποφάσισαν να αγωνιστούν και να επιβιώσουν μέσα σ αυτό το σύστημα, χωρίς να προδώσουν τις ιδέες τους, και προσπαθώντας να ζήσουν σύμφωνα με αυτό που πρέσβευαν, και πίστευαν,
είμαστε εμείς που αν λέμε ψέμματα κοκκινίζουμε,
που δεν ξενοπηδάμε ανατολικές για να νοιώσουμε άντρες,
ή δεν τα φτιάχνουμε με πιτσιρίκια για να νοιώσουμε γυναίκες,
είμαστε εμείς
που, ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΜΕ, τον επιούσιο από τη συσσώρευση, γιατί ντρεπόμαστε να εκμεταλευτούμε την ανθρώπινη δύναμη,
είμαστε αυτοί
που δεν κλέβουμε γιατί σεβόμαστε τον εαυτό μας, και όχι γιατί δεν μας δόθηκε η δυνατότητα
είμαστε εμείς
που δεν υπήρξαμε ποτέ μέλη κόμματος γιατί θέλαμε να έχουμε φωνή,
είμαστε εμείς
που επικαλούμεθα την Παναγία χωρίς να είμαστε θρησκόληπτοι,
που καθε κυριακή θέλουμε να βρισκόμαστε με την οικογένεια,
που μαθαίνουμε τα παιδιά μας να είναι άνθρωποι κι ας υποφέρουν,
που τιμάμε τη γυναίκα που παντρευτήκαμε πριν 30 χρόνια, και δεν παντρευόμαστε μικρές για να το παίξουμε μάγκες.
είμαστε απλά
αυτοί που σεβόμαστε τον εαυτό μας,
και δεν μπορούμε πια να ανεχτούμε, πια, τίποτε διαφορετικό παρεκτός το να μας σέβονται...
12/12 13:19  Manta ray
Καλημέρα Ηρακλή και ευχαριστώ για την απάντηση. Θα πω μάλιστα ότι αυτό το "εμείς" που περιγράφεις το δέχομαι και σε σχεδόν όλα τα σημεία το επικροτώ. Ο λόγος που ρωτώ είναι ότι ταυτόχρονα με τη δική σου επίθεση, εκδηλώθηκαν συντονισμένες επιθέσεις ενάντια στον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο από: Την ακροδεξιά, τους δήθεν "νοικοκυραίους", και... το ΚΚΕ. Θα τα ξέρεις αυτά, φαντάζομαι... Ήθελα λοιπόν, πριν ανοίξουμε μια συζήτηση, να γνωρίζω αν η άποψή σου είναι αυτή του τελευταίου (αφού φυσικά αποκλείω τις πρώτες δύο περιπτώσεις).

Τώρα εν προκειμένω: Έχεις κατά τη γνώμη μου άδικο στο εξής: Ο πολιτικός χώρος των αντιεξουσιαστών, της άκρας αριστεράς αλλά και εν πολλοίς του Συνασπισμού τα τελευταία χρόνια, όχι επί Κωνσταντόπουλου εννοώ, (προς τιμήν τους) έχει υπερασπιστεί πάρα πολλές φορές τις αποκλεισμένες κοινωνικές ομάδες όπως είναι οι τσιγγάνοι και οι μετανάστες. Αυτό δεν το λέω εγώ, αλλά μια έστω και επιφανειακή έρευνα είμαι βέβαιος ότι θα σε πείσει. Και τους έχει υπερασπιστεί ενάντια τόσο στην κρατική βία που δέχονται συχνά, όσο και από τις επιθέσεις των παρακρατικών τραμπούκων που δρουν ως το μακρύ χέρι του κράτους. Νομίζω μάλιστα ότι ΑΥΤΟΣ είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο τόσες και τόσες φορές στράφηκαν εναντίον τους τα καθεστωτικά ΜΜΕ αλλά και οι φωνές των παρακρατικών. Δες π.χ. τη δράση του Δικτύου για τα κοινωνικά δικαιώματα, ή άλλων οργανώσεων. Αυτό που θα μπορούσες να πεις και να έχεις δίκιο είναι ότι ΤΑ ΜΜΕ τώρα που θύμα ήταν ένα παιδί που δεν προερχόταν από περιθωριοποιημένη κοινωνική ομάδα αλλά από αστική οικογένεια, ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ την αδυσώπητη κρατική βία - ενώ π.χ. όταν σκότωσαν στο ξύλο στον Άγιο Παντελεήμονα τον άτυχο μετανάστη πριν από ένα μήνα περίπου, δεν ακούστηκε τσιμουδιά...

Πολλά λοιπόν θα μπορούσαμε να προσάψουμε και στον Συνασπισμό αλλά και στους άλλους χώρους που ανέφερα, όχι όμως την αναισθησία απέναντι στα ανθρώπινα δικαιώματα.

Τώρα στο άλλο θέμα: Νομίζω ότι αδικείς όσους βρίσκονται στο δρόμο ή στις καταλήψεις. Δεν ξέρω γιατί.
12/12 13:20  Manta ray
Δεν ξέρω γιατί. Ίσως συγκρίνεις πρόσωπα και καταστάσεις με την παλιά εποχή, αλλά θα ήθελα να σου πω ότι κάθε εποχή και κάθε εξέγερση έχει τα δικά της χαρακτηριστικά. Φυσικά και σέβομαι την άποψή σου - μόνον ένα πράγμα θα ήθελα να σε παρακαλέσω: Να μην συγχέεις και εσύ τη δράση όσων ασκούν τυφλή βία (είτε αυτή είναι βαλτοί του συστήματος, είτε κρατικά όργανα σε διατεταγμένη υπηρεσία, είτε μέλη παρακρατικών οργανώσεων, είτε αποπροσανατολισμένοι φτωχοδιάβολοι που βρήκαν ευκαιρία να πλιατσικολογήσουν...) με τη δράση των πολιτικών χώρων που ανέφερα προηγουμένως... Εσύ με την πείρα που διαθέτεις ξέρεις πολύ καλά ότι ΚΑΝΕΙΣ αναρχικός, αριστερός ή απλά δημοκράτης δεν θα έσπαγε ένα περίπτερο ή μια συνοικιακή ΕΒΓΑ. Αυτό τον καιρό έχουμε γεμίσει από προβοκάτορες που κάνουν ακριβώς αυτό - αυτός είναι και ο λόγος της διαφωνίας μου.
12/12 14:17  ΝίκοςΤ
Ηρακλής
Καλησπέρα. Ξαναδιαβάστε σας παρακαλώ το δικό σας κείμενο στην επέτειο του Πολυτεχνείου. Θυμάμαι την ουσία του "Τελικά επικράτησε το σύνθημα της χούντας" Πολύ φοβάμαι ότι στο σημερινό σας κείμενο το αναιρεί.Δεν είναι τίτλος τιμής η αποχή από τα κόμματα,ούτε σημαίνει τίποτα ένα διαζύγιο. Η αυτοηρωποίηση είναι διολήσθημα. Με εκτίμηση.
12/12 15:15  Ηρακλής
manta
Δεν είπα ποτέ ότι οι χώροι που λες, δεν στηρίζουν τις μειονότητες.
Και για να ξεκαθαρίσω κάτι.
Αν ο Βαγγέλης ο Πισσίας, που πήγε με τα καικια στη Γάζα και που ΖΕΙ σύμφωνα με τα πιστεύω του, υπεράσπιζε τους τσιγγάνους, θα τον προσκυνούσα, γιατί θα έλεγε αλήθεια.
Απλά κάτι τύπους σαν τον Αλαβάνο, το Τσίπρα και κάποιους άλλους δήθεν αριστερούς, τους θεωρώ υποκριτές πέρα για πέρα.
Τι να μου πει ο Τσίπρας για το περιβάλλον όντας πολιτικός μηχανικός;;; Κατάλαβες τι εννοώ;;
Φίλε ΝίκοΤ
Η αποχή από τα κόμματα, δεν είναι απόσυρση στο καναπέ.
Η αποχή από αυτά τα κόμματα, ίσως να δημιουργούσε πολύ καλύτερα κόμματα.
Οσο για το κείμενο είναι προφανές ότι αναφέρεται στην αναντιστοιχία πολιτικών και κοινού αισθήματος, και στη τραγική ερμηνεία που δίνουν στα πράγματα, έχοντας τη πληροφόρηση των πρωινάδικων.
Αλοίμονο, εκτός από τα κόμματα, υπάρχουν και σοβαρά πολιτικοποιημένοι άνθρωποι, χιλιάδες ανάμεσα μας, που έχουν παροπλιστεί κομμκατικά, γιατί δεν εκφράζονται από κανένα υπάρχον κόμμα.
Να επαναλάβω.
Μακρυά από μένα η αυτοηρωποίηση.
Εχω πει πολλές φορές ότι δεν είμαι ούτε από τους μεγάλους αγωνιστές, ούτε από τους μη βολεμένους.
Αγωνιστή θεωρώ αυτόν που τρέχει παντού όπου υπάρχουν προβλήματα, και που ζει, ανάλογα με τα πιστεύω του, κι ας μη κάνει άλλο τίποτα.
Σε παρακαλώ διάβασε το θέμα Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΥΔΟΣ για να καταλάβεις γιατί είμαι εν δυνάμει εκνευρισμένος.
Γιατί πιστεύω ότι βρισκόμαστε στα τελευταία στάδια του άρθρου αυτού.
ΚΑι γι αυτό τρελαίνομαι.
12/12 15:36  ΝίκοςΤ
Ηρακλής
Ευχαριστώ και χαίρομαι για την απάντηση σου.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
34 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις