ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΧΛΙΔΑΝΕΡΓΟΙ: αυτοί ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ή εμείς ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ;
2126 αναγνώστες
Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2007
01:40



Με αφορμή το αρθρο του κ. Μαυρίδη " Χλιδάνεργοι", μόνο μερικές σκεψεις προς το παρόν.

1.- Σίγουρα το περιβάλλον δημιουργεί " τεμπέληδες", όμως θα πρέπει να δούμε και κάποια άλλα χαρακτηριστικά γιά να δούμε αν είναι απλά τεμπέληδες και καλομαθημένοι, ή ενσωματώνουν τα στοιχεία της κοινωνίας που τους φτιάξαμε, και με αυτά χτίζουν τη συμπεριφορά τους;

2.- Τεμπέλης για μένα είναι αυτός που ήθελε να γίνει τηλεφωνητής, σπούδασε για να γίνει τηλεφωνητής ,και όταν βρίσκεται δουλειά τηλεφωνητή, δεν πάει, ανεξαρτήτως λόγου. Είναι όμως τεμπέλης ένας που σπούδασε ψυχολογος , βρίσκει δουλειά σαν πλασιέ με κυκλικό ωράριο και 700 ευρώ, και την αρνείται;

3.- Η εταιρεία λέει ότι φεύγουν μόλις ακούνε τη κυκλικότητα του ωραρίου. Πόσο ευγενική ακούγεται η έκφραση. Κυκλικότητα του ωραρίου όμως είναι να μην ξέρεις πότε έχεις ελεύθερο χρόνο, να μη ξέρεις αν το Σάββατο θα είσαι ελεύθερος, να μη μπορείς να προγραμματίσεις τίποτα , γιατί απλούστατα εκτός από σένα, όλα τα άλλα, δημόσιο τράπεζες, καταστήματα, δεν δουλεύουν κυκλικά. Επίσης ούτε και η διασκέδαση δουλεύει κυκλικά, άρα μόνο εσύ δεν έχεις σταθερό ωράριο.

4.-Οταν στην ηλικία μου πηγαίναμε στις δουλειές, ακόμα και τσάμπα , για να μάθουμε, οι δουλειές είχαν προοπτική. Ηξερες σχεδόν με βεβαιότητα ότι σιγα σιγά θα ανέβεις και με τη δουλειά σου θα μπορείς να κάνεις το δικό σου σπιτικό. Η δουλειά που προσφέρεται ποιά προοπτική δίνει; Σε πόσα χρόνια θα γίνει διευθυντής τηλεφωνητών και πότε θα αποκτήσει μη κυκλικό ωράριο και μισθο για να ζήσει την οικογένεια του; Η απάντηση είναι ποτέ.

5.-Εχετε ποτέ σκεφτεί γιατί την ίδια χρονική στιγμή, διαφορετικά άτομα από διαφορετικές οικογένειες, με διαφορετική διαπαιδαγώγηση, αντιδρούν ακριβώς το ίδιο απέναντι στη δουλειά των 700 ευρώ και του κυκλικού ωραρίου. Και γιατί οι γονείς τους θρέφουν ,και τους παίρνουν και αυτοκίνητο για να μη κουραστούν; Μήπως τα αίτια δεν είναι στους χλιδάνεργους αλλά στους " χλιδοτρέφοντες" που εξαργυρώνουν έτσι το μπάχαλο που αφήνουν πίσω τους και το οποίο αποκαλούν δομημένη κοινωνία για να ζήσουν τα παιδιά τους;

6.-Ολοι αυτοί οι χλιδάνεργοι, έχουν κατά μέσο όρο εκατό φορές πιο πολλά προσόντα από εμάς τους παλιούς. όλοι ξέρουν τουλάχιστον δύο γλώσσες, όλοι έχουν τελειώσει το Λύκειο, οι πιο πολλοί έχουν πανεπιστημιακό πτυχίο , και όλα αυτά στα 25-27 τους. Πόσες ώρες έχουν δουλέψει γι αυτά μέχρι τότε ,σκέφτηκε κανείς. Μήπως τελικά την ώρα που τους ζητάμε να βγούνε στη κοινωνία του ανταγωνισμού είναι ήδη κουρασμένοι από τη πολύ δουλειά;

7.- Οι γιοι σου φίλε κ. Μαυρίδη, πιθανά αύριο να έχουν την ίδια συμπεριφορά. Ομως πες μου τι θα τους απαντήσεις όταν στη πρώτη σας κόντρα σου αντιτάξουν το επιχείρημα:

" Εσύ ρε πατέρα όσο σε θυμάμαι δουλεύεις δυο δουλειές, λείπεις όλη μέρα από το σπίτι, τη μάννα δεν τη βλέπεις ποτέ, και λες ότι όλα αυτά τα κάνεις για να περνάς καλά. Αυτό θέλεις να κάνω κι εγώ;"

τι απαντάμε φίλε κύριε Μαυρίδη; Ελπίζω όχι με αφορισμούς και " στην εποχή μου " και τα τοιαύτα.

8.- Δυστυχώς η γενιά μας των 50 - 60 ετών είμαστε μία άτυχη γενιά.

Είμαστε η τελευταία γενιά που θα συντηρεί τους γονεις της και η πρώτη που θα συντηρει τα παιδιά της. Στη δική μας γενιά αλλάζει η συνέχεια της φροντίδας των γενεών και "από το παιδί στο γονέα "γίνεται "από το γονέα στο παιδί".

Δυστυχώς είμαστε οι μεταβατικοί "παιδο-γονείς".

Υ.Γ. Ολα τούτα είναι πρόχειρες σκέψεις , δεν είναι εμπεριστατομένη ανάλυση, συχωρείστε με γι αυτό.





ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ
5 Νοέ
18:42 5*χωρις λογια.-
CANYON


5 Νοέ
19:24 Επιλέγω - με την άδειά σας - να "συμπληρώσω το άρθρο μου" στο δικό σας "οίκο" διότι καθόλου "πρόχειρες σκέψεις" δεν καταθέσατε.
Εστιάζω στο 2 : ΟΛΕΣ οι επιστημονικές έρευνες καταδεικνύουν ότι στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχει "υπερπαραγωγή Πτυχιούχων", ούτε καν (στο βαθμό που προβάλλεται) "αναντιστοιχία Εκπαίδευσης - Αγοράς".
Υπάρχει τραγικό "έλλειμμα αξιοποίησης τους". Κοντόφθαλμη και θνησιγενής προοπτική έξω από την αξιοποίηση του "υποχρεωτικού μονοδρόμου" ανάπτυξης βασισμένης στη ΓΝΩΣΗ - ΜΑΘΗΣΗ και όχι πλέον στο εργατικό δυναμικό φθηνού "κόστους" και αντιστοίχου "ποιότητας".
Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης


5 Νοέ
21:27 ποιοτητα Η μαγικη λεξη...
CANYON


5 Νοέ
21:29 Ηρακλη
Η παραγραφος με το Νο 8 ειναι ολη η ουσια.
Το πως και γιατι ειναι πολυ μεγαλο θεμα για συζητηση.
Καποτε θα γινοταν,αφου οι κοινωνιες εφτασαν στο σημειο καμπης, για να γεννηθει κατι καινουριο,καλο η" κακο δεν ξερω.
Ετυχε στη δικη μας γενια.
Ας ευχηθουμε λοιπον για τα παιδια μας,Να ζησουμε να τα γηροκομησουμε.
Δεν φταινε τα παιδια, το Πασοκ φταιει κυριως(και αναλογικα οι υπολοιποι πολιτικαντζες) που μεγαλωσε μια γενια με τη προοπτικη της κομπινας και της ρεμουλας,με πρωτους διδαξαντες Δαμανακη Λαλιωτη, Τσουμακα που μαζι με τα νεα φιλαρακια τους,Κωστοπουλος Βαλλιανατος κ.λ.π. ειπαν στα νεα παιδια,αμα δεν ψιλοπαιρνεις κατι τις απο τη μυτη η" απο το κ..., εισαι εκτος,δηλαδη τιποτα.
Βασιλης-Αντ


5 Νοέ
21:35 Αγαπητέ Ηρακλή. Έχει γίνει μεγάλη συζήτηση σήμερα για το θέμα αυτό και πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις ότι από το γεγονός αυτό υπάρχει κέρδος και μόνο κέρδος.
Όσο για τα παιδιά μου; Ειλικρινά, δεν ξέρω. Δεν μπορώ να πω κάτι που δεν ξέρω αν θα ισχύσει. Η πρόθεσή μου, πάντως, δεν είναι να τους ... γηροκομήσω! όχι γιατί δεν τους αγαπώ, αλλά διότι αν το κάνω θα τους καταστρέψω...


5 Νοέ
21:37 Εύγε!
Συμφωνώ σε όλα μαζί σου και κυρίως στους «χλιδοτρέφοντες»!

Τυφώνας


5 Νοέ
21:41 Μία διευκρίνηση.
Το άρθρο το έγραψα με αφορμή το σχόλιο ΧΛΙΔΑΝΕΡΓΟΙ που διάβασα στο κάπιταλ. Δεν είχα δει τα σχόλια που όλοι εσεις έχετε κάνει στο μπλογκ του κ. Μαυρίδη.Τα διάβασα μόλις τώρα και χάρηκα
που τόσοι πολλοί διαφωνούν , έστω και αν, κατά τη ταπεινή μου άποψη, μιλούν για διαφορετικές κατηγορίες ανέργων, και άρα για διαφορετικά πράγματα.
Και ο Μαυρίδης μιλάει για τους πλουσιο-άεργους και όχι για άνεργους νέους.
Το ζήτημα είναι ότι με αφορμή την ύπαρξη πλουσιο- άεργων και όχι άνεργων, δεν μπορούμε να χαρακτηρίζουμε όλα τα παιδιά που αρνούνται να μισθώσουν τον εαυτό τους σε δουλειές που τους αφαιρούν κάθε δυνατότητα ζωής, ή με μισθούς που δεν ανταποκρίνονται ούτε καν στις απαιτήσεις της θέσης.

Ηρακλής


5 Νοέ
21:52 Αγαπητέ Θανάση
Είμαι μέσα στο πρόβλημα και ξέρω πολύ καλά τι περιγράφεις, γιατί το ζω, και η ανάλυση μου είναι και αυτοκριτική αυτόχρονα.
Ομως πες μου σε παρακαλώ τι να πω σε ένα μοριακό βιολόγο 26 χρονών; Είσαι τεμπέλης γιατί δεν γίνεσαι τηλεφωνητής σε τράπεζα;
Είσαι άχρηστος γιατί χρειάζεσαι, από ένα αστοιχείωτο υπάλληλίσκο του ελληνικού κράτους, τη βεβαίωση ότι είσαι κάτι που αυτός δεν γνωρίζει;
Οτι είσαι βλάκας γιατί δεν πίνεις, οτιδήποτε, δεν καπνίζεις οτιδήποτε, γιατί δεν βλέπεις τηλεόραση οτιδήποτε, γιατί δεν διαβάζεις οτιδήποτε, γιατί δεν γλείφεις οτιδήποτε, και μ αυτά τα μυαλά δεν θα βρεις δουλειά οπουδήποτε;
Οτι πρέπει να γλείψεις ένα ηλίθιο ανθρωπάκι που δεν γνωρίζει Αγλικά και πιστοποιεί την γνησιότητα πτυχίων Αγγλικών Πανεπιστημίων, γιατί εκεί τον βολέψανε οι βουλευτές;
Υπάρχουν όπως βλέπεις πολλές κατηγορίες "χλιδάνεργων". Αν αναφέρεσαι στους "χλιδ-ΑΕΡΓΟΥΣ" συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Ηρακλής


5 Νοέ
22:11 Ηρακλή,
Η γενιά σου είναι η τελευταία που θα συντηρεί και τα παιδιά της. Οταν ο σημερινός 30αρης εργαζόμενος θα πρέπει να δανειστεί για μια ολόκληρη ζωή για να αγοράσει το ένα και μοναδικό σπίτι που θα μπορέσει ποτέ να πάρει για να μείνει, πες μου πώς αυτός θα μπορέσει να συντηρήσει και τα παιδιά του αργότερα και τι υλικά αγαθά θα μπορέσει να τους αφήσει για ξεκινήσουν τη ζωή τους?
Η γενια των 50-60 ετών με λιγότερα εφόδια μπόρεσαν να πάρουν και 2ο σπίτι, και οικόπεδα και εκτάσεις γης για να αφήσουν στα παιδιά τους.Εχεις την εντύπωση οτι οι σημερινοί 30αρηδες θα μπορέσουν να κάνουν το ίδιο οταν οι αξίες των σπίτιων και της γης είναι τόσο δυσανάλογες με τους σημερινούς μισθούς?? Θα καταντήσουμε να είμαστε μια χώρα όπου η πλειοψηφία θα ζει με δανεικά! Πόσοι είναι αυτοί άραγε που θα αντέχουν να συνεχίζουν να αγοράζουν το τμ > 3000+ ευρώ??

July7
5 Νοέ
22:30 Μα, Ηρακλή, δεν μιλάμε για πυρηνικούς επιστήμονες. Για αποφοίτους Λυκείου συζητάμε...
Θανάσης Μαυρίδης


5 Νοέ
23:34 Ηρακλη εχω μεινει αφωνη.Καλυψες,οπως παντα,πολυπλευρα το θεμα.Αν το αναλυσουμε λιγο εκτενεστερα θα δουμε οτι τα δικα μας κομπλεξ τα βγαλαμε στα παιδια μας,και νομιζοντας πως κανουμε το αριστο γι αυτα,τα καταστρεψαμε ευνουχιζοντας τα.Ειμαστε οντως η αδικημενη γενια,αυτοι που μεγαλωσαμε τα μικροτερα αδελφια,τα σπουδασαμε,ισως και να τα προικισαμε αν ηταν κοριτσια και τωρα γηροκομουμε τους γονεις,εχοντας ενδιαμεσως αναστησει και τα παιδια μας.Και θελοντας να τ'απαλλαξουμε απ'τις δικες μας στερησεις τους τα δωσαμε ολα στο χερι.Ανθρωποι 30 ετων και ζουν ακομα απο το χαρτζηλικι των γονιων,που σκιζονται για να μην τους λειψει το σινιε μοντελακι,η φραπεδια,μεχρι και το ντεκαποτε αυτοκινητο.Απο ενα σημειο κι υστερα ειναι ντροπη μας που δεν τ'αφηνουμε να ενηλικιωθουν.
elenitsa 1


6 Νοέ
00:18 Μόλις τώρα το είδα. Πολύ ουσιαστική κατεύθυνση σκέψεων, ιδίως η 5η παρατήρηση. Απαιτεί θάρρος, ευθύτητα και ειλικρίνεια για να γράψει κάποιος άνθρωπος της γενιάς σου αυτό. Να ξέρεις πως οι περισσότεροι μέσα τους θα σε κατηγορούν για την αναφορά αυτή και θα τη βλέπουν σα μονομερή πράξη ομολογίας μιας συλλογικής ευθύνης. Εγώ δεν δέχομαι "συλλογικές ευθύνες" αλλά "προσωπικές/διακριτές υπεύθυνες στάσεις ζωής"

Αν και με την αφορμή των πυρκαγιών στο topic "Αυτά τα ξέραμε"

www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=69467

είχα κάνει παρόμοιες αναφορές:

"Ότι αυτή η χώρα, στην κατάσταση που την παρέλαβε η γενιά της μεταπολίτευσης, απαιτούσε επενδύσεις και θα αργούσε να δώσει μέρισμα ήταν προφανές.
Η γενιά, όμως, αυτή ήθελε με ελάχιστες επενδύσεις να απολαύσει το μέρισμα που θα καρπώνονταν, λογικά, οι επόμενες γενιές."

το γεγονός ότι η παρατήρησή αυτή γίνεται από έναν άνθρωπο της δικής σου ηλικίας, δίνει πολύ μεγαλύτερη αξία σε κάτι που για εμένα αποτελεί την αφετηρία πολλών σημερινών προβλημάτων.
Σε ευχαριστώ
alex1


6 Νοέ
00:34 αλεξ με κάνεις και νοιώθω πέμπτης ηλικίας.
56 είμαστε ακόμα, δεν είμαστε και 80.
Πάντως έχω χαρακτηρίσει και αλλοτε την εποχή μας ως τη κλιμακτήριο της γενιάς του Πολυτεχνείου.
Ισως στις 17 νοε να γράψω για τη δική μου εμπειρία εκείνη τη νύχτα,όχι για να δρέψω αντιστασιακές δάφνες, αλλά για να σας δώσω την άλλη εικόνα των γεγονότων. Για παράδειγμα γελάω όταν ακούω να λένε "στις 17 νοε ξεσηκώθηκαν οι Ελληνες".
Τώρα γιατί εγώ έβλεπα γύρω μου καμμια 1000αδα όλους κι όλους; Η εγώ δεν ήμουν εκεί, ή δεν ξέρω να... μετράω καλά!

Ηρακλής


6 Νοέ
01:13 Εκεί ήσουν Ηρακλή .Κι εγώ τόσους τους βγάζω.

τσέρουλας


6 Νοέ
01:21 Θα το ανοίξουμε την άλλη βδομάδα το θέμα τσέρουλα, και θα πούμε και για τη πρώτη φοιτητική απεργία στη χούντα, από την οποία πήραν όλοι θάρρος και βγήκαν από το αυγό τους και τις "αντιστασιακές " μπουάτ στο δρόμο. Μια απεργία 32 ημερών που την έχουν θάψει αλλά φέτος δεν θα το καταφέρουν . Θα πούμε εδώ όλη την αλήθεια, τουλάχιστον αυτή που ζήσαμε και τη ξέρουμε απο πρώτο χέρι.
Ηρακλής


6 Νοέ
01:28 Και μέχρι σήμερα πολλά καπέλα φάγαμε.
Καλό ξημέρωμα Ηρακλή.
Να είσαι καλά.
τσέρουλας

Σχόλια

20/11 19:29  daxakas
Ως 37ρης (λίγο απογοητευμένος) θα σας την μπω λίγο σε σας την 'παλια' γενιά των 50-80, δεν ειστε 80 αλλα εσας βρηκα στο νετ. μας τα ΠΡΗΞΑΤΕ οτι κανατε πλουτο και μεις τον τρωμε και θέλουμε αυτοκίνητα και κινητα! Εμεις δουλευουμε απο το πρωι ως τη νυχτα και Σαββατα και δεν βγαινει φραγκο ενω η παλια γενια με μεσημεριανους υπνους χλαρη δουλεια εβγαζε 4000 ΒΑΣΙΚΟ μισθο. Τοτε με τα 4 χιλιαρικα ετρωγες και 400 μακαροναδες τωρα με τα 550€ ζητημα αν τρως 70.

Πολυ απο την παλια γενια προικιστικε με (ευτελή τοτε) ακινητα και ετσι δημιουργηθηκε ο ΠΛΟΥΤΟΣ που μας κοπανατε σήμερα. Ασε που το 1960 αν ειχατε 10000δρχ στην Τραπεζα με 30% επιτοκια σε 3 χρονια τα ειχες διπλασιάσει! Γιατι να δανειστεις οταν με τα 4000 ΕΡΑΒΕΣ και 2 κουστουμακια ετρωγες το φαγακι σου νοικιαζες και μια καμαρουλα! Σημερα δανειζεσαι οχι για να πας στην Κινα ταξίδι αλλα γιτι ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ!

Για να μην πω οτι ζουσατε σε μια επόχη με ΜΗΔΕΝ εγκληματικότητα και υπήρχε και αλλη ανθρωπια!

ΥΓ Ασε που και με το Πολυτεχνειο κάπου μας δουλευετε! Στο Καλλιμαρμαρο ειδαν την ΑΕΚ 80,000 ανθρωποι και δεν ξερω ΕΝΑΝ που να την ειδε! Στο Πολυτεχνειο ΠΟΣΟΙ ηταν και ΟΛΟΙ ηταν στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ???

ΥΓ2 Ατυχη γενια των 50-60 γιατι πέτυχε στο τελος το 2000 και εφαγε αυτα που τρωμε εμεις νέοι πιο ωριμη!

Κοσμας
20/11 19:29  daxakas
Ως 37ρης (λίγο απογοητευμένος) θα σας την μπω λίγο σε σας την 'παλια' γενιά των 50-80, δεν ειστε 80 αλλα εσας βρηκα στο νετ. μας τα ΠΡΗΞΑΤΕ οτι κανατε πλουτο και μεις τον τρωμε και θέλουμε αυτοκίνητα και κινητα! Εμεις δουλευουμε απο το πρωι ως τη νυχτα και Σαββατα και δεν βγαινει φραγκο ενω η παλια γενια με μεσημεριανους υπνους χλαρη δουλεια εβγαζε 4000 ΒΑΣΙΚΟ μισθο. Τοτε με τα 4 χιλιαρικα ετρωγες και 400 μακαροναδες τωρα με τα 550€ ζητημα αν τρως 70.

Πολυ απο την παλια γενια προικιστικε με (ευτελή τοτε) ακινητα και ετσι δημιουργηθηκε ο ΠΛΟΥΤΟΣ που μας κοπανατε σήμερα. Ασε που το 1960 αν ειχατε 10000δρχ στην Τραπεζα με 30% επιτοκια σε 3 χρονια τα ειχες διπλασιάσει! Γιατι να δανειστεις οταν με τα 4000 ΕΡΑΒΕΣ και 2 κουστουμακια ετρωγες το φαγακι σου νοικιαζες και μια καμαρουλα! Σημερα δανειζεσαι οχι για να πας στην Κινα ταξίδι αλλα γιτι ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ!

Για να μην πω οτι ζουσατε σε μια επόχη με ΜΗΔΕΝ εγκληματικότητα και υπήρχε και αλλη ανθρωπια!

ΥΓ Ασε που και με το Πολυτεχνειο κάπου μας δουλευετε! Στο Καλλιμαρμαρο ειδαν την ΑΕΚ 80,000 ανθρωποι και δεν ξερω ΕΝΑΝ που να την ειδε! Στο Πολυτεχνειο ΠΟΣΟΙ ηταν και ΟΛΟΙ ηταν στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ???

ΥΓ2 Ατυχη γενια των 50-60 γιατι πέτυχε στο τελος το 2000 και εφαγε αυτα που τρωμε εμεις νέοι πιο ωριμη!

Κοσμας
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
9 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις