ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


ΒΑΤΟΠΕΔΙ: Τι να συνέβει άραγε; ( παραμύθι,,,με όνομα)
1193 αναγνώστες
Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2008
10:27
Στις 20/11 στο άρθρο μας για το Βατοπέδι γράφαμε:
 
"....Και λέω ότι είμαστε φαιδρόν Εθνος γιατί σ αυτή την ιστορία έχει ευθύνη και ο Πατριάρχης.
Πατριάρχα
με όλο το σεβασμό που σας έχω,
και παρά το ότι δεν "πήγαινα" το Μακαριστό Χριστόδουλο,
εκείνος όταν σας κουνήθηκε με τις Νεες Χώρες, τον καθαρίσατε σαν αυγό.
Ετούτον εδώ τον θεομπαίχτη τον Εφραίμ και το τσούρμο του, γιατί δεν τους πετάτε από το Αγιο Ορος;;;"
 

Δεν πιστεύουμε βέβαια ότι μας διαβάζουν στο ...Φανάρι, αλλά έστω και καθυστερημένα, η κλήση του Εφραίμ στο Φανάρι είναι μια πολύ σωστή κίνηση, αρκεί.....

Δεν θέλω να πιστέψω ότι θα με κάνετε να θυμηθώ τον Σπύρο Καλογήρου, Πατριάρχα.
Εύχομαι και ελπίζω να μου θυμήσετε καλές στιγμές της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
Αναμένομεν.....
 
 
Ωστόσο, με τρώει η απορία.
Τι να συνέβει ακριβώς στην ιστορία αυτή του Βατοπεδίου;;;;

Πως ξεκίνησε αυτή η ιστορία;; Ξύπνησε κάποιο πρωι ο Εφραίμ και είπε, μ αρέσει το Ολυμπιακό ακίνητο πρέπει να βρώ τρόπο να το πάρω;;;

Να είπε ας μαζέψω λεφτά, γιατί όταν θα πάρω σύνταξη θα πρέπει να έχω για να κάνω τη ζωή μου;;;
Ας πλέξουμε ένα παραμύθι, μήπως και βγάλουμε άκρη.

( Από εδώ και πέρα ότι διαβάζετε είναι ένα παραμύθι που το έφτιαξα από το μυαλό μου, και δεν έχει σχέση με πραγματικά περιστατικά, όχι τίποτε άλλο , αλλά μη μας πελεκίσουνε κι όλας!!!!)

Εν αρχή ήν Βυστωνίς.
Είναι προφανές, ότι όλα έχουν ξεκινήσει από το εκκλησάκι που υπάρχει στη λίμνη και το οποίο ήταν ιδιοκτησίας της μονής.

Επίσης είναι προφανές ότι γύρω από τα μοναστήρια, ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ, κινούνται με μεγάλη συχνότητα δύο επαγγέλματα, του δικηγόρου, και του κτηματομεσίτη.

Επίσης είναι προφανές ότι γενικώς οι ¨κοσμικοί" καλόγεροι είναι θρασείς, είναι πονηροί, αλλά έξυπνους δεν τους λες εύκολα.

Επίσης είναι ηλίου φαεινότερον ότι, δύσκολα θα επιχειρούσε κάποιος μια συντονισμένη προσπάθεια με σχεδιασμό σε βάθος χρόνου, και με πολύ τρέξιμο, χωρίς κάποιου είδους όφελος , οικονομικό ή άλλο.

Τέλος, η εμπειρία δείχνει ότι οι θρασείς κατηγορούμενοι, είναι τέτοιοι, γιατί κρατούν ή νομίζουν ότι κρατούν την εξουσία με στοιχεία.

Μια φορά κι ένα καιρό λοιπόν, ήταν ένα Μοναστήρι.

Σ αυτό το Μοναστήρι, ζούσαν κάποιοι υπέργηροι καλόγεροι. Στο μοναστήρι πήγαιναν σαν επισκέπτες πολλοί Ελληνες και ξένοι και Κύπριοι, που θαύμαζαν τα κειμήλια , τα χρυσόβουλα, τις εικόνες και όλους τους θησαυρούς. Μερικα από αυτά τα κείμενα ήταν γραμμένα στα Τούρκικα, και αυτά ήξεραν να τα διαβάζουν ΜΟΝΟ όσοι γνώριζαν την Τουρκική γλώσσα!!!!

Από όλους τους επισκέπτες του Μοναστηριού, ένας νεαρός που ήθελε να υπηρετήσει το Θεό , σκέφτηκε ότι το Μοναστήρι θα καταστραφεί αν πεθάνουν οι γηραλέοι μοναχοί, και αποφάσισε, να γίνει καλόγερος στο Μοναστήρι αυτό.

Επειδή το Μοναστήρι ήταν μεγάλο, πήγε στο χωριό του, βρήκε και άλλους νέους που ήθελαν να υπηρετήσουν το Θεό σαν μοναχοί, και τους έπεισε, να απαρνηθούν τα εγκόσμια και να πάνε καλόγεροι στο Μοναστήρι αυτό.

Ετσι μετά από χρόνια, όταν πέθαναν οι γέροι καλόγεροι, το Μοναστήρι δεν έκλεισε, είχε πλέον μια ομάδα νέων μοναχών, που ήτανκαι από το ίδιο χωριό όλοι, και χρωστούσαν και ευγνωμοσύνη στο πρωτοκαλόγερο που τους έφερε στο Μοναστήρι.

Ετσι το Μοναστήρι ζωντάνεψε, και περνούσαν όλοι καλά.
Ο πρωτοκαλόγερος όμως ήταν ανήσυχο μυαλό.

Εβλεπε ότι στην Αθήνα η αμαρτία μεσουρανούσε, και ένοιωθε ότι έπρεπε να κάνει κάτι, πριν ο Θεός κάνει στην Αθήνα ό,τι έκανε στα Σόδομμα.

Σκέφτηκε λοιπόν, για να σώσει την Αθήνα από την αμαρτία, να πάρει τη Θαυμαστουργεή εικόνα που υπήρχε στο Μοναστήρι, και να την φέρει στην Αθήνα, να ευλογήσει τους Αθηναίους, και να τους κάνει να μετανοήσουν για τις αμαρτίες τους.

Υπήρχαν όμωςκαι μερικοί Αθηναίοι, που ήταν πολυάσχολοι και δεν μπορούσαν να πανε να προσκυνήσουν την εικόνα και να σωθούν...
Τότε ο πρωτοκαλόγερος είπε το περίφημο
" Όταν δεν πάει το χρήμα στην εκκλησία, πάει η εκκλησία στο χρήμα",

και πήρε την εικόνα παραμάσχαλα, και πήγε και βρήκε όλους τους πολυάσχολους, στη Κηφισσια, στο Καστρι, στηΓλυφάδα, στη Συγγρού, παντού όπου υπήρχαν.... και τους.... έσωσε!!!!

Οι Αθηναίοι από ευγνωμοσύνη, που τους έσωσε, άφηναν τον οβολό τους.
Εκείνος δεν ήθελε, αλλά για να μη τους προσβάλλει, δεν μιλούσε...
Οταν μίλησε , είπε:
πω, πω, λεφτάαααααα!!!!
Ετσι, σώθηκε η Αθήνα.....

Βέβαια, ο πρωτοκαλόγερος, όταν είδε πόσο εύκολο ήταν να σώσεις μια πόλη 5 εκατομυρίων, σκέφτηκε ότι θα είναι το ίδιο εύκολο να σώσεις κάθε πόλη που κατοικούν εμβια όντα.

Γιατί βέβαια ο Θεός δεν ενδιαφέρεται μόνο για τους ανθρώπους. Ολά τα ζωντανά, πλάσματα του Θεού είναι.
Και τα ζώα, και τα πουλιά, και τα ψάρια...
Και τα πουλιά, και τα ψάρια....
και τα πουλιά , και τα ψάρια....

Μα βέβαια, πως δεν το είχε σκεφτεί, εδώ κοντά υπάρχει μια πολη πουλιών και ψαριών, που είναι εντελώς απροστάτευτη. Μόνο ο Θεός την προστατεύει και γι αυτό έχει έναν οίκο τους μέσα στα νερά της.

Μα, βέβαια.

Δεν μπορεί να τρέχουμε στην Αθήνα για να σώσουμε τους ανθρώπους, και να αφήνουμε απροστάτευτη τη πόλη των πουλιών και των ψαριών!!

Φωνάζει τους άλλους μοναχούς.
- Βρείτε μου τρόπο να σώσουμε τη πόλη των πουλιών, τη λίμνη.
- Ηγούμενε ποιά λίμνη;
- Τη Βιστωνλίδα.
- Α, εννοείτε την σουτζουκλουκουμ-μαναστιρ.
_ Γιατί την λες έτσι;
-Γιατί έτσι τη γράφουν οι φίλοι μας οι Τούρκοι όταν μας τη δώσανε.
- Και που το ξέρεις, μπρε;

-Ηγούμενε, ξεχνάτε ότι στο χωριό μας μιλάγαμε και Τούρκικα, ε, διάβασα τα χρυσόβουλα που έχουμε ,και που λένε ότι η λίμνη είναι δικιά μας.

- Μεγάλη η χάρη του, θαύμα, βρέθηκε τρόπος να σώσουμε και τη πόλη της λίμνης.
( Οταν λέμε πόλη της λίμνης, δεν εννοούμε Λιμνούπολη, πονηροί αναγνώστες του ΜΙκυ!!!!).
Εμπρός να πάρουμε στην κατοχή μας τη λίμνη, και έτσι να σώσουμε τα πουλια της και τα ψάρια της,

και με τα λεφτά από το ... σώσιμο της Αθήνας να  πληρώσουμε κανένα θεοσεβούμενο δικηγόρο, να διώξει από τη λίμνη το αδηφάγο Κράτος.

Κι έτσι ο πρωτοκαλόγερος, προκειμένου να σώσει τη πόλη της λίμνης,
έκανε δικαστήριο στο Κράτος και ζήτησε να του δώσουν τη λίμνη,
που του την είχε δώσει ο Πασας της περιοχής,
ο οποίος φεύγοντας είχε σφάξει όλους τους κατοίκους,
αλλά επειδή ήταν θεοσεβούμενος, δεν πείραξε τους καλόγερους.
Και φεύγοντας, επειδή οι μόνοι ζωντανοί ήταν οι καλόγεροι,
άφησε σ αυτούς τη λίμνη, που να την άφηνε;;;;
 
 
Η συνέχεια του παραμυθιού την αλλη φορά.....
Ε, βλέπεις είναι τόσο μεγάλο το παραμύθι που δεν χωράει σε ένα επεισόδιο.....
 
Σχόλια

27/11 11:53  ΑΛΕΚΤ
Ηρακλη εγω απο τα λιγα που ξερω ειναι οτι σε ολα τα παραμυθια υπαρχει και καποιος που κανει τον καλο,στην περιπτωση της λιμνης ολοι οι πρωταγωνιστες ειναι ΄΄κακοι΄΄ ,στην συνεχεια που θα εχει η ιστορια καλυτερα να περιεγραψεις ενα μπουρδελο,ενα νταβατζη, μια ομορφη πουτανα,μια τσα τσα, και χαρουμενους πελατες να φευγουν αφου πρωτα γαμ... .
27/11 15:21  zeuspower
5*

εγω για να πω την αληθεια μου,απο καποια στιγμη και επειτα ξεπερασα τον θυμο μου και τα βλεπω ως μια φοβερη κωμωδια !

τι γελιο ριχνω με τα κοροιδα που ανεθρεψαν και εδωσαν δυναμη στους "εφραιμ" δεν λεγεται...

27/11 22:22  elenitsa 1
Βρε,μηπως ολοι αυτοι οι Κυπριοι καλογεροι ειναι απο την ...Παρ[ο/ω] της Κυπρου?
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
13 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις