ΗΡΑΚΛΗΣ
ελεύθερος πολίτης είναι ο ενεργός πολιτης, ελεύθερος άνθρωπος είναι ο σκεπτόμενος άνθρωπος
Σύνδεσμοι


Τα σημερινά άρθρα κ.κ. Μαυρίδη και Στούπα.
1726 αναγνώστες
Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου 2008
08:32

Καλημέρα

Διάβασα τα σημερινά άρθρα των κ.κ. Μαυρίδη και Στούπα.

Ο μεν κ. Στούπας ϋποδεικνύει μεν την τακτική του φτωχού δασκάλου που δεν έχει βρακί να φορέσει, αλλά έχει 50.000 δραχμές το 1965!!! ενώ το 2008 έχει περιουσία 15 διαμερίσματα, 3 εκατομύρια κλπ. αλλά κάθεται στην ουρά της Τράπεζας για να αγοράσει μετοχές!!!!

Ο δε κ. Μαυρίδης, πιο προχωρημένος, μας γνωστοποιεί στο άρθρο του, τη περίφημη φράση

"Κάθε ένα ευρώ που κερδίζετε στις αγορές το χάνει κάποιος άλλος"!!!

Βεβαια το να είσαι υποχρεωμένος να γράφεις κάθε μέρα, είναι δύσκολη δουλειά, όμως τα συγκεκριμένα άρθρα δείχνουν ότι θα πρέπει να κρίνουμε πλέον πολύ αυστηρά ό,τι διαβάζουμε στις στήλες των αξιότιμων δημοσιογράφων.

Και εξηγούμαι.

Κύριε Στούπα

Η Κεντρική ιδέα, αλλά και η έμμεση προτροπή του άρθρου σας είναι απόλυτα σωστή. Είναι προφανές ότι όποιος μπαίνει στα χαμηλά και βγαίνει στα ψηλα του ΧΑΑ, κερδίζει εκατομύρια.

Και έχετε απόλυτο δίκιο όταν γράφετε ότι το μυστικό είναι να βλέπεις μακροπρόθεσμα.

Η επίκληση όμως του απλού δασκάλου, η οποία εμμέσως πλην σαφώς δημιουργεί συναισθήματα αποτυχημένων χειρισμών σε όδους δεν πετυχαίνουν ανάλογες αποδόσεις, θα πρέπει να περνάει και από στοιχειώση κρίση πριν την αποδοχή της.

Για παράδειγμα, οι 50.000 δραχμές το 1965, ήταν τεράστιο ποσό, και με αυτό θα μπορούσε να είχε αγοράσει 10 καταστήματα στη Σκουφά, με απόδοση 100.000.000%

Αυτός που είχε τόσα λεφτά στην άκρη το 1965 ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΠΛΟΥΣΙΟΣ, αν δε μάθουμε και το πόθεν έσχες των χρημάτων ίσως γινόμαστε πλέον σοφοί για το δασκαλάκο, ο οποίος 70 ετών σήμερα, στήνεται στην ουρά τράπεζας για να δώσει εντολές, αν και από το 1965 στο Χρηματιστήριο.

Τι θέλω να πω;;;

Η προτροπή του άρθρου απόλυτα σωστή, το παράδειγμα του Δασκάλου, μαλλον αδιερεύνητο ως προς την αλήθεια του.

Και ερχόμαστε στον κ. Μαυρίδη.

Κύριε Μαυρίδη

Ωστε κάθε ένα ευρώ που κερδίζω στο Χρηματιστήριο το χάνει κάποιος άλλος;;;

Δηλαδή καζίνο το Χρηματιστήριο;;

Και όλοι εμείς λαμόγια που κυττάμε πως ο ένας θα κλέψει τα λεφτά του άλλου;;;

Εχετε αυτή την εντύπωση για το ΧΑΑ και επικαλείται τον εαυτό σας οικονομικό αρθρογράφο;;;

Δηλαδή είναι άγνωστη λέξη για σας η ΑΝΑΠΤΥΞΗ των επιχειρήσεων, τα κέρδη των επιχειρήσεων , η απόδοση επενδύσεων;;;

Οι επιχειρήσεις σύμφωνα με την απόψη σας, δεν αναπτύσσονται, δεν αυξάνουν την εσωτερική τους αξία, δεν έχουν κέρδη.

Φαντάζομαι ότι και το μέρισμα, που εισπράττω-κερδίζω, είναι χρήματα που χάνει κάποιος άλλος.

Πάντως αν , αρθρογράφοι σε τόσο σοβαρά sites όσο το capital, έχουν, και δημοσιεύουν απόψεις,

σαν την άποψη του κ. Μαυρίδη , τότε δεν εκπλήσσομαι καθόλου για ό,τι συμβαίνει στο ΧΑΑ.

Υ.Γ.

Για να μη παραξηγηθούμε, άλλο ο τζόγος που γίνεται στο ΧΑΑ, και γίνεται,

και άλλο η άποψη οικονομικού αρθρογράφου που δημοσιεύεται.

 

 

 

 

Σχόλια

03/11 08:42  Ηρακλής
Φίλε Μαρίνη
δεν συμφωνώ με την άποψη σου για τα απλά μαθηματικά. Για τις 50000, ο κ. Στούπας έχει δίκιο στις επισημάνσεις και τις προτροπές του, απλά έχω ακούσει πολλές ιστορίες από τους"ουραίους¨των τραπεζών που στήνονται από τις 6 το πρωί στην ουρά για να γράψουν τους τόκους και εκεί στην ουρά κάτι πρέπει να λένε για να περνάει ή ώρα.
03/11 08:57  Ηρακλής
Για το real estate συμφωνώ απόλυτα. Για τον δάσκαλο που 60 χρόνια βρίσκει τα χαμηλά και τα ψηλά του ΧΑΑ και συνεχώς κερδίζει, διαφωνώ.
03/11 09:14  gerodimos
To 1965 50000 Δραχμές ήτανε 1 χρόνος μισθών δημοσίου υπαλλήλου.
03/11 09:53  ΚΟΥΚΟΣ Δ
gerodimos,σε ποσα διοικητικα συμβουλια συμμετειχε?...
03/11 09:58  gerodimos
Ποιος φίλε Κούκος συμμετείχε σε διοικητικά συμβούλια;
03/11 10:05  ΚΟΥΚΟΣ Δ
Το 65 φιλε μου οι δημοσιοι υπαληλοι επαιρναν ατα μεσο ορο 2500 δρχ...εαν καποιος επαιρνε αυτα που ανεφερες προφανως καπως δικαιολογειτο...
03/11 10:07  ΚΟΥΚΟΣ Δ
2500 δρχ τον μηνα φυσικα.Αρα λογικα γυρω στις 35000 τον χρονο.
03/11 10:09  gerodimos
Κούκος στο περίπου ανέφερα, εννοώντας ότι μισθοί ενός χρόνου είναι περίπου σημερινά λεφτά 20000 ευρώ.
Το οποίο δείχνει ότι με αυτά τα λεφτά δεν αγοράζεις 10 ακίνητα, ούτε τότε ούτε σήμερα.
03/11 10:11  ΤΑΚΙΟΚΟΥ-ΚΕΡΙ
Το 1965,οι 50.000δρχ. ήταν περίπου μισθοι
δύο ετών,για ένα μέσο Δ.Υ.
03/11 10:11  Ηρακλής
Αγαπητοί φίλοι
Ο βασικός λόγος που έγραψα το αρθρο δεν ήταν ο μισθός το 1965, αλλά η άποψη που εκφράζει ο κ. Μαυρίδης για το Χρηματιστήριο,και που δείχνει την "ποιότητα¨των πληροφορητών.
Το άρθρο του κ. Στούπα εκφράζει απόλυτα σωστές απόψεις, απλά δεν αντέχω ποια, άλλους ηλικιωμένους ¨δασκάλους¨" με "τεράστιες" περιουσίες που περιμένουν το εφ άπαξ για να αλλάξουν το σκαραβαίο με Χιουντάι αξεντ.!
03/11 10:13  gerodimos
Καλά αυτό είναι το θέμα;
Το θέμα είναι ότι και το 1965 με 50000 δραχμές έπαιρνες την τουαλλέτα της γκαρσονιέρας.
03/11 10:15  Ηρακλής
Και κάτι άλλο.
Ολοι εργαζόμενοι το 1965 είσασταν;;;;;;
Τι έγινε;;;;;;
Κ.Α.Π.Η. του Χρηματιστηρίου είμαστε;;;
( Εγώ πάντως δεν είχα τελειώσει το γυμνάσιο και δεν ξέρω από μισθούς,γιατι ο πατέρας μου ήταν χαμάλης.)
03/11 10:27  ΤΑΚΙΟΚΟΥ-ΚΕΡΙ
Και βέβαια δεν είναι αυτό το θέμα.
Αναφέρω ενδεικτικά όσον αφορά την αναγωγή.
Και για να τοποθετηθώ κι'εγώ,συμφωνώ με τον Ηρακλη {ατυχές το παράδειγμα με τον δάσκαλο το οποίο αναφέρει ο κ.Στούπας},την συγκεκριμένη περίοδο,ο έχων το ποσον αυτό προς επένδυση,μόνο από αλλού το κατείχε.
03/11 10:30  ΚΟΥΚΟΣ Δ
Προσωπικα ειμαι του 1958,αλλα παιδακι τοτε ακομη θυμαμαι τις αναφορες των γονιων μου για την ασφαλεια του δημοσιου...και την σιγουρια που παρειχε...ελευθεροι επαγκελματιες οντες...
03/11 20:39  freeagle
… το 1965 εάν θυμάμαι καλά ήτο τα Ιουλιανά γεγονότα … διατί δεν ερωτάτε τον κον Μητσοτάκη τι μισθό έπαιρνε ΤΟΤΕ;;;
… δια να απαντηθεί και το ερώτημα σας περί πλουτισμού …
03/11 21:19  gerodimos
Όχι φίλε Ηρακλή δεν είμασταν εργαζόμενοι το 1965. Αλλά γνωρίζουμε στο περίπου πάντα, την αγοραστική δύναμη εκείνης της δεκαετίας.
03/11 23:14  ΘΕΜΙΣ
Φίλοι νομίζω ότι στο άρθρο του κ. Στούπα θα πρέπει να διαχωρίσουμε το δέντρο (μισθός δασκάλου, γαμπριάτικο κουστούμι, οικόπεδο στην Ηλιούπολη κλπ) από το δάσος, η ικανότητα του κάθε επενδυτή να μπορεί να αγοράζει και κρατάει τα σωστά χαρτιά και να πουλάει όταν πιστεύει ότι το ρίσκο διακράτησης είναι μεγαλήτερο από το ρίσκο να χάσει μεγαλύτερα κέρδη. Αυτό παλιά δεν χρειαζόταν 30 ή σαράντα δείκτες τεχνικής ανάλυσης που πολλές φορές είναι και αντικρουόμενοι, αλλά πείρα και το αισθητήριο της αγοράς.
04/11 08:28  Ηρακλής
Θεμις
Καλημέρα.
Εχεις δίκιο και συμφωνούμε ότι έτσι είναι τα πράγματα.
04/11 09:00  Θανάσης Μαυρίδης
Τα χρήματα που χάσατε κύριε Ηρακλή το 1999, ποιός τα κέρδισε; Χάθηκαν, έγιναν αέρας; Δεν γίνετε αγαπητέ μου να κερδίσουμε όλοι. Οι χρηματομεσίτες, βέβαια, θα προσπαθήσουν να μας πείσουν για το αντίθετο. Αλλά εγω δεν είμαι χρηματομεσίτης...
04/11 11:19  Ηρακλής
Τα χρήματα που έχασα το 1999, τα έχασα γιατί "έπαιξα", αντί να επενδύσω.
Απεναντίας άνθρωποι που άκουσαν τη συμβουλή μου και δεν πούλησαν το 1999, πούλησαν το 2007 και με κέρδος ( ΤΙΤΚ).
Αυτοί που παίζουν χάνουν ή κερδίζουν.
Το χρηματιστήριο όμως δεν μπορεί να θεωρείται παιχνίδι ή έστω μόνο παιχνίδι.
Π.Χ. ωρισμένοι ¨παίζουν¨μονά-ζυγα με τον τελευταίο αριθμό των χαρτονομισμάτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι η δουλειά του χρήματος είναι ο τζόγος.
04/11 11:59  Θανάσης Μαυρίδης
Ηρακλή, το 1999 δεν έχασες επειδή έπαιξες. Αλλά διότι κάποιοι κέρδισαν και μάλιστα πολλά. Δεν είναι δυνατόν να γίνουμε όλοι πλούσιοι. Κι είναι χαρακτηριστικό ότι σε περιόδους που η αγορά "πρέπει" να πέσει, επειδή έχει γίνει η περίφημη διανομή, οι καλές ειδήσεις δεν αγγίζουν τις εταιρείες και τις μετοχές. Ας πούμε, τώρα, ότι μία εταιρεία κινείται ανοδικά στον κλάδο της και κερδίζουν οι μέτοχοί της από την ανάπτυξή της. Η εταιρεία αυτή κερδίζει μερίδια αγοράς. Τα μερίδια αυτά δεν τα χάνει μία άλλη εταιρεία;
04/11 12:12  Θανάσης Μαυρίδης
Κι επειδή έβαλες ένα θέμα "παρεξήγησης",στο δικό μου Blog ειλικρινά σου λέω ότι δεν ενοχλήθηκα από κάτι. Δεν ξέρω που αναφέρεσαι. Κι αν έχει υπάρξει κάποια λαθεμένη εντύπωση,ζητώ συγνώμη.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
25 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΡΟΥ ΚΛΠ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

Σ αυτή τη γωνιά του ιστοχώρου, προσπαθούμε να διατηρήσουμε τη ψυχική μας ισορροπία, αντιδρώντας, και σχολιάζοντας θετικά ή αρνητικά κάθε τι που μας ενοχλεί, ή μας αρέσει.
Εχουμε ένα κανόνα.
Λέμε την αλήθεια, χωρίς φόβο , πάθος και προκαταλήψεις.
Και φυσικά λέμε τη γνώμη μας, απλά και μόνο.
Μπορεί σωστή, μπορεί λάθος, είναι η γνώμη μας, ακηδεμόνευτη, όπως ακριβώς διαμορφώνεται πρωτογενώς.
Μέσα στα πολλά που γράφουμε, θα υπάρξουν και ανοησίες, και αντικρουόμενες απόψεις, και λάθη.
Οσο θα υπάρχουν αυτά θα επιβεβαιώνουν ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.
Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις